Mulla on monta vuotta ollu sellainen "oire", että kun normaalisti seisaaltani venyttelen esim. aamuisin, niin heti silmissä kirkastuu jotenkin ja huminaa saattaa korvissa kuulua. Kerran venyttelyn jälkeen silmissä sumeni kokonaan ja vähän ajan päästä havahduin lattialta siihen, että keho heijaa edestakaisin .. joku epilepsiaan liittyvä kohtaus vai mitähän voisi olla? Onko muilla mitään vastaavaa? Olen 24- vuotias nainen.
Venyttelyn jälkeinen huimaus
6
5983
Vastaukset
- Nou hätä
Ei vakavaa, venytellessä vaan verenpaine heittelee, kun oot just noussu ylös ja toisekseen ehkä jumissa olevat niskalihakset saa pään verenkiertoon äkillisiä muutoksia.
- Järkeviä vastauksia?
Kiva kun vastasit =)
- öööttt
mulla myös tulee toai voimakas outo tunne venyttelystä mut en usko et epilepsiaa...mitäköhän kummaa?
- kokenut2
Tämä johtuu siitä että on verenpaineet ns. alhaalla ja sokeritkin voivat heittää. et ole yksin asian kanssa, työskentelen terv.hoitoalalla ja on iselläni sama ongelma.varsinkin kun päätä alaspäin venyttää niin alkaa huimaamaan enemmän. hyvä muisti sääntö on, jos venyttely "huimaa" että istuma ja makuu asennosta kannattaa nousta aina varovasti, ja venytellä kropan sallimissa rajoissa,tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä. se humina päässä voi olla pelottavaa, mutta vaaratonta.
- kokenut2
epilepsiaan kuuluu lyhyitä kouristuksia, eivät ne niitä ole. jos nyt kirjoittaisin otsikon että sumeneeko kellään päässä kun vähän venyttää niin kohtalotovereita löytyy paljon..
- TtT555
Venyttelyssä lähes aina pyörryttää ja joskus nuorena kaaduinkin lattialle silmien sumetessa. Nykyään osaan venyttelyn jälkeen ottaa heti tukea seinästä tai muusta vastaavasta.
Koen asian olevan normaalia. Teininä ajattelin olevani niin laiha, että pyörryttää siksikin ja kun vielä söin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931