särkee niin maan perhanasti

outoa kipua jaloissa

Mulla on jo jonkin aikaa ollut ihmeellistä kipua jaloissa, sääriluuta särkee, oikeassa lonkassa tuntuu kuin olisi hermo puristuksissa ja molemmat jalkaterät ovat kipeät, aivankuin normaali asento olisi jaloilleni epänormaali. Eli tuntuu, että jalkoja ei säre kun oikaisen ne balleriinamuotoon..
Sitten menee viikkoja, ettei säre ollenkaan, ja toisinaan menee jalat alta.
Olisiko syytä mennä lääkäriin vai voisiko tämä johtua kovasta treenaamisesta. Juoksen ja harrastan ratsastusta. Kävelen päivittäin työmatkat, yhteensä 12km, sekä juoksen n.10km. Ratsastan viidesti viikossa n.kaksi tuntia kerrallaan.

3

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konitohtori

eripituiset jalat! Niin kuin tosin itse asiassa lähes kaikilla ihmisillä. Mene peilin eteen, seiso rennosti, onko toinen olkapää alempana kuin toinen? Jos on, hanki piilokorko ja hoidata vaivasi esim. omt-fysioterapeutilla tai jäsenkorjaajalla.

• saa?

Mistä noita (miesten) piilokorkoja saa Suomessa?

• minä

myös tota säärikipua... tuntuu luussa asti ja jalat väsyvät tosi nopeasti. yölläkin särkee, kuin olisi kasvukipuja (22v, eli ei niitä). Joskus monta viikkoa putkeen särkyä, toisinaan helpottaa. Ei mitään reumaa ym. ole todettu. Kiitos neuvoista... minulla on aina ollut eripituiset jalat. johtuisiko siis vaiva siitä!!!! varsinkin, kun joutuu paljon kävelee päivän aikana, niin huh.huh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe