Tällänen viikko minulla :)

DJ mangoo

Niin, eli on nyt sunnuntai, joten muistellaampa nyt sitten tätä viikkoa.
Maanantaina ihan vaan chillasin, oli ihan normaali päivä. Juttelin yhdelle kivalle pojalle. En kuitenkaan ole ihastunut häneen, mutta hän taitaa olla minuun. En tiedä.

Tiistaina meillä oli koulussa hiihtoa. Vihaan yli kaiken hiihtoa, mutta loppupäivä meni ihan kivasti. Meillä oli puukässää, ja se on ihan jees. Taas normi päivä.

Keskiviikkona fykessä tehtiin vihdoinkin jotain hauskaa. Suunniteltiin mainos, joka houkuttelee ihmisiä suojelemaan luontoa. Olin tietenkin samassa ryhmässä parhaan kaverini kanssa, ja se oli ihan sairaan hauskaa tehdä hänen kanssaan mainos :D Siitä meinasi tulla vähän sähläystä, mutta kyllä se sitten onnistu ;) Jäi vaan vähän kesken :D Bilsan tunnilla tehtiin poikkeuksellisesti tarinoita. Meille annettaan joitain sanoja, ja niistä piti tehdä tarina :) Mun omasta tuli ihan läppä, kyl oli opettajalla ja luokalla nauramista :D Sain myös kympin kokeesta :D En osannu odottaa.Koulun jälkeen menin parhaan kahden parhaan kaverini kanssa ulos. Mentiin ekana meille, ja sitten ulos. Oli ihan parasta Seuraavalla tunnilla luokanvalvoja tuli ja vähän suutahti mulle siitä, kun olin unohtanut niin monet matikan läksyt xD Tuli vähän huono omatunto....
Koulun jälkeen menin sitten kotiin, mutta myöhästyin harrastuksista :< Se ei ollut kivaa, koska tykkään käydä siellä. Odotin huomista eli perjantaita kuin kuuta nousevaa. Silloin pitäisi tehdä ryhmätöitä, ja pääsin samaan ryhmään ihastukseni kanssa ;3

Perjantaina muu luokka meni kirkkoon, mutta minä, paras kaverini ja ihastukseni ollaan elämänkatsomustiedossa, joten ei tarvinnut mennä heidän mukaan rämpimään tuonne pakkaseen :) Jäätin sisälle chillaa, ja ihastukseni nauratti minua ja puhui minulle kaikkea kivaa :3 Ehkä hänkin pitää minusta, tai sitten haluaa vain olla kaverini. Voi kun tietäisin! Välkällä olin sitten sokkoa yhden kaverini ja poikien kanssa. Pojat vähän riuhtoivat minua kun suljin silmäni :D Nauratti vähän. Toisella välkällä menin yhden toisen ihastukseni ja kaikkien luokan tyttöjen kanssa juttelemaan yhdelle opettajalle luokkaan. Kerroimme koko välkän hauskoja ja pelottavia tarinoita, ja juttelin ihastuksellenikin :3 Oltiin siellä melkein koko mussantuntikin. Muut luokkalaiset lähtivät, ja jäin ihastukseni kanssa juttelemaan tuolle opettajalle. Sitten kun lopulta menimme mussantunnille, niin juttelimme kivoja siinä matkalla ja nauroimme. Musaluokka on toisessa rakennuksessa, ja menin sinne ilman kenkiä ja ihastukseni yhdellä kengällä. Pidin ovia auki hänelle x3 Kun tulimme luokkaan, muut vitsailivat siitä, että mitäköhän oli tapahtunut kun olimme jääneet sinne niin pitkäksi aikaa ilman muita. Minusta se oli aika hauskaa :D Me soitimme sitten kannelta.
Kun tunti loppui, menin nojaamaan seinään ja katselin kun kaikki lähtivät. Sitten kaksi ihastustani seisoi vähän matkan päässä minusta. Kaikki aina sanovat, että molemmat tykkäävät minusta, mutta se toinen tykkää enemmän. Ihastukseni tönäisi toisen ihastukseni tahalteen minua päin niin, että olimme aivan lähekkäin seinää vasten :s Suutuimme vähän ja menimme ihan leikillä löymään ihastustani xD Koulun jälkeen menin parhaalle kaverilleni, ja meillä oli tosi hauskaa. Kerroin tapahtuneesta hänellekkin ja hän nauroi sille, mutta minusta se ei ollut niin hauskaa.

Lauantaina menin yhden toisen parhaan kaverini kanssa heille, ja teimme kaikkea hauskaa :D Kerroin tapahtuneestä hänellekkin, ja aktsoimme Putousta. Oli hauskaa ;D Tulin vasta joskus yhdeksän-kymmenen maissa kotiin, ja vanhemmat ei oikein tykännyt :>

Niin, siinä mun vikko sit oli. Tästä sunnuntaista en jaksa puhuu ku ei tapahtunu mitään. Niin, olen siis 11-vuotias normaali tyttö :) Kaikkii varmaa tosiaan kiinnosti mun viikko xD Ihan sama, silti on mukava kirjoittaa siitä tänne nettiin muiden luettavaksi B)

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ALPHA 9523

      roger that!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe