Elikkä jos on viron kansalainen ja asuu suomessa vakituisesti niin voiko ajaa autolla mikä on viron kilvissä? (auto on isän joka asuu virossa)
Muuttaako asiaa jos ottaa auton omiin nimiinsä ja pitää viron kilvet?
Kuinka tarkasti asiaa valvotaan?
viron kilvissä ajelu suomessa?
7
470
Vastaukset
- eestisuomi
Mistä päättelet että olen rosvo?
- hölmöjä riittää
Anteeksi kusipäiden kirjoitukset. On niin raukka, että uskaltaa kirjoittaa vain nimimerkillä. Voit tehdä ilmoituksen kunnianloukkakuksesta ja saat hyvät rahat. Tosin ko. kaveri on varmaan persaukinen.
- hölmöjä riittää
hölmöjä riittää kirjoitti:
Anteeksi kusipäiden kirjoitukset. On niin raukka, että uskaltaa kirjoittaa vain nimimerkillä. Voit tehdä ilmoituksen kunnianloukkakuksesta ja saat hyvät rahat. Tosin ko. kaveri on varmaan persaukinen.
Jaa, viesti poistettiinkin heti asiattomana, kun pistin siitä ilmoituksen...
- Hetken
Oliko se 6 kk kun voi ajaa Suomessa jos on ulkomaan kansalaisuus. Jos epäilevät niin on pystyttävä jotenkin näyttämään tämä aika. Matkalipuilla, passin leimoilla tai mitä nyt löytyykään.
Se että asut vakituisesti Suomessa muuttaa koko tilanteen. Silloin et periaatteessa saisi ajaa ollenkaan viron rekisterissä olevalla autolla. - S600V12
riittääkö että käy sitten vaan 6 kk välein leimaan passin lahden toisella puolella ja jatkaa menoa?
- 1+11
Mitä sinä rosvo täällä pörräät?
- =20
On asuttava ulkomailla vakituisesti, jolloin voi ajaa vuoden aikana 6 kk Suomessa. Pelkkä passin leimaus ei riitä, vaan on pystyttävä muutenkin osoittamaan, että on yli 6 kk vuodessa ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832