Elikkä jos on viron kansalainen ja asuu suomessa vakituisesti niin voiko ajaa autolla mikä on viron kilvissä? (auto on isän joka asuu virossa)
Muuttaako asiaa jos ottaa auton omiin nimiinsä ja pitää viron kilvet?
Kuinka tarkasti asiaa valvotaan?
viron kilvissä ajelu suomessa?
7
402
Vastaukset
- eestisuomi
Mistä päättelet että olen rosvo?
- hölmöjä riittää
Anteeksi kusipäiden kirjoitukset. On niin raukka, että uskaltaa kirjoittaa vain nimimerkillä. Voit tehdä ilmoituksen kunnianloukkakuksesta ja saat hyvät rahat. Tosin ko. kaveri on varmaan persaukinen.
- hölmöjä riittää
hölmöjä riittää kirjoitti:
Anteeksi kusipäiden kirjoitukset. On niin raukka, että uskaltaa kirjoittaa vain nimimerkillä. Voit tehdä ilmoituksen kunnianloukkakuksesta ja saat hyvät rahat. Tosin ko. kaveri on varmaan persaukinen.
Jaa, viesti poistettiinkin heti asiattomana, kun pistin siitä ilmoituksen...
- Hetken
Oliko se 6 kk kun voi ajaa Suomessa jos on ulkomaan kansalaisuus. Jos epäilevät niin on pystyttävä jotenkin näyttämään tämä aika. Matkalipuilla, passin leimoilla tai mitä nyt löytyykään.
Se että asut vakituisesti Suomessa muuttaa koko tilanteen. Silloin et periaatteessa saisi ajaa ollenkaan viron rekisterissä olevalla autolla. - S600V12
riittääkö että käy sitten vaan 6 kk välein leimaan passin lahden toisella puolella ja jatkaa menoa?
- 1+11
Mitä sinä rosvo täällä pörräät?
- =20
On asuttava ulkomailla vakituisesti, jolloin voi ajaa vuoden aikana 6 kk Suomessa. Pelkkä passin leimaus ei riitä, vaan on pystyttävä muutenkin osoittamaan, että on yli 6 kk vuodessa ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882