Onko

voiko asioida siellä

Touring camp /Hymer Center Espoo asiallinenfirma ??

15

1101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

on

• Et voi

Siellä ei kaivata itkijöitä!

• oletko itkijä

Oletko sinä asioinut siellä joskus,kun et enään saa sinne mennä ??

• Miksi kysyt?

Eikö Touring ole se firma joka vuokraa autoja? Eikö ne ollut mukana karavaanariohjelmassa missä Jeesuspojat vetivät leukaa yläsängystä? Jos oli niin hyviä autoja ovat!

Hymer Espoo on hyvä paikka mutta muista ottaa mukaan PlatinaVisakortti.

• Hymercenter hyvä

Touring camp on firma, joka vuokraa asiakkaitten omistamia autoja eteenpäin. Myy myös uusia ja etenkin käytettyjä. Kovaa hintaa pyysi uudesta kopio-Hymeristä. Originaali-Hymerin sai halvemmalla Hymer centeristä ja varusteet sai valita itse. Lisäksi yksi tuttu pitkäaikainen caravaanari varoitti, että vaihtoautona originaali-Hymer on arvokkaampi kuin Hymerin tehtaalla tehty Touring.

Hymer center myy uusia ja käytettyjä. Erittäin asiallinen - tulin nääs sieltä ostaneeksi. Kiersin pääkaupunkiseudun paikat lähes kaikki ennen kaupantekoa. Lähes kaikissa oli toki hyvä vastaanotto, mutta yhdessä isossa eivät minua oikeaksi asiakkaaksi uskoneet vaan myyjä lähti kesken kaiken jututtamaan joitain vanhoja tuttujaan, joilla oli jo auto ja vain pällistelivät siellä kahvitermoksen ääressä.

Hymeriin päädyin siksi että se ei ole puurimakehikko styroxirakenne vaan umpeenvalettu uretaani-sandwich. Carthago olisi ollut myös, mutta olivat liian isoja ja samalla kalliita.

• Firmat järjestykseen
        Hymercenter hyvä kirjoitti:

Touring camp on firma, joka vuokraa asiakkaitten omistamia autoja eteenpäin. Myy myös uusia ja etenkin käytettyjä. Kovaa hintaa pyysi uudesta kopio-Hymeristä. Originaali-Hymerin sai halvemmalla Hymer centeristä ja varusteet sai valita itse. Lisäksi yksi tuttu pitkäaikainen caravaanari varoitti, että vaihtoautona originaali-Hymer on arvokkaampi kuin Hymerin tehtaalla tehty Touring.

Hymer center myy uusia ja käytettyjä. Erittäin asiallinen - tulin nääs sieltä ostaneeksi. Kiersin pääkaupunkiseudun paikat lähes kaikki ennen kaupantekoa. Lähes kaikissa oli toki hyvä vastaanotto, mutta yhdessä isossa eivät minua oikeaksi asiakkaaksi uskoneet vaan myyjä lähti kesken kaiken jututtamaan joitain vanhoja tuttujaan, joilla oli jo auto ja vain pällistelivät siellä kahvitermoksen ääressä.

Hymeriin päädyin siksi että se ei ole puurimakehikko styroxirakenne vaan umpeenvalettu uretaani-sandwich. Carthago olisi ollut myös, mutta olivat liian isoja ja samalla kalliita.

Hymer Center on yhtä kuin Touring Camp Oy!! Petikossa Tarjoustalon pihalla on sitten sellanen firma kuin Touring Cars Finland. Se vuokraa niitä kopio-Hymereitä.

• Idtegroitu
        Hymercenter hyvä kirjoitti:

Saitko auton Trumatikillä?.Uusissa on Alde.

• Olitpa
        Idtegroitu kirjoitti:

Saitko auton Trumatikillä?.Uusissa on Alde.

taas noheva reino! Jatka vain tuohon sinun kehitysasteellesi sopivaan tyyliin!

• Sorry vaan...
        Firmat järjestykseen kirjoitti:

Hymer Center on yhtä kuin Touring Camp Oy!! Petikossa Tarjoustalon pihalla on sitten sellanen firma kuin Touring Cars Finland. Se vuokraa niitä kopio-Hymereitä.

jos meni Carit ja Campit sekaisin. Touring xxx on se joka on Petikossa. Hymer xxxx on se jota kehuin.

• hanskaa Tahvo
        Olitpa kirjoitti:

taas noheva reino! Jatka vain tuohon sinun kehitysasteellesi sopivaan tyyliin!

Tahvolla on se tötterömallinenauto . Seat!!! Muutenkin hän on kova vetää hanskalla. !!
        Suomen kovin

• Öllölän Tahvo

Minä olen Jokisen kanssa samaamieltä. Aina toiset saa paremman Seatin ,kuin minä ja Jokinen.
      Tyynekin on sanonut useasti , että ostetaan meillekin kunnonauto. Kai se on pakko,kun kaveritkin nauraa meidän Seatille jo.

• Eihän

sinulla reinorukka ole enään kavereita, ja muutkaan ei toki autolle naura vaan sinulle reinoparka http://urly.fi/5Jj ne nauraa!

• hyvä Tahvo
        Eihän kirjoitti:

sinulla reinorukka ole enään kavereita, ja muutkaan ei toki autolle naura vaan sinulle reinoparka http://urly.fi/5Jj ne nauraa!

Tahvolla on taas lääkevaikutus jäänyt liian lyhyeen ,kun yöllä kirjoittelee.
        Onko mennyt yöunet Fiatin kanssa taas ???

• nauris1

Karavaanari keskustelevat järkiasioita. Melko välkkyä väkeä.

• lempivaara

Kyllä kuusamon uistimet päihittävät rapalan klapukepit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53