Sinisten sukkien pito tiistaisin on syntiä. Ai miksi, no koska MINÄ sain Jumalalta itseltään ilmoituksen asiasta. Tutkin Raamattua ja tämä on MINUN oikea pyhän hengen armolla tehty tulkinta.
Syntiä kaikkialla
2
81
Vastaukset
- Iskukuumennettu
Varokaa tuota harhaoppia sinisistä sukista! On selvä merkki eriseuraisuudesta jos EI pitä sinisiä tiistaisin!
Minulle pyhä henki kertoi jo paljon aikaisemmin että siniset sukat ovat jumalan tiistain pyhä sovitustyö vanhurkaudessa ja oikeamielisyydessä, armossa annettu herran vapahtajan sukkavalinta.
Ammeen ja muistakaa, siniset sukat tiistaisin tai olet tunnustanut että rakastat paholaista!iskukuumennettu
Mieli harmisa kuulakin on,Jeesuksen veren suojissa on turvallista olla,Jumalan ilmoitus on hänen sanassaan,varo vain omia mielijohteitasis ilma että ne ovat koeteltuja sanan valossa,
Paholaisen voi ajaa jeesuksen nimeen pois omasta perheestä ja rukoilla ystävien puolesta siota kaikki väärät henget.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339