Onko meidän tarkoitus muistaa entiset elämät? Tuskin. Sen vuoksi sen harvat muistavatkin. Jälleensyntymä ajatuksena on mielestäni aivan looginen.. elämä nyt kun on yhtä kiertokulkua.
jälleensyntymä
5
450
Vastaukset
- jälleen kerran
Uskon itse jälleen syntymiseen ja olen myös nähnyt entisiä elämisiä. Yks juttu, siellä vaan on taaperreltu samalla tavalla kuin nytkin. Tutut ovat samoja ja niihin törmäämme uudelleen.
On hyvä korjata tässä elämässä niitä virheitä joita on edellisissä elämisissä tehnyt. Itsekin olin karmallisessa avioliitossa. Yksi kerta näin edellisiä elämisiä ja kas kummaa siellähän se ex mieheni oli. Ja samalla tavalla kohteli. Tässä elämässä lopetimme karmallisen liiton. Kumpikin jatkaa omalla tahollaan elämää eteenpäin.
Kyllä kannataa joskus tutkia syvällisemminkin asioita. itse olen halukas korjaamaan kaiken väärän päämäärän.Seuraava elämä tulee olemaan huomattavasti parempi.- ihmettelijä
itse uskon kyllä jälleensyntymään,mutta se että sanoit nähneesi edellisiä elämiäsi vähän ihmetyttää...miten se on mahdollista?miten me muut emme sitten pysty samaan?
- Lucis.
ihmettelijä kirjoitti:
itse uskon kyllä jälleensyntymään,mutta se että sanoit nähneesi edellisiä elämiäsi vähän ihmetyttää...miten se on mahdollista?miten me muut emme sitten pysty samaan?
Tervehdys.
Syy siihen miksi kaikki eivät muista on kaksijakoinen.
Yksi syy voi olla, että tämä on ensimmäinen elämä. Toinen syy voi olla, että ei muista koska ei ole avannut psyykkisiä kanavia joiden avulla näkee maailman vähän eri tavalla.
Itse olen avannut psyykkisen näkökykyni meditaatiolla. Kuitenkin kun ihmisten muisti pyyhitään kuoleman yhteydessä, niin lapsena voi muistaa entisiä elämiään, mutta kun ihminen kiinnittyy liikaa tähän todellisuuteen, niin hänen henkinen näkökykynsä rappeutuu.
Itse olen meditaation avulla ja kokeilemalla avannut omat muistoni, josta kaikki eivät olleet kovin mukavia.
Entisten elämien katsomiseen tarvitaan psyykkisiä kykyjä, jos ne eivät ole kunnossa niin on hyvin vaikeaa muistaa niitä, mutta jos on harjoittanut psyykkisiä kykyjään niin niiden muistaminen helpottuu.
Tässä on hyvä sivu jossa kerrotaan miten harjoitella kykyjään.
http://www.psipog.net/activepsy/contents.html
Toivottavasti tämä valaisi asiaa.
Lucis.
"My view.!"
- Ubernaut
Miksipä tietoisuuden tarvisi "jatkua" itsenään, eikö se voi sulautua johonkin joka se on ollut oikeastaan ennen syntymäänsä - toisin sanoen kuoleman hetkellä muistamme kuka oikeasti olimme ja siksi minuuden ei tarvi jälleensyntyä lainkaan koska se muistaa kuka OIKEASTI oli.
Hajaantuminen - ehkäpä tietoisuus yksinkertaisesti jatkaa olemassaoloaan sirpaleisena rakenteena todellisessa maailmassa. Koska ei ole enää ruumista ylläpitämässä tietoisuutta tietoisuuden ylläpitäminen siirtyy maailmaan; tila - kehittyvä olemus - jäätyy ja tietoisuus jatkaa olemassaoloaan ei-ruumiillisessa muodossa kiinnittyneenä aika-avaruuden kvanttipoimuihin...
Vaihtoehtoja on. Paljon.- toista maata
En nyt usko pätkääkään! Ei tänne tulla uudelleen
ja uudelleen, on yksi elämä, sitten on ikuisuus
edessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022