Ferrarilla olin ajamassa k-kauppaan kun yht äkkiä neljäs pytty rupesi yskimään. Sammutin auton ja tarkastin öljyt, jäähytysnesteet ja pyyhkiänsulat mutta en havainnut vikaa. Koitin kuunnella kierroksia mutta auto oli ihan hiljaa. No sitten nousin takas autoon ja löin käyntiin ja sama jatku. Ajattelin vielä kerran että johtuukohan se sittenkin sulista? Ajoin teboilille ja vaihdoin sulat mutta ei vaan auttanut. Autoon on juuri vaihdettu uusi akku joten sekö on ongelmana? Mikä mahtaa olla vikana? Merkkiliikkeeseen ei viiti viedä kun istuvat paskasissa haalareissa minun autossa.
Ferrari 360 neljäs pytty pätkii
x-fade
7
478
Vastaukset
- a siantunija
takimmainen jikowi röpeltää.
- buss-tiss
jaa-a paraisten nihilisti joka säästää 750€ eläkkeestä ja valittaa kaikesta sai
meidän tekstit vekk.tilillä miljoonia mutta kavereita 0%- så ede
onko tämä se kalaja ja viinakauppias
- pekka ym
så ede kirjoitti:
onko tämä se kalaja ja viinakauppias
varokaa kiusaamasta,se on juristi niskaan heti,
- jag sjölv
reta inte en gammal gam
- puuherra
Kaikki rahat saatu aina kyseiseltä. Täyttä paskaa, että olisi pihi. Antelias oikeille ihmisille, eikä ihmiskyrville.
- kuken
Antelias ja avokätinen kaikille ystäville , onko vaimo ystävä, missäedes ensimmäinen. rehellinen ja avokätinen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446