http://www.hs.fi/ulkomaat/Hollannin kuningatar Beatrix luopuu kruunusta/a1305642786925
Onneksi Suomessa ei tuhlata verorahoja kaikenmaailman monarkkeihin. Kokoomus tosin yritti saada Suomeenkin turhakkeen. Taisi olla silloinkin jo "vastuullista politiikkaa".
Hollannin kuningatar luopuu kruunustaan
1
51
Vastaukset 1
Ns. kuninkaalliset ovat maalleen erinomaisen hyvä pr:ää. Heidän toilailujaan, naimisiaan, lapsiaan, erojaan ja kuolemiaan seurataan tarkemmin kuin omien perheiden. Suomalaisnaiset kusevat hunajaa kun kuulevatkin ruotsalaisten tai engelsmannien kuninkaallisten nimen. Jokainen naiminen tai kihlaus tai ero tai muu kurnuun liittyvä juttu myy miljardeilla punnilla englantilaisten karvapää-kiljureiden cd-levyjä ja BBC & Co:n typeriä televisiosarjoja.
Oikeita kuninkaita ei ole ollut enää aikoihin; heiltä on riisuttu kaikki valta. He ovat siis vain markkinointi-ihmisiä, joiden nimellä myydään "kuningaskuntien" roinaa ja turismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128571
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496