Nainen haluaa miehen muttei seksiä!

make86

Vastaaviin tapauksiin olen törmännyt suomi24 treffeillä jo useamman kerran. Minusta on luonnotonta haluta adoptiolapsi jos naisella on fyysiset edellytykset tulla raskaaksi. Sitä paitsi, kenen kanssa sitten harrastan seksiä?!

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013013116621382_na.shtml

23

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Naiset on miniseksuaaleja. Minullekin eräs nuori nainen sanoi, että inhoaa seksiä, mutta pitää siitä, että tuntee olevansa haluttu. Naisille seksissä on kyse vain emotionaalisesta kaupanteosta. He antavat miehille seksiä ja miehet vaihdossa kiintymystä ja turvaa.

      • yleistämisen ihanuus

        Miehet ovat perverssejä ja pedofiilejä. Minullekin eräs vanha mies esitteli runkkaustaan, kun olin lapsena uimarannalla. Kun lähdimme kaverini kanssa karkuun, hän yritti saada meitä kiinni.

        Miehet haluavat siis vain raiskata uimarannoilla pikkulapsia.


      • ...........
        yleistämisen ihanuus kirjoitti:

        Miehet ovat perverssejä ja pedofiilejä. Minullekin eräs vanha mies esitteli runkkaustaan, kun olin lapsena uimarannalla. Kun lähdimme kaverini kanssa karkuun, hän yritti saada meitä kiinni.

        Miehet haluavat siis vain raiskata uimarannoilla pikkulapsia.

        Näitä seksiin välinpitämättömästi suhtautuvia naisia on enemmän kuin tuollaisia pedopervomiehiä.

        Naisillehan seksi voi olla kyllä ihan hauska harrastus, vähän kuin vaikka laskettelu. Siitä voi innostua, mutta se ei ole pakollista, eikä niin paljon harmita jos jonain talvena jää laskettelut väliin.


      • hjedjhdkljkf
        ........... kirjoitti:

        Näitä seksiin välinpitämättömästi suhtautuvia naisia on enemmän kuin tuollaisia pedopervomiehiä.

        Naisillehan seksi voi olla kyllä ihan hauska harrastus, vähän kuin vaikka laskettelu. Siitä voi innostua, mutta se ei ole pakollista, eikä niin paljon harmita jos jonain talvena jää laskettelut väliin.

        Enpä ole kuulluut että seksi olisi yhdellekään miehelle pakollista. Taidat hurskastella.
        Tiedoksesi että seksin hauskuus (naisen näkökulmasta siis) riippuu miehen kyvyistä ja haluista. Jos mies on itsekäs ja vain omaa tyydytystään ajatteleva on naiselle parempi vaihtoehto mennä laskettelemaan.


      • ..................
        hjedjhdkljkf kirjoitti:

        Enpä ole kuulluut että seksi olisi yhdellekään miehelle pakollista. Taidat hurskastella.
        Tiedoksesi että seksin hauskuus (naisen näkökulmasta siis) riippuu miehen kyvyistä ja haluista. Jos mies on itsekäs ja vain omaa tyydytystään ajatteleva on naiselle parempi vaihtoehto mennä laskettelemaan.

        Tuskin löytyy miestä, joka pystyy elämään ilman säännölllistä ejakulaatiota.

        Naisilla ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada spermaa pilluunsa.


      • Kympin Nainen
        .................. kirjoitti:

        Tuskin löytyy miestä, joka pystyy elämään ilman säännölllistä ejakulaatiota.

        Naisilla ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada spermaa pilluunsa.

        No voi hyvää päivää. Eihän naisella olekaan pakottavaa tarvetta saada spermaa sisäänsä, mutta kun se orgasmi on "aika kiva" juttu.


    • Itse en suostuisi seksittömään suhteeseen. Sitä joko on tai sitten ei ole ja ei olla suhteessa.

      • jyystäri

        Seksitön suhde on ok, jos
        a) näin saat hyvän elintason, ja
        b) saat paneskella suhteen ulkopuolisia mielin määrin.


      • jeba jeee

        Miten ikineitsyt voi vaatia seksillistä suhdetta? Jos ei ole koskaan harrastanut seksiä, miten voi tietää mitä siinä on vaatimassa?

        Sama kun vaatis, että suhteessa on oltava tanssivia pandoja ja vilkkuvia sateenkaaria -_-


    • 12324545675686787898

      Se yksi hömppärakkauskirjailija sanoi sen ihan fiksusti, että avioliitto on seksin hinta miehelle, ja seksi on naiselle avioliiton hinta.

    • gagagf

      Joo. Jos nyt oliski aseksuaali ja haluaa kovasti lasta ni kait nyt sen ajan seksiä kestää, että raskaaksi tulee. aika ehdoton päätös, jos kovasti haluttu lapsikin pitää hankkia adoptoimalla.

      • .....

        Ei sitä välttämättä noin vaan raskaaksi tulla. Voi vaatia kymmeniäkin yhdyntöjä. Tietysti jos saisi sovittua jonkun kanssa, että mies vaikka runkkaa muuten ja sitten pikaisesti purkautuu sisään, vähän niin kuin keskeytetty yhdyntä toisin päin. :)


    • kaakkuri-U

      Luin tuon Iltalehden artikkelin brittinaisesta, joka ei halua enää koskaan seksiä, koska on aseksuaali (ei kiihotu eikä nauti seksistä). Ehkä tuollaisessa tapauksessa olisikin ihan OK, ettei lisäänny, jottei oma aseksuaalisuus periytyisi. Nainen on varmasti joutunut kärsimään tilanteesta paljon. Tähän mennessähän varsinkin miesten aseksuaalisuus on karsiutunut evoluution myötä pois eli se sukuhaara kuolee sukupuuttoon, koska lisääntymistä ei tapahdu. Naisten kohdalla tilanne on ollut vaikeampi, koska entisaikoina nainen ei saanut omistaa mitään, vaan hän oli isänsä ja myöhemmin miehensä omaisuutta, jolloin seksi on kuulunut automaattisesti avioliittoon halusi vaimo sitä tai ei.

      Olen varma, että tuokin nainen voi saada parisuhteen, mutta ehkä netin kautta olisi helpointa etsiä kumppania, joka suostuisi seksittömyyteen. Baarissa tms on todella vaikea löytää sopivaa kumppania, joka olisi myös seksitön. Aseksuaalisuus on kuitenkin harvinaista.

    • Kaikki MULLE nyt

      No mitäs sitten, jos joku nainen ei halua seksiä? Miksi hänen täytyisi olla juuri sellainen kuin sinä haluaisit? On niitä aseksuaaleja miehiäkin, joten luultavasti tuo nainen sopisi sellaisen kanssa hyvinkin yhteen.

      Mutta kun ei. Jos joku ei ole täsmälleen sellainen nainen tai mies kuin MINÄ etsin, niin hänessä on kaikki pahasti vialla ja hänen täytyy HETI muuttua! Ei saa olla erilainen kuin muut ja kaikkien täytyy haluta samoja asioita!

    • Pyh.

      Miksi sekaantua henkisesti sairaaseen naiseen?

      Lisääntymisvietti ja siihen liittyvä nautinto ovat terveen ihmisen ydinolemusta. Häiriöt tuolla alueella vaikuttavat aivan taatusti kaikkeen muuhunkin, joten en lähtisi kerjäämään ongelmia yrittämällä tuommosen kanssa.

      • ...

        Kukaan ei ole sataprosenttisen terve tai virheetön, joten onko se niin outoa, että joillain se virhe on tuossa asiassa. Onhan niitä aseksuaaleja miehiäkin, miehiä joilla ei seiso, vaikka mitä tekisi, miehiä, jotka kiihottuu vain (lisääntymiskyvyttömästä) pikkulapsesta... Minusta eritoten tuo jälkimmäinen on paljon pahempaa kuin aseksuaalisuus.


    • jos tarkkoja ollaan

      Voiko aseksuaalin kanssa mennä naimisiin? Kas kun "olla naimisissa" tarkoittaa että nämä kaksi ihmistä nai keskenään. Samalla tapaa kuin "olla tekemisissä" tarkoittaa että kaksi ihmistä tekee jotain keskenään.

      • ...

        Vain suomen kielessä idiootti! EI hitto, että täällä on tyhmiä miehiä! :D

        Jos naimisissa olo tarkoittaisi automaattisesti panemista, niin silloin myös paneminen tarkoittaisi automaattisesti naimisissa oloa.


      • Onnellinen isä

        Minua ihmetyttää, miksi tällaiset selvästi miehiä vihaavat naiset haluavat kuitenkin aviomiehen. Antaa feministien elellä omaa elämäänsä ja kasvattaa lapsensa ikuisessa yksinäisyydessä.


      • -----------
        Onnellinen isä kirjoitti:

        Minua ihmetyttää, miksi tällaiset selvästi miehiä vihaavat naiset haluavat kuitenkin aviomiehen. Antaa feministien elellä omaa elämäänsä ja kasvattaa lapsensa ikuisessa yksinäisyydessä.

        Te miehet samastutte liikaa seksiin ja omaan seksuaalisuuteenne. Vaikka vihaisi seksiä, se ei tarkoita että vihaisi miehiä.

        Vai pitäisikö ajatella, että miehistä ei ole mihinkään muuhun kuin seksiin?


      • Tajuaisit jo
        Onnellinen isä kirjoitti:

        Minua ihmetyttää, miksi tällaiset selvästi miehiä vihaavat naiset haluavat kuitenkin aviomiehen. Antaa feministien elellä omaa elämäänsä ja kasvattaa lapsensa ikuisessa yksinäisyydessä.

        Miten niin miehiä vihaavat? Se ettei pidä seksistä ei tarkoita että vihaisi miehiä. Eikö sinustakaan sitten ole mihinkään muuhun kuin panemiseen?


      • Onnellinen isä
        Tajuaisit jo kirjoitti:

        Miten niin miehiä vihaavat? Se ettei pidä seksistä ei tarkoita että vihaisi miehiä. Eikö sinustakaan sitten ole mihinkään muuhun kuin panemiseen?

        Onhan se ihan selvää, että jos vihaa seksiä miehen kanssa, niin vihaa miestä. Rakkautta ei voi olla olemassa ilman seksuaalista vetovoimaa.


    • ei niin outoa

      Minä haluan adoptiolapsen, vaikka minulla on fyysiset edellytykset tulla raskaaksi ja vaikken ole aseksuaali. Maailmassa on satoja tuhansia kodittomia lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe