Mietin vain tässä, että jos laihduttaisin, niin parantaako se mahdollisuuksiani poikaystäväksi/puolisoksi soveltuvien miesten suhteen.
vai...
onko todennäköisempää, että minusta alkavat kiinnostua vain pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset miehet, joiden kanssa ei todellakaan harkita mitään suhteen tapaistakaan.
Laihduttaminen ja mahdollisuuksien parantaminen
34
469
Vastaukset
Läskien naisten kanssa seksi on hiukan haastavaa ja saattaa joutua pillua etsimään läskien seasta.
Mutta hoikat naiset toisaalta saavat ostettua millaisia vaatteita vain ja näyttäät hyviltä vaatteissa,kun vaatteissa. Heidän kanssaan kehtaa mennä heseen syömään jopa kerrosaterian pelkäämtä,että he lihoavat..- hoikka nainen
Kyllä se hoikka nainenkin lihoo, kun riittävän usein syö hesessä kerrosaterian tai muuta yhtä epäterveellistä.
- timmityttö-89
Kyllä se on vaan teille pullamössöpojille huono juttu jos naiset sankoin joukoin alkaisivat laihduttaa. On nimittäin sen verran veemäistä touhua ja sen verran pitkä prosessi, että kun tähän ryhtyy osittain miesten takia, ei kuuna päivänä plösö sohvaperuna enää kelpaa. Että menee se sitten toisinkin päin. Jos ite tykkää käydä Hesessä, niin silloin voi tyytyä siihen naiseenkin joka siellä käy ja unohtaa niistä hoikista haaveilu. Ne hoikat ei lähtis sun kanssa sinne Heseen vaikka sinä heidät kelpuuttaisit lounasseuraksi. Parempi kun alat totuttautua siihen pimpan läskien seasta metsästykseen tai rupeat itsekin kuntoilemaan, eli teet saman mitä vaadit toiselta sukupuolelta.
- Milla1879
Tosi raskast =D
12 viikkoa dieetillä oltu ja harvakseltaan puntilla,
naisen ei tarvi kuin lakata syömästä kuin virtahepo.
Tosi pitkä ...olen jo tavoitteessa =D
Se on parempaa ovulaatiota seuraavalla kerralla =D
Mää otan nää pullamössöt ja vien Mäkkärille. =D - vossiili
Kuules lutka. Ei siellä hesessä käynti lihota jos siellä ei joka päivä syö. Oot just tavallinen idiootti joka ei tajua et sitäkää asiaa ei tarvi överiks vetää. Ite käyn ehkä kerran kuussa mutta vois siellä käydä kerran viikossaki ja ei siitä vielä lihoa. Tosin jos siellä pitää käydä 4-5 krt viikossa ni voi alkaa näkyä.
- mies32
vossiili kirjoitti:
Kuules lutka. Ei siellä hesessä käynti lihota jos siellä ei joka päivä syö. Oot just tavallinen idiootti joka ei tajua et sitäkää asiaa ei tarvi överiks vetää. Ite käyn ehkä kerran kuussa mutta vois siellä käydä kerran viikossaki ja ei siitä vielä lihoa. Tosin jos siellä pitää käydä 4-5 krt viikossa ni voi alkaa näkyä.
Ei näy sekään, jos sieltä saadut kalorit vaan ovat poissa välipaloista ja päivän muista ruokailuista.
Itse voisin käydä Hesessä vaikka joka päivä, enkä sanottavammin lihoisi, kun kroppani tuntuu osaavan itsesääntelyn sen verran hyvin. Herkuista / rasvaisesta ruuasta saadut kalorit siis vähentävät muuta syömistä / lisäävät aktiivisuutta, joten en lihoa yleensä edes jouluisin, vaikka vetäisin silloin pari konvehtirasiaa päivässä muiden joulumättöjen kyljessä.
- Taasnäitä
Hyvä pointsi. Ja jos pysyt läskinä sinusta ei kiinnostu kukaan. Revi siitä.
- Vastausautomaatti2.3
Jos et nyt ole hoikka, niin tulemalla hoikaksi parannat mahdollisuuksiasi suurimman osan miehistä kanssa. Siis sekä puolisoksi soveltuvien että muiden kanssa.
- Kannatan_
Jos nyt olet selkeästi ylipainoinen, niin kyllä se laihduttaminen parantaa elämänlaatua huomattavasti, kiinnostui miehet sitten tai ei.
- jhghtf
Hmm... Onko aloittaja sitten luoteenltaan jotenkin kamala, kun olettaa että hänestä alkaisi kiinnostua vain pinnalliset ulkonäkökeskeiset ihmiset?
Totta kai se ensi kiinnostus perustuu ennen kaikkea naisen ulkonäköön, myös minulla vaikka en mielestäni olekaan pinnallinen. Mutta en minä jatka tutustumista, jos nainen ei ole mukava luonteeltaan. Luulisin että suurin osa miehistä ajattelee näin. Onko tämä nyt sitten sitä ulkonäkökeskeistä pinnallisuutta?
Jos ei niin mikä on? - 11+10
Taas tätä naisen logiikkaa että, jos laihdutan niin saanko sitten sitä tai tätä. Mitä jos laihduttaisit itsesi vuoksi? Eikö se riitä palkinnoksi, että peilistä katsoo takaisin hoikka terve ihminen?
- Laihuus kannattaa
Tottakai se parantaa miesten saamista. Laihana oleminen myös nostaa roimasti omaa itsevarmuutta mikä näkyy ulospäin. Ja kun vielä pukeutuu hyvin. Muut naiset mulkoilee kateellisina. Se se vasta onkin ihana tunne!!
- vainyksileukanykyään
Laihduttaminen parantaa elämänlaatua monin tavoin.
Suosittelen lämpimästi. - Valitettavatosiasia
Itse ajattelin näin pitkään, mutta totuus on se että sinusta kiinnostutaan sekä fyysisesti ja psyykkisesti. Jos kiinnostuu vain psyykkisesti on todennäköistä että ei pääse kaveruutta pitemmälle. Kysymys ei ole mistään pinnallisuudesta vaan biologiasta joka ohjaa jokaisen eipinnallisenkin pariutumista enemmän tai vähemmän.
Jos olet ylipainoinen niin varmasti parantaa. Kannattaa kuitenkin miettiä että jos laihdutat vain parisuhteen saamisen kannalta, kuinka kauan pystyt pitämään uudet elintapasi? Olisi teidän molempien kannalta todella epäreilua jos laihdutat "syötiksi" ja miehen saatuasi palaat edellisiin elämäntapoihisi.
Tietysti jos parisuhteen saanti on vain pieni osamotivaatio, niin tämä pointii on turha. Mutta noin yleisestikin neuvoisin että mieti omaa elämääsi ja mitä muutoksia olisit valmis tekemään pysyvästi, painottaen terveellisyyttä enemmän kuin pakon omaista laihduttamista.- ekspallero
Mä laihduin viime suhteessa 15kg (70kg -> 55kg), seksi väheni sitä mukaa kun kiloja karisi. Mies oli tosi timmi ja urheilullinen, mutta piti pyöreistä naisista, enkä sit vissiin hoikempana ollu enää p*ntavan näköinen. Ite halusin laihtua ku oisin halunnu näyttää hyvältä sen vierellä. Sillä on nykyään lähes satakiloinen keijukainen kainalossa, et aina ei näköjään laihtuminenkaan auta jos sattuu rakastumaan fat-loveriin :D Noh ehkä tästä piakkoin pääsee sen verran yli että jaksaa panostaa uuden miehen etsimiseen, nyt luulis olevan helpompaa ku on hoikempi mutta katellaan...:D
- .................
Kannattaa myös lakata peseytymästä, niin moninkertaistat mahdollisuutesi löytää sen todella sielukkaan ja syvällisen suhteen, joka ei perustu ulkonäköön, hygieniaan ja muihin tuollaisiin pinnallisiin seikkoihin.
- Koettu konkreettises
Kyllä laihduttaminen näkyy ihmisessä tyytyväisyytenä itseensä ja sitä kautta auttaa muita lähestymään laihtunutta ihmistä.
Sopusuhtainen ulkonäkö houkuttaa miehiä puoleensa. - anu5
Niin siis tää on keksimäsi tekosyy tänään sille miksi,
et huomenna laihduta..Muuten kyllä mut kun oin pinnaliset miehet.. ;)
Susta ei oo siihen mutta ei kaikista tarvi olla.
En tee tätä miehen takia ja siksi tää toimii!
Jos tekee jotain vääristä motiiveista niin ajatus kuolee ennen
tekoa, se vaatii luonnon villin ja hurjan...
Joka tähän leikkiin pystyy, nyt on dropattu vasta
18 kiloo ja 27 vielä jäljellä..Ei aikarajoja..ei dieettejä,
vain liikuntaa..
Koska, et koskaan pysty laihtumaan on aika sama kuka
susta kiinnostuu tai jättää kiinnostumatta. - ex-läski
Eikö kauheempaa ois, jos nyt joku ihastuis suhun ulkonäön vuoksi? Siinä sitten saisit "syvällisessä suhteessa" sydärin nelikymppisenä, kun mies vaatis pitämään hengenvaaralliset mitat.
Normipaino ja terveys lienee sellaisia, jotka kannattaa ihan itsekkäistä syistä. - Elämä on valintoja
Verrataanpa tätä pinnallisuutta ja sen kautta tehtäviä valintoja autokauppaan. Jos ei olisi rahasta kiinni, kumman valitsisit: huoltamattoman, likaisen ja ruostuneen vai hyvin huolletun, puhtaan ja kiiltelevän yksilön?
- särkekää peili
Ei läskit,tai niiden puuttuminen tee Ihmisestä parempaa,tai huonompaa.
Olen kyllä huomannut etttä vähän pulleammat Ihmiset on mukavampia,kuin ne riiut,jotka väkisin koettavat pitää laihaa olemustaan.Ja niitä on paljon.
Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin se mitä peilistä näkkyy.- Laihana helposti
"Jotka koittavat väkisin pitää laihaa olemustaan"
Miten niin väkisin? Laihana oleminen on helppoa. Ei mässytä herkkuja kuin kerran viikossa. Muuten syö ihan tavallista suomalaista kotiruokaa, ilman jatkuvia välipaloja. - jhgfjgdhgfdg
Laihana helposti kirjoitti:
"Jotka koittavat väkisin pitää laihaa olemustaan"
Miten niin väkisin? Laihana oleminen on helppoa. Ei mässytä herkkuja kuin kerran viikossa. Muuten syö ihan tavallista suomalaista kotiruokaa, ilman jatkuvia välipaloja.Olet onnekas jos pystyt ilman rankkaa liikuntaa pysymään kuosissa. Mä en, sillä aineenvaihduntani on niin hidas. Syön jatkuvasti vain 1200 kaloria päivässä ja harrastan liikuntaa. Jos syön normaalisti niin lihon heti.
- joskus läski
Riippuu siitä, miten paljon sitä ylimääräistä on. Jos vain vähän, niin kuten tuossa joku jo sanoikin, niin se parantaa mahdollisuuksia kaikkiin, sekä mukaviin että kusipäihin.
Jos taas paljon, niin se huonontaa mahdollisuuksiasi. Tämä siksi, että maailmassa on kyllä miehiä, joille kelpaa lihava nainen, mutta ei miehiä, joille kelpaisi nainen, jolla on riippuvat rinnat ja vatsanahka.
Minulla oli ihan hyvin vientiä painaessani 90 kiloa, nyt 60 kiloisena ei ole, koska rintani eivät ole kiinteät ja vatsakin on aika löysä. Ainoa keino, millä voisin saada kumppanin, olisi lihottaa itseni, mutta sitä en aio tehdä, koska viihdyn niin paljon paremmin pienemmässä kehossa.
Se, parantuuko vai huonontuuko mahdollisuutesi, riippuu siis nykyisestä painostasi.- en uskalla mies
pidän kyllä vähän pyöreämmistäkin naisitakin,, mutta mutta. En uskalla enää yrittää iskeä heitä ja syykin on selvä. Tai siis mielellään kyllä juttelen kivoja jne. Eli miksi en sitten uskalla ryhtyä heidän kanssaan mihinkään fyysiseen. Niin, kun on penis vain 12cm ei ulottuvuus riitä ja nainen saattaa olla hyvinkin tyly tästä syystä.
Ja jos joku sanoo, että näin ei ole, voin kertoa että ei ole mitenkään mieltäylentävää kuulla olevan liian pieni ja olematon panomies. Tästä syystä minua kiinnostaa vain hoikat ja pienikokoiset naiset. Käytännössä en enää uskalla yrittää iskeä edes normaalipainoisia naisia. Senverran karut kokemuksen on. - joskus läski
en uskalla mies kirjoitti:
pidän kyllä vähän pyöreämmistäkin naisitakin,, mutta mutta. En uskalla enää yrittää iskeä heitä ja syykin on selvä. Tai siis mielellään kyllä juttelen kivoja jne. Eli miksi en sitten uskalla ryhtyä heidän kanssaan mihinkään fyysiseen. Niin, kun on penis vain 12cm ei ulottuvuus riitä ja nainen saattaa olla hyvinkin tyly tästä syystä.
Ja jos joku sanoo, että näin ei ole, voin kertoa että ei ole mitenkään mieltäylentävää kuulla olevan liian pieni ja olematon panomies. Tästä syystä minua kiinnostaa vain hoikat ja pienikokoiset naiset. Käytännössä en enää uskalla yrittää iskeä edes normaalipainoisia naisia. Senverran karut kokemuksen on.Jaa... Mutta paremmaltahan ne pienet ja hoikat näyttääkin, vai mitä? :)
Mutta en kyllä oikein ymmärrä, että miksi ne pienet ja hoikat sitten suhtautuisi paremmin pieneen kaluun? Ei sitä läskiä niillä alueilla nyt millään voi olla kuin ehkä pari senttiä, joten en ymmärrä, miten se niin paljon vaikuttaisi, naisen elimestä kun vain noin ensimmäiset neljä senttiä ylipäätään tuntee mitään. Sinulla siis on kuusi senttiä ylimääräistäkin, lihavankin naisen kanssa. :)
Itse asiassa eikö se päinvastoin? Siis koska lihavalla naisella on ns. fylliä vähän joka paikassa, mukaan lukien intiimit alueet, niin eikö juuri lihava nainen saa enemmän irti pienestäkin kalusta, kun taas ne hoikat tarvitsee isompaa, kun ei ole täytettä omasta takaa?
Ja joka tapauksessa, paksuudestahan se on kiinni, ei pituudesta. - jhvdsfskö
joskus läski kirjoitti:
Jaa... Mutta paremmaltahan ne pienet ja hoikat näyttääkin, vai mitä? :)
Mutta en kyllä oikein ymmärrä, että miksi ne pienet ja hoikat sitten suhtautuisi paremmin pieneen kaluun? Ei sitä läskiä niillä alueilla nyt millään voi olla kuin ehkä pari senttiä, joten en ymmärrä, miten se niin paljon vaikuttaisi, naisen elimestä kun vain noin ensimmäiset neljä senttiä ylipäätään tuntee mitään. Sinulla siis on kuusi senttiä ylimääräistäkin, lihavankin naisen kanssa. :)
Itse asiassa eikö se päinvastoin? Siis koska lihavalla naisella on ns. fylliä vähän joka paikassa, mukaan lukien intiimit alueet, niin eikö juuri lihava nainen saa enemmän irti pienestäkin kalusta, kun taas ne hoikat tarvitsee isompaa, kun ei ole täytettä omasta takaa?
Ja joka tapauksessa, paksuudestahan se on kiinni, ei pituudesta.Jos mies on itse lihava ja rasva kerääntynyt mahaksi, voi se vaikeuttaa -jopa estää- yhdynnän. Maha siis tulee peniksen päälle tai ainakin intiimissä kontaktissa vatsa ottaa vastaan. Jos siis mahaa on esim 10 cm, yltää naisen sisään 2 cm jne.. Olisiko en-uskalla-miehellä kyse sitten siitä?
- mies32
jhvdsfskö kirjoitti:
Jos mies on itse lihava ja rasva kerääntynyt mahaksi, voi se vaikeuttaa -jopa estää- yhdynnän. Maha siis tulee peniksen päälle tai ainakin intiimissä kontaktissa vatsa ottaa vastaan. Jos siis mahaa on esim 10 cm, yltää naisen sisään 2 cm jne.. Olisiko en-uskalla-miehellä kyse sitten siitä?
Eiköhän tuo nyt ole satuilua? Ei kai oikeasti kukaan ole niin läski, ettei panemaan pystyisi? Ja se läskihän joustaa, kait se siitä peeniksen ympäriltä katoaa sen verran, että sieltä jotain esiin saa?
- joskus läski
mies32 kirjoitti:
Eiköhän tuo nyt ole satuilua? Ei kai oikeasti kukaan ole niin läski, ettei panemaan pystyisi? Ja se läskihän joustaa, kait se siitä peeniksen ympäriltä katoaa sen verran, että sieltä jotain esiin saa?
Itse asiassa, olen kahdesti nähnyt lihavuudesta kertovassa dokumentissa haastatellun miestä, joka ei pystynyt seksiin koska penis oli hautautunut läskiin. Mutta siis näissä tapauksissa ylipainoa oli todella paljon.
- hläpätihämmä
Ainakin minun kohdallani laihtuminen on karsinut ne vähäisetkin mahdollisuudet päästä juttelemaan naisten kanssa. Lihavampana juttelin usein tunttemattomien naisten kanssa, ja satunnaisesti joku oli yhdeksi yöksi seuraansakin kelpuuttanut. Seurustelusta ei tietenkään ollut toivoakaan.
Nykyään kun olen laihtunut lähes normaalipainoon en saa edelleenkään mitään huomiota naisilta, ja naisten suhtautuminen keskustelun avaamiseen on muuttunut kylmemmänksi. Haistattelua tulee vastaan huomattavasti enemmän. - sinkkumies,,
Olen käynyt joku puoltoista vuotta samalla salilla ja en ole nähnyt siellä yhtään lihavaa naista laihduttamassa. En usko et naiset haluu laihduttaa, Kadulla näkee paljon lihavia nuoriakin naisia. Naiset ei kehtaa tulla salille ja siksi ne ei laihduta,
- dfgzxfg
Kävin naisten kuntosalilla lahjakortilla, siellä oli puolet asiakkaista ylipainoisia. Ehkä ylipainoiset eivät halua mennä unisex saleille.
- joskus läski
No jaa, en minäkään kehtaa käydä salilla, mutta silti olen laihduttanut. Laihduttaminen on 95 prosenttisesti kiinni ruokavaliosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747