Kuulin että Anttilan parkkihallin alakerta on mennyt kiinni!
Mutta että on avattu uusi Itsemyyntikirppis Löytökirppiksen sisällä ja on jopa kolmekymmentä vapaita siistejä valoisat paikkaat jäljellä. Onko joku muu kuullut tällaista. ?
Olen kuullut että sunnuntaina siellä on varsin vilkaista !!
Löytökirppis !!!!Turun ainoa Itsemyyntikirppis ??!!
11
2215
Vastaukset
- Tarkkailija.
Oho !
- mimmulix1
Kodin ykkösen kirppishän on vain tilapäisesti kiinni, se jatkuu keväällä prisman pihalla ja sen jälkeen taas hallissa. Sehän on Turun paras paikka tehdä löytöjä.
- kirppu
Ei ole ainut.Mimmin kirppiksellä on iso halli itsemyyjille!!!
- kirpisfani
Eikö ole kylmä ja inhóttava kylmässä vesisateessa seisoa ulkona ? Ja myös tuo vessaongelma ulkotiloissa on ainakin minusta inhottava.
- Ei sitten
Eikö Turussa ole kuin yksi kirpputori? Onpa siellä surkeita, ei tarvitse kesällä sitten poiketa.
- kwiin
Käykö tuolla Länsikeskuksen Kodinkirppiksella kauppa ja ihmisiä myös kesäisin? Vai onko muita suositeltavia itsemyyntikirppiksiä? Mitään iltatoria ei taida enää olla?
- k-fani
On aika kylmä jo ulkona . Niin on parempi siirtyä Löytökirpiksen sisätiloihin myymään, jossa on mukavan lämmin siisti ja kahvi ja vessat lähellä.
- huhhaijeaa
LÖYTÖKIRPPIS LOPETA SE MAINOSTAMINEN TÄÄLLÄ! TYPERIÄ NÄMÄ OMAT KEHUT!!! Mistään yrityksestä kukaan ei kirjoita noin jos ei ole oma lehmä omassa.
- 20+19
Mua kanssa ärsyttää tällainen ihan selvä mainostamismielessä tehty yletön hehkutus =( Ei se tämän palstan tarkoitus ole, että täällä kauppiaat jne käy kilpaa "haltioituneina asiakkaina" ihastelemassa puljujaan..
- dfdgh
Onhan myös ainakin toinen kirppiscenter tuolla manhattanin vieressä. Ja taitaa siellä olla joku lastenvaatekirppis vieressä. Kirppislistan voi googlettaa.
- Hienoa !!
TÄÄLLÄ NÄKÖJÄÄN MAINOSTETAAN LÖYTÖKIRPPIKSEN? Ainakin minä olen huomannut että kirppis on aivan täynnä !! Ja mä todella viihdyn kun joku Kirppis on täynnä Kirppistavara !!! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773