Hei!
Aikomukseni on "asennuttaa" posliinilaminaatit (6 kpl yläetuhampaisiin) ja siksi olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi (posliini-)laminaateista:
- Lopputuloksen laatu? Tyytyväisyys? Saadut kommentit?
- Millaiset laminaatit ovat käytössä pidemmällä aikavälillä?
- Mitä hammaslääkäriä tai -asemaa suosittelet?
- Mitä toimenpide maksoi?
Kiitos kommenteistasi!
Hammaslaminaateista...
3
879
Vastaukset
- Säde
n. 3 vuotta sitten. Minulla oli kohtalaisen iso rako yläetuhampaiden välissä, joka kiusasi tosi paljon. Lisäksi hampaat olivat kapean malliset, joten ei oikominenkaan ei olisi tuonut hyvää tulosta. Aikani asiaa pyöriteltyäni (olin kuullut, että rako voitaisiin pienentää myös lisäämällä muovipaikkaa omien hampaiden reunoihin, mutta että muovi voi ajan kanssa kellastua) hakeuduin sitten yksityishammaslääkärille hoitoon. Soitin kyllä ensin terveyskeskuksen hammashoitolaan, mutta en päässyt keskusta pitemmälle, kun jo sanottiin ettei sellaisia tehdä kunnallisella. Menin sitten hammaslääkärille, jota ystäväni suositteli. Todellakin kannatti! Hampaita ei tarvinnut edes kovin paljon hioa. Puudutettiin kuitenkin eikä sattunut yhtään. Sitten otettiin muotti hampaista (myös alahampaista). Kävin vielä näyttämässä hampaiden väriä hammasteknikolla, joka varsinaisesti valmisti laminaatit. Seuraavalla kerralla kun menin hammaslääkärille, laminaatit odottivatkin jo valmiina. Sovitettiin ja liimattiin kiinni. Ovat erittäin luonnollisen näköiset, eivät erotu omista yhtään! Minulla näkyy hymyillessä myös ientä, joten oli tärkeää että mitään rajoja ei näy. Olen erittäin tyytyväinen! Pitäisi kuulemma olla kestävätkin, mutta kovaa haukatessa kannattaa vähän varoa. Hintaa tuli nykyrahassa muistaakseni n. 350 e per hammas. Jälkikäteen en edes muista kuinka suurelta se silloin tuntui. Tuloksen sen sijaan näen joka päivä.
- Hampaat on
Hei! Ketä hammaslääkäriä suosittelette laminaattien laittajaksi, mielellään pääkaupunkiseudulta?
- MPee
Hampaat on kirjoitti:
Hei! Ketä hammaslääkäriä suosittelette laminaattien laittajaksi, mielellään pääkaupunkiseudulta?
Laita julki sähköpostiosoitteesi, jos aiot saada vastauksia. Täällä ei voida julkaista hammaslääkäreiden tai asemien nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406