Köyhä ei saa tyttöystävää

köyhä mies

En usko että saan tyttöystävää ennen kun pääsen kunnon töihin. Naiset ei vaan kiinnostu työttömästä. En ole alkoholisti tai rikolinen. Mulla ei ole velkaa ja olen maksanut kaikki laskuni viimeisen 13 vuoden aikana. Eli olen periaatteessa hyvä mies mut olen työtön. Töitä ei saa nykyään helposti. Hesasat sais töitä varmaan mut vuokrat on siellä liian isot joten en sinne muuta. Olen siis niin kauan yksin kunnes saan töitä koska naiset arvostaa rahaa ja työtä tekevää miestä.

112

1147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen köyhä mies

Sama täällä, en etsi suhdetta ennenkuin jonkinlainen järkevä työura on hankittu.

Nuorempana naisen puute harmitti mutta nyt lähemmäs kolmekymppisenä olen ymmärtänyt että onnellinen voi olla muutenkin. Pitää vaan olla kiinnostavaa tekemistä kuten harrastuksia tai vapaaehtoistyötä ja syödä järkevästi sekä harrastaa liikuntaa.

Ehkä joskus tilanne muuttuu ja saan järkevän työpaikan ja ehkä tapaan joskus mukavan naisen, tosin tilastollinen todennäköisyys osoittaa että kaikki eivät näitä tule saamaan. (ks. todellinen työttömyysaste http://keskustelu.suomi24.fi/node/11211409)

• Tulkintaa

Hei,
        Ehkei rilastoja kannata niin tarkkaan lukea..tai jos luet,, niin lue se kuinka moni saa ja onnistuu -ja kuvittele itsesi heidän joukkoon. Silloin saattaa onnistaakin.

Onnea matkaan.

• Köyhä ja vapaa

Sano kaksi asiaa johon mies naista tarvitsee. Siis ihan oikeasti. Itse en keksi ainoatakaan asiaa. Mielummin sitä päristelee halvasti moottoripärrällä maailmaa katselemassa, kuin elää jotain parisuhdedraamaa.

• Köyhä ja vapaa

Tämä ei ole missään tapauksessa naisvihaa tai mitään. Pidän naisia ihan yhtä suuressa arvossa kuin miehiä. Tarkoitan vain omasta näkökulmasta sanoa, ettei se parisuhde tai seksisuhde nyt niiiin pakollinen aina ole ettei elämä olisi joskus parempaakin ilman niitä.

• Vaimo on yhä mun

paras kaveri vaikka ollaan oltu yhdessä 34 vuotta. Tarvitsen häntä moneenkin asiaan ja varmaan myös toisinpäin. Ajelemme myös moottoripyörällä eikä draamaa ole ollut oikeastaan koskaan. Yhdessä olemme todella vahvoja ja täydennämme sopivasti toisiamme.

• Naiva mies.
        Köyhä ja vapaa kirjoitti:

Tämä ei ole missään tapauksessa naisvihaa tai mitään. Pidän naisia ihan yhtä suuressa arvossa kuin miehiä. Tarkoitan vain omasta näkökulmasta sanoa, ettei se parisuhde tai seksisuhde nyt niiiin pakollinen aina ole ettei elämä olisi joskus parempaakin ilman niitä.

Että tumppu on tullut erittäin tutuksi. Kumman kämmenen kanssa olet kihloissa?

• Kumpi käsi vaan
        Naiva mies. kirjoitti:

Että tumppu on tullut erittäin tutuksi. Kumman kämmenen kanssa olet kihloissa?

Onko siinä tumpussa jotain vikaa? Ei kai kuitenkaan.
        Ihmisen läheisyyttä se toisen ihmisen kanssa naiminen kuitenkin on. Joskus se on mahdollista ja roisinaan taas ei. Jos tumputtaa haluaa itsekseen, niin se on ihan oma asia ja ok.

• mummo1952

miksi pitäisi väenvängällä johonkin parisuhteeseen itsensä panna oli sitten mies tai nainen...se oikea tulee kun on tullakseen ja sen tietää sitten kun kohdalle osuu... ei sitä etsiä tarvi... eikä ne etsityt oikein edes toimi.Itse olen jo 60 ikäinen nainen ja tiesin kun se kohdalle osui v1971, siitä saakka on ollut hyvä juttu.Sitä ennen en etsinyt, vaan kohdalle osui vaan.Ehkä olisin yksin vieläkin jollen häntä olisi kohdannut... mitenkään 'etsimään' en varmaan olisi alkanut.

• kehtaatkin...

Miten voit olla noin varma "ettet etsimään ainkaan olisi alkanut" jos kerran alle parikymppisenä jo työnnyit suhteeseen, tuossa iässä suurin osa haluaa vielä opiskella ja elää normaalia nuoren elämää , kun sulla jo oli ukko!!

jos olisit vielä kolmikymppisenä ollut yksin kuten aloittaja, niin varmana olisit jo alkanut etsiäkin kumppania.Turha sellaisten puhua joilla on pitänyt kulli olla jo tutin jatkeena!!!

• olet ilkeä ja kade
        kehtaatkin... kirjoitti:

Miten voit olla noin varma "ettet etsimään ainkaan olisi alkanut" jos kerran alle parikymppisenä jo työnnyit suhteeseen, tuossa iässä suurin osa haluaa vielä opiskella ja elää normaalia nuoren elämää , kun sulla jo oli ukko!!

jos olisit vielä kolmikymppisenä ollut yksin kuten aloittaja, niin varmana olisit jo alkanut etsiäkin kumppania.Turha sellaisten puhua joilla on pitänyt kulli olla jo tutin jatkeena!!!

Taidatpa vaan olla kade jollekulle , kellä vuosikymmenien onnistunut liitto. taitaa itselläsi olla useampiakin katkeraan eroon päättyneitä epäonnistumisia, päätellen noinkin kummallisesta kommentista.

• Totta joka sana

Älä jauha paskaa, se on asenteesta kiinni. Sinä olet asenteeltasi surkimus, ei mitään itseluottamusta, ei naiset sellaisista pidä.

Minä olen viimeksi ollut töissä oikeissa töissä vuonna 1991, tämän jälkeen vain työkkärin hommissa ja kursseilla. Tänä aikana olen siittänyt neljä lasta kolmen naisen kanssa. Muita naisia on ollut toistasataa. Eikä mitään epätoivoisia naisia vaan ihan hyvännäköisiä, työssä käyviä, ei mitään juoppoja. Pitää vaan helvetisti puhua paskaa, saada naiset rakastumaan itseensä. Eihän ne suhteet hirveän pitkään kestä mutta entä sitten, enhän minä muutenkaan ole uskollinen.

• toinen köyhä mies

On totta että yhden yön huvia kyllä saisi jos sitä pitäisi tärkeimpänä. Itse haluan löytää vain sen yhden naisen, ja hänelle olisin uskollinen.

Meitä on tietysti moneen junaan ja jotkut jäävät vielä asemallekin.

Kieltämättä on totta että vahva itseluottamus, röyhkeys ja temperamenttisuus vetoaa moniin naisiin, varsinkin tutustumisen alkuvaiheessa. Haluan silti uskoa että joku nainen vielä joskus näkee kuinka hyvä, vahva ja miehekäs tyyppi olen sisimmässäni, jos tämä tarkoittaa sitä että olen sinkku koko ikäni - niin olkoon niin, en minä mitään suhdetta välttämättä tarvitse.

• Totta joka sana
        toinen köyhä mies kirjoitti:

On totta että yhden yön huvia kyllä saisi jos sitä pitäisi tärkeimpänä. Itse haluan löytää vain sen yhden naisen, ja hänelle olisin uskollinen.

Kieltämättä on totta että vahva itseluottamus, röyhkeys ja temperamenttisuus vetoaa moniin naisiin, varsinkin tutustumisen alkuvaiheessa. Haluan silti uskoa että joku nainen vielä joskus näkee kuinka hyvä, vahva ja miehekäs tyyppi olen sisimmässäni, jos tämä tarkoittaa sitä että olen sinkku koko ikäni - niin olkoon niin, en minä mitään suhdetta välttämättä tarvitse.

Eihän sitä nyt mitään yhden yön huvia tarvitse olla vaan niin monen yön kunnes löytyy toinen tai tulee ero. Kuka sitä nyt yhtä ja samaa jaksaa montaa vuotta panna, ei kiitos. Ei kukaan nainen näe sinun hyviä puoliasi jos sinusta paistaa läpi itseluottamuksen puute, se ettei miehessä ole munaa, asenne on "anteeksi että olen olemassa".

• toinen köyhä mies
        Totta joka sana kirjoitti:

Eihän sitä nyt mitään yhden yön huvia tarvitse olla vaan niin monen yön kunnes löytyy toinen tai tulee ero. Kuka sitä nyt yhtä ja samaa jaksaa montaa vuotta panna, ei kiitos. Ei kukaan nainen näe sinun hyviä puoliasi jos sinusta paistaa läpi itseluottamuksen puute, se ettei miehessä ole munaa, asenne on "anteeksi että olen olemassa".

Itseluottamuksen lisääminen olisi toki hyödyllistä, se olisi eduksi myös esim. työhaastatteluissa ja monissa muissa elämäntilanteissa.

Mistä sitä varmuutta ja itseluottamusta sitten pitäisi ammentaa? Kaikilla sitä ei ole luonnostaan.

Jonkin verran varmuutta tulee tietysti iän myötä, olen huomannut olevani nykyään paljon itsevarmempi kuin parikymppisenä.

• Totta joka sana

Itseluottamuksen lisääminen olisi toki hyödyllistä, se olisi eduksi myös esim. työhaastatteluissa ja monissa muissa elämäntilanteissa.

Mistä sitä varmuutta ja itseluottamusta sitten pitäisi ammentaa? Kaikilla sitä ei ole luonnostaan.

Jonkin verran varmuutta tulee tietysti iän myötä, olen huomannut olevani nykyään paljon itsevarmempi kuin parikymppisenä.

Niinhän se vähän tuppaa olemaan että itseluottamusta joko on tai sitten sitä ei ole. Jos on ylipainoa tai hintelä niin silloin puntteja nostelemaan. Kuntopyörää kannattaa polkea, silloin jaksaa naisia polkea. Hoikka mutta lihaksikas vartalo on naisten mieleen, itseluottamus nousee kun tietää näyttävänsä hyvältä.

• kokenut joskus...

Vai ihan neljä lasta kolmen naisen kanssa. Noh eihän se siittäminen mikään ongelma ole. Kuka noista sadoista sitten on hyväksynyt sinua työtttömänä?. Itse samassa tilanteessa 90-luvun alussa. Naisia joka ilta ja ihan hyvän näköisä ja vielä koulutettu korkeasti. Kas muutaman panokerran jälkeen kun ilmoittivat että ihan hyvää teki mutta sun tilanne etcc....

• Totta joka sana
        kokenut joskus... kirjoitti:

Vai ihan neljä lasta kolmen naisen kanssa. Noh eihän se siittäminen mikään ongelma ole. Kuka noista sadoista sitten on hyväksynyt sinua työtttömänä?. Itse samassa tilanteessa 90-luvun alussa. Naisia joka ilta ja ihan hyvän näköisä ja vielä koulutettu korkeasti. Kas muutaman panokerran jälkeen kun ilmoittivat että ihan hyvää teki mutta sun tilanne etcc....

Mitä vitun väliä sillä mitä naiset sanoo, uutta matoa koukkuun. Yleensä se ollut niin ettei niistä lehmistä meinaa päästä eroon.

• onnettomat katkeria

Mitä vitun väliä sillä mitä naiset sanoo, uutta matoa koukkuun. Yleensä se ollut niin ettei niistä lehmistä meinaa päästä eroon.

Onpas katkera juntti tuo nimim. totta joka sana. Jokainen nainen on tyypin jättänyt, ei epäilystäkään, siitä katkeruus johtuu. Onneksi on ihaniakin miehiä olemassa niin kuin tässäkin ketjussa, heille suuri kunnia.

• Tiskille jäisi :D
        onnettomat katkeria kirjoitti:

Onpas katkera juntti tuo nimim. totta joka sana. Jokainen nainen on tyypin jättänyt, ei epäilystäkään, siitä katkeruus johtuu. Onneksi on ihaniakin miehiä olemassa niin kuin tässäkin ketjussa, heille suuri kunnia.

Paremminkin jokainen nainen on jättänyt sen baaritiskille ennen panoa ja siitä se katkeruus johtuu. Noita kaljaholisoituneita mitättömyyksiä, jotka pullistelee olemattomilla saavutuksillaan, löytyy joka kylältä.

• KUIN KÄYTETTY WC-PAPERI

Toi köyhä ja vapaa on arvoton mieshuora!!! Tulee oksennus kun ajatteleekin! Ehkä jotkut henkisesti vajaat tai rumat tai läskit tai muuten epätoivoiset naiset, jotka eivät saa ketään muuta miestä, voivat huolia noin käytetyn miehen. MUTTA KUKAAN NORMAALI NAINEN EI TOMMOSTA HUOLI! HYI HELEVETTI!!!!! MÄ EN TOMMOSEEN KOSKISI PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN, VAIKKA OLISI MAAILMAN VIIMEINEN MIES! ENKÄ EDES SEN JÄLKEEN!!!!!!

• tryue

totta oli se, että heräsit kisahallin putkasta vitun moisessa darrassa ja housut mällissä oli maanantai ja sua odotti 12 tunnin vuoro liikuntamyllyn vahtimestarina

• Jokaisessa on se arvokas

Surullista. Mutta onhan meitä monenlaisia ja erilisissa elämäntilanteissa toimitaan eri lailla. Toivon, että saat joskus rauhoituttua ja löydät isestäsi onnistujan ja sellasien ihmisen, josta joku oikeasti välittää ja josta sinä oikeasti välität. Ja löydät itsekunnoituksen, sen hyvän ja pienen lapsen, joka olet ja jota nyt sattuu. Ssuojele lasta itsessäsi. Nyt se on sinulta jostain syystä hukassa. Naisiasi olet suojellut, kun tunnet itsesi etkä anna heidän jäädä roikkumaan.

• aito

Kuulostat aivan ihanalta!
        Jos en olisi jo onnellisesti suhteessa, toivoisin kohtaavani sinut!
        Minulle ei ole ihan oikeasti koskaan merkinnyt yhtikäs mitään miehen taloudellinen tai muu asema.
        Ihana rakas mieheni on köyhä kuten minäkin.
        En voisi elää miehen siivellä, tuntuisi inhottavalta.
        On naisia joihin ei varallisuus ja roskanpuhuminen tee vaikutusta.
        Lykkyä tykö, et ole huonompi vaikket ole varakas ja töissä.

• jjkOP

niinikö

• Köyhälle nainen

Köyhänä saa pesää muttei mitään laatudaamia pidemmäksi aikaa. Laadukkaat naiset vaativat miheltä myös hyvää vartaloa, isoa penistä ja riittävästi rahaa. Se työpaikka ei ole se tärkein vaan pankkitilin saldo. Ja tosiaan naisia etoo punttisalikör yt joilla on liikaa lihasta tai varsinkin ne joilla on isot lihakset plus samanverran läskiä päällä. Myöskään laiha ei ole naisten mieleen. Paras krippa on just sellanen missä ei ole rasvaa paljoa mutta lihasta varpaista päähän. Hyvä esimerkki on nyrkkeilijän vartalo lukuunottamatta joitakin raskassarjalaisia ja läskejä joita välillä löytyy. Nyrkkeilijän vartalo on tiukka ja radvaton. Ulospäin ei näytä miltään nallekarhu läskiltä eikä salilla käyneeltä. Kun ottaa paidan pois niin vatsa, hartiat, hauis, kyljet erottuu seksikkäästi. Toinen hyvä kroppamalli on jääkiekkoilijoilla ja telinevoimistelijoilla, ja uimarit myös..niistä naiset oikeasti tykkää. Jos on kaljamahaa ja muutenkin etovan näkönen sikaniska niin ehkä jonkun juopon voi saada.

• Haloo oikeesti

Olen pienituloinen mutten köyhä, olen nainen mutten tyhmä. Minulle ei ole miehessä tärkeintä kroppa, mulkku ja pankkitili, vaan se että millainen mies on luonteeltaan, perusolemukseltaan, maineeltaan... Ihan sama minkälainen salikroppa rikkaalla ja muhkealla etumuksella varustetulla miehellä on, jos pää on tyhjä ja käytöstapoja ei ole, ei kiinnosta,. Ennenmmin köyhä ja yksin kuin rikkaan mulkun kanssa parisuhteessa

• Heh heh...
        Haloo oikeesti kirjoitti:

Olen pienituloinen mutten köyhä, olen nainen mutten tyhmä. Minulle ei ole miehessä tärkeintä kroppa, mulkku ja pankkitili, vaan se että millainen mies on luonteeltaan, perusolemukseltaan, maineeltaan... Ihan sama minkälainen salikroppa rikkaalla ja muhkealla etumuksella varustetulla miehellä on, jos pää on tyhjä ja käytöstapoja ei ole, ei kiinnosta,. Ennenmmin köyhä ja yksin kuin rikkaan mulkun kanssa parisuhteessa

Älä puhu roskaa. Haluat ihannne miehen kunhan sillä on rahaa ja hyvä työpaikka...

• Totta joka sana

4-5 kertaa viikossa käyn nostamassa puntteja ja polkemassa kuntopyörää. Kun on hyvä kunto jaksaa naisiakin polkea.

• punnerra lisää

4-5 kertaa viikossa käyn nostamassa puntteja ja polkemassa kuntopyörää. Kun on hyvä kunto jaksaa naisiakin polkea.

Siihen pyörän polkemiseen sun polkemises sitte jääkii.

• Hahhaa miehet

Täällä köyhä nainen joka ei huolisi jääkiekkoilijaa eikä nyrkkeilijää, just sen takia että maine on juttujen takia kyseenalainen. Parempi tutustua taviksiin, vaikka rahaa ei niin paljon oliskaan mutta aivoja voi olla senkin edestä. Ei ainakaan ole paineita päästä/joutua lööppeihin. Punttisalikörmykin menee jos maailmaan mahtuu muutakin kuin oma massa, mutta itseään täynnäolevia miehiä jotka luulee tietävänsä mitä nainen haluaa en halua edes samaan huoneeseen. Niitä on nähty, eikä niistä ole parisuhteeseen, pahasesti peiton alla saa kääntymään kun pitää jo nousta tarkistamaan onko miehuus ja lihakset sekä lompakko tallella

• neeeekkkuurrii

Hyvä kirjoitus! sun kaltaselle pitäisi antaa joku mini noopeli. Siinä näkee että ei tarvi lukea 20 vuotta sosiologiksi ymmärtääkseen miten ihmisten väliset suhteet toimii jos seisoo päässä ja housuissa.

-seksikkäät itsepäiset Laatu daamit haluaa kunnon melan ja hyvän vartalon. Juuri näin luonto toimii. Seksuaalisuus on voimaa ja valtaa.

-työpaikalla ei ole väliä vaan pankkitilin saldolla. Juurinäin.
        Raha=vaurautta, terveyttä, hyvää seksiä, runsautta. iloa. Posittiivisia asioita toisin kuin köyhyys.

-Elämämme rakentuu aika pitkälti samoista asioista kun 2000-vuotta sitten.

-kuten jörn donner sanoi Raha ja valta miesten munat on aina olleet naisten mielestä niitä viehättävämpiä. Ihan sama jos liikut vaikka narkki piireissä niin kyllä ne parhaimmat nisti ämmät on siellä kenellä on se isoin pussitäynnä kamaa. Sama viisaus pätee muihinkin yhteiskunta luokkiin. De facto.

• heehehe likka

naiset yleensä puhuu yhtä ja tekee toista. Nähty on.

"Olen pienituloinen mutten köyhä, olen nainen mutten tyhmä. Minulle ei ole miehessä tärkeintä kroppa, ****** ja pankkitili, vaan se että millainen mies on luonteeltaan, perusolemukseltaan, maineeltaan"

Sanotaan että nainen hakee miehestä Rahaa eli iso pankkitiliä tai STATUSTA eli mainetta.

-Eli rahamies ei sinua kiinosta mutta maineikas kuuluisa muusikko jonka kautta voi saada itselleen mainetta ja jota voi arvostaa. Nykyään on tutkittu että maine eli se että olet julkkis ja hyvämaineinen on kovempaa näyttöä kuin olla pelkkä rahamies. tyypillisesti näin ajattelee yleensä nuori naispuolinen joka jo elää yltäkylläisyydessä iskänsä isoilla rahoilla ja haluaisi sen siistin coolinä pidetyn miehen vierelleen.

• 54---54
        heehehe likka kirjoitti:

naiset yleensä puhuu yhtä ja tekee toista. Nähty on.

"Olen pienituloinen mutten köyhä, olen nainen mutten tyhmä. Minulle ei ole miehessä tärkeintä kroppa, ****** ja pankkitili, vaan se että millainen mies on luonteeltaan, perusolemukseltaan, maineeltaan"

Sanotaan että nainen hakee miehestä Rahaa eli iso pankkitiliä tai STATUSTA eli mainetta.

-Eli rahamies ei sinua kiinosta mutta maineikas kuuluisa muusikko jonka kautta voi saada itselleen mainetta ja jota voi arvostaa. Nykyään on tutkittu että maine eli se että olet julkkis ja hyvämaineinen on kovempaa näyttöä kuin olla pelkkä rahamies. tyypillisesti näin ajattelee yleensä nuori naispuolinen joka jo elää yltäkylläisyydessä iskänsä isoilla rahoilla ja haluaisi sen siistin coolinä pidetyn miehen vierelleen.

en ikinä puuttuisi pitkällä tikullakaan johonkin turhakkeeseen jolla ei päässään ole enempää kuin naispuolisilla vastaavilla, eli pissiksillä... millä nimellä kutsutaan miespuolista pissistä.....

• *repesin nauruun*
        punnerra lisää kirjoitti:

Siihen pyörän polkemiseen sun polkemises sitte jääkii.

HAHHAHHAHHAHHAAA. Juuri niin. Hän polkee pyörää loppu elämän ja illalla myöhään keinovaginaa eli pumpattavaa barbaraa. Siinä polkemiset.

• Toivossa elävä..

Kuule , ihan oikeesti samaa mieltä olen kanssasi. Meillä on samat arvot ja uskon , että niin monella muullakin naisella. Tärkeintä on luonne ja millanen mies on olemukseltaan ja maineeltaan ja käytökseltään, siisteys on tärkeää. Ei todellakaan kiinnosta varakas k***pää... usko pois! Voi , kun vielä tapaisi ihanan miehen. terv Nainen 60v.

• vastatt u
        54---54 kirjoitti:

en ikinä puuttuisi pitkällä tikullakaan johonkin turhakkeeseen jolla ei päässään ole enempää kuin naispuolisilla vastaavilla, eli pissiksillä... millä nimellä kutsutaan miespuolista pissistä.....

Se on pissin.

• vastatt u
        vastatt u kirjoitti:

Se on pissin.

Siis pissis.

• Kokonaisuus
        Heh heh... kirjoitti:

Älä puhu roskaa. Haluat ihannne miehen kunhan sillä on rahaa ja hyvä työpaikka...

Ei tyhmää jaksais katella tai kuunnella kauan. Ajatuksia tarvii olla ja asennetta. Ne näkyy ja kuuluu arjessa ja käytöksessä. Olemuksessa ja toiminnassa yleensä...miten kohtelee muita ja miten kunnioittaa läheisiään. Vakka kantensa valitsee. Ja sen kyllä tyhmempikin tai kovin rakastunut huomaa ajan kanssa, että onko toimen aito vaiko ei.

Jokuntyhmä oikeestintyhmä voi olla paljon parempi kumppani kuin suurisuu muita halveksiva. Kunnoitus suhteessa on tärkeä. Toisen ja itsen. Molempien ja molemminpuolinen kunnioitu.

• niinnäin

niin se vaan menee jotta juoppo saa juopon ja työtön työttömän

• Tilastotietoa

Ei pidä paikkaansa.Juoppo saa kenet tahansa jos on hyvä kroppa ja naama.
        Työtön nainen yleensä saa työssäkäyvän miehen mutta työtön mies jää useimmiten yksin.

• 17+17
        Tilastotietoa kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.Juoppo saa kenet tahansa jos on hyvä kroppa ja naama.
        Työtön nainen yleensä saa työssäkäyvän miehen mutta työtön mies jää useimmiten yksin.

sillä naamalla ja kropalla ei oo mitään väliä vaikka olisi maailman 'ihanin' jos on vähääkään taipumusta juopoksi. hyi helvetta että nyt joku örveltäjä joka melskaa ,rikkoo kaiken, kaatuilee, vittuilee kaikille, pelottaa lapsia jos sellaisia kohdalle sattuu, menettää työnsä, loukkaa itsensä vähän väliä jne loputtomiin... hahahahhhaa kuka tuollaisen kanssa....

• riistäjän lait.....

Työttömän on vaikea saada parisuhdetta mutta kaiken lisäksi monelle miehelle tulee viimeistään kolmekymppisenä mielen että haluaisi perheen. Sama tilanne on monilla naisillakin sillä kolmekymppisten naisten sukupolvi on synnyttänyt vähemmän lapsia kuin edeltäjänsä. Syy on työttömyydestä ja pienistä palkoista sekä epävarmoista työpaikoista johtuva taloudellisen turvallisuuden puute.

Toimittajat puhuvat mielellään lapsettomista akateemisista uranaisista joita on todellisuudessa vain murto-osa ikäluokastaan koska todellisia yhteiskunnan kipupisteitä ei haluta nähdä. Tämä on nyt sen uusliberalistisen poltiikan seurauksia jonka puolesta suuret ikäluokat ovat äänestäneet. Pakko myöntää että tuntuu joskus työttömänä sinkkuna katkeralta katsoa samanikäsiten menestyneiden akateemisten tuttujen onnellisia perheitä kun itsellä ei ole edes työpaikkaa.

• 2+17

mikä on mielestäsi perhe... pitääkö olla lauma pentuja kiljumassa .... mulle perhe on puolisoni kissani, emme missään 'kriisissä' ole asian tiimoilta olleet, tuskin tulemme olemaankaan.Mikä hevatun lisääntymisvimma nyky miehillä on... sitten ei kuitenkaan kestetä sitä kiljuvaa laumaa vaan paetaan kapakkaan ja pian on sitten se katkera ero edessä.

• perhekö???
        2+17 kirjoitti:

mikä on mielestäsi perhe... pitääkö olla lauma pentuja kiljumassa .... mulle perhe on puolisoni kissani, emme missään 'kriisissä' ole asian tiimoilta olleet, tuskin tulemme olemaankaan.Mikä hevatun lisääntymisvimma nyky miehillä on... sitten ei kuitenkaan kestetä sitä kiljuvaa laumaa vaan paetaan kapakkaan ja pian on sitten se katkera ero edessä.

Oma mielipiteeni on se että kun olimme vaimon kanssa kahdestaan niin olimme pariskunta eikä suimkaan perhe. Kun poika syntyi olimme vasta perhe. Koira tuli sitten perheelle lisäjäsenenä..

• jeessssse
        2+17 kirjoitti:

-Loistava pointti. Länsimaissa ajatellaan että perhe on mies vaimo ja lapsi tai kaksi. Tähän mukaan ei sitten mahdukaan mitään muuta. Kaivaudutaan perheen kanssa omaan omakoti bunkkeriin ja tapaillaan vain muita perheellisiä joilla on lapsia.
        Ollaan sitten olevinaan niitä parempia. Sitten hermot menee ja uutiset voidaan lukea iltapäivälehtien palstoilta kohuotsikoin.

Lapsiperheet on eristäytynyt omiin porukoihinsa kaiken maailman pedofiili ja terroristi narkkari hysterian pelossa. Lapset opetetaan nykyään pelkäämään kaikkea.

Paljon on ollut puhetta sittä ettei enää miehet uskalla edes puhua lapselle koska se voidaan tulkita homo pedofiliana.

• Masa34

Joo-o tämä on tuttu tilanne minullekin..siinä missä nainen "pärjää" työttömänä ihan vain naisellisilla suloillaan (jos nyt näin voi sanoa) miesmarkkinoilla niin työtön mies romahtaa jonnekin maan matosen alapuolelle mitä tulee naissaantiin.

Työttömyys ei niinkään vähennä n.s yhden yön piparinsaantimahdollisuuksia (ne on yhtä alhaiset kuin ennenkin, mutta eivät sentään putoa nollatasolle), mutta se romahduttaa mahdollisuudet saada nainen vakavaan parisuhteeseen.

Minullakin on mennyt usean naisen kanssa ihan hyvin alussa kunnes puhe on siirtynyt siihen "mitä teen", siinä vaiheessa huomaa jo yleensä ilmeestä että naisella lopahtaa kiinnostus (sekä suhteeseen ETTÄ seksiin) ..kohteliaastihan ne aina jotain mumisevat että ei se mitään ja että kyllä se siitä, mutta se on aina ollut jotenkin lopun alkua - valitettavasti.

• viisasmies_saa

ei kande kertoo olevansa työtön köyhä enneku on saanu pinppii, sit se on se ja sama jos mimmi saa tietää ku rojut on jo rännissä =)

• No, koska muutat?

Tästä voi joku olla eri mieltä, mutta minusta et voi olla ihan kaikin puolin hyvä mies, jos jumitut jonnekin peräkylille työttömäksi ja haikailet elämän perään netissä, vaikka voisit tehdä jotain elämällesi - eli muuttaa sinne, missä on töitä.

Monet Hesassa töissä käyvät asuu muualla kuin Helsingissä. Työssäkäyntialue ulottuu Porvoo-Lahti-Hämeenlinna-Salo -akselille.

Jos haluat kulkea töihin junalla, niin kohtuuhintaisen asunnon saa lähimpää Helsinkiä, jos menee Lahden radan suuntaan: Kerava, Järvenpää, Mäntsälä. Sillä suunnalla asuminen on edullisinta ja hinnat tippuu lisää, mitä lähemmäksi Lahtea mennään. Myös pääradan varressa olevat Riihimäki ja Hyvinkää on edullisia paikkoja.

Jos voit kulkea töihin autolla, niin kannattaa muuttaa maalle, esim. Karkkilasta ja Salosta saa asuntoja melkein ilmaiseksi.

Vielä yksi jos, eli jos saat työpaikan Helsingin kaupungilta, niin melkein varmasti saat kaupungilta myös työsuhdeasunnon, joka on Helsingissä ja jossa on kohtuullinen vuokra.

Helsinkiin töihin muuttamista ei siis kannata arastella, koska palkasta pystyy maksamaan asumisen ihan hyvin, jos ei yritä väkisin asua liian kalliissa asunnossa ihan keskikaupungilla kalleimmilla paikoilla. Täällä on myös paljon meitä nuoria naisia, jotka olemme muuttaneet töitten perässä. Peräkylille emme täältä miehen perässä lähde, mutta jos tulet tänne niin ...

• ghktykty

Duunarin palkka ei ole Helsingissä sen parempi kuin muuallakaan mutta asuminen on järjettömän kallista. Kaikenlisäksi Helsingin työtilanne ei ole ollenkaan niin hyvä kuin hätäisempi kuvittelisi. Jollakin 2500 euron palkalla ei kuljeta kovin pitkiä työmatkoja sillä bensa kulujen lisäksi auto kuluu ja käy helposti niin ettei käteen jää kuin työn ilo.

• Yritä ajaa järveen.
        ghktykty kirjoitti:

Duunarin palkka ei ole Helsingissä sen parempi kuin muuallakaan mutta asuminen on järjettömän kallista. Kaikenlisäksi Helsingin työtilanne ei ole ollenkaan niin hyvä kuin hätäisempi kuvittelisi. Jollakin 2500 euron palkalla ei kuljeta kovin pitkiä työmatkoja sillä bensa kulujen lisäksi auto kuluu ja käy helposti niin ettei käteen jää kuin työn ilo.

Olet väärällä asenteella jos 2500 palkka on pieni. Meillä täällä helsingissä on parempikin työpaikka ja hyvä palkka. Nimittäin eduskunta.
        Joten mitäpä jos ensi vaaleissa asettuisit ehdolle peräkylän petterinä ja pääsisit eduskuntaan. Se jos mikä luulisi kelpaavan. Kukapa sitä nyt lähtisi pois peräkylän työmarkkinatuelta 500 euroa 2500 euron palkkatyöhön.

Jo asenteesi on enemmän kuin perseestä ja sinulta tulee puuttumaan kaikki tässä elämässä.

Mitäpä jos ajaisit sillä auton romullasi lähimpään järveen, pienenee bensakulut.

• KöyhätTöihinLoisimas

EIkö käyhän kannata mennä töihin niin sitten asiat järjestyy.

• Jeminaaaaaa

Kyllä työttömän(pitkäaikais) ja kouluttamattoman miehen kanssa olisi vaikea rakentaa vakavampaa suhdetta. Se ei haittaa jos miehellä on pitkä työhistoria ja sattuu just tapaamisaikaan olevan työtön väliaikaisesti, hyvät kuitenkin työllistyy aika nopeasti ja saahan ne hyvässä työpaikassa olleet miehet myös ansisidonnaista jotta voi viedä naisen vaikka illalliselle. Rikas ei tarvi olla mutta kyllä raha vaikuttaa ja luo edellytykset onnelliseen elämään. Tosiasia on kuitenki se että vaikka raha ei sellaisenaan tuokkaan onnea niin sillä voi hankkia kivan asunnon, bemarin, ja kaikkea mikä tekee onnelliseksi...jos sinut tekee oikeasti rahattomuus onnelliseksi niin siitä vaan mutta minä en aijo tyytyä ihan mihin tahansa.

• Totta joka sana

Mistä sinulle on tullut sellainen käsitys että kaikki miehet tahtoo mitään pitkää suhdetta ja on edes sinulle uskollinen? Sinua panetaan ja jätetään, siinä on osasi.

• Ei huoriin

Ei Bmw todellakaan tekisi minua onnelliseksi ovat iljettävimpiä autoja liikenteessä. Enkä myös kehtaisi naisystävääni Bmw kuljettaa.

• hmmm...

Mistä sinulle on tullut sellainen käsitys että kaikki miehet tahtoo mitään pitkää suhdetta ja on edes sinulle uskollinen? Sinua panetaan ja jätetään, siinä on osasi.

Taidat olla vielä alle 3-kymppinen?. Silloin minullakin vähän sama asenne. Kuitenkin rupesin kaipaamaan sitä vakituista ettei tarvitsi joka illalle ottaa uutta peiton alle. Löytyi kun olin täyttämässä 30 v.. Nykyään ollaan vaimon kanssa 50 vuotiaita. Olipa jopa välillä ero edessä mutta siitäkin kriisistä nähtävästi selvitty...Kuulut ehkä niihin jolla ei ole edes kykyä pitkäaikaiseen suhteeseen. Puhun siis pidemmistä enkä muutaman kuukauden suhteista...Nekun menee ihan panohommissa.....

• -----

Ei rakkautta ostaa voi ei liioin onnellisuutta, joka nuoresta asti laskee kaiken on ihmisen kuori.
        Totta tämä että käytännön asioita on vaikea saada sujumaan, mutta hauskaa on kun rakastuin mä luuseriin....

• mimmi 24v

Itse valitsen panijani ja sulla ei siinä ole osaa ei arpaa.... se et ole sinä.

• Totta joka sana

Minulla on naisia niin paljon kuin vain jaksan panna, ei tarvitse vongata. Sinua joku panee säälistä, se on sinun osasi.

• mimmi 24v

Minulla on naisia niin paljon kuin vain jaksan panna, ei tarvitse vongata. Sinua joku panee säälistä, se on sinun osasi.

mitä tarkoittaa 'säälistä pano'... säälistä antamisen kyllä tiedän, mutta en harrasta, tunnen kyllä pimun joka on niinkin tehnyt.Ei naisten tarvi olla puuttessa toisin kuin määrätynlaisten sällien...

• hihhhiihhihiii

Taitaa olla niin jotta saatkin, mutta ne on sen kurjimman räkälän möreä ääniset kaljasta antavat ruusut jotka sulle sulojaan suo.

• Armitar

Kysyn sinulta 'Totta joka sana'....mitä tarkoittaa panetaan....olen kyllä kuullut että pannaan... mutta panetaan.....

• MERJA 31

Kyllä varmasti tolla 'panetaan'' repliikillä saa jonkun pissiksen kun luulevat jotta on joku ulkomaanpelle. Siis ei voi olla totta... panetaan....hoono soome... panetaan,

• mies ei kykene

Joo tuo jää huomiotta kyllä se työtön on jotenkin sosiaalisesti vammainen.
      1. hakee naisesta vain spermamaljaa
      2. piikaa joka passaa hotellin tavoin
      3.elättäjää auton asunnon ja ystäväpiirin ylläpitäjää
      4. oli sanonta; "valkoinen nainen, on mustan miehen Mersu. " nyt elämään "kevyesti" suhtautuvalle miehelle nainen on Mersu... pitää vaan tyhjentää pussit ja leuhkia laskujensa maksajalla.
      Koko yhteiskunta on muuttunut perhe ei tarvitse enää röhkivää kotisikaa uroksen on tehtävä 50 % yhteisen talouden ja kodin hoidosta.

• Masa34

En voi hyväksyä ainakaan tuota 1. kohtaa, tietty ajattelen naissessa vain tussua jos en muuta naiselta saa (koska rahaton työtön mies ei nyt vain kelpaa naiselle), ei tässä muusta ole kyse.

• ustelemaan vaan

Naisissa on ominaisuus "hoivavietti", joka puuttuu miehiltä. Siksi useat NAISET rakastuu renttuihin tosielämässä. Työttömyys ei ole este rakkaudelle. Toki, jos EI OLE rahaa, ei voi KOMEILLA vaatteilla ja kännykän romuilla. Ne naiset joille MATERIA merkitsee kaikkea ovat pinnallisia, uus mies kiertoon, kun entine on imastu kuiviin.

Toki, jos ollaan spuge tasolla, pissat housussa haisemassa ja parta ajamatta on varmasti pakaamis mahikset aika nollissa. Jos ulkoisesti on siisti ja selvänä on mahikset moninkertaset.

Pieni pilma on siinä, et EI KUKAAN/EI MINKÄÄNNÖKÖSET naiset pitää omaa rimaa ihan liian korkeella ja siksi he on SINKKUJA. Tukkiainen on juuri hyvä esimerkki naisesta, joka ei tajua omaa tilaansa vaan leijuu pilvissä. EI mies käy koukkuun.

Nasten pokaaminen kandee tehdä niissä kuvioissa, jotka on ittelle HYVIÄ. Jos lähtee baariin ja ei oikeesti moista harrasta, mahdollinen saalis on 100% epäyhteensopiva.

Toisaaltaan sinkkuudessa on omat EDUT!! Ei muija määrää millon on se päivä ja millon siivotaan, millon katotaan NAISEN tv ohjelmaa ja millon nukutaan ja podetaan migreeniä, josta naiset kärsii yllättävästi, jos mies haluaa vällyjen väliin peuhuulle. Niin, MONET naiset tuppaa olemaan mustissa sukissa, joten sillon OMAT kaverit jää ja MUIJAN kaveri tulee tilalle.

Vaikka pano puuha onkin ihan kivaa, niin se on silti YLIARVOSTETTU juttu. Voihan emäntä olla VALMIS koklaamaan jotain EU standardin ulkopuolelle jäävää, niin vot.

• oldmetall

Ei seuran löytyminen aina siitä kiinni ole onko työllinen vai työtön.Moni nainenkin on työttömänä.
      Syy miksi naiset kavahtavat työttömiä saattaa piillä ennakkoluuloissa ja myös siinä jos nainen on töissä ja on tuloja ja jos tulot eivät ole kuitenkaan suuret niin ei voi oikein mitään tehdä kun kaikki tekeminen kodin ulkopuolella tahtoo maksaa.Kun olin aikoinaan työttömänä niin kunnon työttömät miehet olivat harvassa.Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että valitettavasti monella köyhällä oli moniaita ongelmia. Jos ei ole alkoholisti niin se on harvinaista herkkua, monilla on vakuutteluista huolimatta alkoholi-ongelma, on mielenterveysongelmia ja kaikenlaisia luurankoja kaapeissa.Monilla joita kohtasin, mutta en ryhtynyt suhteeseen oli megamonaaliset velat niskassa ja ulosottomies jahtasi ja monella "vesselillä" oli elatusmaksuja rästissä kun oli penskoja tehty useankin eri naisen kanssa.
      Kyllä miehetkin arvostavat rahaa ja työtätekevää naista.Köyhälläkin naisella on vaikeuksia löytää miesseuraa, koska daamilla ei ole varaa tuunailla garderoobia, käydä kampaajalla eikä pintabaareissa miehiä kytistämässä.
      Kun luin ketjua niin ilmeni selkeästi monen kirjoittajan kolkko asenne naisia kohtaan.Ei nainen halua olla pelkkä sexmaschine.Ei normi naisella kauheita vaatimuksia miesten suhteen ole kunhan vaan on täspäinen eikä raahaa entisten suhteiden katkeraa kuonakuormaa uuteen suhteeseen.
      Moni brassailee miten on koulutettuja ja varakkaita naisia tarjolla köyhällekin, hurjimmat huorimukset elvistelevät siittäjän taidoillaan.
      Erotiikka on ihanaa silloin kun se on kahden aikuisen ihmsen välistä hellyyden ja kiintymyksen osoitusta.
      Tiedän mistä puhun sillä olen ollut köyhä ja silloin työttömänä ja eronneena huomasin, että monet miehet olivat tylsiä, äkäisiä ja kireitä. Luulivat , että rahavarojen puutteessa seksi on ilmaista ja köyhä nainen levittää paremman puutteessa reitensä ja seksuttelee päivät pääksytysten. Moni mies valitettavasti luulee, että köyhä ja yksinäinen nainen on vailla minkäänlaista itsetunoa ja alistuu käyttörätiksi.Valitsin yksinäisyyden, koska en halua olla mikään esine.Kestin köyhyyden paremmin hyvien ystävien ja sukulaisten tuella ja löysin ilmaisia harrastuksia, hyötyliikuntaa, musiikin kuuntelua ja lukemista.Stadissa on myös paljon ilmaisia menoja ja tapahtumia. Voi yrittää keksiä mielenkiintoista tekemistä ja minä olin neuvokas ja yritän olla edelleenkin neuvokas ja saada päiviin sisältöä.
      Puutteeseen ei kuole vaikka se rassaa.
      Pitää vaan lopettaa itsesääli, ei seuraa löydä ruikuttamalla ja valittamalla. Pitää rakastaa itseänsä ja antaa arvo itselleen, en tarkoita, että on seuran suhteen epärealistisen ronkeli, mutta jos ei arvot ja asenteet kohtaa niin parempi olla onnellisesti yksin kuin onnettomasti jossakin laastarisuhteessa.

• ei kiitos

Olet täysin oikeassa.
        Olen puhunut asiasta useamman naisen kanssa ja seksi ei useimmin suju miehen asenne on sisään ja roiskaisen ja se on siinä.
        Kelpaa sitä sitten kassit tyhjää kilisten odotella naista passaamaan ihan muutenkin.

Ei kiitos.

Suomi poika on n. 10 cm juhla kunnossa joka kestää noin 30 sekuntia.

• Totta joka sana

"Syy miksi naiset kavahtavat työttömiä saattaa piillä ennakkoluuloissa ja myös siinä jos nainen on töissä ja on tuloja ja jos tulot eivät ole kuitenkaan suuret niin ei voi oikein mitään tehdä kun kaikki tekeminen kodin ulkopuolella tahtoo maksaa."

Asenteesta se on kiinni, kun osaa naisille kertoa juuri sitä mitä he tahtovat kuulla on naisia niin paljon kuin vain haluaa.

• sefyt

kas,kas... 'totta joka sana' vaihtoi nikkiä ja kertoi totuuden.

• 55+222

on myös naisia jotka kuulevat juuri sen mitä jätät kertomatta ja tuo sefyt in kommentti osui kuin osuikin näköjään kohteeseen kun piti seuraava vastaus tunkea väliin...

• Totta joka sana

Naisia on aika helvetisti, aina joku käy koukkuun.

• neiti-80synt.

se on kyllä paras kun turvautuu siihen karvalakkiin ja vaseliiniin, ei tule sitten niitä elareitakaan kun työttömänä on tämä tottajoka sana-tyyppi.

• Totta joka sana

Mitä väliä elatusmaksuista kun ei niitä tarvitse maksaa, tyhjästä on paha nyhjästä. Se on ihan naisen vastuulla jos lapsen pitää, turha tulla miehelle valittamaan. Sitäpaitsi maksaahan kaupunki elatusapua.

Työssäkäyvälle miehelle elatusmaksut ovat kauhistus, lähes pahinta mitä voi tapahtua mutta kun on työtön niin ei tunnu missään.

• nuukuus kunniaan

Mitä väliä elatusmaksuista kun ei niitä tarvitse maksaa, tyhjästä on paha nyhjästä. Se on ihan naisen vastuulla jos lapsen pitää, turha tulla miehelle valittamaan. Sitäpaitsi maksaahan kaupunki elatusapua.

Työssäkäyvälle miehelle elatusmaksut ovat kauhistus, lähes pahinta mitä voi tapahtua mutta kun on työtön niin ei tunnu missään.

Juuri tuollaisten tyhjää nyhjäävien takia pitäisi palauttaa voimaan entinen hyvä konsti: perhepinnarit pakkotöihin. Jos työnjohtajat olisivat tehokkaita, saataisiin tällä menetelmällä maamme tiestö kuntoon.

• Mennyt maailma
        nuukuus kunniaan kirjoitti:

Juuri tuollaisten tyhjää nyhjäävien takia pitäisi palauttaa voimaan entinen hyvä konsti: perhepinnarit pakkotöihin. Jos työnjohtajat olisivat tehokkaita, saataisiin tällä menetelmällä maamme tiestö kuntoon.

Milloin elatusmaksujen maksamatta jättäminen on johtanut pakkotöihin, joskus 1950-luvullako? Maailman muuttuu, ennen oli ennen, nyt on nyt eikä aika entinen milloinkaan palaa.

• juppana2

suomalaisen naikkosen kans saa jännittää koko ajan mistä se alkaa riidan ja hyppää vieraissa ja uhkailee erolla tämän tästä,itse en käytä alkoacja töis olen,kn tulin pidemm.työkaikalta yllättäen niin ämmän sai hakee kapakasta,turha haukkua miehiä,nainen on kasvattanu miehen siis äiti,suomi nainen on se joka riisuu mieheltä itsetunnon totaalisesti arvostelemalla ja ivaamalla,pariutukaa keskenänne eukot niin hyvä tulee,thai ja russ sata kertaa parempia.

• rgwqrgqegr

Olet ilmeisesti ymmärtänyt hieman väärin karvalakin käyttötavan... karvalakki pidetään päässä, ilman vaseliinia.

• 19+13

on se varmasti ilo olla aina rahaton ja persaukinen, ilman mitään omaa... niinhän nämä miehet työttömänä ilman naista ovat...kalja viina tupaakki ainoana lohtuna...siihen karvahattuunkaan ei irtoa enää mitään...sekin siis aivan turha kalu

• Totta joka sana

Minulla on ollut vahingossa enemmän naisia kuin sinulla tarkoituksella. Sinä saat naista rahalla, minä ilmaiseksi.

• Jaa-a

Minulla on ollut vahingossa enemmän naisia kuin sinulla tarkoituksella. Sinä saat naista rahalla, minä ilmaiseksi.

Jos se saaminnen on se pointtin, niin onko sillä väliä miten saa? Pääasia, että ihmistä kunnoittaen. Rahalla vai ilman...onko väliä?

• 16+10

ei se lukumäärä vaan laatu..rahaa en koskaan ole käyttänyt siihen... toisin kuin sinä, joka et enää kelpaa niille parinkympin vennääläisillekään... ja se karvahattusikin jo alkaa varmaan hylkiä eritteitäsi..

• Totta joka sana

Sinä saat vain rahalla, minä saan ilmaiseksi, näin se vain on

• pane pian

Sinä saat vain rahalla, minä saan ilmaiseksi, näin se vain on

Sinulle käy pian niin, ettet saa rahallakaan.

• Totta joka sana
        pane pian kirjoitti:

Sinulle käy pian niin, ettet saa rahallakaan.

Heikot sortuu elon tiellä, jätkä senkuin porskuttaa!

• MasentunutIlmanNaist

Mitä hittoa te oikein edes kuvittelette että joku nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun hulppean 400-500€ kuussa talouteen tuovan luuserin(!?) Kuten tuossa on aikaisemmin todettu, nainen pärjää köyhänä ja työttämänä naisillisilla avuillaan, kiteytettynä tämän voisi sanoa että pinppi kiihottaa sellaisenaan ilman että se tarvitse mitään oheistarjonta...miehen pitää tarjota laajalla skaalalla sitä sun tätä ennen kuin nainen kiinnostuu suhteesta - niin se vain toimii, turha vastustaa luonnonlakeja.

Kaikki orastavat suhteenalut ovat kariutuneet joka kerta sen jälkeen kun taloudellinen luuseritilanteeni on tullut selväksi naiselle, eihän ne sitä suoraan sano syyksi, mutta sen "aistii" (jopa helposti) jos kaikki on siihen asti mennyt hyvin.

• 20+9

köyhän miehen ainoa lohtu on VIINA!

• pretty woman 24 v

Eipä työtön nainenkaan kovin korkealla ole parisuhdemarkkinoilla. Ulkonäössä ei pitäis olla vikaa, olen vaalea hoikka urheilullinen. Haluaisin perheen, mutta kiinnostavat kunnon miehet menettävät heti selvästi kiinnostuksen kun sanon olleeni liki 2 v työttömänä! Mitää pubi-urosta en huoli

• Menen töihin
        pretty woman 24 v kirjoitti:

Eipä työtön nainenkaan kovin korkealla ole parisuhdemarkkinoilla. Ulkonäössä ei pitäis olla vikaa, olen vaalea hoikka urheilullinen. Haluaisin perheen, mutta kiinnostavat kunnon miehet menettävät heti selvästi kiinnostuksen kun sanon olleeni liki 2 v työttömänä! Mitää pubi-urosta en huoli

Suuret on luulot itselläsi, jos ei kunnon miehet sinusta ole kiinnostuneita et kovin kiinnostava ole, tämä on armoton totuus. Ei kunnon miehet tahdo mitään siivelläeläjää taakakseen.

• työtä tekevä

Olet vain nirso. Tuskin sulle kelpaa työtön tavis mies. Jos oot hyvännäköinen niin olet vaan nirso jollei ei kelpaa ketään jos ei ole rahaa ja ulkonäköä.

• sagasg

eiku miehet vaistoavat mulle-mies-ja -lapsia -kiitos-asenteen.

• työtä tekevä

Ei työssä olevakaan saa naisia. 11 vuotta töissä ja 11 vuotta sinkkuna olen ollut.
      Kyllä se on ulkonäöstä kiinni saako naisia ja mä en saa koska olen aika rumilus.

• kynsi katkes ooh

Köyhä ei saa tyttöystävää!! Höpö höö, saa jos tahtoo.

Köyhä saa naisen vaikka köyhänlaisen ja homma toimii. Mutta NAINEN on omituinen KONE! Hoivavietti iskee päälle, niin varakkaastakin mammasta on vaikea päästä eroon.

RAHA tai varallisuus ei estä naisen saamista, mutta toki vaikuttaa asiaan. Jos mies on normi tavis, siistit kledjut ja kampaa joskus näyttänyt, niin pääsee hyvin sisään "kutu" paikkoihin, missä seura mammaa vilistää.

Haluuko 50 cm korkoja käyttävän 3 metrisen veetuijian, joka ei ole tyytyväinen vaikka katuporalla pöristelis tuntitolkulla vaan kysyis "panitko jo". Juppi bimbot on juuri sellasia, jotka luulee kaikkien haluavan heitä.

• juppana3

suomalaisen naisen kans saa jännittää aina ja menettää hermonsa ja elämä yhtä helvettiä,3v kokemus riitti,eka hyppäs vieraissa toka samoin,ja riita piti saada pystyyn aina,suomal,nainen on oikukas ja kuvittelee itsestään liikoja,ja uhoaa,itse olen raitis töissä ym.mut naiset sai aikaan huonon itsetunnon,miehen on kasvattanu nainen siis äiti, tämä ämmät muistakaa kun haukutte miehiä,ja senhän te suomifemakot osaatte.pariutukaa keskenänne.

• Masa34

Vanha totuus on että köyhä nainen pärjää puhtaasti naisillisilla suloillaan (pinppi, peppu ja tissit) kun taas mieheltä edellytetään he****tin paljon enemmän laajemmalta skaalalta: pitää olla hyvä työ ja rahaa...mahdollisesti myös statusta ennenkuin voi saada naisen haaviin eikä silloinkaa ole varmaan.

• Hyvä Tuloinen

Ei hyvätuloinenkaan saa naista. Aina on pitänyt ostaa nainen yön yli suhteeseen tai Thaimaassa pariksi viikoksi.

Vähän alkaa näyttää siltä että tosirakkautta ei ole olemassa.

• Tosser36

fakta on että köyhän miehen ainoa lohtu on kaapeliporno ja oma käsi, valitettavasti:(

• Juopot saa naisia. Oon työtön mut en ole juoppo. Juon harvoin. Tunnen miehiä jotka juovat joka viikonloppu ja niillä on naisia. Eikä ne käy edes töissä vaan juovat kela rahat heti kun ne tulee. Tekisin mielelläni töitä jos sais jostain. Päivisin käyn kuntosalilla etten ihan rapakunossakaan ole. Salilla olen käynyt jo 1,5 vuotta ja ennen sitä harrastin myös liikuntaa. Juominen ei vaan kiinnosta eikä naiset kiinnostu koska en juo.

• Vuorovaikutukseen

Hui hai. Mene johonkin toimintaan, jossa kohtaat ihmisiä, jossa tulee yhdessä tekemistä vapaahtoistyö tm. Salilla ei vaan ole helppo kohdata ihmisiä. Se on niin yksinäistä,puurtamista.
        Parempi on kyllä,raitis sitten pidemmän päälle vaikka alkoholin avulla kynnys luodabruttavuuutta voi ola helpompi.

• köyhä mies

Miksi minä olen saanut 8 miinusta totuuden kertomisesta? On aivan selvää että naiset ei halua seurustella työttömän kanssa.

• Ajankäyttö

Millainen työtön, mitä se ajallaan tekee? Harrastaa, liikkuu, lukee? Tekee vapaaehroistyötä, mistä on kiinnostunut. Luonnosta lmiöistä? Jos on mielenkiintoja ja asennetta, niin kyllä kiinnostuneita kumppaneita löytyy. Minkälaista elämää työtön elää? Kun eintahlla saa sitä, että menee kirjastoon lukemaan tai lkoilemaan tai tansseihin. Ei sitä raha tee ihmisen puolesta. Ihan ite on tehtävä työttömän tai työssäkäyvän. Ei kannata luovuttaa.. Ottaa itseä niskasta kiinni ja etenee pienin askelin. Ja muistaa kiitellä niistä hyvistä asioista ja pnistumisisita joita eteen ulee. Näkee ja katsoo sen mikä on hyvää.

• yksin ja työtön.
        Ajankäyttö kirjoitti:

Millainen työtön, mitä se ajallaan tekee? Harrastaa, liikkuu, lukee? Tekee vapaaehroistyötä, mistä on kiinnostunut. Luonnosta lmiöistä? Jos on mielenkiintoja ja asennetta, niin kyllä kiinnostuneita kumppaneita löytyy. Minkälaista elämää työtön elää? Kun eintahlla saa sitä, että menee kirjastoon lukemaan tai lkoilemaan tai tansseihin. Ei sitä raha tee ihmisen puolesta. Ihan ite on tehtävä työttömän tai työssäkäyvän. Ei kannata luovuttaa.. Ottaa itseä niskasta kiinni ja etenee pienin askelin. Ja muistaa kiitellä niistä hyvistä asioista ja pnistumisisita joita eteen ulee. Näkee ja katsoo sen mikä on hyvää.

Oon työtön ja käyn salilla, liikun luonnossa, käyn kalassa kesäisin ja ja teen kaikenlaista. ei se siltin auta kun naiset ei halua tutustua.

• terse vaan...

Mä en jaksaisi ihan aidosti tota p*skaa lukea. Palstan aihe kiinnostaa, mutta ei sellaisen tyylin "keskustelu", jolla tänne nimettömään Suomi24:n havaitusti kirjoitellaan. Ei sitten millään tavalla liity jotkut parisuhdeasiat tämän aihealueen keskustelupalstan aiheeseen.

En tiedä, että millä pokalla kirjoittelijat tänne Suomi24:n kirjoittelevat ja veikkaan että ei montaa järkevää näillä palstoilla edes kirjoita, mutta jos niin onnellisesti olisi (epäilen), että edes yksi sellainen joka on aidosti kiinnostunut keskustelemaan köyhyydestä eli palstan oikeasta aiheesta yleisellä tasolla, eikä kiusaamaan ja pätemään ja trollailemaan ja pelleilemään ja muuta tahallista sivistymätöntä palstojen pilaamista, niin voisi kertoa minulle, että missä internetissä olisi keskustelupalsta tai foorumi(?), jossa älykäs pienituloisuudesta ja koyhyydestä keskustelemaan kiinnostunut voisi keskustella aiheesta eettisesti kirjoittamaan kykenevien fiksujen kanssa. Vaatimukset foorumille jonne voisin kirjoittaa olisi, että foorumi ei vaadi rekisteröitymistä, koska en halua nettipersoonaksi ja että keskustelua valvottaisiin siten, että ainoastaan normaalieettisten tekstien kirjoittajien tuotokset pääsis suodatuksen jälkeen palstoille. Suomi24:n keskustelun taso ei tyydytä. Jos kukaan kuvittelee, että esim. mä olisin koskaan kirjoittanut tänne Suomi24-palstoille mistään muista syistä kuin siitä, että tää on nykyisin melkein ainoa netin suomenkielinen keskustelufoorumi joka ei vaadi rekisteröitymistä, on väärässä.

Ei viitsis ottaa kantaa, kun en tiedä mihin tai miten näitä nimettömiä tekstejäni käytetään, mutta sen verran voin lukemaani tekstisisältöön sanoa, että ei varmaan mikään ihme ole, jos monille ei löydy parisuhteita, jos ihmissuhteita ajatellaan vain hyötysuhteina... Suomi24-keskustelijat ovat kiinnostuneita ihmisissä vain pinnallisista asioista, olen kyllä näitä palstoja lukenut huonoon oloon asti.

Ei kukaan fiksu perheenperustamisikäinen nainen varmastikaan esim. työttömiä miehiä karsasta, mutta sellaisia miehiä mini varmaan kyllä, jotka olisi taloudellisista syistä heti muuttamassa yhteen ja jotka olisi kärttämässä, että yhtä köyhän tai jopa köyhemmän naisen pitäisi osallistua miehen kuluihin tai jopa elättää mies. Ai niin, ja jos minä alkaisin parisuhteeseen koskaan kenenkään kanssa, vaatimus olisi myös että omat kämpät molemmilla. Korkeintaan leffalipun voisin joskus tarjota jos parisuhteessa olisin, mutta en tasan mitään että laittaisin ja ostaisin päivät pääksytysten naama hiessä omasta pussista ruokaa työttömälle ukolle, jonka harrastus olisi vaan istua illat baarissa kaltaistensa kanssa ja katsella formulaa ja piereskellä ja haukkua Suomi24-palstoilla sivistys...

Köyhissä miehissä ei ole muuta vikaa kuin se, että valitettavasti monet heistä ihannoivat vain rikkaita naisia ( huomaa Suomi24:n palstojen teksteistä) ja lika barn leker bäst vai miten se ruotsiksikin sanotaan, eli joku optiomiljonääri tuskin on kiinnostunut vaikkapa mun tyyppisestä - vaikka sivistynyt ja rehti olenkin, ihmisestä parisuhteessa, jolle saisi maksaa kaiken. Sellainen parisuhdemalli tuskin olisi tyydyttävä parisuhde ei köyhän eikä rikkaan kannalta.

Minä esimerkiksi en haluaisi parisuhteeeseen rikkaan miehen kanssa, mutta en kyllä minkään asiansa täysin sössineen koulutusta omaamattoman yleissivistystä omaamattoman tyypinkään kanssa, jolla ei olisi mitään toivoa selviytyä työttömyydestään koskaan normikeskiluokkaisen palkoille. Nykypäivänä elämä ihan taviksillekin on Suomessa taloudellisesti sen verran kovaa, että pitäisi olla aivan umpirakastunut ja sen oikean tavannut, että alkaisi parisuhteeseen. Ja kaikki kunnia ja onni niille, jotka ovat tavanneet ihmisen, jonka kanssa ovat päättäneet elää koko elämänsä. On paljon onnellisia liittoja, mutta niissä ihmisten pitää olla a ovat moraalisilta arvoiltaan riittävän samma, että homma toimii. Ne jotka hakevat suhteita muista syistä, niiden liitot eivät toimi ja sitten tulee avioeroja jne.

Ja ei ne aina köyhiä miehiä ole, jotka on itaria naiselleen. Itse seurustelin kerrankin jonkunkin kanssa ( ei liity palstoihin en ole nettihörhö), jolla oli neljä kertaa suuremmat tulot kuin mulla, ja tapaus tapasi valittaa, että kuinka mä en osallistu tasavertaisesti ruokakustannuksiin silloin harvoin kun yhdessä syötiin. Voi arvata, että en todellakaan sellaisen kanssa perhettä olisi alkanut perustamaan. Taloudellista hyötyä naisista ajattelvat mammanpojat on rikollisten ja muiden k*sipäiden jälkeen ihan absolut varmasti se ihmisryhmä, joiden kanssa naiset ei halua parisuhteeseen, koska äitinähän niille pitäisi toimia.

Toivottavasti tossa aloitustekstissä ei halvenneta tahallisesti. Olen ihan intuitiolla tulkinnut, että näillä Suomi24-palstoilla jotkut vihakirjoittajat purkavat pätemisen tarvetta.

• Oikea tavis

En oikein ymmärtänyt, että millaista seuraa haet? Olet leuhkinut, että kun valmistut, niin tienaat monikertaisesti tavan palstalaisiin verrattuna, eli rikas täytyy olla jos kelpaa?
        Ei ole köyhien puuhaa pitää kahta asuntoa ja taloutta kuten vaadit, joten mene perkeIeen poroporvari heIvettiin tältä palstalta oksentamasta sairaita aivopierujasi!

Olet onnenonkija ja kyyläät vain rikkaita, jos jaat persettäsi vain vähintään neljä kertaa enemmän tienaaville. Tuollaisella eliittihuoralla ei ole tänne mitään asiaa, joten pysy poissa! Tässä on sinulle oikea foorumi http://www.eliittikumppani.fi/

• mietippäs
        Oikea tavis kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt, että millaista seuraa haet? Olet leuhkinut, että kun valmistut, niin tienaat monikertaisesti tavan palstalaisiin verrattuna, eli rikas täytyy olla jos kelpaa?
        Ei ole köyhien puuhaa pitää kahta asuntoa ja taloutta kuten vaadit, joten mene perkeIeen poroporvari heIvettiin tältä palstalta oksentamasta sairaita aivopierujasi!

Olet onnenonkija ja kyyläät vain rikkaita, jos jaat persettäsi vain vähintään neljä kertaa enemmän tienaaville. Tuollaisella eliittihuoralla ei ole tänne mitään asiaa, joten pysy poissa! Tässä on sinulle oikea foorumi http://www.eliittikumppani.fi/

Nimenomaan köyhien puuhaa on pitää kahta asuntoa ja taloutta, silloin ne yhteiskunnan tuet parhaiten saa.

• perustyttö

olen nainen ja en todellakaan etsi rikasta.Minusta työtön kaltaisesi ihminen on ihan samalla tasolla,ja jos aikansa käyttää fiksusti niin kiinnostavaa seuraa.Ei pidä olla ennakkoluuloinen.älä ala sellaisen naisen kanssa joka tahtoo rahojasi.
      siinä vinkkini.

• ½köyhä m.

Köyhyydessä ei ole mitään vikaa, köyhät ovat usein onnellisempia kuin rikkaat. Espanjalaiset ovat köyhiä, mutta yhtä onnellisia kuin rikkaat pohjoismaalaiset.
        Tuon yhden vika on, että hänellä ei taida olla kaikki muumit laaksossa, vaan raivoaa vähän kaikesta, eikä sellaista arvaamatonta kahjoa jota pitää koko ajan pelätä, katsele pirukaan.

• köyhä nainen

Minulla työttömällä naisella ei ole mitään työtöntä miestä vastaan. Paljon tärkeämpää on mitä se mies tekee ajallansa. Itse teen koko ajan kaikenlaista, en osaa laiskottelua laisinkaan. Joskus sanon etten töihin kerkiäiskään enää mennä. Ja monella puuhastelulla voi taloustilannetta helpottaa.

• VARAKAS MUT TYÖTÖN

ite olen työtön nuori kloppi ja en kyl ottais persaukista velkojen kanssa kamppalevaan tyttöä ...kannatan tasa arvoa jotenka nyt on naisen vuoro elättää minut ja maksaa kaikki viulut

• Vapaa köyhä

Kyl köyhä mies naisen löytää kunhan ei kattele rikasta emäntää vaan yhtä köyhän ja sellaisen joka ei haihattele pilvilinnoissa. On niitä aikoinaan rikkaampiakin naisia yrittäny minuu vokotella mutta pakit on tullut niille koska sen tietää ettei sellaisesta suhteesta pidemmän ajan kuluessa tule mitään. Olen köyhä ja onnellinen oman vaimon kanssa.

• mies 38 työtön.

Olen työtön mies ja kaikki asiat muuten kunnossa mutta olen työtön. EN ole mitenkään komeakaan joten työttömyys ja rumuus niin ei naiset minusta kiinnostu. Käyn kyllä salilla ja teen kaikenlaista ,mutta töitä on vaikea saada. Oli minulla 12 vuoden vakityö mutta sekin loppui kun firma meni konkkaan. Sitten olen tehnyt pätkähommia mutta niistä ei tienaa oikein mitään. Naiset ei vaan ole minusta kiinnostuneita kun olen ollut 4 vuotta työtön ja en ole seurustellut 7 vuoteen ja treffeille en pääse.

Kyllä vaan kaikenlaiset juopot saa naisia koska niillä on rahaa juopotella joka viikko mutta itse en juo joten en ole kai niin kiinnostava sit

• ominkäsin onneen

Onneksi löytyy edes muutama Fiksu ja ajatteleva nainen.
      Suomessa on n. 100 000 alaikäistä lasta joita heidän toinen vanhempansa ei elätä ja jota ei lasten elämä kiinosta. Turha selitää et ole saanut "tilaisuutta" luonnekuva on selkeä ja syyn elatusten laistoon löydät aina samoin kun työttömyyteen.
      On olemassa satoja tuhansia erillaisia työitä, joista maksetaan palkkaa tai joilla voi ansaita. Sinua ei vain pyydä kukaan töitään tekemään, heilutellen rahatukkoa.
      nylkytä käteen

• ihminen

täytyy todeta että täällä kirjoittavien mielipiteet eivät ole älykkysosamäärältään korkella tasolla!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe