Joskus viime syksynä kuulin, että joku suomalainen valokuvaaja on koonnut kirjaksi Suomesta löytyviä vanhoja "autoaarteita". Tietääkö kukaan tästä kirjasta, mistä sen saisi, kirjakaupsta en löytänyt.
autokirja?
8
345
Vastaukset
- puzzihousut
ainakin sellanen kirja kuin museoauto harrasteena on vielä teon alla. TÄnä vuonna tod näk julkaistaan.
- oldones
Tämä onpi varmaan Harrastuksena Museoajoneuvo kirja. Tietojeni mukaan kaupassa syksyllä.
- pitäisi löytyä
Kirjan täytyy olla Kimmo Taskisen "Timantteja autotallissa", joka ilmestyi viime vuonna Tammen kustantamana. ISBN 978-951-31-6889-6. Kirjastoissa ainakin on, jos kirjakaupat eivät onnistu hommaamaan.
- joululahja'
Kyseessä voisi olla myös meidänkin kirjahyllystä löytyvä Alfamerin kustantama "Kun autot olivat autoja". Tekijänä tässä on Juha Vartiainen. Löytyy varmaan kotisivuilta www.alfamer.fi
- Alfamerilla
on useita autoaiheisia kirjoja
ainaki
-Neukut
-Mercedes-Benz
www.alfamer.fi - onpivg
http://www.alfamer.fi/harrastuksena-museoajoneuvo-p-21029.html
tämä varmaankin. Hieno kirja.- kommenttia
No, ei se tämä vastailmestynyt kirja ole. Tuo valokuvaaja Taskisen edellämainittu teos vastaa parhaiten kuvausta.
- Alfalaval
Kannattaa muistaa, että Alfamerin kustantamat kirjatkin saa halvemmalta muista kaupoista, kuten Akateeminen ja Suomalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882