Miten ihmeessä kukaan jaksaa nykyään elää enää maassa nimeltä Suomi? Tämä oli hyvä maa vielä vuonna 1994, kunnes liityttiin EU:hun. Piti asiat parantua, ja Eu oli muka itsenäisten valtioiden liitto. Ja paskanmarjat! Ja nykyään suomessa: Kielto kiellon perään, kielletään kaikki. Kansalaisilla tuskin on enää yhtään mitään muita oikeuksia, kuin olla masentunut. Sitten suomen hallitus: Täynnä munattomia, tyhmiä, laiskoja, ja itsekkäitä paskapäitä. Annetaan kaikki rahat ulkomaille, otetaan kaikki loiset tänne suomeen, niin. Sitten veroa veron perään vielä. Sananvapaudestakin on luovuttu jo, perustuslakia rikotaan vaikka miten, eikä kukaan puutu siihen, mutta myös ihmetyttää tämä suomen kansa: Radikaaleimmatkin muutokset hyväksytään mukisematta. Suomen kansalle varmaan olisi aivan sama, jos hallitus pöllisi kaikki rahat, ja kusisi vielä naamalle. Oikeasti vittu tätä maata nykyään... Ja te, jotka tulette sanomaat "muuta pois sitten, täällä ei ole pakko asua" älkää vaivautuko edes kommentoimaan.
Suomi on paska maa nykyään
134
2884
Vastaukset
- 3463454
Harmi, että yhdysvalloissa on paska presidentti, ja ne saavuttaakin siellä velkakaton maanantaina, muuten muuttaisin itse yhdysvaltoihin.
- Bushka
USA:ssa oli paska pressa, eli puska sr ja jr. Jenkkien velkaantuminen alkoi jo Bushin kaudella, silloin oli Enronit ja muut kuplat. Obama on siivonnu hienosti jälkiä.
- Anonyymi
Suomi on hyvä maa kansa vaan paskaa.
- Vituttaa
Ja Suomi ei muuten ole enää hyvinvointivaltio. Katsokaapa vaikka itsemurhatilastoja, niin näette. Samoin masentuneita ja syrjääntyneitä vaikka kuinka paljon.
- toisinpäin
itsemurhat ja murhat ovat itseasiassa vähentyneet
Katsoppa tosiaan tilastoja vähän pidemmältä ajalta - 43554353
toisinpäin kirjoitti:
Katsoppa tosiaan tilastoja vähän pidemmältä ajaltaälä jauha paskaa
- Vale,
toisinpäin kirjoitti:
Katsoppa tosiaan tilastoja vähän pidemmältä ajaltaEmävale, Tilasto.
- Anonyymi
Minä voin oikein hyvin. Jos juntit masentuvat kun "mitään ei saa enää sanoa" ja tappavat itsensä niin siitä vain tämä maailma paranee
- ei puutu ei
Mutta se ei johdu kokonaan kansasta, vaan tästä median aivopesusta ja mielenhallintaverkoista (kännykkäverkot). Oletko pistänyt merkille kuinka ihmisten mielialatkin menevät nykyisin samaa rataa?
- '-'
Suurin ongelma on se, että te ette halua rukoilla Isä Jumalan hyvän tahdon toteutumista Suomessa.
- Vituttaa
Työnnä sinä jumalasi perseeseesi. Ainoa paikka missä jumala on, on uskovaisten päät, muualla jumalaa ei sitten olekkaan. Saahan sitä rukoilla niin paljon kun haluaa sitä mielikuvitusolentoa, mutta mikään ei tule muuttumaan.
- se paha
raha, siinä sulle nykykristittyjen jumala
- Ple!
On siinä Jumalaa sulle, kun katsoo, miin mitään ei ole tehnyt!
Jumalas on raukkarääpäle, joka piileskelee puskissa pazkat housussa!
"Yhden käden mies"!
- Voi passitonta
luuseria. Mitenkähän sinulle kävisikään köyhässä kehitysmaassa esim. Venäjällä, jossa et paljon sossuavustuksia saisi, vaan joutuisit tekemään töitä tai rikoksia ruokasi eteen. Huonosti taitaisi käydä. Suomeen taitaist reppana jonottaa inkeriläisten kanssa;)
Ja Suomessa todellakin roskaväki saa elää kuin pellossa. Jos jossain sivistysvaltiossa viikonloppuisin näkisi niin paljjon juoppoja luusereita oksentamassa kaduilla kuin Suonessa, poliisit pidättäisivät kaikki, koska julkinen juopottelu on todellakin aidosti rangaistavaa lähes kaikkialla muualla paitsi Suomessa ja joissain turistirysissä, slaavimaissa sekä intiaanireservaateissa.
Onhan se toki Suomessakin, mutta valitettavasti sitä katsotaan sormien läpi.- Vituttaa
HAHAHAHHAH joku patriootti taisi peppukipeytyä kommentistani. Herää todellisuuteen: Suomi on paska maa nykyään. Ja ei, en ota sossutukia, ym. Mielestäni jokaisen pitäisi ansaita oma leipänsä.
- joku toinen
Vituttaa kirjoitti:
HAHAHAHHAH joku patriootti taisi peppukipeytyä kommentistani. Herää todellisuuteen: Suomi on paska maa nykyään. Ja ei, en ota sossutukia, ym. Mielestäni jokaisen pitäisi ansaita oma leipänsä.
Kuulin tänään hurjia juttuja, kuinka pappani ja hänen isänsä oli joutunut Neuvostoliittolaisten koneiden tulituksen kohteeksi Karjalassa joskus jatkosodassa. Onneksi selvisivät kai täpärästi, muuten en olisi tässä.
- :((
joku toinen kirjoitti:
Kuulin tänään hurjia juttuja, kuinka pappani ja hänen isänsä oli joutunut Neuvostoliittolaisten koneiden tulituksen kohteeksi Karjalassa joskus jatkosodassa. Onneksi selvisivät kai täpärästi, muuten en olisi tässä.
En toivo koskaan, että hän näkee 3 maailmansodan syntyä. Meinaan silloin hän ja me ollaan väärällä planeetalla. Pahalle näyttää maailman tilanne.
- joku toinen
joku toinen kirjoitti:
Oli nähnyt, kun kaksi lasta ja heidän äitinsä oltiin raakasti tapettu tielle venäläisenkoneen ampumana. Vielä tälläisiä kilipää hullusota kiihkoilijoita on täälläkin.
- En ole
Vituttaa kirjoitti:
patriootti, mutta yli 40 maassa matkustelu avaa silmät.
Kuvittele sinä vaan reppana, että sinulla olisi muualla paremmin.
Minulla on, koska olen varakas, sinulla ei. - tyhjä sielu
En ole kirjoitti:
patriootti, mutta yli 40 maassa matkustelu avaa silmät.
Kuvittele sinä vaan reppana, että sinulla olisi muualla paremmin.
Minulla on, koska olen varakas, sinulla ei.Henkisesti olet silti köyhä..
- 4+5
Teit olettamuksen, että henkilö on joku sossupummi? Miksi näin? Veroista kitiseminen ja eu yms...Kertoo, että henkilö voi hyvinkin olla keskituloinen tai hyvätuloinen (Sossuvieraat eivät pahemmin välitä veroista)...Eli hän voisikin hyvin pärjätä venäjällä? Ei se maa ole täynnä köyhiä ja kurjuudessa eläviä.
Juopot voisi minun puolestani heittää rotkoon tavatessa...Mutta on täysin faktaa, että tässä maassa säännökset ja lait on aika tyhmiä. Ne on suunnattu rajoittamaan tavallisen kansalaisen oikeuksia, mutta pedofiili saa edelleenkin olla oma itsensä ja jos ei hakkaa uhriaan niin on mahdollista istua talvipakkaset lämpimässä ja kesällä rannalle. - Anonyymi
Suomessa roskaväki menee eduskuntaan, että näin hyvin meillä...
- Anonyymi
:(( kirjoitti:
En toivo koskaan, että hän näkee 3 maailmansodan syntyä. Meinaan silloin hän ja me ollaan väärällä planeetalla. Pahalle näyttää maailman tilanne.
Ihmislajin tie on loppumassa.
Ihmisen vittumaisuus+putin+trump+rakettimies+eu= 3. Maailmansota.
Seuraavat lajit ovat tyhmempiä ja pärjäävät siksi.
- vali-vali-vali
Suurin ongelma Suomen on nykyään nämä kaikenmaailma MARISIJAT
ja VALITTAJAT. Ruikutetaan ja itketään KOKOAJAN.
Negatiivisyys, pessimismi ja tuollainen luuserimeininki ottaa päähän.
Vali-vali-vali
ja aina on syy jossain muissa, "EU" tai "hallitus" tai "joku" mutta ei itsessään- vapaa ei muurari
Omat ongelmat saattaa juotua pitkälle ympäröivästä yhteiskunnasta... ootko miettinyt moista?
- Sillo
kun omat asiat ei ole hyvin ei muustakaan ja ympäristöstä näe sitä. Ja meitä suomalaisia taitaa olla aika paljon nykysin.
- Punikit syyttävät
vapaa ei muurari kirjoitti:
Omat ongelmat saattaa juotua pitkälle ympäröivästä yhteiskunnasta... ootko miettinyt moista?
aina yhteiskuntaa ongelmistaan.
Varmasti yhteiskunta onkin ongelmien lähde kehitysmaissa. Suomessa kaikki on itsestä kiinni, äläkä reppana edes kuvittele etteikö tätä kaikki tietäisi.
Nuorenpana minäkin syytin demareita siitä, etten rikastunut tarpeeksi nopeasti, kunnes tajusin, että kaikki on itsestä kiinni ja dematritkin vain pikkuharmi. - vapaa ei muurari
Punikit syyttävät kirjoitti:
Varmasti yhteiskunta onkin ongelmien lähde kehitysmaissa. Suomessa kaikki on itsestä kiinni, äläkä reppana edes kuvittele etteikö tätä kaikki tietäisi.
Nuorenpana minäkin syytin demareita siitä, etten rikastunut tarpeeksi nopeasti, kunnes tajusin, että kaikki on itsestä kiinni ja dematritkin vain pikkuharmi.Reppana joo, mutta elossa vielä, vaikka sinun kiusana. heh. Kylve homo rahoissas ja nauti elämästä, mutta muista, että se kuolo korjaa sinutkin joku päivä sun rahat ei sillon paljoo paina. Mulla menee nykysin ihan ok. Vituttaaa vaan tämän maan myyminen ja hintojen ainainen kallistuminen yms. rappio joka paistaa joka paikassa paitsi rappari korruptoituneen kokkareen mielessä.
- 16.v
okea asenne. jos hallituksessa on kaikki pielessä niin suomen kansa on itse valinnut heidät sinne. syyttäkööt itseään. mielestäni hallituksessa tähdään kutenkin hyvää työtä, ja jos ette tyydy siihen niin ryhtykää itse muuttamaan mailmaa.
- rahoittaja1
vapaa ei muurari kirjoitti:
Reppana joo, mutta elossa vielä, vaikka sinun kiusana. heh. Kylve homo rahoissas ja nauti elämästä, mutta muista, että se kuolo korjaa sinutkin joku päivä sun rahat ei sillon paljoo paina. Mulla menee nykysin ihan ok. Vituttaaa vaan tämän maan myyminen ja hintojen ainainen kallistuminen yms. rappio joka paistaa joka paikassa paitsi rappari korruptoituneen kokkareen mielessä.
Kyllä totta on, että suomi kylvää veronmaksajien maksamia rahoja EU:lle ja näillä rahoilla minkä jo olemme maksaneet Suomessa saataisiin itsellemme paljon hyvää aikaiseksi. Vaikka meillä olisikin vielä paremmin kuin tällä hetkellä niin ne Eu avut on kuitenkin meidän rahojamme ja kaiken järjen mukaan ainoastaan suomen kansalla on käyttöoikeus omiin rahoihinsa. Minun mielestäni suomen puolueilla, ainoastaan Perus suomalaisilla on terve näkemys Suomesta ja suomalaisuudesta. Sekä siitä näkemys miten hölmölä nimelta Suomi tänäpäivänä toimii. On tiedossa esm se, että etelä euroopan maissa on paljon lievempi verotus kuin Suomessa, me siis tavallaan maksamme näille avustettaville maille siitä jonka he olisivat itsekkin voineet hankkia jos verotus olisi tätä luokkaa kuin Suomessa on. Mutta miksi me äänestäisimme sitten esm sossuja tai keskustaa ja Kokommusta nämä puolueet on jo kupanneet meiltä ihan kyllin rahaa, sille pyhälle lehmälle nimeltä EU.
- Anonyymi
16.v kirjoitti:
okea asenne. jos hallituksessa on kaikki pielessä niin suomen kansa on itse valinnut heidät sinne. syyttäkööt itseään. mielestäni hallituksessa tähdään kutenkin hyvää työtä, ja jos ette tyydy siihen niin ryhtykää itse muuttamaan mailmaa.
MUISTAKAA TÄMÄ ETTÄ POLIITIKOT VALEHTELEVAT AINA TÄÄLLÄ SUOMESSA.
ja oikein työkseen. - Anonyymi
Huomaatko!! Ruikutat itse koko ajan.
- Anonyymi
16.v kirjoitti:
Joo hyvin ne kyykyttää ja sortaa köyhää kansaa.
Suomen hallituksen mielestä se on vissiin onnistumista.. - Anonyymi
Punikit syyttävät kirjoitti:
Nuorenpana minäkin syytin demareita siitä, etten rikastunut tarpeeksi nopeasti, kunnes tajusin, että kaikki on itsestä kiinni ja dematritkin vain pikkuharmi.Olet pelkkä paskanjauhaja.
- pulinat pois
syytä itseäsi vain.
Me ollaan äänestetty päättäjät hommiin.
Ihan turha syyttää jotan näkymätöntä,
sun vaikutusmahdollisuus on äänestää oikeita tyyppejä.
Kansa on päättänyt, pulinat pois- salkkari
Eniro omistaa goldman sanch 10&. :D Ne laskee äänet kokkareiden laariiin.
- salkkari
salkkari kirjoitti:
Eniro omistaa goldman sanch 10&. :D Ne laskee äänet kokkareiden laariiin.
Ei kun siis Enirosta.
- Vituttaa
bää bää lammas, ei kansa tätä halunnut äänestipä mitä tahansa :D
- Ple!
"Me ollaan äänestetty päättäjät hommiin."
Olette todellakin äänestäneet idiootteja!
Sen huomaa eduskunnasta!
Minä en äänestänyt ketään niistä idiooteista, enkä usko, että kukaan muukaan fiksu äänestikään!
Ehdokkaani ei päässyt, koska teitä idioottiäänestäjiä oli enemmän!
ÄÄnestit pulisioita, et todellisia ihmisiä! - Anonyymi
Ple! kirjoitti:
Sen huomaa eduskunnasta!
Minä en äänestänyt ketään niistä idiooteista, enkä usko, että kukaan muukaan fiksu äänestikään!
ÄÄnestit pulisioita, et todellisia ihmisiä!Nyt on vuosi 2024 ja idiootti kusipäät vallasa
edelleen,ihan sama mikä puolue on vallassa
niin lopputulos on aina sama vittumaisuus ja
köyhän työtä tekevän riistäminen. - Anonyymi
Ple! kirjoitti:
Sen huomaa eduskunnasta!
ÄÄnestit pulisioita, et todellisia ihmisiä!Vaalit on aina pelkkää teattera täällä vaali
lupauksineen. - Anonyymi
Ple! kirjoitti:
Sen huomaa eduskunnasta!
ÄÄnestit pulisioita, et todellisia ihmisiä!En aijo enää äänestää,minulta on nyt äänestäminen loppu Suomen eduskunta vaaleissa,
ei. yksinkertaisesti motivaatio riitä enää mihinkään
tämän paskalandian "yhteiskunta" soopaan.
- Vituttaa
Miksi te ette uskalla hyväksyä sitä, että Suomi oikeasti on paska maa nykyään? Itsemurhatilastot korkealla, samoin masennus, syrjäytyneisyys, yms. Ja minäkö valittaja? En tiennyt, että faktojen kertominen on valittamista.
- 36363456
ei suomen nössö ja munaton kansa vain katsos halua myöntää sitä
- fakta on faktaa
älä selitä, valehtelet
- 36363456
fakta on faktaa kirjoitti:
älä selitä, valehtelet
Näetkö nyt AP?
- Anonyymi
Orpo ja Purra suorastaan ajavat pieni tuloisia köyhiä
syrjäytymään. - Anonyymi
Suomen hallitus on valehtelija ja murhaaja.
- itsemurhat VÄHENTYNY
Miesten itsemurhat vähenivät rajusti
Asiantuntijat arvelevat syyksi ilmapiirin muutosta
Suomalaiset tekevät aiempaa vähemmän itsemurhia. Vuonna 2010 itsensä surmasi 954 ihmistä, mikä on pienin määrä yli 40 vuoteen.
Pahin oli vuosi 1990, jolloin Suomessa tehtiin yli 1 500 itsemurhaa. Erityisen paljon ovat vähentyneet 25–44-vuotiaiden miesten itsemurhat, 1990-luvun alun runsaasta 500:sta noin 200 vuotuiseen itsemurhaan.- 36363456
lähdettä tälle?
- Etkö raukka
36363456 kirjoitti:
lähdettä tälle?
osaa edes nettiä käyttää?
Miten olisi vaikka vierailu Tilastokeskuksen sivuilla. - päin persettä menee
Me ollaan pikkhiljaa menossa kohti uusintoa 1990 vuoden koettelemuksista.
Moni tämän jo tiedostaa ja masentuu kun asioille ei mahda mitään. - google löytää
36363456 kirjoitti:
lähdettä tälle?
http://www.hs.fi/kotimaa/Miesten itsemurhat vähenivät rajusti/a1339986331582
lähde: Tilastokeskus - pisatutkimus roskaa
No kai nyt kun ikäluokat ovat pienentyneet.
Toinen syy on se että jos joka vuosi esim. miehiä tekee itsarin tietty määrä niin tulevaisuudessa on vain vähemmän itsarin tehneitä koska aika syö ja jauhaa mies populaa hautaan ja joka vuosi vaikka 25-44 vuotiaita on vaan vähemmän se on puhdasta matikkaa.. Ei herranjumala näitä propaganda iskuja mitä iltalehdet ja stakes syöttää. Ehkä kansa on jo mielia lääkkeistä niin unessa että perus matematiikkaa ei osata.
Ei ihme että opettajat valittaa oppilaiden matematiikan tason laskeneen kehitysmaa tasolle. - Anonyymi
päin persettä menee kirjoitti:
Me ollaan pikkhiljaa menossa kohti uusintoa 1990 vuoden koettelemuksista.
Moni tämän jo tiedostaa ja masentuu kun asioille ei mahda mitään.Eiköhän tämä kaikki ole ollut samaa paskaa tuon 1990 jälkeen koko ajan.
- Vituttaa
Miksi vastaatte provosointiviesteihini?
Ps. Suomi on oikeasti surkea maa.- Mitä provoja?
Jokainen maailmaa nähnyt tietää, että Suomi ei todellakaan ole surkea maa, vaan yksi maailman rikkaimmista maista - 20 rikkaimman joukossa.
Jos ei ole varaa matkustaa eikä näe todellista kurjuutta ei pysty sitä tajuamaan.
Surkeata Suomessa on ilmasto ja alkoholisoituneen roskasakin liian suuri määrä. - kultainen hanuri
Mitä provoja? kirjoitti:
Jokainen maailmaa nähnyt tietää, että Suomi ei todellakaan ole surkea maa, vaan yksi maailman rikkaimmista maista - 20 rikkaimman joukossa.
Jos ei ole varaa matkustaa eikä näe todellista kurjuutta ei pysty sitä tajuamaan.
Surkeata Suomessa on ilmasto ja alkoholisoituneen roskasakin liian suuri määrä.Mikä v itun roskasakki?
- 57657657
Mitä provoja? kirjoitti:
Surkeata Suomessa on ilmasto ja alkoholisoituneen roskasakin liian suuri määrä.20 rikkaimman maan joukossa, just joo. Valtionvelka yli 90 miljardia ja kasvaa vaan, eikä ole varaa edes maanpuolustukseen saatikka sitten hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämiseen. Mene muualle jauhamaan paskaa
- tyhmä kansa
57657657 kirjoitti:
20 rikkaimman maan joukossa, just joo. Valtionvelka yli 90 miljardia ja kasvaa vaan, eikä ole varaa edes maanpuolustukseen saatikka sitten hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämiseen. Mene muualle jauhamaan paskaa
Hyvinvointivaltiossa ruokakin maksaa ihan vitusti.
Veroja maksellaan ihan vitusti.
Kehotetaan palkkamalttiin, vaikka kaikki hintojen korotukset syö ostovoimaa vuosi vuodelta enemmän.
Sähkö maksaa ihan v itusti, samoin siirtomaksut, hinnat nousee.
Polttoaine autoon maksaa ja kaikesta mahdollisesta maksetaan ihan s aatanasti veroa.
Oletteko te ihan täyspäisiä, puhutte jostain hyvinvoinnista, niin. Varmaankin siitä omastanne.
Ostelette kiinalaista "laatua", täällä ei kannata tuottaa mitään.
Teollisuus ei kannata verojen ja tuulesta temmattujen maksujen takia.
Kaikki on vaan niin kallista, työntekijätkin on niin kalliita.
Mutta hei, pistetään polakit rakentamaan "laadukasta" olkiluodon ydinpommia.
Jotakin senkin laadukkaasta rakentamisesta kertoo sen hankkeen viivästyminen.
Te olette ihan v itun kujalla koko sakki. - Voi reppanaa
57657657 kirjoitti:
20 rikkaimman maan joukossa, just joo. Valtionvelka yli 90 miljardia ja kasvaa vaan, eikä ole varaa edes maanpuolustukseen saatikka sitten hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämiseen. Mene muualle jauhamaan paskaa
kun se on NIIN ulkona maailman menosta;)
http://www.talouselama.fi/uutiset/uusi vertailu suomi on maailman 7 vaurain maa/a2153214 - Anonyymi
kultainen hanuri kirjoitti:
Mikä v itun roskasakki?
Tarkoittanee varmaankin Porilaisia.
- Anonyymi
kultainen hanuri kirjoitti:
Mikä v itun roskasakki?
Tarkoittanee tavallista pitkäaikais työtöntä,
ylemmyyden tunnossaan,kun on itse saanut
jonkun tuki työpaikan,rappukäytävän siivoojana kolmeksi kuukaudeksi. - AnonyymiUUSI
Mitä provoja? kirjoitti:
Surkeata Suomessa on ilmasto ja alkoholisoituneen roskasakin liian suuri määrä.Olen nähnyt paljon maailmaa,ja sanon edelleen,
että suomi on paskavaltio.
- paremminvointiako
Suomi on mennyt aika paljon takapakkia järjettömän kallis maa nykyään elää, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin masentua pieneen kämppään.
- Heh heh he
Miloinkahan se on ollut "takapakin" merkki, että kaikki on kallista.
Minä kun aivan kuvittelin, että se juuri on rikkaan maan merkki;)
- Tyytyväinen
En sano, että muuta pois. Mä olen muuttanut ja oon tyytyväinen nykyisessä elinpaikassani.
Ajattelin sanoo vaan, että tänään oot 19 vuotta vanhempi kuin vuonna 1994. - Vituttaa
Miksi edelleen vastaatte provosointiviesteihini? :D
- nmjl900
Miksi itse vastaat?
- Muukalainenbsrt
Suomalaiset lampaat,olette euroopan säälittävintä sakkia,ette edes kansanäänestystä Eu:sta uskalla pitää kun yksi vanha kurttunaama kieltää!!
Lammaslauman tehtävänä on käydä töissä ja elättää kaikki rikolliset
mitä punaviiniräkä saa afrikasta ja lähiidästä vedettyä!Teillä ei ole luonnetta siksi te
olette määkiviä lampaita!- Anonyymi
Täysin totta,ja täten olemme ansainneet vittumaiset
kusipää päättäjät ja johtajat tänne,eikä edes ay liike pysty munattomuutensa takia mihinkään. - AnonyymiUUSI
Pitää edelleen TÄYSIN paikkansa.
Lammas kansaa.
- "mummeli""
Hei haloo. Mallihan on kopioitu suoraan Amerikasta. Lipponen sen aloitti.
Täällä noudatetaan orjamaisesti Chikakon koulukunnan talopusoppeja 1700- luvun malliin.
Köyhät kyykkyyn, ei meillä ole mitään arvoa. Kuunnelkaa mitä kokoomus jugentit puhuu, se yksihän joutui eroamaan, kun sanoi ääneen sen mitä ei pitänyt sanoa ääneen.
Nyt se Amerikka on tänne saatu, rikkaat rikastuu ja köyhät senkun kurjistuu ja keskiluokka ajetaan alas. Mikään julkinen palvelu ei toimi, koska sen ei haluta toimivan.
Pohjoismainen hyvinvointimalli ei Suomelle sopinut. Mistähän syystä Palme ja Anna Lind murhattiin ruotsissa?
Tässä menossa ovat kaikki puolueet mukana. Ja mua on turha haukkua komunistiksi! Kannatan Pohjoismaista hyvinvointia ja ihmisarvoa. - suomaalainensia
on helppo kusettaa ja verottaa, kun me ei laiteta mistää hanttiin. Lammas karjaa joilla ei ole edes aseita kohta metsästää.
- "mummeli""
Änestäkää vaan kokoomusta sitä tulee mitä tilaa.
On se käsittämätöntä, että äänestetään siitä millä narulla hirtetään. Ja 20% kansasta on oikein tyytyväisiä. Luulevatko nämä ihmiset kuuluvansa 5% rikkaimpaan vähemistöön?
Totuus on se, että "Suomen kansa on poliittisesti tyhmä kansa".
Katsokaas esimerkiksi sama luokituslaitos pitää Suomea AAA-maana joka luokitteli jenkkien roskalainat samaan kategoriaan. Ainoa tarkoitus on velkannuttaa Suomi todella kuralle ja sitä me aletaan olla. Sitten korot ylös.
Tämä uppoaa Kataiseen ja Urpilaiseen, kun häkä. Mallimaa, malli oppilas...hölmölässä niin on.- suomaalainensia
Kokoomuksella on media takana siten hyväuskoiselle suomalaiselle se menee kun veitsi voihin, kun ne jauhaa tästä globalisaatiosta... Oikeasti pitää ajaa pankkien ja suurfirmojen etuja.
- Anonyymi
Suomen kansa on kaikella tapaa umpi tyhmää,kun
antaa kusetta itseään,ranskassa olisi jo täysi kapina
päällä,tällaisesta vallassa olevien poliitikkojen
harjoittamasta vittuilusta köyhää kansaa kohtaan.
- asdf3f3f
Ennen Suomi yrittäjäystävällinen valtio, nyt se on yrittäjävihamielinen.
Ennen sanottiin että on lottovoitto syntyä Suomeen; nythän kaikki tietää että syntyvälle lapselle kuuluu yli 15 000 euron osuus valtionveloista.- euroopan linnake
Niin, kohtahan on jo liian kallista hankkia lapsiakin.
Oi Irma, tiedätkö sä, että meidän toukka makso 15 000. Paljonkohan sen piikkiin on otettu lisää velkaa, ennen kuin se alkaa itse tuottavaksi yhteiskunnan jäseneksi.
Rakas vaimoni, me ollaan vararikossa meidän lapsen takia....
Sä synnytit sen kersan velkaorjaksi...
- kalpea_kaakki
Suomi on heIvetin kallis maa asua ja elää. Esim. tässä maassa elää leveästi alle eurolla päivässä, eikä tarvitse siten välittää valtion velkaantumisesta tms. vittumaisuuksista. http://bot.fi/4zc
- Kaikki rikkaat
hyvinvointivaltiot ovat kalliita.
Se on riukkauden merkki.
Köyhissä' maissa on halpaa-
Oletko tyhmä vai haluatko vain antaa itsestäis sellaisen kuvan?
Se, että luusereilla menee huonosti, ei todellakaan tarkoita, että Suomella tai suurimmalla osalla suomalaisista menisi huonosti. Yritin tuossa löytää juuri äkkilähdön, mutta kaikki kaukomatkat oli myyty. Onko se laman merkki? - Läskinleikkaaja
Kaikki rikkaat kirjoitti:
hyvinvointivaltiot ovat kalliita.
Se on riukkauden merkki.
Köyhissä' maissa on halpaa-
Oletko tyhmä vai haluatko vain antaa itsestäis sellaisen kuvan?
Se, että luusereilla menee huonosti, ei todellakaan tarkoita, että Suomella tai suurimmalla osalla suomalaisista menisi huonosti. Yritin tuossa löytää juuri äkkilähdön, mutta kaikki kaukomatkat oli myyty. Onko se laman merkki?Tyhmyyden merkki maksaa silti liikaa veroja, jolla ylläpidetään liikaa byrokratiaa. Hallintoa voisi helposti leikata 200 000 - 300 000 henkeä. Verot tippuisivat ja hyvinvointi kasvaisi, paitsi entisillä loisvirkamiehillä.
- Anonyymi
Läskinleikkaaja kirjoitti:
Tyhmyyden merkki maksaa silti liikaa veroja, jolla ylläpidetään liikaa byrokratiaa. Hallintoa voisi helposti leikata 200 000 - 300 000 henkeä. Verot tippuisivat ja hyvinvointi kasvaisi, paitsi entisillä loisvirkamiehillä.
Nin, Suomessahan ei ole lahjontaa ja hyväveli
kerhoja......vai onko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nin, Suomessahan ei ole lahjontaa ja hyväveli
kerhoja......vai onko?On,mutta sitä ei tavalliselle kansalle kerrota
hys,hys. - Anonyymi
Läskinleikkaaja kirjoitti:
Tyhmyyden merkki maksaa silti liikaa veroja, jolla ylläpidetään liikaa byrokratiaa. Hallintoa voisi helposti leikata 200 000 - 300 000 henkeä. Verot tippuisivat ja hyvinvointi kasvaisi, paitsi entisillä loisvirkamiehillä.
JOO MUTTA KUN, HYVÄVELI KERHON KAVEREILLE PITÄISI SAADA KANSSA KORKEA
PALKKAISET "VIRAT". tämähän on sitä demokratiaa näiden mielestä.
- ikkremimin1
Täällä pitää olla kännissä, jotta kestää. Kertokaa se tulevaa työvoimapulaa paikkaaville moniosaajille, jotka saapuvat Finnairin sinivalkoisin siivin afrikan sarvesta pummilla.
- eu-mongolia
Herrojen ja rikollisten luvattumua, on tämä
- kalpea_kaakki
Moniosaajien luvattu maa, jokaq alkaa olla tiedostettu. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013021016657120_uu.shtml
Ei mene kauaa, kun yllätykseksemme huomaamme, että suomea puhuvat ovat vähemmistönä.
Demarit siis ovat oikealla asialla, veroja on korotettava ajoissa, että rahaa riittää tulijoille.- Jussuf (se sama)
Englanninkieltä on pelätty Suomen maaseudulla 1800-luvulta lähtien. Millähän keinolla pääsisitte noista peloistanne?
- 43254353
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Englanninkieltä on pelätty Suomen maaseudulla 1800-luvulta lähtien. Millähän keinolla pääsisitte noista peloistanne?
Ja mene sinä jauhamaan paskaasi muualle, valehteleva paska.
- haIIava_hevonen
Kokoomus on suitsimassa maahanmuuttoa. Se on jopa sen tärkein vaaliteema seuraavissa vaaleissa.
http://www.uutisaalto.fi/uutiset/2029379-ruotsin-kokoomus-haluaa-rajoittaa-maahanmuuttoa
Harmi vain, että tämä tapahtuu läntisessä naapurissamme.
Itänaapuri kunnostautuu tosin vielä enemmän pidättämällä muslimeja ja homoja ihan rajamme läheisyydessä, Pietarissa.
Tänneköhän ne karkaavat kummastakin suunnasta?
- EU - rakkautemme <3
Suomi on hyvä maa ja aina vaan paremmaksi muuttuu mitä enemmän EU kehittyy.
- Anonyymi
No,sitä on tässä odotettu viimeiset 30 vuotta.
- pitääkö tuota nyt
samanlaisena ympäriinsä kopioida? Mitä hyötyä tuosta on? Ei kukaan usko teidän foliopäänatsien juttuja muutenkaan.
- Leimat persees
Hei mää tiiän! tehhään kaks leimasinta, toine eu leimasin ja toine suomen lipun malline leimasin ja lätkästää eu laisille pers kannikkaa Eu leima ja sit niille jotk on suomalaisii suomen lipun malline leimasin. No nii ne sit maksaas nä Eu kulut suomeskii joil on eu lippu persees. Ne joil on suomen lippu persees eivä siit osallistus näihi Eu kuluihi ollenga. Nii täl taval tää kansa sit oppis paremmi ymmätämä mikä sille on paras. Tää leima kävis sit totistuksest siitä mitä mielt kuki on jaa vaajittaissa pitäs sit jokaise ain näyttä mitä mieltä se täst nyky menost on. JOs jossaki vaajittais sit tää jonkilaine henkkari nii se pitäs sit jokaise pers kannikastaa näyytä vaik kaupa kassal, pers kannikastaa et mis leiris kuki on jos alettas sit otta vaik enemmä ALV:ii niilt jotk on siin EU:s Kyl varmaa täl konstil tää kansa oppis sit ottaan järkevämmä kanna tähä nyky menoo
- Oletko loinen?
Vituttaa saa mammanpoikia ihan vapaasti, jollei paukut riitä muuhun. Jos mua vituttais noin paljon, menisin politiikkaan itse vaikuttamaan. Vaan on tää ihan hyvä maa, varsinkin niille henkisesti köyhille, jotka ei viitsi rikkaa ristiin panna oman elämänsä eteen.
Mitäs täällä on kielletty? Housuihinsakin saa paskantaa julkisella paikalla. Onnistuis kai aloittajaltakin. Ryypätä saa ja mässyttää roskaruokaa. Mitä muuta aloittaja vielä kaipaa? Pitäiskö saada tappaa ja raiskata ihan vapaasti?
Painu Venäjälle tai Afganistaniin, niin tiedät sitten vapauksista. Taitais tulla äitiä ikävä ja varsinkin paska-Suomen sosiaaliturvaa! - niin vittu
paska sosiaaliturva,elä sinä saatana 70e kuussa,soskun akan mukaan
- Suomen kansa
On se aika kummallista, kun valitetaan ja valitetaan, mutta mitään ei tehdä. Istutte vain sohvalla katsomassa telkkaria, ja murisette, kuinka huono valtio tämä nykyään on. Sitten on niitäkin joita ei kiinnosta edes Suomen asiat. Toki onhan se hallituksenkin vika, mutta suurin syypää on suomen kansa. Edellisissä vaaleissa jätti iso osa suomalaisista äännestämättä. Se jos jokin kertoo siitä, ettei suomen kansalla ole enään kiinnostusta, tai selkärankaa vaikuttaa asioihin.
Jos oikeasti haluaa vaikuttaa, pitää tehdä jotakin sen hyväksi! Menkää vaikka valittamaan Eduskuntatalon eteen, älkääkä oikeasti häpeilkö sitä omaa mielipidetttä. Jos haluaa vaikuttaa, pelkkä ajatus ei riitä, tarvitaan toimintaa. - petovihaaja
Suomessa on erittäin hengenvaarallistakin asua koska on niin paljon susia ja karhuja. Ne pitää tappaa kaikki sitten on vasta turvallista.
http://www.hs.fi/kotimaa/Kansanedustaja Mikko Alatalo puolustaa laitonta susijahtia laululla/a1361415508476 - V ittukuulat
V ittu kun V ituttaa.
Anu Saagim työnsi kuulan V ittuunsa ja haistoi, YLEllistä V ittuaan..
Moniko lapsi näki tämän vaginarituaalin? - paskat puolueet
Voin muuten sanoa että nuo puolueäänestykset ovat tänäpäivänä turhia, sillä KUKAAN niistä ei tee hevon vittuakaan. Vielä joskus olivat LUVANNEET tekevänsä jotain Suomen hyväksi, vittu nämä persereijät vain istuvat ja nauttivat vain omista palkoistaan! Vitun puolueet, perkele! Eipä sen väliä enää sillä mä lopetin itse äänestykset koska nämä pettävät lupauksensa aina. Äänestäköön se joka haluaa, tämä riitti minun osaltani. Hyvästi puolueet, luotto meni teihin ohi.
- jaagoppi2
Ehei vittu viinaa pittää juua pakkohan tällaiseen Suomen tilanteeseen on joku muutos tultava, muuten meijät Ryssä perii.
- Anonyymi
WELL COME PUTIN sanoo Suomen riistetty ja
huijattu köyhällistö,eli tavallinen kansa.
- palmroos
Suomi on hyvinvointivaltio. Vai onko?
http://www.youtube.com/watch?v=sMTWKmFoNXM- Anonyymi
PohjoisKoreasta ja Neuvostoliitosta opitun
propagandan mukaan Suomi on hyvinvointi valtio. - Anonyymi
Suomi on paskavaltio nykyään.
- paksat
Taidat valehdella, juntti
- Anonyymi
En tiedä muusta, mut sen tiedän että inhoan orpoa ja purraa
- Anonyymi
Vihaan koko eduskuntaa
- Anonyymi
Pitää elää ympäristöstä ja ihmisistä välittämästä.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen, oikeassa olet ja näin on asia kuten kirjotit. Voi meitä.
- Anonyymi
Väärin, suomi ei ole maa enää. Kaikki lait pitää hyväksyttää eussa. Eli emme voi tehdä itsenäistä politiikkaa.
- Anonyymi
Näin maattomana luontoihmisenä olen erittäin kiitollinen EU:sta. Maanomistajat luonnollisesti vihaavat EUta kun eivät saa enää sikailla entiseen malliin. Natura-alueet, arvojen liberalisoituminen, kuuluminen läntiseen yhteisöön, kauppojen tuotevalikoima yms. Positiivisten asioiden lista on loputon
- Anonyymi
Niin siis sinulle se itsenäinen politiikka on korruptiota. Harmittaa kun ei voi enää samaan malliin voidella päätöksen tekijöitä saunanlauteilla.
- Anonyymi
Tai siis Suomalaiset poliitikot eivät osaa yhtään
mitään.
- Anonyymi
Rasisti persut pilanneet suomen
- Anonyymi
Tai paremminkin Vihreät.
- Anonyymi
Asenteesi muistuttaa kovasti niiden amerikkalaisten asennetta, jotka haluavat Trumpin uudelleen presidentiksi. Tosin USA ei kyllä ole EU:n jäsenmaa joten ei siellä EU:n syyksi voi mitään panna. Saman aatteen edustajat kuitenkin vallassa olleet niin EU:ssa kuin USAssakin - siinä se syy on. Kyseisen aatesuunnan edustajat kutsuvat itseään "liberaaleiksi" ja vastustajiaan milloin miksikin: populisteiksi, laitaoikeistoksi, äärioikeistoksi, fasisteiksi, natseiksi. Nämä ns "liberaalit" USAn demokraattisessa puolueessa ja EU:n kansallisvastaisessa koalitiossa väittävät kannattavansa demokratiaa, mutta heidän ns "liberaali demokratiansa" on elitististä ohjattua demokratiaa, mistä kansan enemmistö kärsii, nekin, jotka eivät tajua kärsivänsä juuri siitä. Nämä "liberaalit" osaavat ovelasti väittää omien toimiensa seurauksia populistien, laitaoikeiston jne syyksi.
- Anonyymi
Ai että kansa kärsii liberaaliudesta? Kerrotko vielä että miten?
- Anonyymi
Pilattu mikä pilattu.
- Anonyymi
Pilattu on ainoastaan kaikki.
- Anonyymi
Myymme kultaa jotta voimme antaa rahat ukrainaan.
- Anonyymi
Vtun työttömät paskiaiset tuhosivat Suomen. Noista kun päästäisiin eroon niin olisi paljon mukavampaa.
- Anonyymi
Ihan tarkoituksella ylläpidetään nollatalouskasvua ja siten myös massatyöttömyyttä.
- Anonyymi
Hyvinvointi alkoi hiipua joskus 90-luvun alussa. Olisi hyvä tutkia mikä alkoi muuttua. Jo silloin alettiin puhua markkinavoimista. Nykyään kaikki perustellaan taloudella. Sen pitäisi auttaa sosiaalisiin ongelmiin siinä kuin luonnon kestokykyyn. Aika moni yhteiskunnan perusrakenne on kuitenkin rikki. Asuminen, perusturva ja terveydenhoito eivät toimi kuten ennen 90-lukua. Radiosta ei tule kuin viihdettä ja toimittajat vain kehuvat kanavaansa ja itseään. Tv-ohjelmat ovat pelkkää uusintaa. Kaupallisia kanavia kuitenkin riittää.
Ehdotan perustuslakituomioistuinta. Perustuslaki on yksi hyvä lähtökohta kun korjataan. Etujärjestöt eivät kuulu Eduskuntaan. - Anonyymi
EU:n syy.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä uuteen kotimaahansa eivätkä valita.
- Anonyymi
Tosi asia on että Suomi on läpikulku maa niille,työttömyyden takia he siirtyvät yleensä pois
Suomesta paremmille markkinoille,siitä huolimatta
vaikka niitä jeesataan hallituksen toimesta enemmän kuin omia köyhyydessä eläviä kansalaisia.
- Anonyymi
Suomessa on ollut koulukiusaamista ainakin 1970 luvulta alkaen!
Elikkä tuon takia Suomi on ollut paskamaa jo 1970 luvulta
Nykyisin Suomessa edes keskustellaan koulu ja työpaikka kiusaamisesta /vainosta
Vantaalla poika ampui yhden kiusaajistaan ja haavoitti muita kiusaajia!
Kukaan EI OLLUT HUMANNUT KIUSAAMISTA!
Kun kukaan ei "huomaa kiusaamista" siihen ei tarvitse puuttua!
Eli koko luokka ja opettajat ovat syyllisiä vainoon!- Anonyymi
Kannattaa antaa samalla mitalla takaisin.vittu vaikka kirvellä.
- Anonyymi
Monilla ihme hinku rikastua,miehillä enemmän kuin naisilla.
- Anonyymi
Kiitos sodan käyneille sukupolville.
Jotka nostivat polvilleen lyödyn valko-Suomen hyvään kehitykseen 1944 -1990.
Mutta 1990 - 2025. Suomea on alettu kaikin puolin alas ajaa.
Ja vähitellen Itsenäisyyskin on menetetty.
Ollaan siirrytty länteen suomettumisen ja keinottelun ja kiskonnan aikaan.
Alas ajosta, taloudellis kulttuurisesta alas ajosta vastaat se uudempi viher.vas,
sekä oikealla talous liberalismi markkinatalous uskovaiset.
Siis super naivismi politiikka otti vallan, ja jouduttiin ajautumis kehitykseen.
Tämä uudempi koulutettu poliitikko sukupolvet ja puolueet ovat irti realismista.
Ja Elää eri harhoissa trendikkäästi. Irti realismista.
Niinpä tuloksena 1990-2025 , itse toimien ja tehden, on Yli-Velka-Suomi.
Jossa talous ja tulonjako ei toimi, kun esim. on ollut esim. massa työttömyys koko-ajan 1990 -2025.
Lisäksi kehitys visiona on ollut turvaton anarkia, pervous, terrori, taxi-raiskaus kehitysmaa Suomi,
Elintaso virtaa ulos maasta. Ei itsenäinen, alisteinen netto-maksaja eu nato, ei osaa pelin politiikkaa. Vaan rahat imetään ulos.
Esim. Eu dumppaa Suomeen elättejä pakolla vuotavalta etelä rajalta, Suomi on kaikessa se maksaja, ja näin on mallina kehitykseen äo lasku, taantuva kulttuuri, ja talous ja turvattomuus.
Visiona siis on ollut turvaton lasten raiskaus ja ympärileikkaus silvonta maa. Jossa eläimetkin uskonnollisesti kidutus teurastetaan viiltelemällä !
Taantuminen on kaikin puolista. Paluuta synkkään menneisyyteen. - Anonyymi
Keinoälybotti Silja ei ole nyt aivan tilanteen tasalla. Kyllä Finland nimisiä paikkoja on maailmassa monta esimerkiksi Usa:ssa.
- Anonyymi
Suomen hallitus on aina ollut täysin sairasta PASKAA.
Haistakaa vittu kaikki herrat ja ministerit,te olette
tämän maan roskasakkia.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst305650- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473847Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija253052Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361938Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368