Kuulin että Anttilan parkkihallin alakerta on mennyt kiinni!
Mutta että on avattu uusi Itsemyyntikirppis Löytökirppiksen sisällä ja on jopa kolmekymmentä vapaita siistejä valoisat paikkaat jäljellä. Onko joku muu kuullut tällaista. ?
Olen kuullut että sunnuntaina siellä on varsin vilkaista !!
Löytökirppis !!!!Turun ainoa Itsemyyntikirppis ??!!
11
2125
Vastaukset
- Tarkkailija.
Oho !
- mimmulix1
Kodin ykkösen kirppishän on vain tilapäisesti kiinni, se jatkuu keväällä prisman pihalla ja sen jälkeen taas hallissa. Sehän on Turun paras paikka tehdä löytöjä.
- kirppu
Ei ole ainut.Mimmin kirppiksellä on iso halli itsemyyjille!!!
- kirpisfani
Eikö ole kylmä ja inhóttava kylmässä vesisateessa seisoa ulkona ? Ja myös tuo vessaongelma ulkotiloissa on ainakin minusta inhottava.
- Ei sitten
Eikö Turussa ole kuin yksi kirpputori? Onpa siellä surkeita, ei tarvitse kesällä sitten poiketa.
- kwiin
Käykö tuolla Länsikeskuksen Kodinkirppiksella kauppa ja ihmisiä myös kesäisin? Vai onko muita suositeltavia itsemyyntikirppiksiä? Mitään iltatoria ei taida enää olla?
- k-fani
On aika kylmä jo ulkona . Niin on parempi siirtyä Löytökirpiksen sisätiloihin myymään, jossa on mukavan lämmin siisti ja kahvi ja vessat lähellä.
- huhhaijeaa
LÖYTÖKIRPPIS LOPETA SE MAINOSTAMINEN TÄÄLLÄ! TYPERIÄ NÄMÄ OMAT KEHUT!!! Mistään yrityksestä kukaan ei kirjoita noin jos ei ole oma lehmä omassa.
- 20+19
Mua kanssa ärsyttää tällainen ihan selvä mainostamismielessä tehty yletön hehkutus =( Ei se tämän palstan tarkoitus ole, että täällä kauppiaat jne käy kilpaa "haltioituneina asiakkaina" ihastelemassa puljujaan..
- dfdgh
Onhan myös ainakin toinen kirppiscenter tuolla manhattanin vieressä. Ja taitaa siellä olla joku lastenvaatekirppis vieressä. Kirppislistan voi googlettaa.
- Hienoa !!
TÄÄLLÄ NÄKÖJÄÄN MAINOSTETAAN LÖYTÖKIRPPIKSEN? Ainakin minä olen huomannut että kirppis on aivan täynnä !! Ja mä todella viihdyn kun joku Kirppis on täynnä Kirppistavara !!! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891