Nyt sen tiedän, että pienemmälläkin (normaalikokoisella) voi saada paremmat orgasmit kuin isommalla, jos se sattuu olemaan sopivan käyrä ja ärsyttää g-pistettä. Isompi ja suorempi ei tunnu minun mielestäni niin hyvälle.
"SEN" muodolla on väliä enemmän kuin pituudella
13
372
Vastaukset
Oletkohan oululainen äiti, joka lohduttelee pikkuisen yläkäyräkippuran omaavaa poikaansa?
Sen tiedän oikeesti, että nainen et ole, etkä normaalia isompaa omistava mies.- Nyssen tiärän M
Nyt sen tiedän, että olet h-x oikeassa. Nyt tiedän myös senkin, että aloittajan olisi kannattanut mahduttaa tietopläjäyksensä ensimmäiseen viestiinsä (tossa hieman alempana), jolloin ei olisi paljastunut mieheksi.
- kalun koko
Hooäks, puolella miehistä on keksikokoa isompi kulli, näin se menee. Puolella on pienempi elin 13,5sm pituinen kalu tai pienempi.
Tutkittua tietoa.- Åke från Eskulstuna
Totta ..
- hfddfghjjjjxxjjjjjjjffhh
Tässä tulee se suurin ristiriita, missä helwetissä ne puolet alle 13,5cm on? Kun niitä helwetti vie ei ole. Todellinen keskikoko suomigullille on 15-16 senttiä.
- psykologi3
h-x tietää mulkun mitasta vain sen mitä on homokuvissa nähnyt, ja loppu tieto on peräisin oman kikkelinsä räpeltämisestä. Ja kun mukaan huomioidaan vielä psyykkiset ongelmansa, on tapaus selvä.
- erhfhhsfh
hfddfghjjjjxxjjjjjjjffhh kirjoitti:
Tässä tulee se suurin ristiriita, missä helwetissä ne puolet alle 13,5cm on? Kun niitä helwetti vie ei ole. Todellinen keskikoko suomigullille on 15-16 senttiä.
Kuinka niin missä? Tuskinpa olet kovin kattavasti suomalaisten miesten kaluihin perehtynyt??!
- SWDGafgfabada
erhfhhsfh kirjoitti:
Kuinka niin missä? Tuskinpa olet kovin kattavasti suomalaisten miesten kaluihin perehtynyt??!
Missä, miksei täällä ole yksikään ilmoittanut alle 13 senttistä, vaikka niitä pitäisi olla joka toisella miehellä? Turha alkaa selittään että ne kusettaa omansa isommaksi, sillä kukaan ei ole (paitsi asus) niin tyhmä että ampuis itseään jalkaan kusettamalla isommaksi.
Minä kerron miksei täälläkään ole kuin yksi tai kaksi alle 13 senttistä, SIKSI KUN KESKIKOKO ON 15-16 sentin välillä ja alle 13 senttinen on jollain 20 prosentilla.
Se on vaan pienimunaisten panettelua huutaa jostain 13 sentin keskikoosta. - Mies12cm
SWDGafgfabada kirjoitti:
Missä, miksei täällä ole yksikään ilmoittanut alle 13 senttistä, vaikka niitä pitäisi olla joka toisella miehellä? Turha alkaa selittään että ne kusettaa omansa isommaksi, sillä kukaan ei ole (paitsi asus) niin tyhmä että ampuis itseään jalkaan kusettamalla isommaksi.
Minä kerron miksei täälläkään ole kuin yksi tai kaksi alle 13 senttistä, SIKSI KUN KESKIKOKO ON 15-16 sentin välillä ja alle 13 senttinen on jollain 20 prosentilla.
Se on vaan pienimunaisten panettelua huutaa jostain 13 sentin keskikoosta.No wittu...mulla on sen 12 cm. Näin perjantain kunniaksi tiedoksi vaan kaikille. Ja olen sanonut sitä täälläkin 17-senttiseksi. En vaan ole jaksanut kuulla siitä wittuilua, mutta aivan sama...Antaa tulla vaan :)
- ffhkkff
Mies12cm kirjoitti:
No wittu...mulla on sen 12 cm. Näin perjantain kunniaksi tiedoksi vaan kaikille. Ja olen sanonut sitä täälläkin 17-senttiseksi. En vaan ole jaksanut kuulla siitä wittuilua, mutta aivan sama...Antaa tulla vaan :)
Kiitos asus rehellisyydestä.
- Vakikävijä
SWDGafgfabada kirjoitti:
Se on vaan pienimunaisten panettelua huutaa jostain 13 sentin keskikoosta.Oletteko ajatelleet, että ehkä ne keskikoon tuntumassa ja sen alle pyörivien kullien omistajat eivät hirveästi meuhkaa kaluistaan. Ainoastaan isomman omistajat pitävät melua kalustaan. Tulevat tänne isohkon 16-senttisen kanssa muka tietämättömänä, että se on hieman keskivertoa isompi ja sitten esiintyvät niin vaatimattomina että!
Oma kaluni ei ole isoimmasta päästä (~keskikokoinen), ja mulla ei olekaan mitään mielenkiintoa sen kokoa mainita, vaikka lueskelemassa täällä käynkin. psykologi3 kirjoitti:
h-x tietää mulkun mitasta vain sen mitä on homokuvissa nähnyt, ja loppu tieto on peräisin oman kikkelinsä räpeltämisestä. Ja kun mukaan huomioidaan vielä psyykkiset ongelmansa, on tapaus selvä.
Lisäksi on tietoa siitä mitä livenä olen nähnyt, mutta nyt ei puhuta siitä...
Kiitos sinulle Asus kerrankin luottamuksesta. Toki en ole sen arvoinen, mutta ainahan se lämmittää kun saa keskivertokullistaan kehuja.
Koska olet niin usein sanonut minun pitävän vain isoista (väärin, tykkään kaikista) niin kirjoituksesi mukaan omaanikin räpeltämällä saan tutustua isoon:D
Meillä on se yhteistä tuo ulkopuolelta hankittu tieto. Sinun tietosi pilluista on kirjastosta hankittua, mutta minä sentään, sinun mukaan, katson jopa homoelokuvia. Mitä muuten itse pidät niistä. Vai oletko enemmän sellaisia tyttöilymiehiä?
Mistä olet löytäny valtavan paskamahasi ympärille mahtuvat korsetit. Olisin Nakkilan tilalle yhdelle tammoistani tukiliivejä hankkimassa. Sekin on raskaana, joten kokoa saisi olla A,S.US.XXXXXXXXXXLL ainakin.ffhkkff kirjoitti:
Kiitos asus rehellisyydestä.
Noin helppoa se oli. Ensin kaapista ulos ja sitten totuus vielä peniksen koostakin.
Ottakaahan kaappihomot Asuksesta mallia. Hänkin ensialkuun torjui homoutensa, mutta on nyttemmin hyväksynyt myös pienen munan osaksi homouttaan. Kolminkertainen hurraahuuto yksinkertaiselle miehelle.
Muitsakaa. Pieni on kaunista;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336