Kumpi olis parempi land-cruiser 05-08 vai Jeep GC 07-09.Ei varsinaista maastoajoa vaan metsäteitä tulis ajeltuu työmatkoilla.Toyotasta on kokemuksia ja hyvä peli mutta Jeeppi kiinnostaisi myös.Miten Jeepin talvi ominaisuudet ja luotettavuus? Ja kyseessä siis diesel ja automaatti.
land-cruiser vai jeep gc
1
193
Vastaukset
- 4x4
Jeep on noista huomattavasti etenemiskykyisempi, jos valitsee yksilön jossa quadra drive 2 neliveto. Automaattiset lukot edessä ja takana, mikä tekee qd2:sta täysin suvereenin nelivedon kyseisessä maasturiluokassa. Jeepissä mm. myös hieman paremat lähestymis ja muut kulmat, eikä grand cherokeiden luotettavuudessakaan ole mitään vikaa. Mersun dieselissä oli jokin tyyppivika, kannattaa ottaa siitä selvää ja varmistaa että se on fiksattu jos jeepin aiot ostaa.
Tuossa esimerkkiä qd2:n toiminnasta commander korimallin jeepissä. Pienen pyörähdyksen jälkeen akselit menee 100% lukkoon ja pysyvät myös lukossa.
http://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY
Lukot ovat käytännössä siis 100% lukkoon asti meneviä luistonrajoittimia, joten niistä on suurta hyötyä myös ihan normaali liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329