Niin, eli on nyt sunnuntai, joten muistellaampa nyt sitten tätä viikkoa.
Maanantaina ihan vaan chillasin, oli ihan normaali päivä. Juttelin yhdelle kivalle pojalle. En kuitenkaan ole ihastunut häneen, mutta hän taitaa olla minuun. En tiedä.
Tiistaina meillä oli koulussa hiihtoa. Vihaan yli kaiken hiihtoa, mutta loppupäivä meni ihan kivasti. Meillä oli puukässää, ja se on ihan jees. Taas normi päivä.
Keskiviikkona fykessä tehtiin vihdoinkin jotain hauskaa. Suunniteltiin mainos, joka houkuttelee ihmisiä suojelemaan luontoa. Olin tietenkin samassa ryhmässä parhaan kaverini kanssa, ja se oli ihan sairaan hauskaa tehdä hänen kanssaan mainos :D Siitä meinasi tulla vähän sähläystä, mutta kyllä se sitten onnistu ;) Jäi vaan vähän kesken :D Bilsan tunnilla tehtiin poikkeuksellisesti tarinoita. Meille annettaan joitain sanoja, ja niistä piti tehdä tarina :) Mun omasta tuli ihan läppä, kyl oli opettajalla ja luokalla nauramista :D Sain myös kympin kokeesta :D En osannu odottaa.Koulun jälkeen menin parhaan kahden parhaan kaverini kanssa ulos. Mentiin ekana meille, ja sitten ulos. Oli ihan parasta Seuraavalla tunnilla luokanvalvoja tuli ja vähän suutahti mulle siitä, kun olin unohtanut niin monet matikan läksyt xD Tuli vähän huono omatunto....
Koulun jälkeen menin sitten kotiin, mutta myöhästyin harrastuksista :< Se ei ollut kivaa, koska tykkään käydä siellä. Odotin huomista eli perjantaita kuin kuuta nousevaa. Silloin pitäisi tehdä ryhmätöitä, ja pääsin samaan ryhmään ihastukseni kanssa ;3
Perjantaina muu luokka meni kirkkoon, mutta minä, paras kaverini ja ihastukseni ollaan elämänkatsomustiedossa, joten ei tarvinnut mennä heidän mukaan rämpimään tuonne pakkaseen :) Jäätin sisälle chillaa, ja ihastukseni nauratti minua ja puhui minulle kaikkea kivaa :3 Ehkä hänkin pitää minusta, tai sitten haluaa vain olla kaverini. Voi kun tietäisin! Välkällä olin sitten sokkoa yhden kaverini ja poikien kanssa. Pojat vähän riuhtoivat minua kun suljin silmäni :D Nauratti vähän. Toisella välkällä menin yhden toisen ihastukseni ja kaikkien luokan tyttöjen kanssa juttelemaan yhdelle opettajalle luokkaan. Kerroimme koko välkän hauskoja ja pelottavia tarinoita, ja juttelin ihastuksellenikin :3 Oltiin siellä melkein koko mussantuntikin. Muut luokkalaiset lähtivät, ja jäin ihastukseni kanssa juttelemaan tuolle opettajalle. Sitten kun lopulta menimme mussantunnille, niin juttelimme kivoja siinä matkalla ja nauroimme. Musaluokka on toisessa rakennuksessa, ja menin sinne ilman kenkiä ja ihastukseni yhdellä kengällä. Pidin ovia auki hänelle x3 Kun tulimme luokkaan, muut vitsailivat siitä, että mitäköhän oli tapahtunut kun olimme jääneet sinne niin pitkäksi aikaa ilman muita. Minusta se oli aika hauskaa :D Me soitimme sitten kannelta.
Kun tunti loppui, menin nojaamaan seinään ja katselin kun kaikki lähtivät. Sitten kaksi ihastustani seisoi vähän matkan päässä minusta. Kaikki aina sanovat, että molemmat tykkäävät minusta, mutta se toinen tykkää enemmän. Ihastukseni tönäisi toisen ihastukseni tahalteen minua päin niin, että olimme aivan lähekkäin seinää vasten :s Suutuimme vähän ja menimme ihan leikillä löymään ihastustani xD Koulun jälkeen menin parhaalle kaverilleni, ja meillä oli tosi hauskaa. Kerroin tapahtuneesta hänellekkin ja hän nauroi sille, mutta minusta se ei ollut niin hauskaa.
Lauantaina menin yhden toisen parhaan kaverini kanssa heille, ja teimme kaikkea hauskaa :D Kerroin tapahtuneestä hänellekkin, ja aktsoimme Putousta. Oli hauskaa ;D Tulin vasta joskus yhdeksän-kymmenen maissa kotiin, ja vanhemmat ei oikein tykännyt :>
Niin, siinä mun vikko sit oli. Tästä sunnuntaista en jaksa puhuu ku ei tapahtunu mitään. Niin, olen siis 11-vuotias normaali tyttö :) Kaikkii varmaa tosiaan kiinnosti mun viikko xD Ihan sama, silti on mukava kirjoittaa siitä tänne nettiin muiden luettavaksi B)
Tällänen viikko minulla :)
DJ mangoo
1
76
Vastaukset
- ALPHA 9523
roger that!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888