Minkä harrastuksen aloittaisin? Olen 14-vuotias ja haluaisin kovasti harrastaa jotakin. Painan 68kg ja pituutta on 178m.
Uusi harrastus!
11
144
Vastaukset
Kielten opiskelu.
Jonkin erikoisalan historia.
Värikynämaalaus.
Fontit.
Pienoisrautatiet.
Nimittäin jos haluat siistiä sisätyötä.- rtyjuuit
Pituudella ja painolla tuskin on paljon väliä, jos nyt et koripalloilijaksi tai painijaksi aio.
Haluat harrastaa jotakin. Miksi? Onko sinulla aikaa jolle et keksi käyttöä, kaverien ja ryhmän puutetta, pyrkimys kehittää itseäsi jotenkin harrastuksen kautta?
Oikea harrastus riippuu motiiveistasi.
Itse aloitin partion yläasteen alussa. Se ol oikein hyvä aika siihen (vaikken sudenpentuvaihetta koskaan päässytkään kokemaan), sillä olin jo niin iso että uskolsin olla yötä poissa kotoa ja ymmärsin jo jostain jotain, mutta en koitenkaan joutunut itse kantamaan vastuuta vielä pariin vuoteen. Kivaa yhdessä tekemistä, ilman suuria suorituspaineita.- uuttaharrastusta
On aikaa ja joo kavereitaki etin
- karvatoukka
Ratsastus! Se on tosi kivaa ja kehittävää! Etsi ratsastustalleja netistä hevostalli.net
- uutta harrastusta
Mut voiks poika ratsastaa, kaikki tytöt vaa naurais?
- hkjhgkjhl
uutta harrastusta kirjoitti:
Mut voiks poika ratsastaa, kaikki tytöt vaa naurais?
Tytöthän (monet) on hulluna heppapoikiin, jotka "ymmärtävät" heidän intohimoaan.
Pojat voi nauraa.
- GuinnessWorldRecords
Aloittajalle ! Onko sun hankala päästä kouluun ! Koulun leveys on jotain 100 metriä ja sinä olet 178 metriä !!!!!!!!!!!!!?????????!!!!!!!! Entäs kotisi ? Onko se suuri ! Käytätkö Näsinneulaa kävelykeppinäsi kun olet vanha !!!!!!!!! Hanki painoa jos painat 68 kiloa ja olet 178 metriä ! Sun pitäis lihoa koska ihannepainosi on noin 750 000 kiloa ! Painoindeksisi olisi 23,7 kun olet 178 metriä pitkä ja painat 750 000 kiloa ! Naisella riittää ehkä joku 600 000 kiloa ! Olet maailman suurin nainen !!!!!!!!!
- edellinen
Harrasta örvelöintiä New Yorkissa ja harrasta maamerkkien keräilyä ! Haluaisimme mm. Gheopsin pyramidin, Eiffeltornin ja kiinanmuuria niin iso pala että siitä tulisi Suomen muuri !
- uutta harrastusta
Sori oon 178 centtimetriä, en huomannu virhettä ku kirjotin ja kaikenlisäksi olen poika sitten
- joumäääään
No yleisurheilu on kiva ja monipuolinen laji. Tulee samalla voimaa sekä nopeutta. Sittenhän on kaikki uinti ja muut. Tai joku soitin? Saksofoni kuulostaa kivalta, viulua kokeilisin itse:)
Itsestäni hiihto kuulostaa nyt jotenkin tosi mielenkiintoiselta:D
ikää mulla on kans 14v :) - jkjhghjgjhk
Siis seuraa ja ajantappoa.
-Kiinnostaako joukkueurheilu
- pariurheilu (kamppailulajit tai tennis-tyyliset pelit), tanssiakin voisit kokeilla
- taide - mene johonkin kuviskerhoon
-näytteleminen
- musiikki - joku kuoro/bändi on hyvinkin sosiaalista
-yleinen yhdessä tekeminen (partio, 4h vastaava)
- shakin peluu tai muu vastaava rauhallinen pähkäily
Miltä kuulostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613