Uusi FB-runoilijen kirja saanut laajasti huomiota
1
113
Vastaukset
- puumast
Rakkautta minä kaipaan,
aktia, panoa, mitä himo,
ja rakkaus saikaan aikaan.
En seksiä, seksin vuoksi,
rakkautta vain, se on
elämän luotisi.
Karikoiden läpi ei luotsitta
mennä, yksin ei
rakkaudenlautta voi
eteenpäin mennä.
Yksi ei onni sanoistani
täydellä voimalla lennä.
Kymmenen vuotta,
toivoinko seuraasi suotta.
Rakastinko rasittavaa miestä,
joka tahtoo vain suutaan piestä.
Rakkautta vannoit,
kukkia kannoit.
Palvoit minua kuin kalleinta
kukkaa, silitit hellästi tukkaa.
Rivoja juttelit, siihen se jäi,
et uskaltanut olla minulle
se mies, jota olevasi vannoit.
Käsivarsillasi minua kuin
neitsyttä kannoit.
© satu tanninen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472