Näkemys sinkkuutenne tulevaisuudesta?

Kyssäri Kalle

Mikä se on poijjat ja tyttäret?

Tuleeko sama tilanne eli sinkkuutenne jatkumaan hamaan tulevaisuuteen vai aiotteko tehdä asialle jotain/olette varmoja että se tulee muuttumaan?

16

191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaanollaan

      Juuu.. kyllä teemme!!! Me olemme täällä!!! Täällä on turvallista. Aikakin menee nopeasti!

    • """

      En ole koskaan ollut kauaa (> 6kk) sinkkuna. Nyt luulen, että vihdoinkin on aika huilata ja olla itekseen. Sapattia, rinkka selkään ja maailmalle käy kurpan tie.

    • Varmaan jatkuu tulevaisuuteen tai sit ei, kun se riippuu myös hyvin paljon siitä toisesta osapuolesta... mutta kokemuksiini perustuen, viimeistään kolmannen tapaamiskerran jälkeen homma yleensä loppuu naisen sanoessa et ei kemiat kohtaa/muuten vaan katoaa.

    • rghrge

      Tällä hetkellä tapailen yhtä psyykkisesti sairasta naista. Tämä suhde luultavasti loppuu pian ja alan tapailemaan yhtä toista joka on minusta kiinnostunut.
      Pelkää kuitenkin että jo joudun vain ojasta allikkoon, koska olen kuullut että hänelläkin on vähän ongelmia.

      Haluaisin uskoa että näin ei kävisi. Haluaisin uskoa että seuraavaksi löytäisin elämäni rakkauden. Mutta alan olemaan ihan sairaan kyynistynyt kun kaikissa naisissa joita tapaan ei ole vain vähän vikaa, vaan he ovat suoranaisia katastrofeja.

      Todennäköisesti sinkkuuteni siis jatkuu. :(

      • ongelmaton?

        Eli itselläsikin on ainakin alkavia ongelmia? Kenellä meistä ei olisi?


    • mulla näin

      Toivon näkeväni itseni jatkossakin sinkkuna.
      Ei ole tilausta parisuhteelle ja nautin yksinelämisestä. En halua tilanteeseen muutosta enkä toivo rakastuvani.

      • .......

        Olisi suorastaan hirmu hauskaa huomata joskus yllätyksekseen rakastuneensa. Enpä usko.


    • peräkammarinpoika

      En varsinaisesti voi kutsua itseäni sinkuksi, vaikka vapaa olenkin. Tulee jatkumaan vanhuuden päiville asti, ellen jollaikin ilveellä rikastu ja sitä kautta saa mahdollisuutta hankkia kumppanin ulkomailta. Toisaalta en ole kiinnostunut kumppanin kanssa elämisestä joten mahdollisen rikastumisen tapahtuessa hankkisin viihdykettä silloin tällöin ammattilaisilta.

    • yksinkin ihan ookoo

      En usko, että löydän itselleni sellaista kumppania, johon voisin rakastua ja jonka kanssa voisin seurustella tai jopa muuttaa yhteen. Syitä on pääasiassa kaksi: olen ruma nainen enkä ole valmis huolimaan mitä tahansa miestä.

      Toki pitäisi tyytyä siihen mitä saa, mutta itse olen mieluummin yksin kuin yritän taas parisuhdetta, joka ei kuitenkaan onnistu. En jaksa enää yrittää ja hakata päätäni seinään. Minun ulkonäölläni saa vanhempia miehiä, alkoholiongelmiaisia, mielenterveysongelmaisia tms. En siis saa ulkonäölläni sellaista miestä, joka olisi tasoiseni mielenterveyden tms. osalta.

    • kyllä varmaan

      Todennäköisesti pysyn. Sinkkuna yli 14 viimeistä vuotta ja jo keski-iässä. Sosiaalinen status ei korkea, matalapalkka-alalla eikä pahemmin omaisuutta. Tuntuvat vaikuttavan. Autokin puuttuu, kun en sitä tarvitse asuinpaikan vuoksi (hyvät yhteydet kaikkialle), se tuntuu olevan monelle naiselle jokin este myös.

      • mies32

        Ymmärrän, että 16v amistytöt arvostavat autoa, mutta että keski-ikäiset mammat?!
        Vai niitä teininaisiako sinä edelleen yrität?


    • örnäävä purkki

      Tämä on ikuista.

    • N40

      näyttää jatkuvan. Pari vuotta olen nyt ollut ilman ketään, tosiaan ilman ketään. Ei ole luvassa parannusta tilanteeseen. Haluaisin tavata tarpeeksi hyvän miehen, vähempään en tyydy. Harmi vaan, ettei sellaisia ole vapaana. Jäljellä on vaan ne, jotka eivät kykene suhteeseen, olemaan uskollisena, joilla on lapset riippakivenä tai jotka ovat rumia ja ylipainoisia. Suomimies on aika kamalaa katsottavaa. Itse en ole normisuomimamma, joka on rupsahtanut ja läskistynyt. Pidän itsestäni huolta ja olisin aikamoinen catch, jos vaan kohtaisin sen miehen, joka minua osaisi arvostaa.

      • Ikisinkku M

        näyttää jatkuvan. viime alkukesästä olen nyt ollut ilman ketään, tosiaan ilman ketään. Ei ole luvassa parannusta tilanteeseen. Haluaisin tavata tarpeeksi hyvän naisen, vähempään en tyydy. Harmi vaan, ettei sellaisia ole vapaana. Jäljellä on vaan ne, jotka eivät kykene suhteeseen, olemaan uskollisena, joilla on lapset riippakivenä tai jotka ovat rumia ja ylipainoisia. Suominainen on aika kamalaa katsottavaa. Itse en ole normisuomimies joka on rupsahtanut ja läskistynyt. Pidän itsestäni huolta ja olisin aikamoinen catch, jos vaan kohtaisin sen naisen joka minua osaisi arvostaa.

        Oli niin passeli tekstirunko että selvisin hyvin vähillä muutoksilla kun laiskuuttani lainasin pääosan, kiitos :)


    • kyllä jatkuu

      Minä varmasti jatkan sinkkuna, koska se on minun valitsemasi tie. Minun sosiaalinen asema, status ja kulttuurinen tausta ei vastaa taloudellista tilannetta. Sen takia valitsen yksinäisyyden.

      • bjööörn

        Älä viitti valehdella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe