Seurakunta vastaa Jumalalle kaikesta mitä

lepsut vaihtoon

maassamme tapahtuu ja laajemminkin. Jumalan laki on muuttumaton, mutta srk:n tulee käyttää määräysvaltaa.

6

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei !

      Nähdäkseni on hieman asiat ja vastuut sekaisin:

      42 Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi heille: "Te tiedätte, että ne, joita kansojen ruhtinaiksi katsotaan, herroina niitä hallitsevat, ja että kansojen mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan.
      43 Mutta näin ei ole teidän kesken, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne;
      44 ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon kaikkien orja.

      1. Kor. 5:12
      Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
      13
      Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Siis Seurakunnassa vastataan OMISTA toimista ja sen Seurakunnan vanhimmat ovat vastuussa Seurakunnan toiminnasta ja teoista, ei siis ulkopuolisten !!!

      Ja Seurakunnassakin se ei toteudu hallitsemalla ja vallitsemalla, vaan se toteutuu
      Rakkauden kautta kasvattaen, ja ikäänkuin vieläpä alhaalta käsin siis, eli toisen tasolle ja jopa toisen tason alle asettautumalla.

      Siis kuten luonnollisessa perheessä vanhempien tulisi kasvattaa Rakkauden kautta lapsiaan kannustaen ja ohjaten ja opastaen Rakkaudessa, mutta samalla Totuuteen perustuen.

      No sitä on vaikeaa selittää sanoin, mutta seuraavasta Sanan kohdasta se voi selvitä:

      17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
      18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

      Siis minä tai kukaan ei vastaa kuin itsestään ja omista toimistaan, tai siitä laumasta jonka Herra on haltuumme uskonut, meidän on täysin mahdotonta ottaa vastuuta uskosta osattomien ihmisten toimista, sitä kukaan ei voi meiltä vaatia.

      1 Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
      2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
      3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina,
      4 niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen.
      5 Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
      6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
      7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".

      Näin minä näiden Sananpaikkojen kautta näen vastuut !

      Kaikella kunnioituksella: vr62

      • noin se on

        Lue 1.Kor 5 luku, jossa sanotaan poista siis paha keskuudestasi! USA:sa uusi raamatun ”väännös”
        näyttää olevan yleismaailmallinen joka paikassa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11246820
        Kirkko nimiset seurakunnat ovat menettäneet suolansa ja tulleet suolattomiksi.


    • Junnölm

      Parannuksen tulee alkaa Herran Huoneesta.

      • Niin, se on totta, mutta miten, se on se kysymys !

        Oikea tapa on OMA esimerkki ja esimerkillinen toiminta, ja siitä jo edellä kirjoitinkin.

        Se oma esimerkki ja esimerkillinen toiminta paljastaa toisten väärän toiminnan:

        13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
        14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
        15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
        16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Siis taas ollaan siinä, että kuinka MINÄ itse toimin, eli olenko valona, siis valona joka paljastaa jo itsessään pimeyden ja väärän toiminnan.

        Siis missä ovat nämä "valot" ???

        Toivoisin näkeväni heitä enemmän ihan joka paikassa kaiken arjen keskellä !

        Ja jos siis penää muilta valoa, sen sijaan että itse pyrkisi siihen, on jo kadottanut jotain tärkeää, eli muutos lähtee AINA minusta itsestäni ja kunkin siis tulee tuoda valoa sinne missä on ja siten paljastaa pimeys ja vääryys.

        On siis turhaa huudella muille ja arvostella muita, pitäisi ennemmin katsoa peiliin ja tutkia itseään, että miten minä edes autan asioita, tai sitten olen osallisena siihen vääryyteen ja valheisiin ???


    • 316

      Totta, Jumalan Laki on muuttumaton, sanoo sitten hallitusoppineet mitä vain.

    • Puolustaja.

      Niin, Kristityt on Totuuden tuntevina kansakunnastaan ja koko maailmasta ńiin Jumalan kuin ihmistenkin edessä suurimmassa vastussa. Jollaista vastuutta ei voi Totuuden tuntemattomilta odottaa, saati sitten vaatia. Koska he eivät tunne Totuutta, Siksi he eivät osaa eikä ymmärrä miten kuulee elää ja toimia / vaikuttaa että on sitä kaikille hyväksi Laillista, sitä Lain täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaista.

      Kristittyjen ei kuulu herroinat hallita, vaan Kristuksen Jeesuksen seurakunnan nöyrinä, uskollisina ja kuuliaisina, vain kaikille hyväksi puolueettoamasti / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti / täysi Rehellisesti palvelijoina. Jokainen Krisyuksen Jeesuksen kutsuma / armoittama on oikeutettu käyttämään Kristuksen Jeesuksen Pyhässä hengessä ja Nimessään, Hänen käskyvaltaansa. Ei määräysvaltaa.

      Kuuluu valistaa, varoittaa, kehoittaa ja muistuttaa kaikkia ihmisiä, sekä kutsua ja ohjata, ja niitä jotka haluaa Hänen seurakuntansa jäsenistö yhteyteen, opettaa elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, = Raamatun UT opetsuten ja ohjeiden mukaisesti, Hänen apostoliseen seurakunta ja valtakunta yhteyteensä / yhteistyöhön soveltuvaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe