Olen 13. vuotias tyttö. Testasin tuossa ehkä tunti tai kaksi tuntia sitten uutta meikkivoidettani ( Rimmel London BB cream ). Sitten en osannut puhdistaa sitä pois kunnolla vedellä ja puhelimessa puhuessa tuli nuoltua huulia ( ja vähän ylikin), sitten sitä meikkivoidetta tuli ilmeisesti nieltyä ( maku suussa ). Ja yritin sen jälkeen puhdistaa uudestaan, sitten menin syömään ( pitkää ) spagettia ja sitä meikkivoidetta pääsi taas suuhun. Edelleen inhottava maku suussa. Onko teistä kukaan vahingossa niellyt / päästänyt suuhun meikkivoidetta? Minua pelottaa. Ja kun en yleensä meikkaa ja en uskalla kysyä asiasta äitipuoleltani, ei ole aiempaa kokemusta tästä asiasta. Ja netistä ei löytynyt mitän tästä asiasta! Apua!! Ja syödessä se suussa oleva meikkivoide tuli nieltyä varmaan entistäkin paremmin se voide. :( yääk! Paha maku suussa... Apua!
Onko meikkivoide myrkkyä?
Meikin surkea testi
3
307
Vastaukset
- Ei myrkkyä
Nou hätä. Ei ole vaarallista, mutta älä kulta pieni syö sitä enää :) edes vahingossa. Väkisinki jää paha maku suuhun.
Mutta joo, älä hätäile, ei siitä mitään vahinkoa tuu, ei ole myrkkyä.- Maikin surkea testi
Jos tuo on totta, niin jes!
- Meikin surkea testi
Maikin surkea testi kirjoitti:
Jos tuo on totta, niin jes!
*Meikin surkea testi (pieni virhe)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899