Onko kokemuksia?
Armo lipid plus
43
22073
Vastaukset
- ei reseptillä
Se on niin uusi lääke, ettei taida olla vielä kokemuksia kellään.
- ari juhani
olen syönyt kolme ja puoli kuukautta armolipid plussaa. päänsäryä alkaa puoliltapäivää.verenpaine noussut 15-20 yksikköä. hengästyy helposti . onko sattuma. syön vielä kaksi viikkoa ja menen kolestrolimittaukseen, sitten lopetan ja katson onko oireet hävinneet.
- Esa Armas
Moi. Minulle kardiologini kehoitti kokeilla Armolipid kapseleita, koska kaikki kolesterolilääkkeet ovat aiheuttaneet rankkoja nivel- ja lihassärkyjä ja muitakin ikäviä oireita.
Olen syönyt nyt maaliskuun alusta -Armolipid Plussaa. Kävin kuukausi sitten kolesterolikokeessa, eivätkä arvot olleett muuttuneet juuri lainkaan, paitsi triglyseriinit, jotka olivat laskeneet lähes 50 %. Käyn nyt kokeessa uudelleen ja katson jatkanko enää atorvastatiinilääkitystä.
Olen saanut infarktin v. 2004 ja syönyt kolesteroli. ja verenpainelääkkeitä jo yli kymmenen vuotta. Armolipidin kokeilun aikana ovat kivut jäsenissä vähentyneet ratkaisevasti, varsinkin aamuyöstä ja ylösnousun jälkeinen kankeus on lähes poissa. - xfgffguiii
tää ei oo lääke!
- Helleka
Olen syönyt Armolipid Plussaa terveydenhoitajan kehoituksesta puolitoistakuukautta ja kokonaiskolesteroli on 6,5 laskenut 5 ja hyvä ja huono kolesteroli ja trigly kaikki viitearvoissa.
- Anonyymi
Tuotetta söin 3 viikkoa. ArmoLipid plus. Kolesteroli oli laskenut paljon. Kysyin oys sisätautien erikoislääkärillä niin hän sanoo että voin syödä. Maksa arvot olivat normaalit.
Aiemmin söin lääkärin määräämää kolesteroli lääkettä oli joi Eze... lääke. Maksa arvo nousi sillä melkein 500. Eli apteekissa myytävä Armo Lipid Plussa on hyvä ja minulle toimi.
- tyvbfd
Jospa on väärin kirjoitettu lääkkeen nimi, onkohan amlodipin.
- gtrre
oikein kirjoitettu eli sinä olet hakoteillä...
Hei! Minulla Armolipidin kuukauden käytön jälkeen kokonaiskolesteroli laski 6.4:stä 5.8:aan, muissa arvoissakin pientä', mutta ei näin merkittävää muutosta. Aion jatkaa käyttöä
- Vicki Li
Olen käyttänyt Armolipid kaksi kuukautta ja jättänyt herkkujuustot pois kokonaan. Proactivia margariini Ingmariinin tilalle ja aloitttanut säännöllisen pecan- ja saksanpähkinöiden syönnin (yleensä Pirkkaa) kolestroli on laskenut 7,7 :stä 5,8 välillä heinäkuu- marraskuu. Miehellä laski 6,2 :sta tasan 5,0. Lääkäri hämmästeli tulosta. Vielä on käyttämättä painonalennus ja kasvisten lisäys kortti.
- henki lähtee
Noi lääkkeet tappaa, ihan oikeesti.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/Suomalainen_ravitsemuspolitiikka.htm- Gaussinkäyrä
Pää pois p****stä, simpanssi.
- Ei koskaan
Antakaa hyvät ihmiset sen koleterooliarvon olla sen mikä se kenelläkin luontojaan on.
Lääkäri Antti Heikkilä kertoo kuinka tärkeä se on jo yksistään ihmisen aivojen toiminnalle.
Muistinsa menettää niillä lääkkeillä.- yoooi
antti heikkilä on puoskari - 9 miljoonaa muuta lääkäriä on täysin eri mieltä !!!
- hidas kuolema
yoooi kirjoitti:
antti heikkilä on puoskari - 9 miljoonaa muuta lääkäriä on täysin eri mieltä !!!
Lääkärit ovat korruptoituneita.
Senhän jo kaikki tietää.
Statiinit ihan oikeesti tappaa ja hitaasti. - Torpanmaalainen
hidas kuolema kirjoitti:
Lääkärit ovat korruptoituneita.
Senhän jo kaikki tietää.
Statiinit ihan oikeesti tappaa ja hitaasti.Olen samaa mieltä. 3 kuukauden käyttö teki koko ihmisen tosi kipeäksi. Joka paikkaan sattui liikkuessa. Kerroin lääkärille puhelimessa ja hän ihan parahti: älä ota yhtään enää.
- tohtoritaala
Armolipidin kolesteroliin vaikuttavat ainesosat ovat punariisi (eli sen sisältämä monakoliini k) ja Berberiini (Ruostehappomarjan kuorta tai juurta). Monascus –hiivat tuottavat monakoliineja punariisiin. Yksi variantti, monakoliini-K on molekyylirakenteeltaan identtinen lovastatiinin kanssa. Lovastatiini on tunnettu kolesterolilääke eli statiini. Armolipid sisältää sitä noin 3 milligrammaa eli noin 1/10 siitä mitä tabletteina myytävä Lovastatiini (20-40mg). 24 pakkaus armolipidiä maksaa suunnilleen saman kuin 100kpl 20mg Lovastatiinia. Statiinia on onneksi niin vähän, että haittavaikutukset ovat epätodennäköisiä. Kuitenkin on edesvastuutonta markkinoida Armolipidiä "niille joille kolesterolilääkkeet eivät sovi" sillä jos on saanut lihaskipuja jo pienestä annoksesta statiineja niitä voi saada myös Armolipidistä. Berberiinin on todettu tutkimuksissa laskevan kokesterolia noin 0.6 mmmol/l eli teho on vaatimaton. Yleensä vähäkolesterolinen ruokavalio laihduttaminen liikunta on tehokkaampaa ja halvempaa :)
PS Mulla ei ole minkään lovastatiinifirman osakkeita :)
- ArmoLIPIDplus
Tämä toimii. Arvoni ovat olleet koholla, vaikka elämäntapani ei enään terveellisemmät voisi olla. Suvusta löytyy sukurasitettakin.
20.2.2016 arvot olivat: Kok. 5.6, hyvä 1.4, LDL 4.2.
Rupesin käyttämään säännöllisesti ArmoLIPID plus - tuotetta ja 3kk jälkeen kävin uusintatarkastusksessa ja arvot olivat: Kok 3.9, hyvä 1.1, LDL 2,5.
Lääkäri ihmetteli kuinka olin pudottanut noin hyvin.
Vielä mainittakoon, että ruokavaliossani en muuttanut yhtään mitään tuona 3kk aikana.
Toivottavasti tuotetta saa vielä jatkossakin, koska ei aiheuta mitään sivuoireita. Minulle kyllä suositeltiin kovia kolesterolilääkkeitä, mutta halusin ensin testata tätä, koska kuulin siitä vain hyvää! - avunsaanut
Nykyään jo lääkäritkin suosittelevat armo lipidiä. Ja se todella laskee kolestrolia. 😊
- Kirous
Minulla tämä ravintolisä laittaa vatsan aivan sekaisin. Joudun käymään WC:ssä monta kertaa yössä ja uloste on kuin vettä vaan. Lisäksi pulssi hakkaa "tuhatta ja sataa" ja on välillä tosi oksettava olo. Onko kenellekään vastaavia kokemuksia?
- nouroplen
Heippa
Oon käyttänyt tuotetta noin puoli vuotta,rvot laskeneet normaaliin tasoon.Söin aikaisemmin lääkärin määräämiä lääkeitä,nivelet aristivat niistä ,en päässyt enää liikkeelle säryt olivat niin hirveät.Tämä sopii mulle,
jokainen on vain seurattava kehonsa toimíntaa. - kipris
Heips! minulla on toista vuotta kolesteroliarvot huidelleet korkealla, puolen vuoden välein on kontrolloitu. En suostunut aloittamaa kolesterolilääkkeden syömistä, niin sairaanhoitaja ehdotti punariisin tai muun vast. kokeilua. Armolipin plussan löysin apteekin esitelehdestä ja olen nyt syönyt n. 20 kpl. Olen ottanut aina illalla ja yöllä tulee oikealle puolelle ilmeisesti maksaan kipua, johon olen herännyt. Aion kyllä jatkaa syömistä, onko muilla kipua maksan puolella?
- statiinivastainen
Moi! Mulla on myös oikealla vatsan ja selän puolella kipuja. Nyt otan tbl. Päivällä ettei tarvi käydä yöllä wc:ssä. Nyt pelkään onko maksa-arvot nousseet kun on noita kipuja. Minulla on myös alkanut vas.jalkapohjaa "kynsittää" josta myös päättelin että maksa on kovilla! Tänä aamuna päätin että otan 1/2 tabl.päivässä kokeilen sitä. Kol.arvoni ovat vain hivenen koholla mutta sukurasite on niin paha että lääkäri suositteli lääkityksen aloittamista. Kertoi ArmoLipid plussasta ja sillä alotin. Olen syönyt nyt 17 tbl. Minulla on maksa-kokeet 13.1. Eli siihen asti ainakin syön. Seuraan tilannetta.
- statiinivastainen
Moi! Mulla myös oikealla puolella sekö vatsan että selän puolella ajoittaisia kipuja. Otin aluksi tabl.illalla, nyt otan päivällä, koska jouduin käydä yöllä ulostamassa kun otin illalla. Minua oelottaa, että aiheuttaako armo lipid plus maksavauriota, kun noita kipuja on. Olen syönyt 16 kpl. Onko kenelläkään kokemusta onko maksa-arvot nousseet?
- maksaaaa
no oliko maksa arvot kovilla?
- okulaari
Kolesteroli lääkkeitä en voi syödä, niiden aiheuttamien kovien lihaskramppien vuoksi, sanoinkin lääkärille, jos ei muuta ole, olen ilman. Olen syönyt punariisiä, sitä kapselimuotoa. Kolesteroliarvot on laskeneet. Vaihdoin sen kuitenkin nyt kokeeksi ArmoLIPID PLUSSAAN. Sain lääkäriltä hyväksynnän tähän, kolme pakettia sain kokeeksi / siis 3kk. Tämän jälkeen laprakokeet ja katsotaan tuloksia. Punariisi valmisteet eivät ole aiheuttaneeet mitään kipuja kehooni. Otan tbl:n aamulla. Vatsan toiminnassa oli todellista ongelmaa, ei puhettakaan mennä mihinkään , ellei wc- ole käden ulottuvilla, en uskaltanut syödä mitään jos oli lähtö johonkin, tosi kiusallista. Nyt on rauhottunut. Että katsotaan mihin tämä johtaakaan.
- ajokoirankorvat
Onko uusia kokemuksia? Itse söin muutaman kuukauden tätä tuotetta ja ihmettelin kipua oikealla kyljessä. Ajattelin sen johtuvan suolistosta, mutta tähystyksessä käytyäni tulin siihen tulokseen, ettei suolisto ole syyllinen.
Jätin viikko sitten tabletit ottamatta ja kipukin kyljessä on pikkuhiljaa kadonnut. Nyt en sitten tiedä vaikutusta kolesteroliarvoihini, mutta ajattelin aloittaa tablettien oton uudelleen, kunhan pidän taukoa.- Kaukojolervo
Työterveyslääkäri kehoitti kokeilemaan Armolipidiä, kun ikäkausitarkastuksessa havaittiin kolesteroliarvot yli ohjearvojen. Söin yhden kuurin, jonka jälkeet arvot tippuneet rajusti alle arvojen. Lääkärikin oli aivan innoissaan ja käski jatkaa. Minä kuitenkin halusin vielä testata kunnolla, enkä jatkanut. Seuraava kontrolli 3 kk päästä ja arvot palanneet takaisin. Ei muuta kuin uutta kuuria, mutta nyt vain puoli annoksilla (1 pilleri joka toinen päivä). Joulun alla kontrollissa arvot tippuneet ”riittävästi” alle arvojen, joten puoliannostusta aion nyt jatkaa. Minulla ei ole ilmennyt minkäänlaisia sivuvaikutuksia. Se vaan, että tuote on aika kallis, joten siinäkin mielessä pyrin riittävään minimiannokseen. Olen 56 v tervettä elämää viettävä mies.
- MÖKÖ
Olen käyttänyt Armo Lipidi plussaa noin puolitoista kuukautta,olen todella kipeä,jokapaikkaa pakottaa, kun nousee kyykystä,sattuu polviin todella .Kaikki nivelet ja lihakset on kipeitä. Yritin aiemmin statiineita ,niistä myös lähes liikuntakyvyttömäksi,sitten koitettiin Ezetrolia,sama vaikutus,nyt yritetään tätä ja sama juttu,eli äsken päätin ,en enää tähän kolestoroliin ota lääkkeitä.
- Kolesteroli
Karmea aine, sai minulle aikaan munuaisten vajaatoiminnan.
- täälyksi
hei nimim.kolesteroli.mitä ainetta kommentoit....armoLipid plussaa vai jotain muuta.kaikki kokemukset6arvokkaita meille kuluttajille
- Kolesteroli
Armo lipid plussasta sain tuon munuaisten vajaatoiminnan. Kyseessä oli ilmeisesti homemyrkkyä sisältänyt punariisi. Nyt Käypä Hoito suosituksessakin ohjeistetaan välttämään punariisiä kolesterolin alentamiseksi juuri tuosta myrkyllisyyden syystä.
- Pirjoinkeri
Lääkärini suositteli kokeiltavakseni Armolipidiä kun ei muutakaan keinoa enää ole kokeiltuani kolmea eri kolesterolilääkettä jotka kaikki nostivat maksa-arvot huippuun.Tammikuun mittauksessa kokonaiskol. 8.9 ja lbl 5.8. Nyt 2 kk Armolipid käytön jälkeen hdl 6.6 ja ldl 5.5 maksa-arvot normaalit. Aion jatkaa valitsemallani tiellä, en ole huomannut haittavaikutuksia, katsotaan jatkossa kuinka sujuu, olen kuitenkin toiveikas.
- Syntynyt1959
Käytin Armo LIPID PLUSsaa vuonna 2015 työterveyshoitajan suosituksesta (sukurasitteena sepelvaltimotauti ja itselläkin jo verenpainelääkitys). Kokonaiskolesterolini oli aloittaessa jotain 5,8 ja reilun kuukauden käytön jälkeen 5,1. Lopetin kuitenkin käytön, kun vatsa alkoi olla jatkuvasti kipeä. Käytön lopettamisen jälkeen hävisivät myös vatsakivut. Labrakokeissa en ole sen jälkeen käynyt.
- Sittenkinvaivoja
Pari kk kuuria takana ilman sivuvaikutuksia. Nyt on jalkaterät alkaneet kihelmöidä.
- Mies-69
Kok. kolesterolin lähtöarvot 28.3. oli 6,4 ja tänään 2 kk myöhemmin 4,1.
Muutos on huomattava. Keiju Alentaja ja Benecol tulivat myös ruokapöytään muuten normi ruokavalio.
Pohdituttaa nuo munuais- ja maksavaurio viestit... mutta ArmoLipid Plus toimii. - Hearthguy
Kuulun kanssa siihen porukkaan, jolle ei statiinit käy - kaikki merkit melkein kokeiltu. En moista pistä enää suuhuni. Minulla on sepelvaltimotauti, sydänkohtaus 2009. Kokeilin taannoin berberiiniä 2 x 500 mg aamulla/ päivällä, mutta käy vatsan päälle, ei varsinaista ripulia, mutta löysä vatsa. Ostin 60 paketin Armolipidiä, jälkeenpäin huomasin sen sisältävän lovastatiinia, joskin vähän. Olen herkällä korvalla selkä- ja kylkikipujen suhteen eli paketti roskikseen heti, jos alkavat.
Taistelin useamman kuukauden statiinien käytön jälkeen, että pääsin kivuista eroon. Jumppasin ja lenkkeilin. Nyt olen päässyt kivuista eroon. Armolipid on viimeinen koe. Ellei tämä toimi lopetaan kolesteroolihommat ja jatkan ruokavaliota ja liikuntaa.- Anonyymi
Söin aiemmin Redasin punariisiä ja kolesteroli arvot jonkin verran laskivat mutta maksa-arvot kohosivat siinä siivellä. Se on nyt loptettu ja tällä hetkellä otan iltaisin Armol.... Kohta olen paketin syönyt ( 60 kpl) . Toimivuudesta ei vielä tietoa mutta vatsa on ruvennut varsin aktiiviseksi lähinnä yö aikaan. Ns jätös on varsin löysää ja vatsaa myös korventaa ja pulpututtaa kaikkinensa noin vajaan tunnin verran. Ja sitten taas uni maittaa. Muuten tämän toimivuudesta ei vielä tietoa. Ai niin korva on ruvennut myös soimaan mutta en tiedä johtuuko se näistä tapleteista. Cai kuuluuko se ikään ( 55) Onko muilla tullut soimis ongelmia?
- Anonyymi
Pari viikkoa söin armolipidiä, olen ihmeatellyt oireita: maha lotisee tod., suhina korvissa, kovat nivelkivut! Ja näitä oireita ei ennen ollut. Olen terve aikuinen, mtta kolest.koholla.
- Anonyymi
Korvien soiminen, nivelkivut, lihaskivut, vatsa sekaisin.
Mitä ihme ainetta ja rajut vaikutukset.
Kallistakin vielä.
En suosittele, kokeilin ja kauheet oireet. - Anonyymi
Ei tämä ole lääke, vaan ravintolisä. Syököön, ken uskoo. Samoja ainesosia on lähes kaikkiin sairauksiin mainostetuissa ravintolisissä. Siis, mitä ihmeen uutta tässä sitten olisi?
- Anonyymi
Se lienee uutta, että tätä suosittelevat lääkärit(kin), eikä siis luontaistuote-myyjät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862