Jeesus on laskeutunut keskuuteemme:
"Julkaistu: 5.2.2013 14:04
NHL Minnesota Wildia edustavalle Mikael Granlundille on annettu Yhdysvalloissa lempinimi "Finnish Baby Jesus" (Suomalainen Jeesus-lapsi). " IS
Suomen ikioma Jeesus-lapsi
Halle Lujaa
2
187
Vastaukset 2
- jee jee jeesus
Lopun ajat ovat totisesti käsillä.
Valvokaa, sillä Mikael Granlund tulee kuin varas yöllä, ja vain yksin isä tietää missä ja milloin.
Ja myös vakava varoitus kaikille uskosta osattomille. Kun lennätte hiihtolomalla teneriffalle, varokaa ettei mene turistiluokan eineskokkare henkitorveen kun näette lentokoneen ikkunasta kuinka hellarit sinkoilevat tempauksen voimasta taivaalle. Luoja yksin tietää kuinka heidän käy kun kohtaavat avaruuden kylmyyden ja sen kaiken tappavan säteilyn. - Anonyymi
Ei kun jeesus oli lastenraiskaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502