Mzda 626 vusimallia 1983 ,siisti. Olisiko kenelläkään autonharrastajalla kiinostusta,vaiko romuttamolle?
Mazda 626
7
284
Vastaukset
- tusinamalli
Jos kyseessä ihan tavallinen neliovinen tolppa ja aito Suomi-auto jossa muita lisävarusteitakaan kuin puinen vaihdekepin nuppi niin varaosiksi käynee Coupe tai ht malleihin jotka huomattavasti mielenkiintoisempia eli käytännössä soitto romumiehelle helpoin ratkaisu meille kaikille ellei tiedossa ketään jolla moisia.
- Reino Löysä
Älä hyvää autoa paaliin, äläkä kuuntele näitä Pelle-Hermanneja jotka mollaa arkiauton tylsäksi. Nimenomaan aina silloin kun ruvetaan etsimään autoja entisöitäväksi, huomataan että nimenomaan ne "tylsät" arkimallit on kadonneet.
Pistä Mobilisti-lehden "sekalaista"-palstalle ilmainen ilmoitus, jotta lahjoitetaan, niin kyllä oikeat henkilöt hakee talteen. - Tää on Suomi hei!
Heh,kukahan vaan on halukas tai kuka hakee moista entisöitäväksi??
Helppo homma sanoa aina että ei,ei älä tuhoa joku voi olla JOSKUS kiinnostunut eli säilyttelet vielä 10-20 vuotta omalla kustannuksellasi ja tietysti siten ettei mene huonommaksi sisätiloissa niin saattaa ehkä joku olla halukas ostamaan tonnilla....
Osta kuule Reino tästä ihan ite nyt jos kerta olet kiinnostunut ja haluat pelastaa vai oletko myös "Pelle-Hermanni",siis paljon puhetta ilman tekoja....
Lahjoitetaan palstallakin tarvii viedä halukkaalle ja vielä moititaan että nuon huonoko se on...enpä oikein tiedä. - ratkaisevaa
Onko etuvetoinen vai takaa työntävä? Malli vaihtui noihin aikoihin.
- Valkoinen sedan
Mulla oli itsellä kauan sitten tuollainen etuvetoinen neliovinen, joten voisin pelastaa.
Pistä tieto auton olinpaikasta ja jos on kuvia, niin lähetä reima.leistevuo at. Suomi24.fi ! - 626 GC GLX
Onko se se hieno GLX malli joka soitteli niitä tiukuääniä? Hatchback, Sedan vai SportSaloon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882