Voiko kortisonipistosta laittaa vanhaan 4 vuotta stten aiheutuneeseen leikkausarpeen? Arpeni ei ole koholla mutta on punainen yhä. Olen lukenut, että koholla oleviin voi auttaa. Voiko kortisoni poistaa punoitusta 4 vuotta leikkauksen jälkeen? Onko kenelläkään kokemuksia? Ja toimiiko tämä?
kortisonipiikki vanhaan arpeen
4
494
Vastaukset
- 14+18
ei kokemusta vastaavasta, mutta mulla taas on vaaleita arpia, joihin suositeltiin hoidoksi pigementointia, eli sillä pitäisi saada arven väri lähemmän ihonväriä. Ehkä toimii punoitukseenkin? Itse en ole vielä käynyt tuossa pigmentoinnissa mutta pitäisi muutaman viikon päästä mennä.
- lyylisylvia
Mihin menet pigmentointiin, kiinnostaa.
Itse olen kysellyt arven tatuaatiosta, mutta juuri se, kyseinen henkilö jolta tiedustelin, ei ollut innostunut, en muista miksi.
Niin, joskus taisin lukeakin Siluetissa tehtävistä pigmentoinneista, vai olinkohan väärässä. - Pigmenttiä
Hei, minä olisin myös kiinnostunut tuosta arpikohtien pigmentonnista. Oletko kiltti ja kerrot miten sinulla pigmentointi onnistui, ja missä kävit ym. Minä aikoinani myös tiedustelin tällaista pigmentaatiota mutta pigmentoija ei ollut halukas sitä tekemään jostain syystä.
- minullekkin pigmentt
Minäkin haluaisin kuulla tuosta pigmentoinnista lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264