J. Karjalainen, onko reptiliaani?

ReptoK

Hänen uusin kappale Mennyt Mies, on sanoituksiltaan aika mielenkiintoinen.

Tässä hieman poimintoja:

"Mä olen mystinen hopeinen discomies, mä olen kieltäin lipova liskomies, mä olen uuden englannin nahkamies, aina ilosta syntyvä uudestaan"

"Sä tunsit mut aiemmin Markkuna, sitä poikaa ei enää olekaan. Sä revit lehden sun muistokirjasta oon sun mielestä poissa kokonaan. Mennyt mies, on historiaa"

"En oo vuosiin enää käynyt metsällä, mä en tahdo tarttua aseeseen"

Kieltäin lipova liskomies? Reptilian shapeshifter. Uusi Englanti? NWO.
Sitä poikaa ei enää olekaan? Reptiliaani hankkiutuu eroon vanhasta, ja ottaa hänen muotonsa. En halua tarttua aseeseen? Aseista on puhuttu kovasti viimeaikoina mediassa, ja tässäkö nyt avoin vihjaus, että myös tämä liskomies haluaa aseet pois ihmisiltä?

52

9819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

"Mä olen mystinen... "

Mystisyys:salaseurat kuten skull & Bones, ja muurarit.

"...hopeinen discomies"

Vittuilua salaliittoteoreetikoille. Hopeinen=viittaa foliohattu-vitseihin.

"mä olen uuden englannin nahkamies"

Nahkamies eli skinhead. Myös termi uusi, tuo tähän jonkinlaisen kansallissosialistisen vivahteen, aivan kuin yhteiskunnan muutos sellaiseksi kuin skinit haluavat. Kaikki tuntevatkin englannin skinejen historian.

"Mul on pitsiverhoissa ruusukuvio"

Viittaus templareihin, ruusuritarit yms...

"Mul on loistava tulevaisuus"

Illuminati, valaistus, loisto.

"Puisen naisen mä löysin pellosta"

Raamattu: He tekevät epäjumalia, puusta ja kivestä.

"Keihän kärjenkin löysin ja hävitin"

Longinuksen keihäs, jonka roomalainen iski Jeesuksen kylkeen, myöhemmin keihäs meni kahteen osaan, ja natsit etsivät osia toisen maailmansodan aikaan.
      Huhutaan että kärki on piiloitettu vatikaanin katakombeihin.

• K...

J. Karjalainen paljastaa markun salaisuuden:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013013016616141_vi.shtml

Omilla nettisivuillaan Karjalainen paljastaa, että Markku on hänen eräänlainen sivupersoonahahmonsa.

- Olin jo nuorena kiinnostunut niin sanotuista henkimaailman asioista ja elämän mystisistä puolista, Karjalainen kertoo.

Hän luki lääketieteen tohtori Reima Kampmanin kirjan nimeltä Et ole yksin: Tutkimuksia ihmisen sivupersoonista vuonna 1974.

J. turvautui itsesuggestioon, ja siten syntyi mies nimeltä Markku.

Nettisivulleen antamassaan haastattelussa Karjalainen paljastaa seuraavansa aktiivisesti hänestä käytävää nettikeskustelua.
        http://www.iltalehti.fi/viihde/2013013016616141_vi.shtml

• ja voi pojat

toi adjektiivista "mystinen" assosioitu merkitys on mahdollisesti huonoin ikinä.

keihäänkärki varmaan kans just viittaa longinuksen keihääseen, ei suinkaan j karjalaisen keihäänkärki-biisiin. ai niin mutta se biisihän viittasi tietenkin kans just longinuksen keihääseen, ja sitä paitsi mikäs muu keihäänkärki sitä suomalaisesta sokerijuurikaspellosta löytyisi.

googlaa nyt edes se uuden englannin nahkamies ennenku nolaat itteäs enempää.

kyllä on väsynyttä.

• Tää ketju
        ja voi pojat kirjoitti:

toi adjektiivista "mystinen" assosioitu merkitys on mahdollisesti huonoin ikinä.

keihäänkärki varmaan kans just viittaa longinuksen keihääseen, ei suinkaan j karjalaisen keihäänkärki-biisiin. ai niin mutta se biisihän viittasi tietenkin kans just longinuksen keihääseen, ja sitä paitsi mikäs muu keihäänkärki sitä suomalaisesta sokerijuurikaspellosta löytyisi.

googlaa nyt edes se uuden englannin nahkamies ennenku nolaat itteäs enempää.

kyllä on väsynyttä.

Näkyy päässeen lehteen...

"J. Karjalaisen hitistä hämmentävä salaliittoteoria Suomi24-palstalla"

http://www.stara.fi/2013/04/09/j-karjalaisen-hitista-hammentava-salaliittoteoria-suomi24-palstalla/

• Heh...

• skinheads...
        Heh... kirjoitti:

Se selitttää tän ketjun isomman lukijamäärän.

>2 914 LUKUKERTAA

nahkatukka nahkapäillä eli kaljupäillä ei ole tukkaa- niinkuin ei ole tukkaa liskoillakaan!

Kyse on muodonmuuttajista- eli shape-shifters, jotka muuttaa muotoaan osittain liskopiirteiseksi, tai heillä toimii lisko-aivo, joka voidaan myös sanoa olevan demoninen eli pahojen henkien riivausta.
        David icken mukaan kuninkaalliset ja valtaapitävät maailman mahtisuvut on näitä- ja onhan vanha sanonta että kuninkaalliset on 'siniverisiä', eli kylmäverisiä...

Ennemminkin J. Katainen on lisko-aivo, kun noita kuvia katsoo...:
        https://www.google.fi/search?q=jyrki katainen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=l5h8Ut6TI8qG4ATF3IDADg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=640

• Salamamies33

Aika vahvaa nwo lyriikkaa jos asiaa tutkii.
      Hyvin analysoitu edellä mainituissa kappaleissa.
      Sitten kun alkaa miettimään että albumin nimi " Et ole yksin " .........

Kellään tietoa onko J.Karjalainen vapaamuurari ?

• Liikennelaulu

V...t se rappari ole, sehän on Malmsteeni.

• ei se ole
    • ihmiset sinisilmät

Hmm..Karjalainenhan joutui tässä muutama vuosi taaksepäin muistaakseni JFK:n kentällä kuulusteltavaksi.. tiedä vaikka illuminati olisi Karjalaisen pidättänyt ja käännyttänyt puolelleen.. nyt se jo laulaa niiden laulujakin.. pelottavaa!!!

Ja kyllähän se melkoisesti imi ameriikan vaikutteita tehdessään noita Lännen Jukka-levyjä..

• m mm mm mm

Olette kyllä pellejä. Varsinkin nämä aloittelevat salkkarit uskoo tosiaan reptoideihin ja liskoihmisiin. Ei siinä mitään. Kuuntele vaan david ickeä lisää ja suljettu osasto odottaa vuoden parin päästä. =)

• ripe4

Ei pitäisi huutaa ennenkuin on tutkinut asioita. Mitä sinä tiedät maailmasta ja ihmisen elämästä ja sen/meidän tarkoituksesta? Vai oletko niitä jotka sanovat että kun ihminen kuolee jäljelle ei jää mitään, on kuin kääntäisi valokatkaisimesta ON/OFF?. Mietippä sisimmässäsi pelottaako kuolema koska se on suurin este ihmisen henkiselle kehittymiselle koska emme tiedä mitä odottaa kuoleman jälkeen. Eikö sinusta tunnu että kaiken sen jälkeen mitä olet kokenut elmän jälkeen ja kaikki ihanat kokemukset ja ikävät kokemukset ja sen jälkeen " ei mitään ", täysi tiedottomuus, EI MITÄÄN. Eikö se tunnu aivan epätodelliselta ja pelottavalta? Älä pelkää kuolemaa koska se ei ole loppu vaan mahdollinen alku parempaan ja jos vähänkään perehdyt asioihin ja tutkit niitä avoimin mielin huomaat itse MIKÄ sinä todella olet ja tiedät sydämmessäsi mikä on totuus, enkä puhu nyt mistään raamatun enkä muista uskonnollosista asioista.

• asian ytimessä
        ripe4 kirjoitti:

Ei pitäisi huutaa ennenkuin on tutkinut asioita. Mitä sinä tiedät maailmasta ja ihmisen elämästä ja sen/meidän tarkoituksesta? Vai oletko niitä jotka sanovat että kun ihminen kuolee jäljelle ei jää mitään, on kuin kääntäisi valokatkaisimesta ON/OFF?. Mietippä sisimmässäsi pelottaako kuolema koska se on suurin este ihmisen henkiselle kehittymiselle koska emme tiedä mitä odottaa kuoleman jälkeen. Eikö sinusta tunnu että kaiken sen jälkeen mitä olet kokenut elmän jälkeen ja kaikki ihanat kokemukset ja ikävät kokemukset ja sen jälkeen " ei mitään ", täysi tiedottomuus, EI MITÄÄN. Eikö se tunnu aivan epätodelliselta ja pelottavalta? Älä pelkää kuolemaa koska se ei ole loppu vaan mahdollinen alku parempaan ja jos vähänkään perehdyt asioihin ja tutkit niitä avoimin mielin huomaat itse MIKÄ sinä todella olet ja tiedät sydämmessäsi mikä on totuus, enkä puhu nyt mistään raamatun enkä muista uskonnollosista asioista.

ja tästähän pääsemmekin aukottomalla logiikalla siihen tosiasiaan että muusikko jukka karjalainen on ilkeä liskoalieni, joka myrkyttää alitajuntaamme vuosikymmenestä toiseen aurinkoisella ja positiivisella rytmimusiikillaan, joviaalilla asenteellaan ja leppoisalla huumorintajullaan.

• öpö12579007654678345

liskomies

• karjanlainen

eihän tuollaisia määriä levyjä myyvä valtavirta-artisti ja kestostara voi olla ku pahisten puolella

• liskonainen1

Kyl teil on nyt liian vilkas toi mielikuvitus. Unohtakaa nyt noi teorianne johan niille nauraa kaikki tavalliset J.Karjalaisen fanit kuten minä.

• Uuhh...

Mä olen kystinen hopeinen siskonmies.

Mä on mieleltäin kipeä liskomies.

Mä olen kuuden Englannin esinahkamies

aina Kilossa syntyvä kuudestaan.

• kerro lisko lisää

Hyvähän se on nauraa, mutta kohteliasta olisi sitten "tavallisena J.Karjalaisen fanina" kertoa mitä hän sinun mielestäsi tarkoittaa. tuo ketjun ensimmäinen vastaus on varsin hyvä teoria, paljon parempi kuin omasi tällä hetkellä.

• Reptiliaani

Lopettakaa puhuminen reptiliaaneista ennen kun alan pitää todennäköisempänä sitä että niitä on.

• löisin vetoa

"En oo vuosiin enää käynyt metsällä"

Selvä Menninkäinen.

• kjjhfgdtyuy

malliesimerkki tämä ketju, kun ei tiedetä mistä tässä repto jutussa on kyse.
      aloittaja on asiasta kiinnostunut, joten ota selvää ennenkuin kirjoitat mitä sattuu

• aloittaja5586

Reptojuttu=salaliittoteoria jonka mukaan joukossamme kulkisi muotoa muuttavia reptiliaaneja, eli liskoja tai liskon kaltaisia olentoja jotka kykenevät muuttumaan niin erehdyttävästi ihmisen näköiseksi, että heitä on vaikea tai jopa mahdoton tunnistaa.

Tähän liittyy myös muita, vielä sekavampia teorioita. Eräs teoria on ns. liskoaivoteoria, jonka mukaan(yleensä) ihmisen/olion aivoissa tapahtuu muutoksia tiettyjen asioiden johdosta, jotka yleensä yhdistetään pahuuteen.
        Tämän voi nähdä mm. totaalisena empatiakyvyn menetyksenä ja muina sosiopaatille tyypillisinä piirteinä.

Usein liskoista ja liskoaivoista puhuttaessa vedetään myös mukaan uskonnollisia teorioita, ja joidenkin mielestä kyseessä on paremminkin demoni, tai demonin riivaama ihminen kuin lisko/liskoaivo. Joidenkin mielestä nämä muotoa muuttavat liskot tai liskoaivot ovat juurikin jotain demonista, tyyliin raamatusta tutun Cainin sukulinjaa, eli demonista alkuperää tai demoniksi muuttuneita tai demoneille itsensä antaneita ihmisiä.

Jotkut kai tapaavat ajatella, että kyseiset reptiliaanit, ovat toisesta dimensiosta tulleita olentoja, jotkut yhdistävät nämä reptiliaanit avaruusolentoihin, anunnakeihin epäjumaluuksiin, ihmishybrideihin jne jne...

Kaiken kaikkiaan koko liskojuttu on niin helvetinmoinen sekametelisoppa, että on vaikea alkaa analysoimaan tämän enempää sitä, miten kukakin ihminen käsittää kyseisen asian.

Itse taas en edes usko muotoa muuttaviin reptiliaaneihin, tai mihinkään vastaaviin olentoihin ennenkuin joku toisin todistaa.

• järki ja tunteet
        aloittaja5586 kirjoitti:

Reptojuttu=salaliittoteoria jonka mukaan joukossamme kulkisi muotoa muuttavia reptiliaaneja, eli liskoja tai liskon kaltaisia olentoja jotka kykenevät muuttumaan niin erehdyttävästi ihmisen näköiseksi, että heitä on vaikea tai jopa mahdoton tunnistaa.

Tähän liittyy myös muita, vielä sekavampia teorioita. Eräs teoria on ns. liskoaivoteoria, jonka mukaan(yleensä) ihmisen/olion aivoissa tapahtuu muutoksia tiettyjen asioiden johdosta, jotka yleensä yhdistetään pahuuteen.
        Tämän voi nähdä mm. totaalisena empatiakyvyn menetyksenä ja muina sosiopaatille tyypillisinä piirteinä.

Usein liskoista ja liskoaivoista puhuttaessa vedetään myös mukaan uskonnollisia teorioita, ja joidenkin mielestä kyseessä on paremminkin demoni, tai demonin riivaama ihminen kuin lisko/liskoaivo. Joidenkin mielestä nämä muotoa muuttavat liskot tai liskoaivot ovat juurikin jotain demonista, tyyliin raamatusta tutun Cainin sukulinjaa, eli demonista alkuperää tai demoniksi muuttuneita tai demoneille itsensä antaneita ihmisiä.

Jotkut kai tapaavat ajatella, että kyseiset reptiliaanit, ovat toisesta dimensiosta tulleita olentoja, jotkut yhdistävät nämä reptiliaanit avaruusolentoihin, anunnakeihin epäjumaluuksiin, ihmishybrideihin jne jne...

Kaiken kaikkiaan koko liskojuttu on niin helvetinmoinen sekametelisoppa, että on vaikea alkaa analysoimaan tämän enempää sitä, miten kukakin ihminen käsittää kyseisen asian.

Itse taas en edes usko muotoa muuttaviin reptiliaaneihin, tai mihinkään vastaaviin olentoihin ennenkuin joku toisin todistaa.

Kyllä vaikuttaisi ennemminkin siltä, että nk. uudestisyntyneet uskovaiset ovat niitä todellisia liskoihmisiä. Ne kun eivät tilaansa edes tunnista!

• tkille

mitä meinaaaa Sokerijuurikas ei mua kiinnosta

• Se meinaa,

että Karjalaisen sivupersoona Markku, sokerijuurikkaan viljelijän poika, ei ole kiinnostunut jatkamaan isänsä ammattia. Hän ei myöskään halua enää metsästää eikä mennä opistoon. Haluaa siis syrjäytyä.

• siskonmies

sokerijuurikkaan viljely oli aikoinaan yksi tärkeä elinkeino maassamme. 60- ja 70-luvuilla viljelijöitä oli vielä kymmeniä tuhansia. isän tilan jatkaminen olisi varmasti ollut markun suvulle mieluisa vaihtoehto, mutta poika haluaa soittaa rokkia.

sokerijuurikkaan mainitseminen asettaa siis biisin ajallisesti ja paikallisesti tiettyyn historialliseen kontekstiin. aika nerokkaasti, sanoisin.

• Anonyymi

Ei tykkää enää sokerista. J. Karjalainen puhuu kappaleessaan hyvästä liskomiehestä, joka ei halua olla paha, joten hän pyrkii eroon riippuvuuksistaan.

• oli aika päräyttävää

oon pannu reptilnoidii..

• älä selitä

Eihän sulla ois mitään jäljellä tai mistä minä tiedän onko,mµtta kloaakissa olen kuulleen olevan hampaat, eihän eläinseksi muuten olisi kiellettyä, kuin siksi että sillä halutaan suojella ihmisiä ! Eläimiähän kidutetaan muillakin tavoin teollisessa mittakaavassa, niin ei eliitillä voi olla muuta syytä kieltoon kuin, että eläinseksi vahingoittaa ihmistä, aivan kuten huumeet, mitkä ovat juuri siksi kiellettyjä. Mainitsinko jo että huumeet ovat kiellettyjä koska ne vahingoittavat ihmistä?

• voi pojat

olishan se tietysti tosi tylsää jos olis kysymys taidokkaasta pop-biisistä eikä klassiesta v-televisiosarjasta nyhjäistystä salaliitosta. mutta entä jos olisikin käynyt näin hassusti, että muusikko on säveltänyt ja sanoittanut pop-kappaleen joka on ihan oma kokonaisuutensa?

mitä se kaikki meinaa?

no, erilainen nuori markku, joka karjalaisen alitajunnasta putkahti, se siinä sanoutuu irti 70-luvun maaseutusuomen normimeiningistä (viljely, metsästys, opiskelu) ja elättelee romanttisia haaveita muuskon urasta aikansa arkkityyppisten pop-ikoneiden jalanjäljissä - kuten liskokuningas jim morrisonin ja 70-luvun hopeanhohtoisten diskostarojen. ajankuvaa maalaillaan useammassakin säkeistössä, ja biisi on toki kirjoitettu nuoruusaikojen rakastetulle. keihäänkärki taitaa olla viittaus karjalaisen samannimiseen vanhempaan kappaleeseen.

eihän komea biisi tällaiseen kiteytykseen toki tyhjene, ja kyllä siinä tasoja riittää joista repiä salaliittoteoriaa, vain mielikuvitus on rajana kuten yleensä. vähän on toistaiseksi ohkaista teoretisointia. ai niin mutta olihan karjalainen 70-luvulla kiinnostunut ufoista, kyllä tässä on varmasti jotain tosi synkkää taustalla.

• Illuminazionistit

Monet viihdetaiteilijat ovat rappareita, kuten Aake Kalliala ja Eino Grön

• Ukkosenjumalantytär

Eikös toi Soinin Timo kans ole muodonmuuttaja?Virtahepo ilmeisesti.

• GuruPetteri

Voi pojjaat (ja tyttelit), "Uuden Englannin Nahkamies" on ihan aito historiallinen hahmo eikä mikään skini. KVG.

• nimetönlll

Menkäähän sinne J Karjalaisen nettisivuille. Hää kyllä siellä selittää niin disko- lisko kuin nahkamiehenki ja paljon muuta.

• liukas lisko

Onko Jim Morrison, liskokuningas, reptiliaani? Onko hän valmistamassa meille liskoihmisille sijaa?

• The Truth Is Out...
      • yllättynyt

totta! Ilmeisen selvä liskoaivo.

• fan2

On kloonattu Laika & Cosmonauntsin soolokitaristi, basisti ja rumpali myös tähän hopeiseen liskoporukkaan!!! Omasta mielestä koko porukka legendoja, joten kannatti tehdä!

• Terve.

Monelle ketjuun kirjoittajalle suosittelen käyntiä ihan mielenterveysalan ammattilaisen puheilla. Jos käy hyvä tuuri, niin saapi ajan terapiaan, eikä turruteta hullun lääkkeillä.

Jaksamista kaikille vainoharhaisille siellä =)

• rleinox

Nää pöljät on vaan ajattelevinaan "omilla aivoillaan" :):):)

• korvamatolainen

voi itku mikä korvamato tostakin renkutuksesta on tullut, mutta tuo jiille hyönteistä leivän päälle. jii? mib?

• markku on kepulainen

ja siis liskoaivoinen-rappari.

• cdgbjifd

Xggfc

• Paavo Laki
    • Kråkåtiili Dundee

okultismi ja symbolismi on näköjään tänä päivän hitti

• 28x...

3739 lukukertaa. Timo Soini on virtahepo lainavaatteissa ja Karjalainen milloin mitäkin. Kyllä te ihmiset olette niin ihania että haluan halata Teitä kaikkia! Loistavia oivalluksia sekä mahtavaa mielikuvitusta.
      Tahtoo lisää; tää on kylläkin paras palsta koko 24:lla.

• kaapista

Nyt on 2016. Karjalienen tuli ruutuun. Fleda harm. grunge p. myös. Mystinen diskomies? Liskomies? Vaimo lähti hakemaan simappia kaapista, jatkan myöhemmin. Öitä.

• Anonyymi

Karjishan vain kanavoi Jim Morrisonia tuossa laulussa.

• Anonyymi

Legenda teksti

• Anonyymi

Nykyaikaan osuvat sanat, liskomies. Erikan kappale ich komme on erikoinen, koska selvästi laulussa kuuluu "transujumala" sana, vaikka heidän pitäisi laulaa "trance jumala" (trance tarkoittaa musiikin lajia). Kuka siis on transujumala? Ei ole todellista! Katsokaas sanat lyrics ja kuunnelkaa myös kappale tubesta (UMK 25). Paitsi jos ei halua itseään vaivata asialla. Lisäksi videolla näkyy selvästi iso silmäkuvio tai joku kuun pimennys, lattian tai altaan muodossa. Mitä se neste kuvastaa. Analyysiä.

• Anonyymi

Hämmentää myös että E:n kappaleen tietyssä osassa kuuluu kaijakoo:mainen ääniala ja nuotti E:n äänessä. Hyvin erikoista. Vaikka ääni on Erikan ja muualla sitä ei kuulu siinä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2158
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1844
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1543
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1399
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      174
      1375
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1191
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1024
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1023
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15