Tämä messujenkin pääpuhujaksi haalittu, jäi ilman linnaa,vaikka tavallisnen pulliainen olisi jo istunut pitkään.
Kepullahan ei ole huolta, kun korruptoitunut virka-ja viranomaiset etupäässä kepulaisia. Mäntsälästä poliisitkin lähes kaikki.
Mäntsälän idoli Kaikkosen tuomio liian lievä
6
193
Vastaukset
- tuetonpieniä
sauraavalla kerralla pyydetään puhujaksi kauko juhantaloa jos ei pääse niin kimmo elomaata ja sen varamies on volvo markkanen
- Lainhäpäisiät
Kaikkonen pyysi lisäaikaa valitukseen ja mittaa oman juristi kaartin voimia,entisajan tilallisten malliin. On se häpee jos kepulainen saa tuomion, kun aina päässyt kuin koira veräjästä. Juhantalokin nousi vain kannatus asteikossa,kiristyksestä.
- isohäntä
kyllä sitä kokee itsensä viattomaksi thai hieronnan jälkeen ei siitä sentään vankeustuomiota tule
- Vaihtakaa jo levyä?
Miten tämmönen vanki-kanki voi ylipäätään ketään kiinnostaa?
Vai liekkö nää postaukset peräisin yhdeltä ja samalta häiriköltä?- konnakoppiin
näkkyyhän tuo muitakin kiinnostavan kato vaikka uutiset teeveestä
- Abrahammm
Kaikkosen päähän taputettu tuomio, on hyvä osoitus rakenteellisestä korruptiosta,
lakimiespiireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242