Eli siinä se. Lihottaako Triptyl? Olen nyt syönyt kipuun Triptyliä muutaman kuukauden annoksella 25 mg - 50 mg/vrk ja lihonut 5 kg. Vaikka eläisin pelkillä rehuilla, niin näköjään paino pyrkii nousemaan vaan. Ei ne lisäkilot ainakaan paranna selkäkipua :(
Lihottaako Triptyl?
8
3932
Vastaukset
- näin minulla.
Itselläni käytössä viidettä vuotta sama lääke, annoksella 50 mg/vrk, sama indikaatiokin, en ole lihonnut yhtään, päin vastoin, olen kahden viimeisen vuoden aikana saanut pudotettua painoa liki 30 kg.
- Riptyliina
No voi ihme. Mistähän tämmöinen äkillinen painonnousu sitten kun ajoittuu juuri tuon lääkkeen aloituksen ja käytön aikaan. Muuten samat muut kipulääkkeet lisänä kuten Panacod ja Burana eikä ruokavaliossa muutoksia. Toki liikunta paljon vähäisempää kun Triptyl väsyttää niin kovasti, mutta tuskin parissa kuussa viiden kilon edestä.
- Dox...
Riptyliina kirjoitti:
No voi ihme. Mistähän tämmöinen äkillinen painonnousu sitten kun ajoittuu juuri tuon lääkkeen aloituksen ja käytön aikaan. Muuten samat muut kipulääkkeet lisänä kuten Panacod ja Burana eikä ruokavaliossa muutoksia. Toki liikunta paljon vähäisempää kun Triptyl väsyttää niin kovasti, mutta tuskin parissa kuussa viiden kilon edestä.
Mulle lääkäri meinasi kirjoittaa triptylia mutta vaihtoi sen Doxaliin kun kysyin aiheuttaako se turvotusta, koska joissain lääkkeissä on sivuvaikutuksena turvotus.Doxal ei ainakaan mulla ole aiheuttanut lihomista eikä turvotusta ja olen laihtunut jonkinverran.
- sinsanson
Ei mullakaa triptyl oo lihottanu oon käyttäny jo monta vuotta 100mg iltaisin.
- olga 60
hei minusta tuo panacod hidastaa aineenvaihduntaa´painoni putosi kun sen lopetin.
- Tripy
Minä olen nyt vuoden päivät käyttänyt, enkä ole huomannut lihomista. Vaikeaan unettomuuteen sitä sain.
- jippu.
Plen käyttänyt jo useamman vuoden 50mg/vrk eikä ole lihottanut.
- Anonyymi
Sama täällä lopetin ja nyt yritän laihduttaa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809