Onko joku asennuttanut bensalämppärin hypridiin,kun sitä ei siihen suositella mutta käsittääkseni sen asennusta ei kielletä! Onko 12V akku liian pieni siihen tarkoitukseen vai miksi ei suositella? Olen harkinnut Auris hypridin ostoa mutta haluaisin siihen sen Wbaston !
Webasto hypridiin?
8
10055
Vastaukset
- pallogrilli
eikös siihen sopisi paremmin grillivastus??
- kysy Toyotalta
oletko kysynyt Toyotan liikkeestä että onko saatavilla heidän kautta Wepastoa tai Eeperspächeriä, olis nätimpää laitattaa lämmitin siellä mistä auton ostatkin....
- Priussilla 110tkm
Saakos udella miksi sinä siihen Webaston haluaisit?
En kyllä itse syytä keksi. Toyotan Hybriditekniikka on sellaista, että se lähtee käyntiin kelillä kuin kelillä ilman lämmitystä. Enkä lisäksi usko, että nykyaikaisilla öljyillä ja erityisesti Tojon hybriditeknologialla kylmäkäynnistys niin hirvittävän iso rasitus bensiinimoottorille olisi.
HSD-järjestelmässähän suuritehoinen sähkömoottori pyörittää bensamoottoria startissa bensamoottorin normaalilla käyntinopeudella sekunnin osia / sekunteja ennenkuin polttoainetta aletaan syöttämään sylintereihin.. käynnistysrasitus on olennaisesti pienempi kuin perinteisellä starttityylillä.- Hyppridi
Webasto hybridiin siksi että olisi mukavan lämmin lähteä. Onko kukaan laittanut?
- eki773
varmaan joudut asentamaan webastoa varten toisen 12v akun, koska auton oma "normi" akku on todella pieni. ja jos tuo auton 12v heräte akku menee tyhjäksi, niin auto ei lähde käyntii. Järjestelmä ei käynnisty...
- pelkä lelu
siinä sitä ongelmaa onkin ja Suomessa on tuo liki -20 pakkasta aika monesti esim. tänä talvena....voi voi ja joku näitä vielä ostaa....
- lllllllk
Sama kaveri uhoaa tietämättömyyttään joka ketjussa?
1. Normi Priusta ei ladata sähköpistokkeesta. Vain Prius PHEV on ladattava plug-in malli.
2. Toyotan hybridit ovat pärjänneet erinomaisesti talvitesteissä ja juuri nopean lämpenemisensä vuoksi. Autossa on mm. pakokaasuista lämpöä lämmönvaihtimen avulla keräävä järjestelmä.
Kyllä sinulla mielipiteitä saa olla, mutta tuollainen tyhjänhuutelu huvittaa. - 340+9hghqgi¨
lllllllk kirjoitti:
Sama kaveri uhoaa tietämättömyyttään joka ketjussa?
1. Normi Priusta ei ladata sähköpistokkeesta. Vain Prius PHEV on ladattava plug-in malli.
2. Toyotan hybridit ovat pärjänneet erinomaisesti talvitesteissä ja juuri nopean lämpenemisensä vuoksi. Autossa on mm. pakokaasuista lämpöä lämmönvaihtimen avulla keräävä järjestelmä.
Kyllä sinulla mielipiteitä saa olla, mutta tuollainen tyhjänhuutelu huvittaa.Mukavahan se olis tarjeta ajaakin. Toisaalta puukamiina kabiinin lämmittämiseen toimii sekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809