Uusi maailmanjärjestö:

onko totta?

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainoharhaista sekoiluahan tuo on, pois pelko ja ahdistus.

      Siellä täällä on rippusia totuutta mukana pitämässä tarinaa koossa. Mutta itse jutun kärki on roskaa.

      Illuminatin touhuista on kirjoitettu jo niin kauan, että jotakin olisi pitänyt tapahtua. Ongelmia on maailmassa paljonkin, mutta erilaisia kuin tuo "uusi maailmanjärjestys":

      • IlluminatiTotuudesta

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".


      • IlluminatiTotuudesta kirjoitti:

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".

        IlluminatiTotuudesta kirjoitti ihan asiaa.

        Poliittiset kuviot ovat muuttuneet aika lailla kylmän sodan ajoista. Myös se, mitä sanotaan vasemmistoksi ja oikeistoksi on mennyt uuteen kuosiin.

        Minusta näyttää siltä, että tämä vaihtoehdoton politiikka väistämättä kasaa jännitteitä vähitellen lisää siten, että jossakin lähtee liikkeelle vallankumous. Mitä talouden ja politiikan järjestelmää sitten tarjotaan tilalle, sitä on vaikea ennustaa.

        Tavallaan olisi hienoa uskoa, että tähän hullutukseen tulisi taivaallinen väliintulo. Ehkä sellainen tuleekin, mutta minusta näyttää, että perinteinen adventistien käsikirjoitus ei ole toteutumassa ollenkaan.


      • ex-adventisti
        IlluminatiTotuudesta kirjoitti:

        Se mikä tuossa "illuminati" - ajatuksessa on totta, on se että aikaisemmin oli maailmassa ainakin kaksi toisitaan eroavaa poliittista systeemiä (kommunismi ja kapitalismi) mutta nykyään ohjaa maailmaa yksi ja sama "pankki-valta".. toisin sanoen ihmisten vaputta rajoitetaan siten että "demokraattiset vaalit saavat vähemmän ja vähemmän merkitystä ihmisten elämässä. Vaaleissa on nykyään enemmänkin kysymys siitä että kuka saa olla pankkisysteemin ja ihmisten välillä ja nostaa siitä suurta palkkaa. Sellaisia ne meidän poliitikot ovat "pikku jeesuksia".

        Tämä menee nyt psykologisoinniksi, mutta olen huolestuneena miettinyt, että koko maailma ja kaikki ihmiset ovat kohta jonkin (tai useammankin) riippuvuuden vallassa.

        On alkoholisteja, narkomaaneja, peliaddikteja, hamstraajia, shoppailuaddikteja, ruoka-addikteja, seksiaddikteja, nettiriippuvaisia, läheisriippuvaisia, työnarkomaaneja ja ties mitä addikteja, joille järjestetään kaikenlaisia terapioita ja ryhmiä, joilla yritetään parantaa näistä riippuvuuksista.

        Kaikki nämä edellämainitut ymmärretään sairauksiksi, mutta on kuitenkin yksi riippuvuuden laji, jota kukaan ei pidä riippuvuutena, eikä sille ole edes nimeä, mutta sitä voitaisiin kutsua "rahariippuvuudeksi" (voisi myös kutsua ahneudeksi).

        Pahinta on, että nämä rahariippuvaiset hallitsevat tätä maailmaa eikä mikään määrä rahaa ja omaisuutta riitä tyydyttämään heidän "nälkäänsä". Heitä vielä pidetään tämän maailman menestyjinä, joita arvostetaan suuresti, vaikka ovat ihan sairasta porukkaa. Heidän käsissään sitten on "tämän maailman" tulevaisuus.

        Toivottomalta näyttää, jos tämän maailman ja meidän tulevaisuutemme todellakin on heidän käsissään. Maapallo ei kestä tätä menoa enää kovin kauan ja ihmisten kurjuus alkaa olla sitä luokkaa, että toivottomuus, näköalattomuus ja ahdistus ajaa ihmiset aivan epätoivoisiin tekoihin. Millään ei tunnu olevan enää mitään väliä, koska ei ole todellisia mahdollisuuksia vaikuttaa omaan elämäänsä ja maailman politiikkaan.

        Itse kyllä onneksi uskon Taivaalliseen väliintuloon ja siihen, ettei kestä enää kauan, kun Jeesus tulee perustamaan oman valtakuntansa, sillä elämmehän "jalkojen ja varvasten" aikaa (Dan.2:41-45) eikä Jeesuksen tulo voi olla enää kovin kaukana.


    • IlluminatiTotuudesta

      Jäi sanomatta että tuo aloituksen linkki on vain sitä "Vainoharhaista sekoilua" joksi sitä nimitit. Tämä sanottuna vain, ettei kukaan ajattelisi minun olevan samlaa linjalla sen kanssa.

    • Ahneus on pahan alku

      Kyllä tämä meidän aikamme eroaa kaikista mista ajoista niin monella tavalla että sitä ei kukaan olisi uskonut jos sen olisi ihmisille kertonut pari sataa vuotta sitten. On täysin selvää että maailmaa hallitsee rahan himo - ja se on täyttä vauhtia tuhoamassa tätä maailmaamme. Joka ei sitä jo näe on sokea.

    • Maailma tänään on tosiaan erilainen kuin koskaan aikaisemmin. Aikaisemmin oli maailmassa kaksi vastakkaista kommunismi ja kapitalismi - tänään vallitsee maailmassa yksi systeemi - kapaitalismi jota hallitaan pankkien kautta - se on vallannut Venäjän ja jopa kommunismi Kiinan. En tiedä miksi tätä maailmaa kutsuisi, illuminaatti tai mikä ***naatti - mutta yksi asia on varmaa maailma on tänään erilainen kuin koskaan aikaisemmin. Ja kaiken tämän keskellä ihminen tuhoaa elämää ja omaa elinympäristöään kiihtyvällä vauhdilla .. ja pilkkaa Jumalaa..

      Voi voi

      alex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe