http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/autojatit suunnittelevat halpaa polttokennoa/201301349275
Täysin pelleilyä ja puuhastelua.
Steven Meyer jo ratkaisi 1980 luvulla miten auto kulkee vedellä hydrogeeni ja oksygeeni erottamalla, mutta mies tietenkin tapettiin juuri kun miljoonasopimus oli allekirjoitettu.
Kehittäminen hautautui tuon jälkeen öljy-yhtiöiden parempaan talteen ameriikan tunnettujen poliisien avulla.
Kaikki teollisuuden kyhäelmät vesiautosta on pelkkää kusetusta.
Koska vesi on vapaasti saatavilla on siinä vaikea olla verottamassa välistä, kuten sähkön kaasun ym kanssa. Muilla energioilla voi laskuttaa arvonlisäveroja ja vaikka mitä muita esim autoa ladatessa eli "tankatessa".
Koska autoilua halutaan rokottaa edelleen käyttäjälle yhtä kalliiksi kuin ajaisi bensiinillä, tehdään jo nyt valmiiksi Ollilan kehittelemää GPS -perusteista ajettuihin matkoihin perustuvaa maksuautomaattiakin.
Autoilijan on siis turha luulla että pääsisi havempia kilometrejä tulevaisuuden tekniikoiden kehittyessä.
Siksi todellinen luontoa säästävä keksintö vesiauto on ja pysyy ikuisesti käyttöön ottamatta rahan vallan takia luonnonvarojen ehtymisen sekä saastumisen hinnalla.
Tuossa linkki Japanissa jo tehtyyn Nissan NV vesiautoon:
http://www.youtube.com/watch?v=kV2M_1Ud188&feature=related
Toki tuon julkistamisen jälkeen tuli Japaniin tuhotulva, josta salaliittoteoreetikot sanovat että liittyy "Don´t mess with Texas" ideologiaan ja ameriikan Haarp -ohjelmaan.
Linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=xcFxgf26JgU
Että sillälailla sitä ihmiskuntaa kuljetetaan kuin pässejä narussa.
Parasta pitää vain nämä bensiiniautot ja olla tyytyväisiä.
Ei vedellä kulkevaa autoa tosissaan haluta tehdä ja toteuttaa
5
241
Vastaukset
- eDrive1
Sähköauto on valmis paketti, tekniikka on jo olemassa, modernit akut laadukkaita, tämän vuoden aikana latauspisteiden määrä nousee kymmenistä satoihin (päätetty jo, ei spekulointia). Näistä 50-60 kpl tulee olemaan 15 minuutin pikalatausasemia.
-sähkö on halvempaa, kuin vedestä mekaanisesti erotettu vety (erottamiseen tarvitsee sähköä)
-sähköauto on energiatehokkaampi, kuin vetyauto
-sähköauto on huoltovapaampi, kuin vetyauto
Vetyauto on juuri näiden surkeiden ominaisuuksiensa vuoksi öljy-yhtiöiden ystävä. Vetyauto ei yleisty pian, eikä voi koskaan syrjäyttää tekniikaltaan sähköautoa (koska yllämainittuja haittapuolia ei voi fysiikan lakien puitteissa poistamaan). Sähköauto on jo täydellinen, ainoastaan akut voisivat olla vielä paremmat, mutta niiden kehitys ei ole päätepisteessään, joten tulemme näkemään entistä edullisempia ja kehittyneempiä sähköautoja. Akkujen hinnat laskevat monta prosenttia joka vuosi. Juuri konkreettinen esimerkki tästä tuli, kun Suomen Nissan Leaf-sähköauton hintaa saatiin pudotettua 3000 eurolla.
George W. Bush inhoaa sähköautoja ja presidenttikausillaan ylisti vetyautoja. Ei kuitenkaan tehnyt mitään konkreettista vetyautojen suhteen, vaan kävi lähi-idässä hakemassa lisää öljyä resurssisodan karuin keinoin. Sähköautoja kannattikin inhota, sillä ne olivat ainoa todellinen uhka hänen öljyisille bisneksilleen: 90-luvulta tähän päivään sähköautojen määrä onkin noussut huomattavasti ja latauspisteitä on tuhansia. Öljy onkin kapitalistin suosikki: rahaa virtaa rikkaille, kunhan vain kansalaiset maksavat bensansa.- Vesiauto
Tuohon rahaa virtaa rikkaille, totta.
Mutta autoilija ei tule saamaan nykyisiä halvempia kilometrejä kuitenkaan, koska nykyiset verotulot, jotka ovat bensiinissä ja dieselissä 75 prosenttia hinnasta jäisivät valtiolta pois autojen muuttuessa sähkölle tai muulle.
Siksipä jo nyt (Jorma Ollila) kehitellään valmiiksi autoilijan pään menoksi GPS tunnistinta, jolla saadaan laskutettua ajokilometrit verottamalla ne vähintään yhtä kalliiksi kuin ne nytkin ovat. Aivan sama millä polttoaineella siis ajaa, koska ajetusta matkasta verotetaan tulevaisuudessa. (Köyhät totaalisesti kyykkyyn)
Edelleen vedyn erottaminen auton laturia hyväksikäyttämällä "on demand" eli vetyä erotetaan samanaikaisesti kuin se myös koneessa poltetaan, olisi aikalailla ilmeisesti luonnon hyväksi, koska pakokaasut ovat vesihöyryjä, ja räjähtävän sähköntarpeen kasvua varten ei tarvitsisi rakentaa lisää mm. ydinvoimaloita. - salaliittoa pukkaa
Vesiauto kirjoitti:
Tuohon rahaa virtaa rikkaille, totta.
Mutta autoilija ei tule saamaan nykyisiä halvempia kilometrejä kuitenkaan, koska nykyiset verotulot, jotka ovat bensiinissä ja dieselissä 75 prosenttia hinnasta jäisivät valtiolta pois autojen muuttuessa sähkölle tai muulle.
Siksipä jo nyt (Jorma Ollila) kehitellään valmiiksi autoilijan pään menoksi GPS tunnistinta, jolla saadaan laskutettua ajokilometrit verottamalla ne vähintään yhtä kalliiksi kuin ne nytkin ovat. Aivan sama millä polttoaineella siis ajaa, koska ajetusta matkasta verotetaan tulevaisuudessa. (Köyhät totaalisesti kyykkyyn)
Edelleen vedyn erottaminen auton laturia hyväksikäyttämällä "on demand" eli vetyä erotetaan samanaikaisesti kuin se myös koneessa poltetaan, olisi aikalailla ilmeisesti luonnon hyväksi, koska pakokaasut ovat vesihöyryjä, ja räjähtävän sähköntarpeen kasvua varten ei tarvitsisi rakentaa lisää mm. ydinvoimaloita.Olette te foliohatut hauskoja ja kaikki vielä amerikan, sekä George Bushin syytä ;)
- Bensiinillä ajaja
salaliittoa pukkaa kirjoitti:
Olette te foliohatut hauskoja ja kaikki vielä amerikan, sekä George Bushin syytä ;)
Tarkoittaako foliohattu keksijää?
George Bush nuorempi oli paha paha ukko. Bad Bad man.
Vesiauton energianlähde / polttoaine ei ole vesi! Energia tulee akusta tai jostain muusta lähteestä. Vesi on pelkästään vedynkantaja.
Vety ja happi erotetaan sähköllä tai jollain kemikaalilla. Nämä ovat ihan tunnettua tekniikkaa ja nykyään laajasti käytössä teollisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944