No joo, oot it alalla ns. asiantuntijahommissa ja tuntuu, että kenen vuoksi sitä oikeen siellä narujen vedettävänä on.. en sano että narun jatkeeksi haluan, ja että hommani on jopa tietyllä tapaa varsin haastavaa ja kivaa mutta...... ketä varten. ehkäpä sitten leipääni ja asuntoani varten jne.
Pitäsköhän hommata jotain sisältöä tähän elämään. Nainen tekisi ehkä hyvää. Parisuhde tai pari suhdetta.. ehkäpä parisuhde kuitenkin kun ikääkin jo 30v toisella puolen.
Orava ja sen pyörä
arnoldi1
1
112
Vastaukset
- INGENJÖÖRI
Hii-ii-impru ja Hanasaaren tehtaanpiippujen kohistus.
TURPA KIINNI SATTANA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201