Eli mikä on tyttöystäväsi, avo/aviopuolisosi ärsyttävin tapa?
Itestäni voin sanoo et rakas avomieheni ei pidä:
-kun jätän aina purkan jonnekki muuhun ku roskiin
-vessan pesukoneen päällä on joskus käytetyt libresset käärittynä paperiin (tietty vain menkkojen aikana)
-piereskelen
-kutitan (sieltä mistä se ei tykkää)
-laiska
-keitän vain joskus kahvia sille (ite en juo kahvia
No..siinä oli muutama! Mut kertokaahan lisää!
miehet: puolisosi ärsyttävin tapa?
7
818
Vastaukset
- m, 25
-ku johonki pitäs lähtee ni KESTÄÄ ennenku pääsee lähtee yhtään mihinkään
-sillä on koirakuume, vaikka voin vannoo et koira tulis mun hoidettavaks, jos sellasen hankkii
-se vaihtaa paitaa (toppia) monta kertaa päivässä (vaatteet on kyllä hyvässä järjestyksessä.)
-sen pierut haisee pahemmalle ku mun =)
-polttaa tupakkaa (ite en polta)
Kaikesta huolimatta oon valinnu sen tuhansien joukosta ja pidän siitä "kynsin hampain" kiinni!!! - Rosmariini
jäi seinään rasvaläikkä sängyn viereen, kun hän aina makoili ja luki lehteä sängyssä toisella kyljellään seinään nojaten...:D
- Muffinssi
Tässä pari asiaa, joista mä oon mieheltäni saanut kuulla toruja:
- jos röyhtäilen tai teen jotain muuta "tosi naisellista"
- mökötän melkein kerran viikossa
- käytän huulipunaa tmv. koska sitä tarttuu hänen huuliinsa...
- pidän seinällä mieskalenteria
- jos en aja säärikarvoja pariin päivään
Ihme, että vaikka olen tällainen kamala sika, jolla ei ole käytöstapoja, niin jätkä on silti malttanut pysyä kiltisti (mutta ei hiljaa) rinnallani ;) - nanna
-en jaksa pitää kaappiani/meikkauspöytääni/kirjojani järjestyksessä (oikeasti, mitä se mies mun kaapilla edes tekee ;-) ), muutenki siivouspuoli jää vähän taka-alalle varsinki jos oon töissä/tenttejä
-käämit palaa just ennen menkkoja aika herkästi
-saatan jankuttaa jostain asiasta kauankin, kunnes saan siihen haluamani selvyyden (tässä olen kuulemma mestari)
On se silti kestänyt mua jo yli 5 vuotta, että en varmaan NIIN hirveä akka ole kuitenkaan :) - tatti
mun mussukkani
- lässyttää puhelimessa kuin mikäkin teini
- syö välillä suoraan purkista
- jättää valot päälle ja lähtee ulos
- rikkoo paljon tavaroita vahingossa
jne.
Mut kai mä kestän. onneksi en joudu elämään itseni kanssa. - nenna
oon pikkutarkka(äijää raivostuttaa et "kuljen sen peräs moppi kädes")ja jankutan kokoajan siitä ku mies jättää tavarat"väärään paikkaan",itse en mun mielestä oo niin kauhea,mut....:)
pureskelen huulia(on kuulemma tyhmän näköistä)
mökötän monta kertaa viikos.
hukkaan miehen tavaroita
ajan sen autolla,vaikka omakin olis
kumminki tämä mies on jaksanu mua jo 7 vuotta....- meillä
Mieheni valittaa, kun
- naputan joistakin asioista liian herkästi
- siirtelen hänen tavaroita sellasiin paikkoihin, mistä hän ei niitä löydä (siivoan siis omasta mielestäni paikkoja siistemmäksi)
- hermostun ennen kuukautisia aika helposti
- jätän tietokonnen auki tunneiksi, vaikka sitä ei juuri silloin kukaan käytä (unohdan..)
Mutta harvoin hän oikeastaan valittaa ja meillä on yhdessä hyvä olla (4v.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073