Kokemuksia säännöllisestä anaaliseksistä?

N, 25V

Haluaisin kuulla onko muilla samanlaisia kokemuksia säännöllisestä anaaliseksistä, sillä olen ihmetellyt luettuani juttuja, joiden mukaan anaaliseksistä on tullut ikäviä seurauksia. Kirjoitin tähän omista tärkeimmistä kokemuksista anaaliseksiin liittyen.

Aloitin anaaliseksin harrastamisen reilut 2 vuotta sitten silloisen kumppanini kanssa katsottuamme aikuisviihdettä, jossa nuoretkin naiset ottivat vaivattoman näköisesti suurta penistä anaaliinsa. Olin sentään itse jo parikymppinen ja kokeilunhaluinen seksiin liittyen, joten halusin yrittää samaa. Ensimmäisillä kerroilla anaaliseksi sattui paljon liukasteiden kanssa ja myös anaaliseksin jälkeen ulostaminen tuntui epämiellyttävältä. Noin viiden kerran jälkeen anaaliseksi ei sattunut enää niin paljoa, mutta en voi sanoa, että sain siitä paljoa nautintoa. Tällöin aloin myös käyttämään masturboidessani toista vibraattoriani anaalissani. Kun olin tehnyt tätä muutamia kertoja, harrastin uudestaan anaaliseksiä kumppanini kanssa ja se tuntui todella hyvältä. Kun osasin rentoutua täysin, sain jopa orgasmeja anaaliseksin aikana. Tämän jälkeen harrastimme anaaliseksiä keskimäärin 3 kertaa viikossa noin puolentoista vuoden ajan, kunnes erosimme.

Muutaman seuraavan kuukauden aikana harrastin yhden illan juttuja ja kerran myös harrastin anaaliseksiä kolmen kimpassa kahden miehen kanssa ollessani hieman kännissä. Kyseisellä kerralla anaaliseksi kesti parin tunnin ajan ja teimme sitä useissa eri asennoissa, joissa se oli välillä kivuliasta. Tämän kerran jälkeen paikkani olivat kipeänä ja peräaukkoni tuntui hieman löysältä seuraavan päivän ajan. Tämän jälkeen en harrastanut anaaliseksiä noin kuukauteen. Tauon jälkeen harrastaessani anaaliseksiä ensimmäistä kertaa huomasin yllätyksekseni, että peräaukkoni oli taas aivan yhtä kireä kuin ennen anaaliseksin aloittamista.

Nyt viimeisen 5 kuukauden aikana olen harrastanut anaaliseksiä uuden kumppanini kanssa yleensä noin vartin ajan 3-4 kertaa viikossa ja nautin siitä paljon. Uudella kumppanillani on huomattavan suuri penis, joka on noin 20 cm pitkä ja yli 5 cm paksu. Hänen kanssaan ensimmäisillä kerroilla anaaliseksi oli vaikeaa ja varsinkin peniksen sisääntyöntyminen sattui paljon. Nyt olen tottunut anaaliseksiin hänen kanssaan ja saan paljon nautintoa, kun hänen peniksensä on kokonaan sisälläni samalla venyttäen ja täyttäen peräaukkoni täysin.

Omien kokemuksieni perusteella voin sanoa, että säännöllinen anaaliseksi suurenkaan peniksen kanssa ei löystytä peräaukkoa siten, että ei pystyisi enää pidättelemään ja lopettaessa anaaliseksin noin kuukauden ajaksi peräaukko palautuu täysin yhtä tiukaksi kuin ennen. Ainoat kerrat, jolloin sain ikäviä kokemuksia olivat silloin, kun en alussa osannut rentoutua täysin ja kun tein sitä kerran liian kauan vaikeissa asennoissa. Mielestäni anaaliseksi on todella nautinnollista, kun on opetellut rentoutumaan täysin ja se on todella hyvä lisä tavalliselle yhdynnälle.

176

42810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppustelija

      Olemme vaimoni kanssa harrastaneet anaali seksiä 15-vuoden ajan. Viikko kerrat vaihtelevat, mutta ehkä keskimäärin kolme-neljä kertaa viikossa. Välillä useammin, välillä harvemmin. Mitään löystymis juttuja ei ole kyllä ole ollut vaikka emme ole pitäneet mitään erityisiä taukoja. Enkä kyllä usko että minkäänlainen löystyminen on edes mahdollista, Uskoisin että noissa kivuliaissa kerroissa on enemmän kyseessä rentoutuminen kuin venyminen. Vaimollani ei ole ollut kipuja koskaan, ja tunutuma on kyllä sama kuin ekoillakin kerroilla

      • Anonyymi

        harjoitus tekee lihaksista vahvempia


    • joohh

      Ei pidä uskoa kukkahattutätejä, uskiksia, ennakkoluuloisia, kaavoihinsa kangistuneita ja ahdasmielisiä ihmisiä, jotka aina mainostavat eri tekaistuin tarinoine ja saarnoineen miten jatkuvasta aktiivisesta peppuseksistä koituisi fyysisiä ongelmia ja vaikeuksia, peräaukon löystymistä, vanhana kakan pidättämis vaikeuksia, peräpukamia ym ym ym.

      Totuus kuitenkin vaan on se, että niin kauan kuin ei pakota ja ei satu, siitä ei ole mitään muuta kuin hyötyä. Sulkijalihaksen kontrolli vastoinpäin paranee ja peräpukamat pysyvät loitolla jopa sellaisilla joilla on ollut niiden kanssa ongelmia.

      Ihmiset vain tykkäävät tuputtaa oma ahdasmielistä propagandaansa netissä ilman mitään perusteita.

      • Anonyymi

        päinvastoin lihakset vaan voimistuu kun niitä käyttää


      • Anonyymi

        eikä nuo vastustajat oo ikinä ees kokeillu


    • mies yli 40

      Ensin, tuo ketjun alkajan juttu oli jotain upeaa!

      Toiseksi, se on aivan paskapuhetta, että monipuolinen seksi ei olisi ollut aina ihmisten agendalla. Sitä vaan on hävetty aina ja pidetty omana asiana, ja vasta nyt kun on netti ja ei tarvi puhua naamatusten, niin siitä puhutaan.... varmaa jostain asioista on puhuttu pienemmissä kaveripiireissä, mutta netin kautta kasvottomasti vasta nyt.

      Ja sen on oitoa, että jotku luoppuu asioista alkuvaikeuksien takia. Ketjun alkajahan kertoi sen, että voi mennä pitkään ennenkuin saa asian sujumaan ja pääsee asiaan mukaan. Ei säästämällä pääse asiaan sisään, mutta oikealla harjoittelulla oppii....

      Yks asia mikä voi pilata kaiken on se, että toiseksi osapuoleksi valikoituu tai tulee pakosta joku bessenwisseri, joka "näyttää" ja tekee itse asian kuuntelematta toista..... ja satuttaa niin ettei toisen mieli tee enää kokeilla.

      Ja vaikka sanonkin näin, niin kuitenkin järkeä pitää olla.

    • taskumasa kukkarossa

      Fikus perusteltu näkemys ja todentuntuinen. Hmm. kaikkeen oppii ja tottuu. Ja se oma halu sopiva kiima.

      Jos haluaa miellyttäviä anaaliseksihavaintoja, ni mielestäni Alisha Klass osaa homman kauniisti ja intohimoisesti. Hän käyttää myös paljon liukkaria ja koko nainen on niin liukas että...

      kiva lukea kirjoituksesi, toivottavasti se rauhoittaa ja opastaa monia löytämään oman tiensä.

      Anaaliseksin taitamiseen voi siis kulua jopa vuosia. Edellytys on se että osaa ja oppii rentoutumaan ja se onnistuu vain kun on hyvä, turvallinen ja kiimainen olo.

    • nukkumasa kukkarossa

      Kerran olen anaalia kokeillut, kun ikäisesi nainen sitä ehdotti. Tunnen naisen vuosien takaa, mutta juttumme oli yhden viikonlopun juttu.
      Emme olleet suunitelleet mitään seksiä, mutta halut vetivät meidät suuseksiin, josta molemmat pidettiin.

      Kun olimme jutellee seksistä, nii tuo nainen yllättäen ehdotti anaaliseksiä. Erityisesti häntä kiihotti se että se oli minulle ensi kerta kakkoseen, jonka hän ehdottomasti halusi minulle tarjota ja hän sai ajatuksesta suurta nautintoa.

      Hän kertoi että aluksi ryhtyi anaaliseksiin miehen vaatimuksesta. Hän ei nauti anaaliseksistä, mutta koska se ei satu, ni hänellä ei ole mitään sitä vastaan. Ilmeisesti hän nauttii siitä kun alistuu ja mies saa haluamansa ja kai hän kuvitteli ja uskoi että anaaliseksi olisi minunkin salainen haaveensa, jonka "vain" tuo nainen voi toteuttaa. Joten en sitten tietenkään romuttanut hänen fantasioitaan ja näytin vihreää valoa kokeilulle.

      Ja näin sitten tehtiin, hän opasti kuinka anaaliin pääsee. Se ei mitenkään ihan helposti sujunut koska ei liukkaria, vain sylkeä... Mut hän oli urhea ja periksiantamaton ja kannusti työntymään lujemmin ja lujemmin. Hän osasi rentouttaa paikkansa ja kyllä se sinne meni. Olettaisin että se sattu häntä koska se melkein sattui minuakin. Mutta kyllä se siitä sitten alkoi sujua mukavasti. Hän selvästi oli innoissaan ja kyseli kiihkeästi "miltä tuntuu" Ja kehuin että hyvältä tuntuu.

      Hänen oma kiihkeytensä kiihotti minua ja se kuinka avoimesti hän suhtautui kehoonsa ja osoitti pervouden ja hävyttömyyden piirteitä, mikä on naiselle sopimatonta ja harvinaista. Hän tykkäsi et häntä pannaa perseeseen. Se oli hänelle jonkinmoinen juttu, antaa persettä... Hän myös käytti hävyttömiä sanoja itsestään ja taisi jopa kysyä "onks mun perse kiva"

      tuo kaikki kiihotti mua ja kannusti olemaan tuhma ja panemaan häntä perseeseen, koska sitä hän kerjäsi. Ja pakko on myöntää et hyvälle se tuntu ja se alistaminen oli kivaa. Kyllä siinä itsensä tunsi äijäksi ja panomieheksi. Ja kun laukesi hänen sisäänsä ni tuntui että kynnet irtoo varpaista.

      Ne on asioita joita ei oikein voi kokea muutoin kun et saa allensa nuoren ja kauniin, naisellisen kurvikkaan lähihoitajan. Jolla on lämmin ja herkkä sydän. Ja panee häntä perseeseen. Koska hän itse sitä tahtoo ja suorastaa innostuu asiasta, siksi että mies sais kokea "kaiken" mitä nainen suinkin pystyy tarjoamaan. Tuo neito antoi kaikkensa.

      Veikkaan et yhdyntä sattui häntä, eikä hän fyysisesti siitä nauttinut, mutta henkisesti hän sai siitä niin paljon, että tuo mikään ei häntä haitannut tai laimentanut sitä fiilistä, minkä hän sai siitä et panin häntä perseeseen. Se kasvatti häntä naisena ja hän poistui hyvin ryhdikkäänä ja täynnä kätkettyä ylpeyttä.

      Hän tykkää miehisistä miehistä ja kokee et "jokaisen" miehen fantasia on panna muijaa perseeseen. Hänen mielestään jotkuu muijat ei siihen pysty, toiset taas pystyy. Ja jos mies tekee valinnan naisesta sen perusteella et saako naiselta kakkosta, ni tälle naiselle se sopii. Hän antaa, vaikka se kirpasis hieman, ei haittaa, kunhan mies saa ja nauttii naisesta ni se tärkeintä, eikä oo tilaa jossitteluille. Ku antaa persettä, ni mies on saanut "kaiken".

      Kun olemme myöhemmin tavanneet ja jutelleet, ni hänestä huokuu tuo ylpeys. Hän kasvatti minusta miehen. Ja luulee et persettä haluan salaa koko ajan. No oikeassahan hän siinä on et tuon naisen persettä panis mieluusti toistekkin...

      Veikkaan et perseseksi on suht normaalia ja yleistä. Harvemmat naiset siitä tykkää, mut monet sitä antaa ja alistuu miehen toiveisiin.

      Kun on pannu omaa tyttöystäväänsä perseeseen, ni uskoisin et ei oo oikein epäselvää et onko tasa-arvo toteutunut ja kumpi on perheen pää. Kiintoisaa on kuitenkin se että mies saattaa luulla olevansa perheen pää, mut todellisuudessa nainen ohjaileekin miestä. Ehkä naisen arvokkuus on aidoimmillaan kun hänellä on mies joka on oikea mies, eikä mikään marjanpoimija.

      Nainen haluu ja arvostaa enemmän miestä joka mieluummin panee perseeseen kuin on joku vässykkä tai mamero?

      • mies 40

        Olipa lässytarina.

        Jos kaksi ihmistä jotka on potenttiaalisia kumppaneita toisilleen tapaa niin kuinka moni keskustelee seksistä tasapuolisen vuorovaikutteisesti samanaikaisesti.

        Itse olen yhdenkerran aikuisena ollut kutsuttuna tilanteeseen jossa vastapuoli itse oli aloitteellinen keskusteluun.

        Kyllä elekieltä olen kohdannut useammin.

        mutta sanat ne merkkaa ei eleet


    • persnussija

      Kuinka suurella osalla seksinharrastuskerroista harrastitte myös anaaliseksi? Jokakertainen juttu vai harvemmin. Kolme kertaa viikossa on toki jo yli keskivertomäärän seksiä yleisesti.

      Olen pannut elämässäni noin kymmentä naista pyllyyn. Heistä ehkä noin puolet tekivät sitä selvästi vain minun mieliksi tai siksi että se oli ylipätään muodikasta tms. eli eivät mitenkään erityisesti nauttineet siitä selvästikään.
      Sen sijaan ainakin 3-4 ovat todella nauttineet siitä ja himoinneet sitä. Yksi halusi sitä joka ikinen kerta ja piti sitä edeltävää toimintaa esileikkinä.

      Sen näkee naisesta milloin hän todella nauttii jostain ja milloin on vain perusmessissä seksissä. Välillä sitä on toki vaikea erottaa tuleeko nautinto enemmän henkiseltä puolelta kuin fyysiseltä, mutta kyllä ne orgasmit on toki fyysisiä mitä siitä seuraa.
      Ehkä ne henkistä nautintoa saavat erottautuu siitä, että ne ovat myös hanakampi olemaan niitä rääväsuita ja irstaan puhujia siinä tilanteessa. On kuultu niitä "Nussi mua perseeseen - kovaa", "Laukea syvälle mun perseeseen" ja "Eikö tunnu hyvältä nussia mun tiukkaa persettä".
      Varsinainen perseeseen laukeaminen on vielä kokematta, sillä olen aina käyttänyt panoissa kortsua. Samainen käytäntö on tosin mahdollistanut niin ikään ass to mouth meiningin, eli heti persepanon jälkeen rojut suuhun ilman paskakokkareita.

    • sieltä jostain

      Omaa henkilökohtaista kokemusta ei pitäisi yleistää yleiseksi totuudeksi. On vain valitettavasti niin että esim. peräsuolen syövät ovat anaaliseksiä harrastavien homomiesten keskuudessa selvästi yleisempiä kuin muilla.

      On varmaan niin, et nuo löystymisjutut jne. on suurelta osin pelkkää pelottelua. On myös niin, etteivät sellaisista ja muista mahdollisista repeämistä kärsivät juurikaan huutele vaivoistaan julkisuuteen. Lääkäreitä taas sitoo vaitiolovelvollisuus, joten ne todelliset ongelmat jäävät melko piiloon "suurelta yleisöltä".

      • Max-Pppppppp

        " Lääkäreitä taas sitoo vaitiolovelvollisuus, joten ne todelliset ongelmat jäävät melko piiloon "suurelta yleisöltä"."

        Älä viitsi jauhaa p****aa. Riskiä aiheuttavista seksitavoista on tiedotettu ennenkin, esimerkiksi HIV - tartuntojen välttämiseksi. Lääkärisivuilla http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014 on anaaliseksiä käsitteleviä artikkeleita, joissa asia tarvittaessa olisi nostettu esille. Kun ei ole tarvetta niin asiasta ei ole sen kummemmin varoiteltu.

        Kuten tuossa toisessa ketjussa mainittiin http://keskustelu.suomi24.fi/node/11245782 näille perse-repeää-anaaliseksistä - pelotteluille ei ole perustetta.

        Jos sinulla on uutta tietoa asiasta niin laita linkki näkyviin, jotta osaan jatkossa viitata siihen. Kuulopuheet ja anonyymiväitteet ei kiinnosta.


      • sieltä jostain
        Max-Pppppppp kirjoitti:

        " Lääkäreitä taas sitoo vaitiolovelvollisuus, joten ne todelliset ongelmat jäävät melko piiloon "suurelta yleisöltä"."

        Älä viitsi jauhaa p****aa. Riskiä aiheuttavista seksitavoista on tiedotettu ennenkin, esimerkiksi HIV - tartuntojen välttämiseksi. Lääkärisivuilla http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014 on anaaliseksiä käsitteleviä artikkeleita, joissa asia tarvittaessa olisi nostettu esille. Kun ei ole tarvetta niin asiasta ei ole sen kummemmin varoiteltu.

        Kuten tuossa toisessa ketjussa mainittiin http://keskustelu.suomi24.fi/node/11245782 näille perse-repeää-anaaliseksistä - pelotteluille ei ole perustetta.

        Jos sinulla on uutta tietoa asiasta niin laita linkki näkyviin, jotta osaan jatkossa viitata siihen. Kuulopuheet ja anonyymiväitteet ei kiinnosta.

        "Kuulopuheet ja anonyymiväitteet ei kiinnosta"

        Tuntuu kiinnostavan...kuitenkin. Kaikki mitä noissa linkeissä puhutaan ovat ns.yleistä puhetta ja valistusta, tarpeellista toki. Mutta se että saisit suoran yhteyden johonkin yksittäiseen tapaukseen, on miltei mahdotonta, kuten kuuluukin olla.

        Ei kukaan juuri koskaan keskustele naapurinsa kanssa hänen intiimielämästään, saatikka hänen intiimeistä sairauksistaan. Voi olla joillekin vaikeaa käsittää, tänä facebook aikana, että on ihmisten oma, yksityinen maailma, joka ei koskaan aukene ulkopuolisille.

        Ja mitä tuohon kohonneeseen syöpäriskiin tulee, niin ehkä olet lukenut, muttet usko kuitenkaan.
        Eiväthän tupakoitsijatkaan usko syöpäriskiin, vaikka kuinka lukisivat, sillä eihän se heitä koske. Ja kuinka moni syöpään sairastunut tupakoitsija tulee julkisuuteen? Melko harva enää siinä vaiheessa haluaa muuta, kuin olla läheistensä seurassa loppuun asti.


      • Max-Pppppp
        sieltä jostain kirjoitti:

        "Kuulopuheet ja anonyymiväitteet ei kiinnosta"

        Tuntuu kiinnostavan...kuitenkin. Kaikki mitä noissa linkeissä puhutaan ovat ns.yleistä puhetta ja valistusta, tarpeellista toki. Mutta se että saisit suoran yhteyden johonkin yksittäiseen tapaukseen, on miltei mahdotonta, kuten kuuluukin olla.

        Ei kukaan juuri koskaan keskustele naapurinsa kanssa hänen intiimielämästään, saatikka hänen intiimeistä sairauksistaan. Voi olla joillekin vaikeaa käsittää, tänä facebook aikana, että on ihmisten oma, yksityinen maailma, joka ei koskaan aukene ulkopuolisille.

        Ja mitä tuohon kohonneeseen syöpäriskiin tulee, niin ehkä olet lukenut, muttet usko kuitenkaan.
        Eiväthän tupakoitsijatkaan usko syöpäriskiin, vaikka kuinka lukisivat, sillä eihän se heitä koske. Ja kuinka moni syöpään sairastunut tupakoitsija tulee julkisuuteen? Melko harva enää siinä vaiheessa haluaa muuta, kuin olla läheistensä seurassa loppuun asti.

        Onneksi syöpäriskin saa halutessaan minimoitua ottamalla rokotteen. Tämän vuoden syksystä alkaen HPV - rokote kuuluu koulujen rokotusohjelmaan kuudennella luokalla. Kirjoitin siitä sukupuolitaudit - palstalla.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11249587


    • hex heh

      jos peräsuoli löystyisi ja paskat tulis housuun noissa hommissa olisi meillä kaikki pitsanpyörittäjät löysäperseitä.,velttosuolia
      nuoruudessahan tuolla istanbulissa kun naisia ei saa ja hormoonithan siellä mokkakorvillakin jyllää, ajelevat toisia pikkupoikia hanuriin toistuvasti jossakin rappusten alla, siitä on ihan elokuviakin tehty
      yleensä isommat pojat ovat ns aisamiehinä ja pienemmät ikäänkuin rojutorvina.
      eikä siitä kukaan äläkkää siellä nosta kun on täysin luonnollistä hommaa. sitten seuraava kosketus mikä tulee toiseen sukupuoleen on se että mennään naimisiin suomi naisen kanssa

    • pilluonparasta

      Löysäksi se perärööri menee ja alkaa ikävästi röpöttää ja suoltaa sattumia. Katkeaa se kuminauhakin kun sitä tarpeeksi kauan singuttelee. Ei sontaluukku ole panohommia varten.

      • hehehee

        Täällä röpöttele mikää muu ku asiasta mitää tietämätön ja koskaan kyseistä asiaa edes kokeillut rullaturpa :)


      • Anonyymi

        jos osaa suolella puristella eikä vaan makaa suolen lihakset voimistuu siinä missä muutkin lihakset harjoittelemalla velttoilu löysyttää lihaksia


    • Anaali kuningatar30

      Tapaan uudelleen ensiviikolla miehen, joka nai minua pyllyyn eka kertaa. Olin silloin humalassa, en liikaa. Asiasta sovittiin jo baarissa, olin vähän kiinnostunut anaaliseksistä jo ennestään. Olin silloin 19v. Hän vei minut kotiinsa taxilla, jossa suudeltiin. Paloin halusta nähdä hänen kalunsa. Eteisessä kaivoin sen esiin, se oli hurjan iso, vaikka ei seissyt vielä. Pelästyin, mihin olin ryhtymässä. Otin sen suuhuni ja se kasvoi ja alkoi seistä kovana. Pelästyin lisää, se ei mahtunut kunnolla suuhuni. Mielessäni kävi, että jos pimppaan vain kuitenkin, joka oli ihan litimärkä. En ehkä koskaan ollut niin märkänä, että pikkarit ja sukkikset oli ihan mehuissani, häpyhuulet paksuina. Sanoin että kulli oli liian iso pyllyyni. Hän rauhoitteli että rentoudutaan ja kokeillaan ja hän lopettaa heti jos sattuu liikaa.

      Makkarissa riisuttiin, hän toi vaseliinia ja talouspaperirullan. Menin kontilleni sängylle pylly paljaana. Minulla on kaunis pylly, edelleenkin myös. Tästä on siis kymmenisen vuotta aikaa. Hän silitteli pakaroitani ja jutteli rauhallisella äänellä ja rauhotteli koska olin alkanut jännittämään, mutta samalla olin hurjan kiimainen. Pyysin viiniä, jota hän oli taikonut jostain. Yhtäkkiä säpsähdin, hän oli painanut kasvonsa pakaroiden väliin ja tunsin kielen pyllynreijälläni. En tiennyt mitä tehdä. Kieli lipoi koko pyllyn vakoa ja lipaisi välillä pimpasta mehuja mukaan. Tunne oli ihmeellinen, hän jatkoi pitkään, minä huokailin, pyllynreikä suipisteli kun hän työnsi kielensä pyllyyn sisälle. Halusin sittenkin hurjan ison kullin sisälleni, vaikka pelkäsin että mitä jos pyllynreikä repeää. Olin aika hiprakassa. Tiesin että mies oli varattu, tyttöystävä oli jossain matkoilla ja sillä suostuin ilman kortsua. Sanoin että haluan jo kullia. Ei vielä, hän vastasi ja otti vaseliinituubin ja alkoi hieroa sitä pyllyyni, sormi meni välillä sisälle ja pysähtyi. Lisää vaseliinia ja kun hän yritti kahta sormea sisälle niin kiljahdin. Hän pyysi yrittämään rentoutua ja yritin vaikka pyllynreikä suipisteli. Muistiin on syöpynyt tuo ekakerta, vaikka olin humalassa. Hän lisäsi taas vaseliinia ja sai kaksi sormea sisälle. Hän piti niitä paikoillaan niinkauan kunnes aloin rentoutua.

      Nyt voidaan kokeilla, hän sanoi rauhallisesti. Hän rasvasi tuon paksun jättikullinsa.
      Sitten tunsin terskan pyllynreikää vasten. Olin malttamaton kokemaan sen. Mutta
      kun hän työnsi ja painoi, tunsin viiltävää kipua. Uudestaan, olin päättänyt saada sen sisälle. Meni kauan ja huudahtelin ja purin tyynyä. Tunsin kun vihdoin terska meni sisälle vaikka sattui ja voin sanoa että paljon. Hän pysähtyi ja silitteli selkää ja pakaroita, pyysi että leikkisin pillullani samalla. Kun vein sormet pimpalle, sävähdin, klitoris oli suurempi kuin ennen ja koko pimppa ihan mehuissaan ja häpyhuulet paksuina. Se ei tuntunut mihin olin tottunut, vaan kiimasen nartun tavaralta. Sormeni tuntuivat ihmeellisiltä. En huomannut kun hän oli alkanut ahtaa kulliaan lisää sisälleni. Huomasin kun se alkoi paksuuntua ja käteni nopeasti menivät hänen reisiään vasten ja huudahdin jotain. Hän vetäytyi hieman ja oli taas liikkumatta. Huudahtelin ja olin urhea, hän lisäili vaseliinia, joka auttoi. Ei ollut ajantajua, mutta hän jo rauhallisesti nussi pyllyäni pitkillä vedoilla. Halusin sen kokonaan sisälleni, mutta syvällä sattui liikaa.
      Hän alkoi naida pyllyäni kovempaa, käteni estivät häntä tulemasta liian syvälle, hän murahteli, minä ulisin. Hän alkoi tulla, kouristeli ja huusi, tunsin monta nytkäystä, kun kassit tyhjensivät lastinsa pyllyyni. Minä en saanut orgasmia, oli sattunut liikaa. Mutta olin silti täynnä jotain ihme tunnetta. Pyllyn hurja pinkeys helpotti, kun hän vetäytyi, minä rojahdin mahalleni. Kakkaa oli vähän tullut ulos koska hän pyyhki talouspaperilla pyllyäni, minä en jaksanut välittää. Hän kävi viereeni silittelemään, kunnes yhtäkkiä ponkaisin ylös etsimään vessaa.
      Pytyllä alkoi sperma valumaan, pieru paukkumaan ja vähän kakkaa, spermaa tuli taas, istuin kauan kun valuin hänen siemenlastiaan. Onneksi oli bidee suihku. Pesin kuumottavaa peppuani joka oli ihan vaseliinissa. Lopulta uskalsin nousta, tunnustelin kummalta tuntuvaa pyllyäni. Se kuumotti, oli vähän kuin auki ja turvoksissa. Ehjä, mutta ei entisensä. Seuraavana päivänä reikää kutitti ja halusin jo kiimasena lisää. Hän nussi pyllyäni ainakin kymmenenä kertana. Täytyy sanoa että viides kerta oli ensimmäinen kun sain hurjan orgasmin, eikä sattunut enää. Pyllynreikä onnekseni vetäytyi aina parissa päivässä, ainoastaan pieru ei kuulostanut pinkeältä niinkuin pepaneitsyenä.
      Olin toinen nainen ja hän nussi aina vain pyllyyn, niin tämä "suhde" kariutui. Kiimaseksi kyllä tulen kun muistelen häntä.

      Nyt hän otti minuun yhteyttä, enkä tiedä kuinka olisin, ensviikolla.. Poikaystäväni on ihana, mutta vaikka nussii myös pyllyyni mielellään, aion mennä tapaamaan tuota miestä ja saada jättikullia pyllyyni.....

    • FatJack18

      Missäs päin kuningatar pyllistelee? Mulla on paksu kulli, seisokissa noin 6,5 cm. Pitkä tosin vaan 17 cm. Paksunee kivareita kohti. Oon 18v, jossei se haittaa. Mä saan likkaa ihan kivasti mut ne kaikki huutaa kun niitä panee. Kukaan mun ikänen ei o antanu mulle persettä, vaikka niillä on isot puheet kännissä. Mä haluisin just persepanoo, mulla seisoo heti kovana ku mä kuvittelen nussivani seksikästä likkaa perseeseen, joka haluu sitä, vaikka vähän sattuis. Mä oon kerran saanu, mut se on lähibaarin kiertopalkinto joka on varmaan joka päivä siä tyrkyllä. Mä otin siltä persettä koko yön, varmaan viis kertaa. Tarvi nussia tosi kovaa että sai lastit lopuks lähteen. Sillä on iso perse, mutta yllättävän kiree persereikä, ku sitä on kuulemma nussittu paljon. Onneks mulla oli kortsuja paketti, vaikka en mä aina käytä. Mut en sen kans olis uskaltanu paljaalla. Mun kulli on niin paksu että tavalliset kortsut ei käy. Tää hutsu ulisi alkuun, sit se huusi että nussi kunnolla, jossain kohtaa se sammu, mikä lehmä. Mut mä jatkoin. Oli kiihottavaa ottaa kulli välillä ulos kun se oli mahallaan ja levittää persettä ja kattoo ku sen perse oli ihan auki ja taas runnoin sisään kun reikä rupes meneen takas kii. Kyl se sit heräs ja valitti jotain. Mut siitä jäi kumminkin paska maku ku se on ihan hönö.
      Mä haluisin laittaa yhtä meitsin luokan tyttöö, se on hoikka ja sillä on pieni pyöree kireennäkönen perse. Se on jotenkin ylimielinen ja luulee itestään jotain. Olis upeeta katella kun mun kulli väkisin hitaasti uppois sen kireeseen perssilmään. Se näyttää ihan mahdottomalta että se vois mahtua. Se ylimielisyys viä kiihottaa ku se huutais että sattuu sattuu ja meitsi vaan rauhassa ahtais. En mä tyhmä oo, ei sitä vois rankoo, se kyllä repeis. Mutta ihan hellästi vaan ja niinkauan että se alkais tykkään siitä ja se ylimielisyys sais pienen kolauksen. Oikeesti mä oon pari kertaa tanssinu hitaita sen kanssa. Sen pakara mahtu niinku melkein kokonaan mun kouraan ja tuntu piukeelta, no se voimistelee tai jotain. Kun mä vein kättä pyllynvakoon en mä saanu sormee paljookaan sinne väliin, no se nykäs sit mun käden pois. Kyllä mä siltä viä saan, mutta cockteaseri se on.
      Hei jos sä haluut tosi paksua perseeseen ja sulla on kaunis perse sit oikeesti ja jos ei haittaa että oon nuori. Saisit multa koska vaan. Laita jotain mesee oikeesti

      • Mikä lehmä :)

        Tää oli hauska!

        "Tää hutsu ulisi alkuun, sit se huusi että ***** kunnolla, jossain kohtaa se sammu, mikä lehmä."

        Hehheh naurut sain :)


    • Nainen +20 v

      Olen harrastanut peppuseksiä noin vuoden ajan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Itselleni se oli epämukavaa aluksi, sekä peniksen vieminen sisään kesti usein pitkään. Tein sitä silloin ainoastaan miesten pyynnöstä. Myöhemmin aloin pitämään siitä hyvin paljon, vaikka silti yleensä peppuseksin alussa peräaukossa tuntuu painetta, kun penis on työntynyt sisään. Itselläni noin vajaan kymmenen kerran jälkeen se onnistui jo helposti ja hieroessani itseäni sain voimakkaita orgasmeja, sekä näihin aikoihin peppuseksin lopuksi peräaukkoni alkoi usein jäämään hetkeksi aivan avonaiseksi mikä tuntui aika erikoiselta.

      Yhden illan jutuissa olen yleensä ottanut kalua myös kakkoseen mikä on useimmiten ollut ihan mukavaa, vaikkakin hyvin usein miehiltä on tullut nopeasti, kun he ovat laittaneet sen pyllyyni. Eräällä kerralla se ei ollut niin mukavaa, kun ensin mies työntyi liian nopeasti sisääni ja takaapäin asennossa hän otti jatkuvasti kaluaan pois pyllystäni ja työnsi sitä takaisin välittämättä siitä, että sanoin sen sattuvan. Yhdellä kerralla otin kakkoseen vähän keskivertoa isompaa kalua mikä tuntui ensin epämukavalta, kun peräaukkoni tuntui venyvän enemmän kuin aikaisemmin ja hänen kalunsa tuntui vain paisuvan lisää, kun se oli työntynyt sisääni. Vähän ajan kuluttua voihkin kovasti, kun penis alkoi liukumaan pyllyssäni helpommin ja penis tuntui menevän hyvin syvälle pyllyyni hänen oltuaan sisälläni melkein puolen tunnin ajan. Hänen lauettuaan peräsuoleeni tunsin miten spermaa valui ulos ja peräaukkoni tuntui jäävän enemmän avonaiseksi kuin koskaan aikaisemmin.

      Yhteen aikaan tapailin yhtä vakipanoani pari kertaa viikossa jonkun puolen vuoden ajan, jolloin hän nai minua myös kakkoseen lähes jokaisella kerralla ja tästä huolimatta peräaukkoni pysyi ihan timminä. Juttelin tästä kerran parin ystäväni kanssa, jotka myös antavat kakkoseen aina silloin tällöin ja he olivat samaa mieltä kuin itsekin, että normaalista peppuseksistä ei ole mitään haittaa ainakaan, kun kukaan meistä ei ollut tehnyt sitä aivan päivittäin.

    • mene hoitoon

      Sama mies kirjoittaa näitä juttuja, tyyli helposti tunnistettavissa.

    • mr-43

      Sanopa tyylitajuinen, mitkä on saman miehen kirjoittamia?
      Onko jäänyt omaa elämää elämättä, jossei sinulla ole yhtään tarinaa..

    • Nuori lääkäri

      On täysin selvää, että aloittaja kulkee pian vaipoissa. Sulkijalihas antaa lopulta periksi eikä se siitä enää parane edes leikkauksella!

      • Max-Ppppppp

        Anonyymipalstalla kuka tahansa voi väittää olevansa lääkäri. Nimittäin valelääkäri. Tällä palstalla tuolle on perinteitä eli säännöllisesti tulee joku hoitajaksi tai lääkäriksi itseään tituleeraava valehtelemaan anaaliseksin riskeistä. Kun sitten kysellään niin koskaan ei löydy mitään linkkejä tukemaan niitä väitteitä.

        Ylempänä jo vastasin tähän samaan. Jos asiasta on tullut uusia tutkimustuloksia niin kertokaa toki. Linkit tietenkin näkyviin ettei mene valehtelun puolelle. Vastaukseni vuodelta 2011 http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842449

        Suomalainen lääkärisivusto anaaliseksistä kirjoittaa näin http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014


      • Anonyymi

        mutta jos et käytä käsiäsi myös hauiksesi kutistuvat ja veltostuvat eikö näin oo


    • mr-43

      Sulkijalihas repee väkivaltaisesti esim raiskauksen yhteydessä!
      Hellästi oman luotettavan partnerin kanssa pikkuhiljaa edeten rasvasen tai siliconi-pohjaisen liukkarin kanssa, vesipohjasia saa lisätä kokoajan. Ei haittaa vaikka meisseli olis kuinka iso. Suosittelen erikokoisilla anustapeilla leikkimistä ja jos miehen luonto kestää niin hänen on huippuhyvä tietää kuinka tosi hellä alkuun (ja niinkauan kuin pepaa antavasta tuntuu) on oltava. Eli mies vaikka ominpäin kokeilemaan, lyökää miehenne käteen eri kokoisia tappeja liukkaria ja lupaus että avaat peppusi hänelle, kun oman juniorin paksunen asettuu hänelle, opittuaan rentoutumaan. Se kumminkin on miehen tärkein juttu, saada toinen rentoutuun alkuun ja aina kun on tarve, siksi naisen on parempi itse hoitaa pimppapuolta.
      Kummankin on hyvä tietää että pieni perähuuhtelu on turva ettei leikki "kärähdä".
      Yks vinkki yli-ison vehkeen kanssa on joissakin maissa laillinen "vihreä yrtti", mutta VAIN luotettavan partnerin kanssa.
      Tuo Nuori lääkäri ei tiedä, mitä vanha lääkäri tietää sekä osaa!!!!
      Fistaustakin hellyydellä harrastaneilla ei ole sulkijalihakset antanut periksi, se tosin on advansed juttua eikä ole monenkaan mielessä. Hups ja joku kerta huomaa pienen käden olevan pepussasi rannettamyöten

    • Nimim."Ei yllättynyt

      Tämä ei käsittääkseni ole mikään seuranhakupalsta, joten yritäpä jostain muualta, jos vaikka tärppäisi.... Tosin ,olen kyllä melko varma siitä, että olet vain tyypillinen rivoileva& provoileva "pikku.-setä"...äidin koneella ja aikuisten palstalla.Käykö aikasi pitkäksi?

      • Toimii hyvin

        Meillä on seksiä joka toinen päivä ja peppua ainakin kerran viikossa. Vaimo saa sitä niin paljon kovemman orgasmin.


    • Assmastah

      Peppuseksi on aivan ihanaa. Mulla oli kerran Ellu-niminen sivusuhde, joka kahden tunnin vaginaalihoidon halusi sen sinne. Tietenkin annoin. Tytön peppu avattiin siten, että hän ratsasti ja määräsi tahdin. Sitten annoin ensin yhtä sormea, sitten kahta.

      Lopulta olimme melkein väsyneitä panemiseen, mutta koska mulla seisoi isona edelleen, päätimme jatkaa. Viimeinen asento ennen armahtavaa unta oli kyljittäin. Painoin sivusta hitaasti ja hellästi. Kun Ellun pyllynreikä alkoi supistella, sain itsekin orgasmin. Seuraavan kerran tytöltä tuli kakan kanssa varmaan bechamel-kastiketta! Mutta Ellu ei välittänyt... päinvastoin, hän kävi tyttökavereidensa kanssa ostamassa paksun dildon, jolla leikittiin seuraavan kerran tavatessamme.

      Ellulla oli silloin muuten päällä vain ohuet narustringit. Mua panetti ensi sekunnista, mutta Ellu pakotti esileikkimään. Jossain vaiheessa likka sanoi, "mun pimppi on jo ihan märkä". Se oli clue aloiittaa, ja vaiheessa paksu munani meni taas pepun puolelle...

      Kaipaan Ellua. Siitä on jo aikaa.Hän oli silloin 27, minä 36. Uudestaan, beibi?

    • olari321

      vittu sä oot kyllä hutsu

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lukioaikaisen tyttöystäväni kanssa minulla ei ollut kokemuksia anaaliseksistä, ei vaikka olisin halunnut koittaa sitä. Tyttö oli liina ujo eikä halunnut koittaa sitä, ei vaikka olisin kovasti halunnut. No, se jäi sitten koittamati. Ensimmäisen anaaliseksikokemukseni koin yhtenä uutena vuotena äidin kanssa, olimme silloin nussineet jo melkein puolen vuoden ajan. Se oli äidin "hienovarainen ehdotus", hän ohjaisi kaluni takaapäin peräaukolleen ja pyysi työntymään sisään. Se oli todellakin menoa, tulin melkein heti. Siitä lähtien olemme harrastaneet aika säännöllisesti myös anaaliseksiä.

    • Anonyymi

      Mulla on komekymppinen kaveri, jota olen pannut useita kertoja, Hän sanoo harrastaneensa anaalihommia kymmenisen vuotta. Mitään ongelmia ei hänellä ole ollut sulkijalihasten kanssa.

    • Anonyymi

      olen mies nautin anaali-sksistä silloin tällöin olen opetellut puristelemaan anustani koko panon ajan pysyy lihakset hyvänä ei löystymistä vuosien aikaan

    • Anonyymi

      Muijal roikkuu peräsuoli polvissa.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Jos edellisestä kerrasta on kulunut aikaa, on lihakset aika kireällä ja vaativat rauhallisen alkuverryttelyn, ennen kuin ovat tarpeeksi rentoutuneet. Sitten onkin kiva harrastaa heti seuraavana ja sitä seuraavana päivänä ja jopa usean kerran päivässä, kun sulkijalihas ei liikoja kiristele. Se palautuu sitten ennalleen muutamien päivien kuluessa.

      • Anonyymi

        Totta. Olen huomannut, että eka kerralla on vähän haastavampi ujuttaa sisälle mutta uusintakierroksilla sujahtaakin todella paljon helpommin. Minusta on tosi kiihottavaa panna ja laueta sisään pyllyyn ja ottaa heti kun pystyy uusintakierros suoraan kakkoseen. Spermasta litisevä liukas perse on vaan niin hyvää ja maukasta. Lusikassa tiukasti pannen pohjaan asti ja hartioista kiinni, että ei pääse karkaamaan... tai mahallaan pyllöttävää naista kädet selän taakse nostettuna.🥰


    • Anonyymi

      Meillä harrastettu anaaliseksiä 15v ja ylikin. Muutama kerta kuukaudessa, hyvältä tuntuu molemmista ja mies tykkää naida molempiin reikiin. Alunalkaen oli minun pyyntö miehen epäröidessä, suosittelen.

      • Anonyymi

        meillä harrastetaan molemmin puolisia anaali leikkejä vaimo hommas ison strapon kun huomas että tykkäsin sauvasta ensin vaan valitaan kumman vuoro aloittaa paneminen ja juhlat alkaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sehän on kahden ihmisen välinen asia kuinka ja mitä temppuja naidessa tehdään, meillä rouva ja itsekin tykkään peppuseksistä ja sen suhteen ei ongelmia. Aloitus rauhallisesti ja aina joka paikassa ei ole ollut liukastettakaan mutta hitaalla työnnöllä sisälle menee ihan kevyen esileikin&nuolemisen avulla. Ei se vaikeaa ole, ei peppu mitenkään super tiukka ole ainakaan meillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin kyllä, liukkari voi käyttää muttei meilläkään aina käytössä, kaikkein tärkein että osaa rentoutua. Paras asento meillä rouva vatsallaan sängyllä ja mahan alle pari tyynyä ja leveä haara-asento. Peppu nousee kivasti oikealla korolle, yritän vielä yleensä itse olla päällä siten etten paina rouvaa, eli kyykky asennossa jolloin pääsee hyvin sisälle, muuta ei tarvii.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellainen säännöllinen peppuseksi on kivaa. Jos tulee pitempi paussi, palautuu sulkijalihas taas tiukemmaksi ja sitä joutuu venyttelemään ja totuttelemaan. Pari kertaa viikossa ja vähän paksumpaa dildoa välillä. Ei mitään haittaa ainakaan.
      Säännöllinen elämä ja ruokailutavat, niin tietää, mitä sisuksissa liikkuu, niin ei tule yllätyksiä.

    • Anonyymi

      Peppureikää voi venytellä myös tapilla, ei tarvii olla edes iso. Meillä monesti käytössä ennen aktia, tappi sisään pari kolme tuntia ennen jolloin peppu kerkiää sopeutua, isompaa sauvaa voi käyttää ennen kuin laittaa kalun sisään mutta ei yleensä tarvii. Lempiasento meillä siten että mies selällään sängyllä jalat levällään ja nainen peppu edellä kontallaan tulee päälle, nainen saa kontrolloida tilannetta jolloin hän määrittää kuinka nopeasti ja syvälle mennään.

      • Anonyymi

        Panetan aina kun mahdollista kun topin tapaan. Ohut sauva hyvä, työnnä sisään muutama sentti ja pyörittele hitaasti kehää kuin ajaisit autoa liikenne ympyrässä. Sulkija lihas rentoutuu ja aukko valmis ottaa kullin sisään. M 58v


    • Anonyymi

      U­­­u­s­­­i s­ek­si­­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­­­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­kk­i­­­. Il­­­moit­­tau­­tum­­­ine­­­n ry­hmäämm­­e tä­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R7g8W1

    • Anonyymi

      Meillä säännöllinen peppuseksi, pari kertaa kuussa. Kaiken tärkein on peppureiän ja koko pyllyn rentoutus ennen kuin on sauva/kalu sisässä, tottakai voidekin on tärkeä muttei pakollinen. Periaatteessa jos esinahka toimii välissä liukuna kun työntää hitaasti sisään ja sitten ei vedä kalua liian ulos, pienillä muutaman sentin liikkeillä niin esinahka ottaa kaiken liikkeen vastaan jos ei liukkaria käytössä. Liukkarin kanssa liuku tapahtuu munan ja peppureiän välissä, se tuntuu ainakin meillä vähän erilaiselta. Paras asento meillä, rouva sikiö-asennossa sängyllä peppu pystyssä ja seisaaltaan sängyn vierestä laitan sisään. Ei ole väliä onko rouvalla jalat auki vai kiinni.

    • Anonyymi

      Vaimolla pylly pysynyt ainakin yhtä tiukkana vaikka viikoittain harrastamme pyllypanoja. Osaa rentouttaa sulkijalihaksen niin, että aina ei käytetä edes mitään erillistä liukastetta vaan pilluun panemisen jälkeen ollut riittävästi liukkautta kullissa.

    • Anonyymi

      Uu­­s­i sek­­­si­­­tea­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­­en! Kutsumme kai­­­kk­­­i­­. Il­­­mo­­it­­­tau­tum­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämme tääl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y4m3R9

    • Anonyymi

      Oikein, pepun rentouttaminen on kaiken tärkein. Se on ihan legendaa että peppureikä menee väljäksi naidessa, tiedän useita pariskuntia jotka harrastaneet peppuseksiä jopa pari vuosikymmentä ja kaikki on kuten aloittaessa, meillä myös. Liukkarista sen verran että jos sitä saatavilla(ollaan kotona) niin silloin käytetään melkein aina mutta kun ollaan kylässä, reissussa tms niin silloin ollaan ilman liukkaria ja ehkä ensimmäinen työntö on varovaisempi mutta kun kalu on sisässä niin sitten saa pumpata ihan nirmaalisti. Sellainen vinkki että jos ei ole kunnollista pesupaikkaa niin kuukaitisside hyvä pitää mukana, estää perusta vuodot pikkareihin ennen pesua.

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­ek­­si­teatteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­tsumme kai­kk­­­i­­. Il­mo­­ittau­tum­­ine­n ryhmä­­­ämm­­e tä­­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W4t4X1

    • Anonyymi

      Meillä peppuseksi käytössä oikeastaan joka kerta, jos ei sisään asti niin poika ystävä nuolee paikat liukkaiksi heti alkuun. Minun halusta alkoi kokeilut ja nyt myös poika ystävä haluaa käyttää koko alakertaa, toimii!!!!

    • Anonyymi

      Nuorilla anaaliseksi ihan normaalia, olemme nuori pari 26-29v ja meillä kuten ystävillämme KAIKILLA homma toimii, ei ole ihme enää.

    • Anonyymi

      olen mies joka opetellut puristelemaan pepulla erikokoisia kulleja jos niitä ei löydy iso vibra hyvä korvike ei siis kannata rentouttaa vaan puristaa lujempaa lihakset tykkää

    • Anonyymi

      Meillä Hannu valmistelee minut nussittavaksi niin, että panee anus-tapin sisääni muutamaa tuntia ennen.
      Odotan tappi pano-reikässäni panemistani. Kaveri ilmoittaa milloin aukko on sopivasti lämmitelty, niin liukuvoidetta reikääni.
      Lutka, nyt kyrpää sisään ja saat olla nussittavana. raimo, olet panopuu!

    • Hei
      Munkin anaali kyllä palautuu seuraavan viikon aikana jos viikonloppuna on ollut vilkasta käyntiä. Suuret kalut on aina erikseen mutta kaikki ovat kyllä mahtuneet. Palautuu sitten vähän hitaammin.
      Oikeastaan hävettävin kerta oli tuollaisen ylisuuren kanssa. Suulla ja käsillä meni hyvin. Annoin luvan yrittää sisään tuloa jos ei yritä väkisin jos ei mahdu. Koska oli lämmitelty niin upposi ja meni pohjaan asti.
      Selittele sitten siinä jotain kokemattomuudesta.

      • Anonyymi

        Ei ole erikoista vaikka anaaliin menisi isokin kalu. Meillä käytössä 20/3.5cm sauva ja se uppoo rouvalla anaaliin tosi helposti ihan koko pituudelta mutta pillussa sauva menee noin 16-17cm jolloinka tulee seinä vastaan ja alkaa tuntua kivuliaalta, on kokeiltu vaikka mitä asentoja mutta ei onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole erikoista vaikka anaaliin menisi isokin kalu. Meillä käytössä 20/3.5cm sauva ja se uppoo rouvalla anaaliin tosi helposti ihan koko pituudelta mutta pillussa sauva menee noin 16-17cm jolloinka tulee seinä vastaan ja alkaa tuntua kivuliaalta, on kokeiltu vaikka mitä asentoja mutta ei onnistu.

        Joo hyvin uppoaa. Se oli vaan mulle ylläys. Odotin että olisi sattunut. Kaveri sanoi että hyvin upposi. Suorastaan imi.


    • Anonyymi

      Anaaliseksi on ihan mukavaa, meillä käytössä tosi harvakseltaa, ehkä kerran kahdessa kuussa. Raskauden aikana neuvoivat kokeilemaan anaaliseksiä, vähän nolotti puhua koko asiasta mutta kuulemma tekee hyvää venytellä välilihaa, siitä oikeastaan lähti se homma. Ei se lopulta niin noloa ollut myöhemmin kun asiasta juteltiin valmennuksessa, siihen tottui.

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­t käym­ään u­ude­­­ss­­­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y2c9A4

    • Anonyymi

      Harrastettiin muijan kans anaaliseksiä eilen illalla, oi että tuntui hyvältä pitkästä aikaa. Meillä reppureikä ollut käytössä koko yhdessä olo ajan noin 10v, noin kerran kuussa tulee kokeiltua ja hyvältä se tuntuu molemmista. Se on vaan erituntoista kuin pilluun, myös asento on erilainen, yleensä takaa päin kyykystä laitan sisään ja siihen on myös hyvä laukaista satsit sisälle. Molemmat tykätään ja ei ainakaan meillä ole kipujen kanssa tarvinnut keskeyttää, pepun rentoutus ja liukkarit käytössä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pikku vinkki, kokeilkaa siten että rouva on sängyssä kyljellään jalat koukussa ja auki, laitatte kalun peppuun ja rouva työntää sormet pilluun ja puristaa välilihan läpi kullia. Tuntuu muuten hyvältä kun sormilla puristaa ja samalla pumppaa menemään, aika nätisti lentää lasti sisälle. Opittiin tämä vähän vahingossa kun peppupanon aikana rouva sormetti itseään.

      • Teen täsmälleen samoin itse usein, mies tykkää myös ja pystyn itse laukeamaan helposti.


      • Anonyymi
        Janette47 kirjoitti:

        Teen täsmälleen samoin itse usein, mies tykkää myös ja pystyn itse laukeamaan helposti.

        Tehkää toisin päin, meillä toimii niin että anaaliin reilun kokoinen tappi mikä tiukentaa pillua ja kalu pilluun, aika hyvin tuntuu tappi kalussa välilihan läpi. Voin sanoa että toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää toisin päin, meillä toimii niin että anaaliin reilun kokoinen tappi mikä tiukentaa pillua ja kalu pilluun, aika hyvin tuntuu tappi kalussa välilihan läpi. Voin sanoa että toimii.

        Teenpä ehdotuksen, kiitos vinkistä!


      • Janette47 kirjoitti:

        Teenpä ehdotuksen, kiitos vinkistä!

        Sain itse saman vinkin yhdeltä naistuttavalta. Olivat alkaneet käyttämään noita. Anaalitappi tosiaan tiukentaaa pillu tuntumaa... Ja mikä parasta avaa kakkosluukun käyttövalmiiksi paremmin. Itse yleensä nuolen ja sormetan perseeen rennoksi ja pantavaksi... Joskus on taas niin liukkaat kelit valmiiksi, että luiskahtaa sisään ihan kuin itsekseen. Tappeja ei ole kokeiltu mutta ajattelin sarjan tilata


      • kameli kirjoitti:

        Sain itse saman vinkin yhdeltä naistuttavalta. Olivat alkaneet käyttämään noita. Anaalitappi tosiaan tiukentaaa pillu tuntumaa... Ja mikä parasta avaa kakkosluukun käyttövalmiiksi paremmin. Itse yleensä nuolen ja sormetan perseeen rennoksi ja pantavaksi... Joskus on taas niin liukkaat kelit valmiiksi, että luiskahtaa sisään ihan kuin itsekseen. Tappeja ei ole kokeiltu mutta ajattelin sarjan tilata

        Kerro sitten miten kävi.


      • Janette47 kirjoitti:

        Kerro sitten miten kävi.

        Kerron mielelläni. Oma jännitys tuossa kumminkin esitellä tuollaisia juttuja vaikka muuten on usein valmis kaikenlaiseen


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Sain itse saman vinkin yhdeltä naistuttavalta. Olivat alkaneet käyttämään noita. Anaalitappi tosiaan tiukentaaa pillu tuntumaa... Ja mikä parasta avaa kakkosluukun käyttövalmiiksi paremmin. Itse yleensä nuolen ja sormetan perseeen rennoksi ja pantavaksi... Joskus on taas niin liukkaat kelit valmiiksi, että luiskahtaa sisään ihan kuin itsekseen. Tappeja ei ole kokeiltu mutta ajattelin sarjan tilata

        myös kunnon vibra täysillä naisen pepussa tuntuu värinä pillun puolella myös kullissa hyvältä sitten voi vaihtaakin aukkoja välillä vaimoni painoi kerran vibran minunkin peppuun kyllä laukesin nopeesti


      • Janette47 kirjoitti:

        Kerro sitten miten kävi.

        Noniin, tässä vähän aikaa vierähtänyt. Kyllä hän oli innostunut muuten ja pyysi ihan työntämään tappia perseeseen useammallakin keralla. Vaikutus taisi olla liiankin positiivinen kun hän tuli joka kerta ennen kuin ehdittiin kunnolla edes asiaan 😅. Hän menee laukeamisen jälkeen toviksi niin herkälle että ei saa sörkkiä sitten hetkeen. Positiivisella mielellä kyllä oli. Testit jatkuu tästä kun taas kotiudun joku päivä. Ei siis ehditty työntämään tappia perseeseen ja naimaan pilluun samaan aikaan ollenkaan vielä 😅


    • Anonyymi

      Olemme mieheni kanssa harrastaneet anaaliseksiä noin puoli vuotta. Alku oli hankalaa vaan nyt onnistuu hyvin eikä paikat kipeydy kaksi kolme kertaa viikossa. Olemme jutelleet että saisin kokeilla myös tuplaa eli seuraavaksi sitä kohti jännää tiedossa.

    • Anonyymi

      H­­ei! Kuts­um­­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­ude­ss­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G8a0P6

    • Anonyymi

      Meillä ollut rouvan kanssa parin vaihtoa missä rouva päässyt kokeilemaan kahta miestä yhtä aikaa. Eka kerran jälkeen tuumasi ettei oikein päässyt vauhtiin kun oli kahden miehen puristuksessa koko ajan, tästä oppineena toisella kerralla oli eri asennot käytössä niin toimi paremmin. Voin kertoa että paremmin toimii siten että yksi kalu sisässä ja toinen(mies tai nainen) käyttää toiseen reikään dildoa, siinä nainen saa tilaa itselle liikkua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meidän parisuhteessa anaaliseksi ollut mukana alusta asti, lempi asento siten että nainen pöydän päällä selällään jalat koukussa ja siitä kalu sisälle. Siinä asennossa pääsee vielä sormettamaan pimppiä mikä takaa naiselle nopeat orkut tarvittaessa. Itse tykkään anaalista enemmän kuin pimpistä, hyvä tunto kun on vähän tiukempi eikä ole niitä välipäiviä kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Meillä suosikki on mulkku peppuun ja vibra pilluun, se antaa molemmille kunnon orgut. On kokeiltu myös siten että annetaan virran tehdä työt ja ollaan itse paikallaan, menee sellaiset 5min ja molemmat on lauenneet. Kyllä muuten toimii, kokeilkaa ihmeessä.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­um­­me sinu­t kä­ym­­ään u­­udessa cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E3f3P3

    • Anonyymi

      Löystymistä tapahtuu, jos seksi on usein toistuvaa ja käytetään myös isohkoja leluja. Ulompi anuksen lihas voi venyä niin paljon, että se voi menettää kykyä pidätellä. Sisempi lihas venyy myös, mutta se on sen verran vahva lihas, ja autonomisen hermoston ohjaama, että se säilyttää pidätyskykynsä kovienkin jyystämisten jälkeen. Eri asia sitten anaalimonsterit, jotka änkee sisäänsä 10-12 cm paksuja leluja. Onhan noita netissä nähty, joilla on reikä auki koko ajan.

    • Anonyymi
    • Kyllä mies ja nainen nauttii siitä kun yhteisesti on päätetty kokeilla ja tuntea se hetki kun kalu uppoaa kiihkeästi emättimeen ja uskon vahvasti että naisen tyytyvyys tulee huippuunsa kun päästään oikein vauhtiin ja nautinnnon huipulle

    • Anonyymi

      H­­e­i! Kutsum­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­ude­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B8j6X7

    • Anonyymi

      No jos työntää joka päivä 10cm halkaijan tapin peppuun pariksi tunniksi niin voihan venyä jossakin ajassa. Meillä on kokemusta anasliseksistä normi tapilla , vibralla ja kalulla 20v ja ei ole rouvalla vielä väljä. Monesti on vielä niin että tappi voi olla pyllyssä pari kolme tuntia ennen panoa juuri sen takia että saadaan peppuun vähän löysyyttä jolloin saa kalun sisään helposti. Molemmat tykätään siitä ja sopiii kummallekin joten annetaan mennä vaan. Tuohan se paljon vaihtelua kun pimppi ja pylly on niin eri tuntoisia minulle ja myös rouvan tuntemus on erilaista. Orgasmit saadaan tulee minulla kummastakin mutta rouvalla kestää orgun saanti pyllystä aika kauan.

    • Anonyymi

      Ei peppuseksi väljäksi tee, ollut useampi pari suhde ja kaikki on timmisdä kunnossa. Toki naiset suhtautuu asiaan eri tavalla, ex piti asiaa täysin normaalina ja saattoi ihan muiden kuullen puhua asiasta ilman punasteluja kuinka tuntuu hyvältä. Nykyinen on sellainen että tykkää tosi paljon peppuseksistä mutta häntä hävettää puhua asiasta, minä olen siltä väliltä, voin kertoa kokemuksia mutta en yleensä aloita keskustelua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Peppuseksi paras seksi, olen tykittänyt rouvaa pyllyyn reilut 10v eikä ole reikä suurentunut enkä usko että suurenisi normi tapilla tai kullilla, fistaukset voi olla erikseen mutta siitä ei kokemusta. Meidän lempi-asento on mies selällään sängyssä jalat levitettynä, nainen peruuttaa peppu edellä jalkojen väliin, siitä asennosta onnistuu hyvin kumpaan reikään vaan nainti ja varsinkin aluksi kun peppu reikä on kireä saa nainen valita tahdin. Liukkarit käytössä mutta sekään ei aina riitä jos rouva ei saa peppua rennoksi, sit jää peppu panot toiseen kertaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä käy rouva menkkojen jälkeen sen verran kuumana että silloin käydään aina läpi molemmat reiät alakerrassa, siinä menee pari kolme päivää siten että on aamu ja iltapanot molempiin reikiin samalla kertaa. Sen jälkeen hiljenee että on kerta max kaksi viikossa ja sekin pimpin puolelle. Tykkään kyllä peppuseksistä enemmän, siinä saa vähän niinkuin ottaa kovemmin rouvaa ja hän vain kiihtyy kunnes laukee.

    • Anonyymi

      Aikuisella naisella on kolme reikää mihin voi naida, suu&pimppi&peppureikä. Nämä on meillä käytössä ja hyvin menee, liukkarit käytössä tarpeen mukaan ja pimppiin mällejä ei voi laskea kun ei ole ehkäisyt käytössä. Yleensä heitän mällit mahan tai pepun päälle, jos ollaan kylässä eikä pesu mahdollisuutta niin silloin rouva ottaa mällit suuhun ja putsaa kalun nuolemalla kuten minä pimpin. Näillä on menty jo toista kymmentä vuotta.

      • Anonyymi

        Hyvä nainen sinulla. Meillä kanssa laskettiin vuosikausia perseeseen, kun ei ollut ehkäisyä. Laskin sisään aina, harvemmin navalle. Vaimo ei kyllä siivoa, joskus nielee. Muutaman varatun naisen kanssa käytetty tuota suuhun laskemista, tilanteissa joissa hän menee suoraan miehensä luo ettei rouva jää kiinni kun pimppa valuu spermaa. Joskus niissäkin suoraan perseeseen lastit. Kotona on sitten liukasta tarjolla miehelle


    • Anonyymi

      vaimoni harjoittaa vibralla peppuani kun yx tuttu bi-mies tulossa käymään on kans26cm kyllä tuntuu saaneelta

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­ts­­um­me sinu­­t kä­ym­ään u­­­ude­ss­a cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T0s8S9

    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa ihanan naisen kanssa, molemmat ollaan nuoria ja peppureikä on ihan arkipäivää meillä, sanoisin että yhtä paljon käytössä kuin pillukin. Seurustelu kestänyt n 3v ja eka kerrasta lähtien pepun puolelle spermat kun ei sattunut ehkäisyä olemaa, kondomit käytössä pimpin puolella niin ei käy vahinko.

      • Samalla meillä mentiin nuorena ja muistan kun eka kertaa paneakeltiin tulevan vaimoni kanssa hän otti mitään kyselemättä munan perseeseen ja sain laskea lastit sinne. Tiesin heti että tämä on vaimo ainesta. Vuosia nain joka kerta perseeseen lopuksi monta kertaa viikossa mällit laskien sinne. Aijai että teki nannaa. Vieläkin käytössä mutta ei enää niin usein. Ei tarvi miettiä niin saa laskea pillun perukoillekin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyky naiset ottaa kullin myös perseeseen, se on ihan perus juttuja tänä päivänä. Tykkään peppuseksistä yli kaiken, ollaan rouvan harjoiteltu squirttausta, eli kalu peppuun ja rouva päästää pissit samalla. Hyvin lentää pisut kaaressa rouvan päällä ollessa, sekin vaatii harjoittelua kun eipä se onnistukaan aina.

      • Anonyymi

        Tuo on ihanaa. Oma uusi suosikki on maata lattialla ja nuolla kyykyllään päälläni olevan naisen persettä samalla kun hän laskee päälleni samalla runkkaillen minua


    • Anonyymi

      Puolisosta tuli tuhma kun ylitti 40v, ei ollut aikaisemmin puhettakaan että olisi päästänyt pisut rakastelun yhteydessä. Ensimmäiset pisut tuli pari vuotta sitten 69 asennossa kun hän oli päällä suoraan minun päälle. Sittemmin pisuja on tullut myös naimisen yhteydessä yleensä takaa päin työntäessä. Sen verran pitää olla tarkkana että on pyyhkeet alla, ei viitsi joka kerta patjaa vaihtaa. Pissin maku ainakin meidän rouvalla ihan ok, se lämmin neste ehkä pistää vähän vastaan, mutta on joka tapauksessa kokeilun arvoinen juttu.

      • Tuo on muuten harjoittelun tulos että saa lähtemään. Etenkin kun laskee toisen päälle., vaikea saaasa lähtemään. Toiseksi seisovalla kulmilla on vaikea kusta. Sitä joutuu treenaamaan. Ihan huolella että lähtee. En ole naista pissattanut noin. Rouvalle sanon aina kun menee aamu pissalla ettei pyyhi. Nuolen mielelläni sen puhtaaksi. Ihan hyvältä maistuu. Muuten nykyiseen elämään nuo ei ole kuulunut... Entiseen kylläkin.

        Mutta olisihan se kiihottava kun nai takaapäin. Perseeseen ja toinen laskee yhtä aikaa alle... Tykkäisin.


    • Anonyymi

      Meillä myös puoliso saattaa päästää pissat naidessa, mutta tosiaan vaatii harjoittelua. Ei ole meillä salaisuutta muille paljastettu, tämä jos mikä on kuulunut meillä luottamukseen, kuulema saisi hävetä silmät päästä jos muut tietäisi että laskee pisut aikuinen nainen allensa.

    • Anonyymi

      harrastan joko miehen kanssa tai vaimolla myös 24cm strapon etu rauhaseni on erittäin herkkä saan joka kerta orkut eikä peppuni ole löystynyt päinvastoin kiristynyt kun lihaksia käyttää ne myös voimistuu

      • Tykkään ku naiset saadaa orgasmin sitä ku laittat syvälle peppun ja vielä kaikki sperma sisään
        harmittaa että vaimo ei suostuu Antaa persereikä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse en ole päässyt pissin alle, ainakaan vielä. Olen päässyt katsomaan ja pimpin huulia levittämään kun tyttöystävän tekee pisut pihalle muttei lähemmäksi vielä. Kerran sattui yöllä poliisit yllättämään meidän kun tyttöystävällä oli housut kintussa ja pitelin pepusta ettei kaadu, oli sakot aika lähellä mutta päästiin puhuttelulla, no oli siinä poliiseilla katseltavaa ennenkuin tajuttiin että ovat takana katsomassa. Nyt asiaan, me harrastellaan anaalia ehkä noin joka toinen kerta naimisen yhteydessä, sopii meille molemmille, siitä hyvä että anaaliin saa laskea spermat sisään mitä pumppiin ei voi, tämän takia anaaliseksi otettiin meillä käyttöön tytön ideasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä, rouvan pissittäminen naimisen aikana on kyllä mahtavaa, tulee aika äijä olo kun on kalu perseessä ja pissaa alkaa tulla. On siinä rouvakin kaiken antaneena aika väsyksissä, menee yleensä vähän pidempi hetki ennenkuin pääsee suihkuun kävelee. Mutta kivaa on homma, kokeilkaa muutkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on kivaa touhua kun nainen selällään japeppu nostettu ylös penkkiä vasten ja siitä pissii itsensä päälle. Pissi lentää kaaressa itsensä päälle ja vaikka suuhun jos pitää suuta auki, voi pitää kalua perseessä.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsumme sinut kä­ymään u­ude­­­ss­­­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P5f5K1

    • Anonyymi

      No ei säännöllinen anaaliseksi löysennä peräaukkoa. Se on urbaanilegendaa. Miehen kanssa ollaan peppuseksiä harrastettu jo usean vuoden ajan noin viikoittain ja pyllyreikä on yhtä tiukka kuin ennenkin.
      Joskus on pidempiäkin yli tunnin sessioita. Käytämme myös dildoja ja anustappia reikää venyttämään. Tietysti heti seuraavana päivänä peräaukko on löysempi kuin normaalisti, mutta palautuu ennalleen.
      On hölmöä pelotella turhaan paikkojen venymisellä pilalle, kun se ei paikkaansa pidä!

    • Anonyymi

      Me harrastetaan myös tyttöystävän kanssa anaaliseksiä joista molemmat tykkää, pissittäminen kuuluu meidän leikkeihin lisänä. Perus asento on matala olohuoneen pöytä ja anaalitappi imukupilla, tappi pöydän reunalle mihin tyttöystävä istuu päällä ja nojaa vähän taakse päin, siinä pimppi hyvin nuoltavissa ja voi sormettaa samalla. Tästä asennosta on myös hyvä seurata kuinka pissi lentää ja kun ottaa maljakon tai vastaavan astian niin eipä tule myöskään sotkua kun saa pissat talteen. Itsellä ei ainakaan vielä ole tultua maistettua pissaa, ehkäpä joskus.

      Onko kukaan saanut pissittyä naisen sisälle, olen yrittänyt mutta kovalla munalla ei tule pissiä vai onkohan harjoituksen puute?

      • Se on harjoiteltava asia. Sun pitää harjoitella säännöllisesti kovalla munalla pissaamista että se lähtee tuleen. Ensin vaikka yksin ja sitten tyttökaverin kanssa vaikka suihkussa tai ulkona. Pyydä häntä runkkaamaan muna kovaksi samalla kun pissaat ja harjoittelet että se lähtee vaikka tyttökaveri on munassa kiinni. Kun pääset kynnyksen yli niin saat tulemaan. Ja juo paljon vettä ennen tuota


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pissaaminen muiden nähden ei ole mitään helppoa kaikille. Tee siten että pissaa ihan normaalisti aluksi siten että tyttöystävä on vieressä katsomassa ja siitä sitten eteenpäin vaikka yhdessä runkkaamalla kovalla munalla lopuksi edeten. Pissa leikit ihan mukavia kylppärissä jossa helppo tehdä pesut.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t kä­­­ym­­­ään u­udess­­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y1k0L3

    • Anonyymi

      Kokeilin anaaliseksiä nykyisen vaimon kanssa seurustelun alkuaikoina, sen jälkeen harvemmin. Nykyään mahdotonta akka painaa varmaa 159kg eikö sitä vitun persereikää löydä läskien seasta. Pakko laittaa töissä anaaliseksi videot pyörimään ja runkata samalla.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin anaali ja akka naukumaan, siitä ne tytöt tykkää. Meillä äitee saa anaalista ihan kunnon orgut.

    • Anonyymi

      Rouvan kanssa harrastetaan anaaliseksiä kerran viikossa, saunavuoro on lauantaisin ja silloin peppureikä on käytössä. Tuntuu hyvältä naida peppuun kun saa heittää mällit sinne. Pimppi on käytössä muuten mutta ehkäisyn puuttuessa mällit laskettava mahan tai pyllyn päälle. Esileikit tehdään pitkän kaavan mukaan nuolemalla/imemällä toinen valmiiksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käytän strap-on kalua säännöllisesti puolisolle, yleensä niin päin että muna on pepussa ja strap-on pillussa. Puolison pystyy naimaan tälleen tosi väsyksiin, alussa tuntee kuinka anaali sykkii ja kiihko on päällä mutta orkun jälkeen voimat vähenee ja molemmat reiät on auki väljänä ilman kiristystä, siihen on hyvä laskea spermat.

    • Anonyymi

      Nyt on viikottainen anaaliseksi sessio saavutettu, saunavuoro on perjantaisin ja silloin on meillä aina peppuseksin paikka puluhuoneessa. Tuntuu se vaan hyvältä kun saa soermat ampua anaaliin, tämä on meidän juttu ja saadaan tyydytystä. Ei väljyyttä pyllyssä vaikka monta vuotta harrastettu. Tiedän myös useita pareja joilla anaali on mukana ja ei mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      olen mies aina antanut jos joku on pyytänyt strapon naisia valitettavasti on vähän miehiä kyllä löytyy

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      useamman kerran jälkeen lihakset vaan vahvistuu opit puristelemaan kunnolla tiukemmaks vaan tuut

    • Anonyymi

      Meille anaaliseksi vielä uusi juttu, yleensä nuolen naisen pillun ja peppureiän hyvin ennen panos, sauvalla rentouta reiän valmiiksi. Sauvaa syötän peppureiän ja suun välillä naiselle, kiva nuolettaa sauva liukkaaksi ja takaisin peppuun, aluksi tyttöystävä vähän ujosteli ottaa suihin pepun jälkeen mutta nyt ihan vakio juttu.

    • Anonyymi

      Minulla on sellainen tuntuma että anaali lihakset on vahvistunut sen jälkeen kun poikaystävä on nainut tai sauvalla työntänyt, toki heti naimisen jälkeen kun pidän peppua rentona aukko on auki hetken aikaa mutta muutoin vain vahvistuu. Voi olla niinkin että osaan paremmin rentouttaa ja kiristää lihaksia kun olen sitä harjoitellut.

    • Anonyymi

      No eihän se peppureikä väljisty jos siihen naidaan normikokoisella kalulla. Se on eri juttu jos fistausta harrastaa vuodesta toiseen, silloin voi paikat venyä mutta siitä ei kokemusta. Kymmenen vuoden kokemuksella kerran viikossa ei ole ollut vaikutusta rouvalla, molemmat tykätään hommasta ja lähti liikkeelle rouvan pyynnöstä.

    • Anonyymi

      Oi että anaaliseksi on mukavaa, exän kanssa hommaa ei kokeiltu mutta nyt uuden kanssa anaali ollut käytössä heti koska hänelle se on ollut ihan normaalia pitkän aikaa. Oli se aluksi vähän jännää kuinka edetään mutta naisen ehdoilla ja vinkeillä mentiin eteenpäin. Tuntui aluksi erikoiselta kun pääsi naimaan eri reikiin ja peppu tuntuu aluksi tosi tiukalta hän osaa rentoutua hyvin.

    • Anonyymi

      olen mies anaali seksin etu on että harjoitat lihaksia samalla näin reikä pysyy kireänä ei muita ongelmia ole ja nautinto taattu molemmille pieni kipu johtuu juuri tiukkuudesta lihakset kunnossa

    • Anonyymi

      olen mies jo vähän vanhempi pidän anaali-lihakseni kunnossa antamalla säännöllisesti peppuni käyttöön sitähän treenaus on

    • Anonyymi

      Sodomassa ainakin harrastettiin sitä!

      1. Moos. 19:24–25
      "Herra antoi sataa taivaasta TULTA ja TULIKIVEÄ Sodoman ja Gomorran päälle. Hän TUHOSI nämä kaupungit ja koko tasangon sekä kaupunkien kaikki asukkaat ja maan kasvitkin."

    • Anonyymi

      Tyttöystävän kanssa oltiin anaaliseksiä eilen, on se vaan mukava tehdä kunnon esileikit ja venytykset pepulle jotta saa paikat rennoksi ennen kuin laittaa kalun sisään. Pieni vinkki aloittelijoille, jos nainen ujostelee niin kannattaa käyttää vaikka huivia silmien edessä, meillä toimi se, lisäksi nainen rentoon asentoon esim mahalleen sängylle ja pari kolme tyynyä mahan alle että peppu nousee ylös ja siten pimppi ja peppu on jo valmiiksi levitettynä.

    • Anonyymi

      irstas vaimoni huomasi että nautin sauvasta suihin oton aikana hommas straponin nykyään aina haluaa saada minut laukeamaan pitkällä anaali-panolla ja kyllä laukean aina ei merkkejä löystymisestä vaikka onkin suuri 25cm/6cm hitaasti aloittaen liukkarin kanssa menee pohjaan sitten voi panna niin kovaa kuin haluaa anaali orkku ja huudan ihanaa jatketaan vaan

    • Anonyymi

      Naisena voin sanoa että anaaliseksi on ihan henkilöstä kiinni, toiset tykkää toiset ei. Itsellä siltä välillä, joskus voi kokeilla mutta harvakseltaan. Jos siitä ei kertakaikkiaan halua niin ei siinä rentoutus auta. Kokeilkaa ite laittaa iso sauva sisään, ei se niin helppoa ole ihan tuosta vaan.

    • Anonyymi

      Eihän se änkyrä eukkoni anna persettä. Vierasta olen kyllä nussinut perseeseen ja maistuvaa oli.

    • Anonyymi

      Niin, sitä en miehenä ymmärrä että jos tekee mieli naida perseeseen ja naisella kestää paikat niin mikä kumma sitä persettä on pihdata jos toinen kerran haluaa. Antaa mennä vaan ja saa ainakin miehen tyytyväiseksi. Toki peppu pano ei taida nykyään olla tabu mitä ennen on ollut. Ei muuta kuin peppureiät soimaan.

    • Anonyymi

      Oli hauska juttu viikonloppuna, pokasin naisen ravintolasta ja illalla jatkoille hänen luokseen. No, saunaan/pesulle ja sohvalle touhuamaan. Aloitettiin 69llä ja kun nuolin hänen anaalia niin selkeästi oli vähän vaivalloinen, siitä eteenpäin ja kerroin että peppua tekisi mieli ja ei millään. 10 min jälkeen työnsin sormen peppuun kun olin takana, pieni ulahdus ja homma jatkui, siitä 5min ja kalu oli pepussa. Laskin lastin peppuun siinä lopuksi ja homma oli valmis. Aamulla aamupalan jälkeen naikkonen tuumasi että olisko se peppupanon aika ja vähän naureskeli, oli kyllä yllätys pyyntö.

    • Anonyymi

      Kyllä, kaveripiirissä tiedän useamman parin joilla anaaliseksi tullut mukaan kuvioon vähän myöhemmin ja nyt käytössä säännöllisesti. Ja on myös niin että nainen on halunnut mutta miehen puolelta pitänyt vähän houkutella kuten meillä koska mies ei ollut kokeillut ennen meidän liittoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ITSE MIES MUUTAMAN KERRAN VIIKOSSA KÄYN ANTAMASSA KOLMELLE NUORELLE POJALLE PEPPUA YHELLÄ TOSI SUURI MUTTA KUN PIENELLÄ ALOITTAA SUURI MENEE HELPOSTI SISÄÄN JA LAUKAISEE MYÖS MINUT

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yli pari kymmentä vuotta touhuiltu vaimon kanssa. Anaaliseksiä pari kertaa viikossa. Ja ihan yhtä kireä on kun alku aikoina, eli nuo löystymis puheet voi unohtaa.

    • Anonyymi

      Höpö juttuja nuo löystymiset, ei ole löystymistä havaittu yli kymmenen vuoden kokemuksella. Suosittelen kokeilemaan ja ottakaa käyttöön mitä on mahdollista koska kyllä se on sallittua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anasliseksissä tärkeintä on naisen alapään rentous, kun osaa olla jännittämättä kullin saa laitettua sisään liukkarin kanssa ihan tuosta vaan. Kokeiltu on ja hyvältä tuntuu, antaa mennä vaan. Spermoja en mielellään sisään ota kun pesu ei poista kaikkea ja tulee sotkua.

    • Anonyymi

      Täältä toinen näkökulma edellideen, me on vaimon kanssa testattu monet kerrat kummasta tulee vähemmän sotkua. Jos laskee spermat pilluun ennen nukkumaan menoa eikä käy pesulla niin varmasti on tullut ainakin osa spermasta ulos ja lakanat vaihtoon, mutta jos annan mennä peppuun lastin niin aamulla kaikki on vielä sisässä ja puhtaat lakanat. Tällä on menty varmaan kymmenen vuotta ja toimii, kokeilkaa muutkin.

    • Anonyymi

      Tuo on yksilöllistä, meillä rouvalla tulee ulos ainakin jonkun verran ihan sama kumpaan puhaltaa sisään. Kylä reissuilla varattu paperia tai vaatekappale mihin rouva ottaa spermat, ei tule sotkua eikä pesulle tarvii keskellä yötä lähteä kummankaan. Toinen vaihto-ehto että harrastaa seksin aamulla jolloin vessareissun voi tehdä muutenkin ilman sen kummempia ihmettelyjä.

    • Anonyymi

      Vielä löytyy, miksei voi käyttää kondomia, no sitä ei kaikki halua, esim meillä en minä eikä puoliso, ei vaan tunnu kummastakaan hyvältä. Mutta sitten, 69-asennolla loppu hoituu kyllä simppelisti ja puhtaasti, edellyttää tietysti että puoli ottaa lastin suuhun, tämä toimii ainakin meillä eikä hänkään pahoita mieltä pimpin puhtaaksi nuolemisesta.

    • Anonyymi

      Niin, kyllä ne pillutkin on erilaisia. Me kun harrastettiin lapsen tekoa piiiitkän kaavan mukaan niin nuevolan ohjeesta illalla siemenet sisälle ei pesua vasta kuin aamulla. Rouvan pimppi on sellainen ettei sieltä mitään valunut ulos, sit kun nousee pystyyn niin sitten alkaa valua. On se mukavaan laittaa rouva nukkuu kunnon panolla ja siemenet sisässä.

    • Anonyymi

      Kylpyläreissu tulossa viikonloppuna, tietää mukavia panohetkiä, kyllä rouvalla on tarkoitus myös raottaa anaalia sen verran että voi spermat heittää sisään. Ollaan muuten useasti pukukopissa otettu lempeä hetki, jotenkin tuntuu hyvältä kun sermin toisella puolen ihmiset kulkee ja juttelee niin itsellä on kulli perseessä, ai että.

    • Anonyymi

      hei!
      vaimon kanssa anaaliseksi ei onnistunut eikä pilluseksi hän halua paljon harrasta vaikka
      Minulla todella paljon energia mut ku vaimo ei osa mitään :(
      entinen tyttöystävän kanssa harrastin melkein 3-4kerta viikkossa ja hän on saanut paljon orgasmia anaaliseksistä ja hän rakasti sitä ku laitoin aina sperma sisäälle

    • Anonyymi

      Meillä harrastettu peppuseksiä joku seitsemän vuotta ja ehkä kerran kuussa. Ekoilla kerroilla piti edetä tosi hitaasti, kun vaimo jännitti (ei ollut aiemmin kokeillut), mutta sitten alkoi pikkuhiljaa sujua.

      Jos on alkuun koskettelua ja esim. normiseksiä ja vaimo on kiihottunut, niin tämän jälkeen peppuun pääsee työntymään suht vaivattomasti. Useimmiten harrastetaan ehdotuksestani ihan kylmiltään ja kun vaimoa ei peppuseksi millään tavalla kiihota eikä siitä nauti, niin saa aika pitkään painella, että sulkijalihas antaa periksi ja pääsee työntymään kokonaan sisälle.

      Helpoiten sujuu, kun vaimo on kännissä ja alla normiseksiä ja saanut vaimon laukeamaan. Tämän jälkeen voi ottaa rajumman anaalisession eri asennoissa ja paukuttaa ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Mä oon nainen ja tykkään anaaliseksistä enemmän ku pimppiseksistä. Kun oppii rentouttaan alakerran kulli menee miehellä sisälle helposti eikä satu ja heti voi paukuttaa nii lujaa, ku haluaa. Nautin etenki just siitä hetkestä ennenku mies laukeaa mun peppuun. Kun kulli paisuu oikein isoksi ja vauhti kiihtyy kovaksi. Liukkari ihan jees mut onnistuu ilman sitäki. Eikä mitään löysyyttä ole tullut.

      • Anonyymi

        Ihania tuollaiset naiset, jotka aidosti tykkää peppuseksistä.

        Mistähän tuollaisen herkun löytäisi omakseen...


    • Anonyymi

      Kiva kuulla että muillakin onnistuu, meillä molemmat tykkää anasliseksistä.

    • Anonyymi

      Täälläkin anaaliseksi noin kerran viikossa vuorossa. Rouva tekee siten että vetää kullin esinahkan eteen terskan päälle kun kulli laitetaan peppuun, silloin esinahka jää siihen peppureiän kohdalle ja kulli menee sisälle. Eli hankausta ei tule heti siihen reiän kohdalle vaan kulli sujahtaa sisään. Homma on ainakin meillä toiminut ja liukkaria ei ole käytetty koskaan.

      Pippiseksissä rouva tekee toin, hän vetään esinahan ihan taakse ja monesti vielä kädellä pitää nahkaa takana jolloin kulli hankaa mahdollisimman paljon pillua sisältä.

      • Anonyymi

        Voi myös hommata penisrenkaan mikä pitää esinahkan takana ei välttämättä tarvitse kädellä pitää. Mutta niin, noinhan se menee.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä kanssa peppuseksi on säännöllistä muun seksin ohella. Rouva on antanut ekan kerran peppua miehelle jo paljon ennen kuin me tavattiin, joskus 19 vuotiaana ja me tavattiin 23 vuotiaina. Varmaan ekan vuoden aikana ei vielä ollut peppuseksiä, mut sen jälkeen säännöllisesti. Kun ehdottelin sitä ekaa kertaa sormettaessani rouvan peppua, hän kertoi avoimesti, että sine on nussinut oikea kalukin. Siitä innostuttiin molemmat ja sit naitiin oikeen kunnolla peppuun. Rouva saa aina orgasmit myös pelkästä peppuseksistä, hän tykkää myös kun on kaksi kalau käytössään, toinen pepussa ja toinen pillussa. Tämäkin on meillä ollut jo vuosia säännöllistä. Ja on vaki kolmannen pyörän kanssa naitu rouvaa myös peräkkäin peppuun, minä kaverin liukkaille. Ja rouva nauttii. Ei meillä ainakaan ole mitää löystymisiä havaittavissa vaikka peppuun, ja pilluunkin, on naitu säännöllisesti useamillakin kaluilla ja vuosikymmeniä. Aamuseksi menee usein ilman liukkaria vanhoille spermoille molempiin reikiin. Edelleen naidaan molempiin säännöllisesti. Pari 54

    • Anonyymi

      Mulla sattui hyvä tilanne muutama vuosi sitten, pokasin naisen ravintolasta ja eikun yö kylään hänen luokse. Siinä illan päälle vaatteet pois ja naimaan, muutaman kerran työnsin sormen peppureikään ja leidi kiemurteli siitä pois. No, pano jatkui ja leidi kontilleen ja minä taakse, nuolin molemmat reiät märäksi ja tarjosin kalun suoraan peppuun. Leidi yritti ensin vetää peppua pois mutta ei kerinnyt kun otin käsistä kiinni ja painoin kalun pohjaan. Hän päästi kevyen ulahduksen ja jäi paikalleen, odotin hetken ja aloin sitten työstämään. Ei mennyt kuin puoli minuuttia ja leidi alkoi nostaa persettä jotta pääsen syvemmälle. Homma jatkui ja lopulta heitin mehut perseen päälle. Tämän reissun jälkeen tavattiin parin vuoden ajan kerta pari kuukaudessa ja noin joka toinen kerta peppupanot oli vuorossa. Ei väljyyttä tuona aikana.

      • Tarjoilen kyrpää perseeseen mielelläni, sormeilen lämmitän ja liukastan kyllä.. Se on aina yhtä kiihottava alkaa ensimmäistä kertaa ja varsinkin ekalla kerralla panemaan naista perseeseen ja eritoten jos vastaanottaja on kokematon tuolla saralla. Ja parasta vielä kun molemmat tykkää. Hyvä setti sulla ollut


    • Anonyymi

      kun oppinut sen nautinnon mieskin voi oppia saman ottamalla kullia anaaliin

    • Anonyymi

      Koko pitkän avioliiton ajan kuulunut anaaliseksi säännöllisenä ja normaalina yhdyntämuotona. Ihan on yhtä tiukka kuin nuorena.

    • Anonyymi

      Puoliso ei aluksi lämmennyt anaaliseksistä, meni varmaan pari vuotta ennenkuin sain kullin sisään. Sitä ennen pitkään sormetin ja nuolin, nuoleminen rentoutti rouvaa ja varmasti hän piti heti alkuun vaikka ujostelikin. Meillä oli käytössä myös anaslitappeja millä venyteltiin paikkoja ja lopulta kun saatiin kalu sisään siitä nautti molemmat. Nyt anaaliseksi on ihan normaalia ja onhan se toki yleistynyt meetenkin ja eipä rouvakaan häpeile puhua siitä ystävien kesken.

    • Anonyymi

      reiän lihakset vaan voimistuu harjoitellessa minä mies annan tutille aina kun haluavat joskus 5krt viikossa plus vkl päälle kehuvat aina vaan tiukaksi ja hyväksi puristelijaksi

    • Anonyymi

      Antaa mennä vaan peppuun, kaikki naiset jotka olleet kumppanina on tykänneet anaaliseksistä ja se on yleistä muutenkin. Jos olisi väljyydestä tai muusta johtuvaa ongelmaa niin olisi varmasti asia esillä yleisemmin. Minä pidän sitä ongelmana ettei kaikki naiset osaa aina rentouttaa peppua ja silloin menee vähän tiukaksi homma, mut siitäkin selviää vaihtaa asentoa ja antaa vaikka vähän sormi&kieli hoitoa pepulle.

    • Anonyymi

      Meillä vaimon kanssa harrastettu peppuseksiä 7 vuotta, ehkä kerran kuussa, joskus harvemmin, ehkä joka toinen kuukausi. Vaimo ei siitä pidä, mutta suostuu mielikseni, niin en viitsi kovin usein ehdotella.

      Ensimmäisillä kerroilla piti edetä tosi rauhallisesti, kun häntä jännitti ja esim. alkuun kontallaan häntä vähän sattui. Sittemmin alkoi sujua paremmin. Nykyään useimmiten niin, että vaimo kontallaan sängyn kulmalla, minä seison sängyn jalkopäässä. Jonkin aikaa saa alkuun painella, että saa kalun kokonaan sisälle eli peppureikä on edelleen tiukka. Vaimo sanonut, että sattuu vähän ainoastaan, jos panen vähän rajummin ja syvälle.

    • Anonyymi

      Meidän rouva ei kovin tykkää peppuseksistä, mutta ei kyllä kielläkään. Anustapin ottaa kyllä sisään ihan mieluusti kun se antaa kuulemma paremmat orgut, tiedä sitten.

      Mut joo, ehkä kerta kuussa pääsen työntää peppuun, minä tykkään kun on eri tuntuinen verrattuna pilluun.

    • Anonyymi

      Näin se on, ei tarvii vieraissa kulkea kun on peppureikä käytössä.

      Vasta käytiin neuvolassa kun on lisäystä tulossa niin lääkäri oikein kehotti käyttämään peppua ja venyttelemään paikkoja niin paljon kuin suinkin kestää, sanoin että kiitos vinkistä;).

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 333 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe