Nainen, montako aloitetta olet torjunut?

Sovellettu gallup

Kerro ikäsi ja montako pakkia olet antanut tai ainakin arvio montako pakkia vuodessa?

35

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa ja hyvästi

Sovellettu? Kopioitu..Ja huonosti..toi toinen oli parempi.

• Soveltaja gallupisti

Höpö höpö. Tällä tavalla saadaan selvä lukema kuinka paljon aloitteita naisille tehdään. Kaikkihan jo tietää, että naisten tekemät aloitteet on tasan 0 kappaletta, mutta montako torjuntaa. Se onkin mielenkiintoisempi luku.

• ggdfjdfgj
        Soveltaja gallupisti kirjoitti:

Höpö höpö. Tällä tavalla saadaan selvä lukema kuinka paljon aloitteita naisille tehdään. Kaikkihan jo tietää, että naisten tekemät aloitteet on tasan 0 kappaletta, mutta montako torjuntaa. Se onkin mielenkiintoisempi luku.

Ja sitten kaiken maailman Mirabelloina esiintyvät miehet heittävät tänne, että tässä kuussa tullut satatuhatta aloitetta ja ovat torjuneet kaikki.

:D

• Naiset eivät tee noita kovin suoria rautalangasta väännettyjä aloitteita, joten ei onneksi tarvitse yleensä sillä tavalla väännettyjä pakkejakaan antaa. Ja niitähän tässä ei lasketa, kun ottaa etäisyyttä jonkun alkaessa osoittaa kiinnostuneisuutta.

Eli en kovin monia en.

• Ai kato "Nainen, ..."

En hyväksy tosin moista kysymyksen sukupuolijaoittelua, joten eipä haittaa...

• gallupisti soveltaja
        hahmotelma kirjoitti:

Ai kato "Nainen, ..."

En hyväksy tosin moista kysymyksen sukupuolijaoittelua, joten eipä haittaa...

Miehiltä tätä on turha kysyä, koska - kuten jo sanoit - naiset eivät tee aloitteita.

• gallupisti soveltaja kirjoitti:

Miehiltä tätä on turha kysyä, koska - kuten jo sanoit - naiset eivät tee aloitteita.

No on sitä muutaman kerran kuitenkin torjuttu...

• Totuus 93

Olen 19-vuotias. Jos lasketaan kaikki aloitteet kännissä ja netissä, niin pakkeja olen antanut varmaan lähemmäs 50. Torjun noin 95% aloitteista. Yleensä teen itse paljon aloitteita myös. Ehkä 5% on antanut pakit.
      Olen todella hyvännäköinen, muodokas ja hoikka.

• urmas ahavakasvo

Ai pakkia mihin? En yhtään pakkia antanut. Muttei tarjouksiakaan.

• sdfhdhfs

En itse asiassa yhtäkään viimeisen vuoden aikana. Ellei "aloitteiksi" lasketa seksiehdotteluita tai jotain epämääräisiä ja epäselviä vihjailuja.

• dfgjfgj

Niin ja ikää on 21.

• .......

Kyllä ne seksiehdottelutkin on aloitteita. Ei aloitteiksi lasketa vain sellaisia lähestymisiä joita sinä haluat.

• dfgjdfgj
        ....... kirjoitti:

Kyllä ne seksiehdottelutkin on aloitteita. Ei aloitteiksi lasketa vain sellaisia lähestymisiä joita sinä haluat.

On niillä mielestäni aika iso ero. Ja sitten jos joku nainen ei aina torjukkaan niitä, on se teidän mielestänne lutka.

• Mirabella.

N 25
      Ainaski 100 kertaa jo tänäki vuonna. Jättäkää mut rauhaan!

• sdfhdhfsdhf

Miehen trollivastaus.

• Mirabella.
        sdfhdhfsdhf kirjoitti:

Miehen trollivastaus.

Kateellisen vastaisku. Ohi meni, täti. ;)

• gfjdgfjvgfj
        Mirabella. kirjoitti:

Kateellisen vastaisku. Ohi meni, täti. ;)

Olenpa tosi täti joo. 21 v eli sinua nuorempi. No ehkä joo saa kuukaudessa 100 aloitetta jos jatkuvasti ravaa baareissa ja nettideiteissä.

• -Frida

Olen 33-vuotias ja tällä hetkellä torjun 100 % miesten aloitteista. Juuri päätin pitkän parisuhteen enkä ole etsimässä uutta heti perään.

• no sex, only love

En ole torjunut kun eroni jälkeen kolme ukkomiestä. Ei kiinnosta mikään salasen panopuun virka.

Jos naiset ei torjuisi niin nehän olisi jakorasioita???

• dfgjdgfj

Niin olisikin. Se on sitä ätmin logiikkaa..

• dgnrj

"Jos naiset ei torjuisi niin nehän olisi jakorasioita???"

Seksiehdotukset voi tietty torjua. Mutta eihän siitä mitään jakorasian mainetta saa, jos suostuu treffeille. Turhan usein naiset torjuvat miehen ennen kuin tämä on päässyt edes ehdottanut mitään.

• kiiiira

Okei. Treffipyyntöjä en ole saanut ikuna. Olisi kiva saada. Menisin aina ainakin kerran. olen ainoastaan saanut ehdotuksia että pääsekö sun luo saunaan tms. ne EI ole treffiehdotuksia.

Nyt pojat suunnittelemaan! Ehdottakaa vaikka ravintolailtaa johonkin uuteen kuppilaan. molemmat maksaa omansa ettei tule mitään vääriä käsityksiä.

• dfghdgfhgf

" olen ainoastaan saanut ehdotuksia että pääsekö sun luo saunaan tms. ne EI ole treffiehdotuksia. "

Aivan. Mutta ätmit laskevat nekin aloitteiksi. Huoh...

• ..........

Mitä vikaa saunatreffeissä? Aika suomalaiskansallinen idea.

• dfhdfh
        .......... kirjoitti:

Mitä vikaa saunatreffeissä? Aika suomalaiskansallinen idea.

Höhö...

• Ei tupakkeja

Tänävuonna 2 pakkia. viimevuonna 1 sitä ennen 0. Ehdottajia tänävuonna 2 vimevuonna 1 sitä edellisenä 0. omata aloitteet viimevuonna 2 pakkeja 2 sitä edelliset vuodet 0.

• 20+2

40 eli tän palstan mukaan waste of oxygen.
      Viimeisen 2 viikon aikana olen antanut pakit kolmelle miehelle.

Itse olen tehnyt 2 suoraa aloitetta (kyllä, sitä tapahtuu) viimeisen 2 vuoden aikana.
      Toisesta tuli pakit ja toisesta suhde.

Teetsä statistiikkaa vai?

• 26N

26
      Pakkeja olen antanut yhteensä 100 elämäni aikana. Joukossa komeita ja vähemmän komeita miehiä. Minähän en mitään yhden yön juttuja harrasta.

• ...

Olen 34, enkä ole koskaan elämässäni antanut pakkeja kenellekään tai ollut antamattakaan. Ei ole ollut kysyntää.

• kjökn-öl,

mulla oli kerran 2 lippua Tampereen palatsiin ja kaverin joutui perumaan. kävelin Tampereen katuja ja kiersin kuppiloita ja pyysin miehiä yhdeksi illaksi seuralaisekseni Queen musikaaliin jossa ruokatarjoilu.

En löytänyt ketään!!! kaikki pakeni karkuun kun lähestyin liput ojossa! sain siis yli kymmenet pakit ja pelkille treffeille. En ole mikään rumilus, ihan tavallinen nainen joka ei kylläkään tälläydy eikä pynttäydy.

• anu.saagim2

torjun vain silloin miehen jos huomaan,että hän oli tyhmä,kuin saapas tai muuten kehitysvammainen..

• Netissä anonyymeina annettuja "haluks panna" yms. kommentteihin? Hankala arvioida, olisko joku 40-50 vuositasolla.

Treffipyyntöihin naamatusten? 0 tähän ikään mennessä. Johtuu tosin lähinnä siitä, ettei niitä ole ikinä tapahtunut.

• Ja ikää tosiaan 20.

• salainen ihailija
        se_vinee kirjoitti:

Ja ikää tosiaan 20.

No missä sinuun voisi naamatusten törmätä?

Ja miten se edellinen poikasi sitten pokasi sinut?

• N 33

En ole antanut yhtään pakkia.
      Olen seurustellut muutaman kerran elämässäni. Eli sinkkuna ollessani on ollut todella hiljaista miesrintamalla.

(Ja ennen kuin alatte haukkumaan voin sanoa olevani tavallinen nainen. Jonkun mielestä nätti ja varmasti jonkun mielestä ruma. Nuorena paremman näköisenä sain aina olla rauhassa vaikka kaveripojat kehoittivat ryhtymään malliksi jne. ja niin saan olla edelleen...)

Suurin osa suomalaisista miehistä ei kai pidä ulkönäöstäni. Eipä sitä tarvitsekaan kuin toivottavasti joskus sen yhden miehen.

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241