EU:n vastainen puolue

Suomessa

Maan johtava EU:sta irtautumista ajava, moderni itsenäisyysliike uusine jääkäreineen ja aktivisteineen jatkaa yli kymmenen vuotta sitten alkanutta Suomen kolmatta itsenäisyystaistelua.

Suomen vieraiden pistimien alaisuuteen saattaminen oli oman hallituksen toimeenpanema maanpetos. Perustuslain vastainen valtiokaappaus. Perustuslain muuttamisesta ja kansanvallan turvaamisesta oli säännöt, joiden väliin ei pidä tulla ainoankaan ranskalaisen sosialistibyrokraatin tai saksalaisen pankkiirin "poliittisia tarkoituksenmukaisuuksia", "maantieteen muuttumisia" ja "Suomelle oikeita viiteryhmiä."

Euroneuvostoliitto tuhosi Suomen omaisuuden, työllisyyden ja mahdollisuuden päättää omista asioista. Vallanpitäjät tekivät maamme vieraan vallan alaisuuteen saattaessaan pahimman rikoksen mikä ihmisille ylipäänsä on mahdollinen.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000449

13

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose66

      Mitenkään kantaa ottamatta Eu:hun ja siihen liityymisen laillisuuteen (josta muuten järjestettiin kansanäänestys) tai muuhun mihin viittaatte puheenvuorossanne - niin kysyisinkin Teiltä...Oletteko

      - laskeneet kuinka kalliiksi mahdollinen EU:sta eroaminen Suomelle tulisi?
      - miettineet miten Suomen puolustuksellinen tilanne muuttuisi. Suomen uskottavuus kansainvälisessä politiikassa muuttuisi myös paljon.
      - miettineet miten monien yritysten maastapako kiihtyisi entisestään. Eu on helpottanut yritysten toimintaa laajemmalla sektorilla. YHteinen valuutta ja suuri yhteinen markkina-alue.
      - ajatelleet, miten EU.n aikana myös tiede ja taide ovat lähentyneet euroopan sisällä. Suomalaiset muusikotkin ovat helpommin voineet kulkea konserteissaan euroopan sisällä ja tiedeihmiset yliopistot euroopan alueella lähentyneet toisiaan
      - huomanneet, miten Suomalaisilla nuorilla on paremmat mahdollisuudet valita opinahjonsa myös Suomen ulkopuolelta ja oppilasvaihto eri oppilaitosten välillä on ollutkin vilkasta (esim. Cimon kautta)

      Ja paljon muita. Vanhaa mailmaa ei ole enää. Me emme voi kehityksen pyöriä pysäyttää - elämme globaalissa maailmassa halusimme tai emme. On vain sopeuduttava. Ruikuttaminen on turhaa, se ei ainakaan auta yhtään.

      Suomessa ja myös EU:n alueella on pidettävä huoli, että meillä Tietotaito säilyy ja nuoret jaksavat opiskella ja kehittyö - heidän on tulevaisuus! On panostettava tutkimukseen ja uusiin ideoihin, jotta ihmisillä riittäisi töitä. Tietotaito on se alue, jolla me voimme pärjätä halvemman työvoiman maille.

      • fin

        Vaikka minulla ei ole mitään tekemistä VSL:än kanssa enkä edes vaadi Suomen eroa EU:sta, niin pidän liittymistä suurena virheenä.

        Oletko sinä laskenut, että miten kalliiksi jäsenyys on tullut?
        Maksoimme noin 11000 000 000 markkaa jäsenyyden alussa kertaluonteisia maksuja, ja vuotuiset nettomaksut päälle.

        Yrityksille ei EU:sta ole ollut liioin mitään hyötyä, muuta kuin ehkä elintarvikkeita maahan tuoville yrityksille.
        Esim. Nokian ja muiden elektroniikkatritysten kaukoidän maista tuomat komponentit jäivät EU-jäsenyyden myötä tullimuurin taakse, eikä Suomen valtio saa edes pitää niistä perittyjä tullituloja itsellä, vaan ne on tilitettävä Brysseliin.

        Mutta jos sinä olet noin vakuuttunut EU:n mukanaan tuomista eduista, niin kerro toki, että mistä Norja ja Sveitsi jäivät paitsi kun eivät liittyneet Euroneuvostoliittoon?


      • rose66
        fin kirjoitti:

        Vaikka minulla ei ole mitään tekemistä VSL:än kanssa enkä edes vaadi Suomen eroa EU:sta, niin pidän liittymistä suurena virheenä.

        Oletko sinä laskenut, että miten kalliiksi jäsenyys on tullut?
        Maksoimme noin 11000 000 000 markkaa jäsenyyden alussa kertaluonteisia maksuja, ja vuotuiset nettomaksut päälle.

        Yrityksille ei EU:sta ole ollut liioin mitään hyötyä, muuta kuin ehkä elintarvikkeita maahan tuoville yrityksille.
        Esim. Nokian ja muiden elektroniikkatritysten kaukoidän maista tuomat komponentit jäivät EU-jäsenyyden myötä tullimuurin taakse, eikä Suomen valtio saa edes pitää niistä perittyjä tullituloja itsellä, vaan ne on tilitettävä Brysseliin.

        Mutta jos sinä olet noin vakuuttunut EU:n mukanaan tuomista eduista, niin kerro toki, että mistä Norja ja Sveitsi jäivät paitsi kun eivät liittyneet Euroneuvostoliittoon?

        En ottanut kantaa Eu:hun liittymisen laillisuuteen ja kyselin onko mahdollisesta erosta aiheutuneita juttuja laskettu ja mietitty mahdollisia vaikutuksia.

        En ole laskenut kustannuksia, joita liittyi EU:hun liittymiseen. Sen tiedän laskemattakin, että eroaminen tulee ainakin kalliiksi. Sitä en tässä kerro olenko puolesta vai vastaan - sanotaan, että olen realisti. Kaatunutta maitoa on turha surra!

        - Jos Suomi eroaisi Eu:sta, se olisi viesti Itäiselle naapurille. Meillä on aika pitkä raja Venäjän kanssa. Baltian maat, Viro ja Ruotsikin (kuinka kauan) ovat EU:n jäseniä - erotessaan Suomi olisi tässä Venäjän kainalossa lähes yksin. EU:n aikana Suomen puolueettomuuspoliittinen linja on "hieman" muuttunut ja erotilanteessa meidän roolimme hakeminen voi olla vaikeaa.

        Sveitsi on keskellä eurooppaa ja sen ei tarvitse olla huolissaan turvallisuuspoliiittisesta asemastaan, vuoretkin suojaavat aika mukavasti. Norja sijaitsee kauempana Venäjästä kuin Suomi ja se on Nato -maa - lisäksi Norjalla on öljymiljoonia ja sen ei ole tarvinnut niin paljon huolehtia kaikista sellaisista asioista kuin Suomen.
        - Jos kaikki eurot muutettaisiin takaisin markoiksi, se tulisi tosi kalliiksi.
        - Suomi ei ole enää se hämäräperäinen kolkka jossain euroopan syrjällä, vaan me olemme osa eurooppaa.

        tässä jotain ajatelmia....nyt täytyy palata pyykkien pariin...:)


      • fin
        rose66 kirjoitti:

        En ottanut kantaa Eu:hun liittymisen laillisuuteen ja kyselin onko mahdollisesta erosta aiheutuneita juttuja laskettu ja mietitty mahdollisia vaikutuksia.

        En ole laskenut kustannuksia, joita liittyi EU:hun liittymiseen. Sen tiedän laskemattakin, että eroaminen tulee ainakin kalliiksi. Sitä en tässä kerro olenko puolesta vai vastaan - sanotaan, että olen realisti. Kaatunutta maitoa on turha surra!

        - Jos Suomi eroaisi Eu:sta, se olisi viesti Itäiselle naapurille. Meillä on aika pitkä raja Venäjän kanssa. Baltian maat, Viro ja Ruotsikin (kuinka kauan) ovat EU:n jäseniä - erotessaan Suomi olisi tässä Venäjän kainalossa lähes yksin. EU:n aikana Suomen puolueettomuuspoliittinen linja on "hieman" muuttunut ja erotilanteessa meidän roolimme hakeminen voi olla vaikeaa.

        Sveitsi on keskellä eurooppaa ja sen ei tarvitse olla huolissaan turvallisuuspoliiittisesta asemastaan, vuoretkin suojaavat aika mukavasti. Norja sijaitsee kauempana Venäjästä kuin Suomi ja se on Nato -maa - lisäksi Norjalla on öljymiljoonia ja sen ei ole tarvinnut niin paljon huolehtia kaikista sellaisista asioista kuin Suomen.
        - Jos kaikki eurot muutettaisiin takaisin markoiksi, se tulisi tosi kalliiksi.
        - Suomi ei ole enää se hämäräperäinen kolkka jossain euroopan syrjällä, vaan me olemme osa eurooppaa.

        tässä jotain ajatelmia....nyt täytyy palata pyykkien pariin...:)

        Heti kirjoitukseni alussa mainitsin, etten ole vaatimassa eroa EU:sta.

        YYA-Suomea on turha verrata EU-Suomeen, koska se lakkasi olemasta jo 1991.

        Senkin sinä tiedät, että Eurooppaan olemme aina kuuluneet.


      • Jerry Falwell
        fin kirjoitti:

        Vaikka minulla ei ole mitään tekemistä VSL:än kanssa enkä edes vaadi Suomen eroa EU:sta, niin pidän liittymistä suurena virheenä.

        Oletko sinä laskenut, että miten kalliiksi jäsenyys on tullut?
        Maksoimme noin 11000 000 000 markkaa jäsenyyden alussa kertaluonteisia maksuja, ja vuotuiset nettomaksut päälle.

        Yrityksille ei EU:sta ole ollut liioin mitään hyötyä, muuta kuin ehkä elintarvikkeita maahan tuoville yrityksille.
        Esim. Nokian ja muiden elektroniikkatritysten kaukoidän maista tuomat komponentit jäivät EU-jäsenyyden myötä tullimuurin taakse, eikä Suomen valtio saa edes pitää niistä perittyjä tullituloja itsellä, vaan ne on tilitettävä Brysseliin.

        Mutta jos sinä olet noin vakuuttunut EU:n mukanaan tuomista eduista, niin kerro toki, että mistä Norja ja Sveitsi jäivät paitsi kun eivät liittyneet Euroneuvostoliittoon?

        kannattaisi kysyä yrityksistä.

        >Yrityksille ei EU:sta ole ollut liioin mitään
        >hyötyä, muuta kuin ehkä elintarvikkeita maahan
        >tuoville yrityksille.


      • finne
        fin kirjoitti:

        Vaikka minulla ei ole mitään tekemistä VSL:än kanssa enkä edes vaadi Suomen eroa EU:sta, niin pidän liittymistä suurena virheenä.

        Oletko sinä laskenut, että miten kalliiksi jäsenyys on tullut?
        Maksoimme noin 11000 000 000 markkaa jäsenyyden alussa kertaluonteisia maksuja, ja vuotuiset nettomaksut päälle.

        Yrityksille ei EU:sta ole ollut liioin mitään hyötyä, muuta kuin ehkä elintarvikkeita maahan tuoville yrityksille.
        Esim. Nokian ja muiden elektroniikkatritysten kaukoidän maista tuomat komponentit jäivät EU-jäsenyyden myötä tullimuurin taakse, eikä Suomen valtio saa edes pitää niistä perittyjä tullituloja itsellä, vaan ne on tilitettävä Brysseliin.

        Mutta jos sinä olet noin vakuuttunut EU:n mukanaan tuomista eduista, niin kerro toki, että mistä Norja ja Sveitsi jäivät paitsi kun eivät liittyneet Euroneuvostoliittoon?

        Suomi saa takaisin EU tukea enemmän kuin me sinne maksetaan,niin eipäs valiteta turhaa.

        Kaksikielisyys ja pakkoruotsi maksaa Suomelle
        1.4 miljaardia euroa vuodessa.Aloittaisit protestilistojen keräyksen tuollaisten älyttömyyksien lopettamiseksi.


      • nyt

    • vastustaa
      • LOGI

        SKP on alkanut kiinnostua demokratiasta? Vallanhan on kuuluttava puolueelle, ja varsinkin sen eliitille!


      • muuttunut

      • Gif

        Kommunismista puuttui demokratia... Kaikissa muodoissaan.


      • LOGI
        Gif kirjoitti:

        Kommunismista puuttui demokratia... Kaikissa muodoissaan.

        eli kansanvalta puuttuu myös Euroopan Unionista!


      • LOGI
        Gif kirjoitti:

        Kommunismista puuttui demokratia... Kaikissa muodoissaan.

        eli kansanvalta puuttuu myös Euroopan Unionista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe