Veto pois tatuoinnin jälkeen

TatskaEero

Otin 4päivää sitten melko ison tatuoinnin kylkeen. Operaatio kesti 4h.
Sen jälkeen on ollut tosi vetämätön olo, ihan kuin olisi lievää kuumetta kokoajan, mutta mittarin mukaan ei ole.
Salillakin jaksan yleensä hyvin vetää tunnin treenin niin nyt olin jo 10min jälkeen niin poikki ettei pystynyt enää mitään tekemään ja huomasi kyllä tuloksissakin.
Tatuointi näyttää ulospäin hyvin toipuneelta ja kosketusarkuuskin alkanut jo hävitä. Olen hoitanut sitä ohjeiden mukaan.
Tätä kestänyt jo 4päivää ja alkoi jo heti tatuoinnin jälkeen.

Voiko johtua tatuoinnista vai onko jotain muuta?

163

16976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hottttt

Todennäköisesti normaali reaktio. Elimistö voi joskus ison rasituksen vuoksi ottaa hiukan ylikierroksia valkosolutuotannossa. Itsellä nousee joskus ihan kunnon kuume tatskan jälkeen.

• lifemocker

kuka idiootti menee tatuoinnin oton jälkeen salille?

• Shole

Varmaan samanlainen idiootti, joka menee jo seuraavana päivänä tekemään ruumiillista ansiotyötä. Kahdeksaksi tunniksi.

• lnjpo

Niin, tai ottaa tatuoinnin...

• marleynbobi

Kuka idiootti täällä antaa ohjeita mitään asiasta ymmärtämättä?

• Vellu36
        marleynbobi kirjoitti:

Kuka idiootti täällä antaa ohjeita mitään asiasta ymmärtämättä?

Jostain kumman syystä en ole vielä nähnyt yhtään tatuointia joka pukisi jotenkin myönteisesti ihmistä. Huorat ja linnakundit tulee väistämättä mieleen..
        No, jokainen tavallaan , vapaa maa ja jokainen vastaa tekemisistään

• psykonahka
        lnjpo kirjoitti:

Niin, tai ottaa tatuoinnin...

Asiaan liittyy voimakkaasti myös ihmisen alitajunta, eli tiedostamaton tajunnan osamme. Sen täytyy hyväksyä uusi tatuointi osaksi ihmisen olemusta ja jos esim. tatskakuvassa on vaikkapa kala, ihmisellä voi esiintyä kalamaisia fiiliksiä ja tarvetta uimiseen tai sukelteluun vedessä. Jos kuvassa on iso lohikäärme, ei ole mikään ihme että kuume aluksi nousee, koska dragon kuuluu tulielementin eläimiin.

• tossa sanakirjassa o

• khjnjuy8u
        psykonahka kirjoitti:

Asiaan liittyy voimakkaasti myös ihmisen alitajunta, eli tiedostamaton tajunnan osamme. Sen täytyy hyväksyä uusi tatuointi osaksi ihmisen olemusta ja jos esim. tatskakuvassa on vaikkapa kala, ihmisellä voi esiintyä kalamaisia fiiliksiä ja tarvetta uimiseen tai sukelteluun vedessä. Jos kuvassa on iso lohikäärme, ei ole mikään ihme että kuume aluksi nousee, koska dragon kuuluu tulielementin eläimiin.

psykonahka...Tää oli ihan paras vastaus mitä oon koskaan lukenu :)

• erkki
        Vellu36 kirjoitti:

Jostain kumman syystä en ole vielä nähnyt yhtään tatuointia joka pukisi jotenkin myönteisesti ihmistä. Huorat ja linnakundit tulee väistämättä mieleen..
        No, jokainen tavallaan , vapaa maa ja jokainen vastaa tekemisistään

Tatuointi onkin oiva tunniste kantajastaan: ei tarvitse yrittää tehdä lähempää tuttavuutta päästäkseen perille ko. henkilön persoonasta, voi hypätä suoraan yli.

• yksinainenvaan

" Salillakin jaksan yleensä hyvin vetää tunnin treenin niin nyt olin jo 10min jälkeen niin poikki ettei pystynyt enää mitään tekemään ja huomasi kyllä tuloksissakin. "

Missä kohdin tässä sanotaan että ap olisi mennyt heti tatuoinnin oton jälkeen salille? Lukemisen ymmärtäminen taas... Siis aiemmin on jaksanut tunnin treenin, mutta tatuoinnin ottamisen jälkeen ei jaksa kuin 10 min. Eri juttu sitten kannattaako kuumeisen olon kanssa lähteä salille.

• tyttö
        erkki kirjoitti:

Tatuointi onkin oiva tunniste kantajastaan: ei tarvitse yrittää tehdä lähempää tuttavuutta päästäkseen perille ko. henkilön persoonasta, voi hypätä suoraan yli.

Minäkin mielellään hyppään sut Erkki yli.

• nauran nauran
        tyttö kirjoitti:

Minäkin mielellään hyppään sut Erkki yli.

:D tää on hauska palsta. Päivä parani kertaheitolla! Kiitos teille!

• joopajoo6

molemmat kädet ja päänahka tatuoituneena voin sanoa että voi mennä, penkki kisat oli 2 päivää salin jälkee ja kultaa sieltä tuli. ei se tatuointi mihkään siitä enää lähde-.-

• Matti N
        erkki kirjoitti:

Hyvä Erkki, hyvä vastaus sulta!

• jhyst

ei se tatska salista mikskää mee.. idiootti

• P. Pertti

Hikoilu ei ainakaan sovi tatskalle... ********

• 14+12

Lifemocker käy vaa vähän kuumana, kun sai bannit nuorten palstalle :D!

• ProPiikki

Mene vaan salille vtun palikka, vaikka suoraan tatuoijalta, mutta älä mene vikisemään kuvan tekijälle, että kuvan pilalle meneminen oli hänen syytään.

• W.Wagner
        P. Pertti kirjoitti:

Ihmiselle ei ainakaan sovi tatska. EU määrää että possulle se pitää tehdä, mutta sen sopivuudesta en menisi sioillakaan takuuseen.

• colourfull
        P. Pertti kirjoitti:

Ehkäpä sitä tatuointiväriä kulkeutui myös maksaasi verenkierron kautta ja vetelä olosi johtuu siitä että maksa on rasittunut.

• Sana sen sanoo
        W.Wagner kirjoitti:

Ihmiselle ei ainakaan sovi tatska. EU määrää että possulle se pitää tehdä, mutta sen sopivuudesta en menisi sioillakaan takuuseen.

Vanha Testamentti, lll Moos 19:28 sanoo:

Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

• lifemocker
        14+12 kirjoitti:

Lifemocker käy vaa vähän kuumana, kun sai bannit nuorten palstalle :D!

ei asiallisesta käytöksestä mitään banneja voi saada

• Minkki4

Normaali reaktio. Varsinki jos kuvassa on paljon mustaa niin se nostattaa helpostikin 39 asteen kuumeen pariksi päiväksi.. Jokainen reagoi tavallaan :) Ja oikein, hikoilu ei sovi tatskalle.

• no panic

Sait neuloista HIV:n

• jaah?

Ilmeisesti monilla suomalaisnuorilla on paljon ylimääräistä rahaa, kun mulla ainakaan ei ole koskaan ollut varaa tai kiiinnostusta ottaa yhtäkään tatuointia ja mä olen ylempää keskiluokkaa. Tosin en kyllä tatuointeja ole koskaan halunnutkaan, ne on rumia. Yhden tatuoinnin hinnalla ostaisi sata Nobelistien ja maailman fiksuinpien humaanien ihmisten kirjoittamaa kirjaa, auttaisi syöpäsairaita tai hankkis vaikka kaupungin teatteriin vuosikortin.

Minulla ei sinänsä ole mitään torsoaan koristelemisintoisia vastaan, koska ei kukaan edes huomaa muiden tautuointeja, kukaan normaali, mutta itse laittaisin vaikka köyhien keräykseen mieluummin senkin rahan, kuin että laittaisin kroppaani mitään ja salaa olen iloinen, jos kaikki terveet ihmiset jotka käy vaikka plastiikkakirurgiulla, että jos saavat oireita narsismistaan. Suorastaan nauran, että jos vaikka joku narsisti kasvojenkohotushyypiö sa kivuliaita oireita tekofyllihuulistaan tai kuminaamastaan, tai vaikka tatuoinneista. Ne ihmiset on niin omahyväisiä, että ne ei tajua, että jos koskaan on kokenut todellisen vakavan fyysisen sairauden, sen jälkeen ei leiki terveydellään.

• marleynbobi

Ei ne nyt niin kalliita ole, 200€:lla saa jo hyvän ammattilaisen tekemän väritatuoinnin tupakka-askin kokoisena ja mitä enemmän niitä otat, sitä edullisempaa varsinkin jos käy samassa paikassa/samalla tatuoijalla.

• vwfvw

jaah? kuinka huonosti kyseisellä nimimerkillä varustetulla ihmisellä menee.varmaan suurin osa suomalaisista naurais tolle.

• Relaa13

Jos olet ylempää keskiluokkaa, niin sinulla ON varaa laittaa rahaa "köyhien keräykseen". Tee se heti, niin saat puhtaan omatunnon puhtaan nahan lisäksi. Tosin päihteiden käyttöä (kotimaa) tai tyrannihallintoja (ulkomaat) sillä osittain rahoitat. Hello ihan aikuisten oikeasti. Yhä edelleenkin Suomessa on pienimmästäkin tulonsiirrosta mahdollista ottaa tatuointi. Kyse on säästämisestä ja valinnasta. Viiskymppiä kuussa tekee kuussataa vuodessa. Sillä jo tekee jotain. Samalla rahalla voi säästää lomamatkaa, soitinta tai pesukonetta varten. Tai kännätä ja röökata, syödä ylihinnalla, pitää bensasyöppöä autoa jne. Kyse ei ole mistään yliluonnollisista menoeristä. Kannattaisi itsesi pitää kirjaa menoista, kun et noilla tuloilla hallitse rahankäyttöä.

Muistaakseni tatuoijani puhui "tatsakuumeesta", eli mahdollinen reaktio. Itselläni tulee aina kuumeinen olo jo tatsaa tehdessä, tosin jännitän aivan valtavasti. Tosin on ihan mahdollista, että olet saanut muun taudin samanaikaisesti. Kuuntelee kroppaasi äläkä rasita itseäsi liikaa. Ja tietysti jos rupeaa olemaan pumppuoireita tms. vakavampaa, niin lääkäriin. Rasitus voi edesauttaa esim. flunssan jälkeisen sydänlihastulehduksen puhkeamista.

• sun asiat evvk!

Ei ketään kiinnosta mihin sulla on varaa. Kysyttiin onko normaalia että tulee kuvan oton jälkeen kuumeinen olo. Vastaus on että on normaalia. Kysyttävää?

• Se on sentäs
        marleynbobi kirjoitti:

Ei ne nyt niin kalliita ole, 200€:lla saa jo hyvän ammattilaisen tekemän väritatuoinnin tupakka-askin kokoisena ja mitä enemmän niitä otat, sitä edullisempaa varsinkin jos käy samassa paikassa/samalla tatuoijalla.

tuhatkaksisataa mummonmarkkaa. Ei hyvä luoja sentään näitä nykyajan nuorten hömpötyksiä. Ollaan niin homoja ja laitetaan tatskoja ja vaikka mitä moraalista saastaa.

Ennen sentään riitti pikkufiiatti ja siihen karvanoppa somisteeksi taustapeilistä killumaan.

• Fyffeä riittää
        Se on sentäs kirjoitti:

tuhatkaksisataa mummonmarkkaa. Ei hyvä luoja sentään näitä nykyajan nuorten hömpötyksiä. Ollaan niin homoja ja laitetaan tatskoja ja vaikka mitä moraalista saastaa.

Ennen sentään riitti pikkufiiatti ja siihen karvanoppa somisteeksi taustapeilistä killumaan.

Mulla maksoi 950 euroa pelkästään yhden käden kokotatuointi. Molemmat kädet ja jalat tatuoitu kokonaan, samoin selkä, rinnassa ja kaulassa myös. Vielä vähän mahtuu lisää. Tatuoinnit ei ole kalliita niin kauan kuin niitä saa rahalla.

• hakeudupa hoitoon

"
        Minulla ei sinänsä ole mitään torsoaan koristelemisintoisia vastaan, koska ei kukaan edes huomaa muiden tautuointeja"

Miksi sitten kommentistasi oikein huokuu irrationaalinen inho tatuoituja ihmisiä kohtaan?

"kukaan normaal"

Sinua ei ainakaan näihin normaaleihin lueta.

"Suorastaan nauran, että jos vaikka joku narsisti kasvojenkohotushyypiö sa kivuliaita oireita tekofyllihuulistaan tai kuminaamastaan, tai vaikka tatuoinneista."

Sadismi on kauhea tauti.

• Karvanoppala
        Se on sentäs kirjoitti:

Olitko nuorena kovakin homo pikkufiiattisi ja karvanoppiesi kanssa?

• jaah?
        vwfvw kirjoitti:

jaah? kuinka huonosti kyseisellä nimimerkillä varustetulla ihmisellä menee.varmaan suurin osa suomalaisista naurais tolle.

Jos minua tarkoitat (käytin omassa kommentissani tän Suomi24:n etusivulta lukemaan tulemaani tämän ketjun aloitukseen esittämässäni nimettömässä kommentissa nimimerkkiä "jaah?" ja tulen käyttämään tässäkin poistuaksessani, enkä ole tämän Suomi24:n jäsen), niin ei ainakaan niin huonosti mene mulla, kuin mitä muilla teillä, jotka tänne Suomi24:n omituisia ja epämiellyttäviä juttujanne kirjoittelette... Noh luettelenpas nyt muiden käyttämiä nimimerkkejä tästä ketjusta (kirjoittajien määrää en toki tiedä, mutta sairaita on nimimerkkivalinnat): ketjun aloituksen laatinut aloittanut näkyy käyttävän nimimerkkia "TatskaEero", sitten näkyy olevan mm. nimimerkit "Karvanoppala", "Fyffeä riittää" ja "marleynbobi", sinä näyt olevan nimimerkki "vwfvw", sitten näkyy olevan nimimerkki "P.Pertti", sitten näkyy olevan nimimerkki "Minkki4", nimimerkkii "Shole", sitten näkyy olevan nimimerkki "hotttttt" ja nimimerkki "leimattua lihaa" ja niimerkki "LaatuLihaa!" ja toi inhottava joka vielä käyttää jotain kuvaa, toi rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittava nimimerkki "lifemocker" (mockin' tarkoittaa suomeksi muuten kiusaamista jos joku ei tiedä, eli kyseinen kirjoittaja on hullu ja olen ton rekisterlityneen nimimerkin juttuihin törmännyt muillakin tän Suomi24:n palstoilla!), nimimerkki "ProPiikki" ja mitä vielä muita sekopäitä ja kehtaatteko te kysellä, että olenko MINÄ terve?

Minua ainakaan ei naurata tää Suomi24 yhtään ja olen ihan normaali kantasuomalainen.

• jaah?!?
        hakeudupa hoitoon kirjoitti:

"
        Minulla ei sinänsä ole mitään torsoaan koristelemisintoisia vastaan, koska ei kukaan edes huomaa muiden tautuointeja"

Miksi sitten kommentistasi oikein huokuu irrationaalinen inho tatuoituja ihmisiä kohtaan?

"kukaan normaal"

Sinua ei ainakaan näihin normaaleihin lueta.

"Suorastaan nauran, että jos vaikka joku narsisti kasvojenkohotushyypiö sa kivuliaita oireita tekofyllihuulistaan tai kuminaamastaan, tai vaikka tatuoinneista."

Sadismi on kauhea tauti.

Onko elämäsi kenties suurin "saavutus" päästä viattomalle julkisella tällä Suomi24- keskustelupalstalla omahyväisesti nimettömyyden takaa hiirimäisesti julistamaan, että "hakeudupa hoitoon"? En ole nähnyt mielenterveyshoitoon kehoituskommentteja noiden tekstien ohessa, missä tässä samassakin ketjussa joissakin teksteissä kehotetaan tappamaan itseä tahi nähnyt koskaan yhtään mielenterveyshoitoon kehoittamiskommenttia ilmiselvien laittomien feikkikirjoittajien kommenttien kohdalla, jotka käyttävät jotkut vielä kuvia ja rekisteröityjä nimimerkkejä... Olen sata kertaa normaalimpi, kuin ketjun aloituksen laatinut tai sekopää, joka vainoaa minua joka en ole missään netissä henkilöllä missään yhteisössä, tässä Suomi24:a...

Jos nimimerkkivalintanne olis normaaleja, en ollenkaan suhtautuisi inhoavasti.

• mitä ihme skeidaa

Jos sä vinkuva kyynelpelle 'jaah?' olet ylempää keskiluokkaa niin Peter Pan on mun mummoni :D
        (kirjoitusvirheet ja väärät lauserakenteet ei anna kato ihan sitä kuvaa hani ja varmaan ootkin lukenut niitä nobel-kirjailijoiden teoksia ihan niinq varmasti joo satamäärin)

*nauraa vatsa kipeänä*

• piikkisika
        sun asiat evvk! kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta mihin sulla on varaa. Kysyttiin onko normaalia että tulee kuvan oton jälkeen kuumeinen olo. Vastaus on että on normaalia. Kysyttävää?

Jonkinlainen tulehdusreaktio sen olotilan täytyy olla.

• Itsetunnon leima
        sun asiat evvk! kirjoitti:

Kuumeinen olo ja kuume on 2 eri asiaa.Jos on kuumetta niin on kuumetta ja jos on vaan kuumeinen olo niin ei oo kuumetta.Mitenkä voi olla että toisilla on vaan kuumeinen olo ja toiset sanoo että on kuumetta tatuonin jälkeen.Kumpko siis on näistä normaalia. Sanoppas sun asias evvk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taitaa se rahattomuus olla kuitenkin tatskan oton jälkeen kaikkein yleisintä ja se voi teherä tään kuumeisen olon ku iskän antamat rahat meni tatskaan ja mitähän se ny sanoo ku on piikilankaa ja pääkalloja käsivarres ja musta onki ny tullu kova jätkä. Seki voi aiheuttaa kuumetta ku pitääski ruveta käyttäytymään näitten häijyjen tatuoontien erellyttämällä tavalla ja ei oo munaa yksinkertaasesti olla kova jätkä tai mimmi. Taitaa tulla pelosta joutua luuserin maineeseen ja nauretuksi tulemisen vuoksi tää kuume tai kuumeinen olo.

Kovilla jätkillä ei oo tatskoja tänäpäivänä ku voivat olla oma itsensä eikä jonkun muotioikun vietävissä ole hakeneet tatuoimalla itsensä arvostusta muilta.

Ihan sama ku ne jotka ei rupia tupakoimaa siitä pelosta että ei saa porukan hyväksyntää ovat kovempia kuin tupakoivat joilla on heikko itsetunto ja pelon vuoksi alkavat tupakoimaan.Tämä sama syy on siihen tatuoinnin ottamisee heikko itsetunto ja tatskalla haetaan muitten hyväksyntää koska peljätään leimatuksi tulemista niin aika ironista ja he nimenomaan leimaavat sen heikon itsettunnon nahkaansa.

• Gullen
        jaah? kirjoitti:

Jos minua tarkoitat (käytin omassa kommentissani tän Suomi24:n etusivulta lukemaan tulemaani tämän ketjun aloitukseen esittämässäni nimettömässä kommentissa nimimerkkiä "jaah?" ja tulen käyttämään tässäkin poistuaksessani, enkä ole tämän Suomi24:n jäsen), niin ei ainakaan niin huonosti mene mulla, kuin mitä muilla teillä, jotka tänne Suomi24:n omituisia ja epämiellyttäviä juttujanne kirjoittelette... Noh luettelenpas nyt muiden käyttämiä nimimerkkejä tästä ketjusta (kirjoittajien määrää en toki tiedä, mutta sairaita on nimimerkkivalinnat): ketjun aloituksen laatinut aloittanut näkyy käyttävän nimimerkkia "TatskaEero", sitten näkyy olevan mm. nimimerkit "Karvanoppala", "Fyffeä riittää" ja "marleynbobi", sinä näyt olevan nimimerkki "vwfvw", sitten näkyy olevan nimimerkki "P.Pertti", sitten näkyy olevan nimimerkki "Minkki4", nimimerkkii "Shole", sitten näkyy olevan nimimerkki "hotttttt" ja nimimerkki "leimattua lihaa" ja niimerkki "LaatuLihaa!" ja toi inhottava joka vielä käyttää jotain kuvaa, toi rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittava nimimerkki "lifemocker" (mockin' tarkoittaa suomeksi muuten kiusaamista jos joku ei tiedä, eli kyseinen kirjoittaja on hullu ja olen ton rekisterlityneen nimimerkin juttuihin törmännyt muillakin tän Suomi24:n palstoilla!), nimimerkki "ProPiikki" ja mitä vielä muita sekopäitä ja kehtaatteko te kysellä, että olenko MINÄ terve?

Minua ainakaan ei naurata tää Suomi24 yhtään ja olen ihan normaali kantasuomalainen.

Kantasuomalaiset on sisäsiittoisia, ja se näkyy.

• 1+2
        jaah?!? kirjoitti:

Onko elämäsi kenties suurin "saavutus" päästä viattomalle julkisella tällä Suomi24- keskustelupalstalla omahyväisesti nimettömyyden takaa hiirimäisesti julistamaan, että "hakeudupa hoitoon"? En ole nähnyt mielenterveyshoitoon kehoituskommentteja noiden tekstien ohessa, missä tässä samassakin ketjussa joissakin teksteissä kehotetaan tappamaan itseä tahi nähnyt koskaan yhtään mielenterveyshoitoon kehoittamiskommenttia ilmiselvien laittomien feikkikirjoittajien kommenttien kohdalla, jotka käyttävät jotkut vielä kuvia ja rekisteröityjä nimimerkkejä... Olen sata kertaa normaalimpi, kuin ketjun aloituksen laatinut tai sekopää, joka vainoaa minua joka en ole missään netissä henkilöllä missään yhteisössä, tässä Suomi24:a...

Jos nimimerkkivalintanne olis normaaleja, en ollenkaan suhtautuisi inhoavasti.

Oikeinkirjoitus on taitolaji?

• liian nuoria...
        jaah? kirjoitti:

lifemocker vaanii nuoria nuorten "keho" palstalla...epäilyttävää....

• lifemocker
        liian nuoria... kirjoitti:

lifemocker vaanii nuoria nuorten "keho" palstalla...epäilyttävää....

ja sä näytät vaanivan mua koko hemmetin palstalla

• mitääh
        Fyffeä riittää kirjoitti:

Mulla maksoi 950 euroa pelkästään yhden käden kokotatuointi. Molemmat kädet ja jalat tatuoitu kokonaan, samoin selkä, rinnassa ja kaulassa myös. Vielä vähän mahtuu lisää. Tatuoinnit ei ole kalliita niin kauan kuin niitä saa rahalla.

Kyllä mä ymmärrän sen että joku haluaa pienen tatskan ottaa ja sellaisen siron..mutta etä joku ihminen menee ja maalaa ittesä pysyvästi jonkinsortin lohikäärmeisiin sun muihin värillisiin. Mutta ei siinä mitään. Suomi on vapaa maa, kukin omalla tavallaan.

• JOOPAJOO6

yhyy :((((

• Luonnollinen reaktio

Itse asiassa iho pitää siitä, että siihen upotetaan erilaisia kemikaaleja. Ne ikään kuin tulevat kylään ja sitten juttu luistaa rattoisasti ihon ja kemikaalien kesken. Vetämätön olo johtuu ihon ja kemikaalien vilkkaasta kommunikoinnista.

• tatzagirl

Ihan normimeininkiä juu. Mulla oli backpiece/kokoselänkuva jälkeen muutaman päivän aika mielenkiintoinen olo. Ota rauhallisesti ja anna keholle aikaa. Juo paljon vettä ja vedä vaikka ihan normiburanaa sekä vitamiineja niin alkaa kroppa olka tuotapikaa kunnossa. Älä nyt hyvä ihminen mee mihkää salille vielä ja hikoile sitä paskaks. Saat vielä jonku kunnon tulehduksen.! Anna sille aikaa ja itselles.

• tess85

Jokaisen ihmisen kroppa reagoi tatuointeihin ja lävistyksiin erilailla. Ite ainakin kysyisin mielummin kuvan tehneeltä hoito-ohjeita kun julkiselta palstalta....

• kuvitus on huvitus

Tässä keskustelussa kyllä näkee miten pönttöä porukkaa tatskaihmiset ovat.

• MIKSI TUHOAT IHOASI?

Mikä sinut TatskaEero saa tahallaan tuhoamaan ihoasi ja jopa MAKSAMAAN siitä? Siis olet PALKANNUT jonkun sadistin tärvelemään kallisarvoista ihopintaasi?

Suosittelen tervettä harkintaa: ketä palvelet tahallisella itsesi tuhoamisella!

• Puhdas iho

Tatska=ikuinen merkki hetken mielenhäiriöstä

• diaaaaaa

Nyt lämpimänä kesänä ihmisten tatuoinnin näkyy selvimmin. En ymmärrä mustia "hihoja" ja isoja mössöläiskiä jaloissa jne. Niistä kuvista ei aina saa selvää varsinkaan kauempaa. Hienoimmat tatuoinnit ovat kauniillla kirjaimilla kirjoitetut yksittäiset sanat tai lauseet. Jännä nähdä minkä näköisiä nämä tatuointi villitykset ovat jo 10vuoden päästä:). Itse laitan mielummin nuo rahat vaikka hampaisiin.

• massia+kuvia

Puhdas iho=merkki köyhyydestä. Näköjään myös mielen köyhyydestä.

• Ei hyvin mene teillä
        massia+kuvia kirjoitti:

Puhdas iho=merkki köyhyydestä. Näköjään myös mielen köyhyydestä.

"Puhdas iho=merkki köyhyydestä. Näköjään myös mielen köyhyydestä"

No huh huh HUI - Enpä olisi ikinä uskonut saavani lukea moista älyttömyyttä,
        jolle jotkin massapässit jauhopäät ovat vielä antaneet 14 pojoa!!!

• Aivoihin värejä

Minusta Tatskat ovat merkki ihmisen tarpeesta nostattaa itseään (heikko itsetunto) olisi mukavaa kun vaikka ennen kirjoittaisi asioita paperille ja sitten repisi kun kyllästyy, asiat muuttuvat ja ihminen kehittyy. En ole koskaan nähnyt yhtäkään ihmistä kaunistavaa tatskaa, mutta useita ole säälinyt, mihin he niitä tarvitsevat?
        Minusta luonnollisuus on kaunista, miehistä puuttuu jotain kun täytyy tatskata itsensä, eivät näytä miehekkäiltä, vaan pelleiltä. Naiset taas näyttävät elähtäneiltä, liikaa kokeneilta puleilta.
        Olen pahoillani, mutta olen kuitenkin rehellinen miltä minusta näyttää!!! Olen todella mielissäni, että meilläkin on ihmisiä, jotka ovat tasapainossa ja eivät värittele itseään.

• No ei ole mitään tekemistä tatuoinnin kanssa. Ollut noissa hommissa ollut mukana 15vuotta. Ehkäpä olet tulossa flunssaan tai joku muu pöpö jyllää. Jos hommat on tehty kunnon liikkeessä kunnon väreillä eikä joku kotitekijä hakannut rosteriväreillä niin tuo reaktiosi ei liity tatuointiin. Toki monen tunnin sessio kipurajan tietämillä on fyysisesti elimistölle rasite kuten muukin pinnistely. Ota yhteyttä kyseiseen tatskaliikkeeseen äläkä kysele suomi24:ssa asioista tietämättömiltä

• Siitäpäs saatte...

tatointi pellet, uuuuuhhh kun olette kovia kun on oikein tatskat ja kaikki, hahhahahah,buhahhahahhahahhahh! Kaduttaako. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumin,pitää näköjään paikkansa tässäkin asiassa!

• -paljastanTotuuden-

Se tunki sun sisään sen värin mukana erästä salaista ainetta.. siksi olet tatskanotto-koukussa..tatskaajat lisää niihin hitaasti puolittuvaa ainetta nimeltä DRUG-X..(Usa:n hallituksen kehittämä maailman hitaimman puoliintumisajan omaava opiaatti) Se ostaa aluksi kuumeen, sen jälkeen se hitaasti alkaa erittää elimistöösi DRUG-X:ää..kun aine loppuu..sinulle tulee pakottava tarve hommata lisää väriä ja kuvaa kehoosi!

• 7+10

Hienoa nyt saada hoito-ohjeita 5kk sitten aloitettuun kysymykseen :D

• 2m1QyE

Joo. Vaiva on varmaan mennyt jo ohi mutta rumana pysyy koko elämänsä. Siihen ei hyvää hoitoa ole.

• Jygge Stigge

Vain juntit ottaa isoja tatskoja. Taitaa olla Kuopiossa kuuma kun hikoiluttaa

• Söpöö

Jyggepyggellä on tyttötatska haaveissa? Sellainen pieni ja söpö.

• Dude26

Itsellä tatuoinnin oton jälkeen illan ollut semmonen flunssainen olo mutta aamulla taas ihan normaali. Ja eiköhän jokainen ihminen itse päätä ottaako ihoonsa kuvia vai ilman että sitä tarvitsee kenenkään ulkopuolisen alkaa moralisoimaan. Jokainen omistaa ihan itse oman kehonsa. Itse pidän tatuoinneista ja aijon myös tulevaisuudessa hankkia niitä lisää ja ihan ammatti tekiöillä niinkuin tähänkin asti.

• Olet onneton Erkki

Mikset sä kysy asiaa häneltä, joka tatuoinnin teki??

• on ja pysyy

Mitäs sitten kun tatuoinit eivät enään ole niiin muotia, hiipumaan päin on?

• luomukan4

No eiköhän ne ole miettinyt sitä tarpeeksi jotka ottaa. Sitten on vaan vanhus jolla on tatskoja, ihan ok.
        Ite pelkään kaiken maailman ihottumia ja allergisia reaktioita. En ikuna ottais tatskaa, en vierasta ainetta sisuksiin esim silikonia. En myöskään lävistyksiä, nytkin kasvatan korvareijät umpeen.

• Vain luuserit...

joilla on kova pätemisen tarve koska muuten ei ole mitään, ottaa tatuoinnin. Täyttä pelleilyä koko touhu. Ja kaikista eniten veeituttaa kun ne luulee, nimenomaan LUULEE että heitä pelätään/arvostetaan jonkun fucking läiskän takia, ei se ihan niin mene!

• Tartu toimeen!-!

Vain luuserit repii turpaansa netissä anonyyminä. Taidat olla niitä jotka kusee allensa jo siitä kun näkee eläkeläismummolla käsivarressa maksaläiskän. Oletko harkinnut itsaria? Jos et, niin nyt olisi hyvä aika sille.

• Juuri näin.
        Tartu toimeen!-! kirjoitti:

Vain luuserit repii turpaansa netissä anonyyminä. Taidat olla niitä jotka kusee allensa jo siitä kun näkee eläkeläismummolla käsivarressa maksaläiskän. Oletko harkinnut itsaria? Jos et, niin nyt olisi hyvä aika sille.

Itsari heti heti mielessä tatskapellellä, ole hyvä vain ja tee se ihmeessä, ompahan yksi yhteiskunnan kerjäläinen vähemmän! Ali-ihminen, buhahahhahahahhaha!

• Niin ja et
        Juuri näin. kirjoitti:

Itsari heti heti mielessä tatskapellellä, ole hyvä vain ja tee se ihmeessä, ompahan yksi yhteiskunnan kerjäläinen vähemmän! Ali-ihminen, buhahahhahahahhaha!

taida olla ihan keittiön terävin veitsi kun itse haukut itseäsi luuseriksi, vai missä on nimesi täällä kun sitä rumaa turpaasi auot, kerrohan sedälle ihmeessä!

• maanantaita

Ei tulis mieleenkään ottaa minkänsortin tatuointia.En käsitä,mikä niissä kiehtoo..en pilaa ihona tuollaisilla,vaikka lahjaksi saisin.Possuille sopii,kuten joku ilmaisikin asian.Kunkin oma asia tietty.

• kohti tiistaita

Aiheena ei ollut "kiinnostaako sinua tatuoinnit". Mitäpä tuollaiset peruskoulunkeskeyttäjä-liimanhaistelijat mistään tajuaisi.

• muistakaa ajoissa
        kohti tiistaita kirjoitti:

Aiheena ei ollut "kiinnostaako sinua tatuoinnit". Mitäpä tuollaiset peruskoulunkeskeyttäjä-liimanhaistelijat mistään tajuaisi.

Sitten jos erhetyy tatuoimaan ihonsa täyteen, ei kannata ihmetellä jos nainen säikähtää treffeillä.

• muistetaan ;)
        muistakaa ajoissa kirjoitti:

Sitten jos erhetyy tatuoimaan ihonsa täyteen, ei kannata ihmetellä jos nainen säikähtää treffeillä.

En kyllä ottaisi mitään harmaavarpusta tai jotain papiljottipäätä joka näyttää jo 25-vuotiaana eläkeläiseltä mummovaatteineen, tai jotain muuta tylsää akkaa. Akassa pitää olla särmää.

• hmmmmMweer
        muistetaan ;) kirjoitti:

En kyllä ottaisi mitään harmaavarpusta tai jotain papiljottipäätä joka näyttää jo 25-vuotiaana eläkeläiseltä mummovaatteineen, tai jotain muuta tylsää akkaa. Akassa pitää olla särmää.

no ehkei pelkkä tatuointi tai paljas iho vielä mitään kerro persoonasta! Varpunen taitaa maastoutumisen taidon ;)

• Ylen sivistynyt

Ketkähän niitä tatuointeja ottavat? Ennen ainakin merirosvot ja vangit, nyt bb-ääliöt ja muut sosiaaliavun varassa elävät imbesillit joilla ei ole muuta älyä kuin joukkoäly "otan tatuoinnin kun kaikilla muillakin on".

Ihan vapaasti minun puolestani. Hyvä vain, että tiedän pysyä kaukana leimatuista.

• ammu itsesi!
        Ylen sivistynyt kirjoitti:

Ketkähän niitä tatuointeja ottavat? Ennen ainakin merirosvot ja vangit, nyt bb-ääliöt ja muut sosiaaliavun varassa elävät imbesillit joilla ei ole muuta älyä kuin joukkoäly "otan tatuoinnin kun kaikilla muillakin on".

Ihan vapaasti minun puolestani. Hyvä vain, että tiedän pysyä kaukana leimatuista.

Onpa "sivistynyttä" leimata tatuointien takia. Niitä on nykyään poliiseilla, palomiehillä, lääkäreillä ja johtajillakin. Onneksi sinunlaiset tajuaa pysyä tyhjänahkoina niin tietää pysyä kaukana.
        Olet wannabe-sivistynyt imbesilli. Joutaisit rattijuopon keulakoristeeksi.

• maanantaita

Kyllä täällä saa mielipiteensä ilmaista,vaikka sitten koskis mitä asiaa..Olen kyllä päälle kuuskymppinen,jotta peruskoulu käyty,enkä liimoja koskaan haistellut.Pään voi pitää muutenkin "kurssissa",ilman sekoitteluja.

• jalmari4741
        ammu itsesi! kirjoitti:

Onpa "sivistynyttä" leimata tatuointien takia. Niitä on nykyään poliiseilla, palomiehillä, lääkäreillä ja johtajillakin. Onneksi sinunlaiset tajuaa pysyä tyhjänahkoina niin tietää pysyä kaukana.
        Olet wannabe-sivistynyt imbesilli. Joutaisit rattijuopon keulakoristeeksi.

Kyllä mie olen niin paljon sivistynyt että en koskaan ota yritykseeni Näkyviä tatuointeja kantavia henkilöitä!!
        Loppupeleissä saattaa käydä näiille, joilla on Suuria näkyviä töherryksiä jopa naamassaan, joilla ei ole kontaktia "Normaali kansaan, niin he lopettavat itsensä.. Toivottavasti ei muita..

• TattooedLady
        muistakaa ajoissa kirjoitti:

Mulla on kunnolla kuvia jokapuolella. Ei ole pelästyneet miehet, eikä naiset treffeillä koskaan.

Koristelen kroppaani juuri, kuten haluan. Tollaset naaman aukojat huvittaa vaan.

• Laattapiste löytyy
        TattooedLady kirjoitti:

Mulla on kunnolla kuvia jokapuolella. Ei ole pelästyneet miehet, eikä naiset treffeillä koskaan.

Koristelen kroppaani juuri, kuten haluan. Tollaset naaman aukojat huvittaa vaan.

Kyllä pistää silmään, kun nuoret kauniit naiset näyttää tatuoituneine käsivarsineen ihan joltain hamppiäijältä, oksettaa oikein se näky!!!

Sitten vähän vanhempana niillä kun ne tatskat alkaa roikkua ja väri tuhraantuu, vau mikä näky!!!

• hehheh1
        jalmari4741 kirjoitti:

Kyllä mie olen niin paljon sivistynyt että en koskaan ota yritykseeni Näkyviä tatuointeja kantavia henkilöitä!!
        Loppupeleissä saattaa käydä näiille, joilla on Suuria näkyviä töherryksiä jopa naamassaan, joilla ei ole kontaktia "Normaali kansaan, niin he lopettavat itsensä.. Toivottavasti ei muita..

Olisit nyt kertonut sen "yrityksesi" nimenkin samalla, niin tietäisi boikotoida ko imbesillien toimintaa. Mahtaa olla se "yritys" sitä kännistä pimpsan vonkumista paikallisessa räkälässä jokaisena viikonpäivänä.

• GamerGirl91
        hmmmmMweer kirjoitti:

no ehkei pelkkä tatuointi tai paljas iho vielä mitään kerro persoonasta! Varpunen taitaa maastoutumisen taidon ;)

Miksi pitäisi maastoutua? : D Oon koko ikäni pukeutunut vaatteisiin jota sa ajoka marketista, h&m: ltä ja seppälästä ja alkaa kieltämättä kyrsiä. En halua olla samanlainen kuin kaikki muutkin. Tällähetkellä suunnittelen ja myyn räväköitä mustapinkkejä, mustapunaisia, mustasinisiä ja mustavalkoisia asukokonaisuuksia. Osa vaatteista on kiiltonahkaa, enimmikseen mustaa sellaista.
        MInulla on asiakkaita jo Meksikosta asti.

Tatuointi antaa tiettyä räväkkyyttä ja kertoo taiteilijasieluisesta persoonasta.

Itselläni ei ole tatuointeja (vielä). Yhtä kuvaa oon suunnitellut ottavani jo ainakin 5 vuotta. Kattoo viel muutaman vuoden jos sitä ottais sen. Se kuva merkitsee minulla aika paljon ja on merkinnyt lapsuudesta saakka.

Sensijaan tyylini on porrastettu olkapäille yltävä tukka, joka on värjätty alta mustaksi ja päällä on kirkas, räikeä pinkki. Tällaista tyyliä rakastan ja äidin muiden lyttäävistä kommenteista huolimatta aion olla ja elää näin.

Ps. vaikka näytänkin siviilissä punkkarilta, kokopäiväduunissani minulla on firman työvaatteet päällä. Ja lässyttäjille tiedoksi, etten ole h.u.o.r.a vaan ihan virallisessa, veroja maksavassa firmassa joka ehdostaa mahdollisesti teidänkin (työssäkäyvien) työtiloja :)

• GamerGirl91
        GamerGirl91 kirjoitti:

Miksi pitäisi maastoutua? : D Oon koko ikäni pukeutunut vaatteisiin jota sa ajoka marketista, h&m: ltä ja seppälästä ja alkaa kieltämättä kyrsiä. En halua olla samanlainen kuin kaikki muutkin. Tällähetkellä suunnittelen ja myyn räväköitä mustapinkkejä, mustapunaisia, mustasinisiä ja mustavalkoisia asukokonaisuuksia. Osa vaatteista on kiiltonahkaa, enimmikseen mustaa sellaista.
        MInulla on asiakkaita jo Meksikosta asti.

Tatuointi antaa tiettyä räväkkyyttä ja kertoo taiteilijasieluisesta persoonasta.

Itselläni ei ole tatuointeja (vielä). Yhtä kuvaa oon suunnitellut ottavani jo ainakin 5 vuotta. Kattoo viel muutaman vuoden jos sitä ottais sen. Se kuva merkitsee minulla aika paljon ja on merkinnyt lapsuudesta saakka.

Sensijaan tyylini on porrastettu olkapäille yltävä tukka, joka on värjätty alta mustaksi ja päällä on kirkas, räikeä pinkki. Tällaista tyyliä rakastan ja äidin muiden lyttäävistä kommenteista huolimatta aion olla ja elää näin.

Ps. vaikka näytänkin siviilissä punkkarilta, kokopäiväduunissani minulla on firman työvaatteet päällä. Ja lässyttäjille tiedoksi, etten ole h.u.o.r.a vaan ihan virallisessa, veroja maksavassa firmassa joka ehdostaa mahdollisesti teidänkin (työssäkäyvien) työtiloja :)

*EHOSTAA

Argh kirjoitusvirhe, joka on pakko korjata.

• totuus 777

Kannattaa lopettaa tatuointien otot samantien, koska niillä saa sisäänsä pimeitä voimia ja kirouksia, ne ovat portti sellaiseen. Rukoile Jeesusta, että Hän voisi poistaa sisällesi päässeen sairauden hengen.

• manaaja 666

Aamen, Halleluja!

• Hail Satan

Ihminen on vain ruoska jolla Saatana sivaltaa jumalanne kavoja ja joihin viilletyistä haavoista universumin saastaisin koira nuolee pyhää verta janoonsa.

• Raamatun Totuus

"totuus 77729.7.2013 18:110 SULJE
        Kannattaa lopettaa tatuointien otot samantien, koska niillä saa sisäänsä pimeitä voimia ja kirouksia, ne ovat portti sellaiseen. Rukoile Jeesusta, että Hän voisi poistaa sisällesi päässeen sairauden hengen".

Totta puhut,

Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

• hepskukkuu3333

Ei kai se amputointia kummempi juttu ole, kyllä siihen tottuu!

• kupshekkuu

Onko tyhjänahalta amputoitu aivot?

• Tatuointi iljettävää

On todella typerää ja vanhanaikaista ottaa tatuointeja, ei auta muuta kuin kärsiä moisesta typeryydestä. Nim. Ei koskaan tatuointeja.

• kummajainen kadulla

Kohta sitä ihmetellään kadulla kun vastaan tulee kesällä joku joka on ilman ihokuvia.

• taidearvostelija
        kummajainen kadulla kirjoitti:

Kohta sitä ihmetellään kadulla kun vastaan tulee kesällä joku joka on ilman ihokuvia.

Erittäin harvoin näkee todella tyylikkäitä tatuointeja,
        sellaisia jotka ovat todellisia taideteoksia.

• Artista.
        taidearvostelija kirjoitti:

Erittäin harvoin näkee todella tyylikkäitä tatuointeja,
        sellaisia jotka ovat todellisia taideteoksia.

Yhtä harvoin löytyy arvostettavasti taidetta arvioiva yksilö, se et ole sinä.

• luomi2

Kun saisin nuo ruskeat laiskat tatuoitua takaisin ihon variseksi ettei ne nakyisi!

• Medisiiniä

Tyhmyydestä sakotetaan.

• tatuoitu duunari

Totta. Kun ei opiskele kunnolla, pysyy köyhänä ja sitten itketään kun toisilla on varaa tatuointeihin, ja sinä jonotat sossuun, ja varastat sieltä minunkin rahoja.

• mitä tuli tehtyä
        tatuoitu duunari kirjoitti:

Totta. Kun ei opiskele kunnolla, pysyy köyhänä ja sitten itketään kun toisilla on varaa tatuointeihin, ja sinä jonotat sossuun, ja varastat sieltä minunkin rahoja.

En ottaisi tatuointeja vaikka mulle maksettaisiin. Ne näyttää myrkyllisiltä ja rumentaa ja saa kantajansa näyttämään likaiselta. Tulevaisuuden bisnes on tatuoinnin poistot!

• Tatskat mageita

Mun mielestä sellanen hihatatska Lidilin kassan käsivarressa on tosi magee!
      Samoin noita tatskoja näkyy myös Sivan kassoilla. Onkohan niillä omanlaiset "jengi"merkit?

• naperovekara

En tiiä tatuoinnista, mutta itellä pelkkä parin päivän helle on tehnyt veteläksi olon ja hiukan kuumeiluksi.... ja paljon mahdollista että elimistö rasittuu niin tuommoisesta, että kuume nousee.. who know?

• jalmari4741

Teilla typeryksille tulee vielä aika kun huomaalle hulluutenne.. Tatuointi kulttuuri on syvältä.. Kerran kadutte epäesteettisiä töherryksiä kehossanne..
      Minä Työnantajana en Koskaa palkkaa näkyviä töherryksiä ihollaan kantavia idiootteja.. Olen palkannut yritykseeni 13 "Puhdasnahkaista" duunaria!!

• Röhönaurua...

Tuolla kieliopilla et ole edes peruskoulua läpäissyt. Haaveile, pitkäaikaistyötön, haaveile...

• Toinen hirnu
        Röhönaurua... kirjoitti:

Tuolla kieliopilla et ole edes peruskoulua läpäissyt. Haaveile, pitkäaikaistyötön, haaveile...

Olet Röhis oikeessa.

• kukkelikuuu

Kyllä ovat nuoretkin naiset pilanneet ihonsa ja ulkonäkönsä noilla hirveillä tatuointikuvilla.
      Vielä se katumus tulee, mutta se on myöhäistä. Kuvia ei saa enää KOSKAAN poistettua, siinä ne ovat iholla niinkuin paska junttilan tuvan seinällä.

Aivan hirveää touhua koko tatuointihomma, ennne oli linnakundeilla tatskoja, nyt nää nuoret pimutkin ovat linnakundien näköisiä.

Jopa sivistyneiden perheiden naisväki on ottanut jotain hebreaa ihoonsa, kyllä siellä allit vielä heiluu ja iho rypistyy ja sitten ollaan gamalan näköisiä.

Hävetkää koko tatuointiporukka.

• faaak oooof

Häpeä itse että olet rajoittunut pikkusielu.
        Sun tynnyriisi pitäisi ehkä porata reikä.
        Tuu jo sieltä liiteristä. Tää on 2013.

• taskaatty

Ihminen on ruma vanhana oli sillä tatuointi tai ei, kyllä se nahka ilman mustettakin rypistyy.

Mua ainakaan kiinnosta miltä mä vanhana tuon yhden tatuoinnin takia näytän, kuppaseksi tulen kuitenkin niinkuin te kaikki muutkin, uskokaa pois :D Miks ihmisen pitäis muutenkaan olla mikään kävelevä taideteos tai veistos?

• Puhdas iho on kaikkein paras...nam..nam..
      Tatuoinnit aivan hirveitä katsella...

• tyhjänahka=tyhjäpää

Mitä katsottavaa tyhjässä nahassa on? Sama kuin tuijottaisi valkoista seinää.

• jalmari 4741

Nämä hullut Nahkapäät ovat Hölmöjä, paitsi jos se on synnynnäistä.. Ei sille mitään voi jos tukka ei kasva, paitsi jos on aina päätä puristavan lätsän alla..
      Sun Tyhjä nahka on kuvioitu luultavasti Kalloilla, luilla ja muilla Demonisilla kuvilla..
      Fakta on, että kerran kadut Hulluuttasi.. Sun typerät töhryt Vainoavat sun Loppuelämääsi..
      Terveisin Jallu

• Koulutettu tatuoitu

Jos haluat sanomaasi uskottavuutta, panosta kirjoituksen ulkoasuun. Tuollaiselle teinikirjoitukselle korkeintaan naurahdan spontaanisti. Ymmärrän, jos sinulla on vakava aivovamma. Toivottavasti ei ole viinalla hankittu.

• naurettavatkäärmeet

Tatuointi on merkki huonosta itsetunnosta

• tatuoity

Itse menin suorastan kipeäksi tatuoinisen jälkeen, no kestihän sitä 5 kokonaist tuntia.. Mutta siis palelin aivan järkyttävästi vaikka oli lämmin päivä siihen vuodenaikaan nähden, ja olo oli totaalisen heikko. Tatuoinisen jälkeen piti saada heti jotain kuumaa ja energiapitoista että jaksoin edes kotiin mennä . Seuraavana päivänä olo oli on, mutta tatuointi kohtaa sattui varmaan viikon ajan vaikka sitä rasvailin yms. Mutta parani kumminkin ja erittäin hyvin. Me vissiin reagoidaan tähänkin vähän eri lailla kaikki. Nyt suosittelen et ei ylimäärästä hikoilua vielä silloinkin tatuointi on oaranemis vaiheessa, ainakin näin mulle sanottiin..

• Live it, God Dammit!!!!!
        tatuoity kirjoitti:

Itse menin suorastan kipeäksi tatuoinisen jälkeen, no kestihän sitä 5 kokonaist tuntia.. Mutta siis palelin aivan järkyttävästi vaikka oli lämmin päivä siihen vuodenaikaan nähden, ja olo oli totaalisen heikko. Tatuoinisen jälkeen piti saada heti jotain kuumaa ja energiapitoista että jaksoin edes kotiin mennä . Seuraavana päivänä olo oli on, mutta tatuointi kohtaa sattui varmaan viikon ajan vaikka sitä rasvailin yms. Mutta parani kumminkin ja erittäin hyvin. Me vissiin reagoidaan tähänkin vähän eri lailla kaikki. Nyt suosittelen et ei ylimäärästä hikoilua vielä silloinkin tatuointi on oaranemis vaiheessa, ainakin näin mulle sanottiin..

HALOOOO EVERYONE!!!!!!!!!!
        NYT ELETÄÄN VUOTTA 2013 JA TATUOINTEJA VOI POISTAA IHOLTA!!!!
        EIKÖ KUKAAN TATUOINTIEN TUOMITSIJA OLE MOISESTA KUULLUT??????
        jos nyt alkaa vuosien päästä niin kovin kaduttamaan, että uskalsi joskus elää ja olla juuri sellainen kuin ITSE haluaa niin pako keino on jo keksitty.

• puhdas iho

kahelia touhua tatuoinnit törkeen näköisiä joka maalaus jotenki tuntuu eivä ole ihan täys järkisiä jotka niitä ottaa seinät on maalaamista varten

• iltaa2

kuulostat vähän vanhemmalta rouvalta.

• sqqq

mitäpä jos kävisit lääkärissä oireiden kanssa? ihotautilääkäri ehkä paras.

• Järkkärikädessä

Jopa lyhyestä hieronnasta voi tulla vetämätön olo, niin miksei myös 4h tatuoimisesta, eikä mitään järkeä lähteä salille pumppaamaan ja repimään siten arpea uudestaan auki.

• Puhdas iho

En voi ymmärtää miksi täytyy pilata Jumalan luoma kaunis iho jollain okkultistisella tai satanistisellakin söherryksellä, tai millä tahansa piirroksella. Eihän niistä edes saa selvää (enkä todella haluakaan saada selvää mitä ne esittää) kun koko ruumis on niitä sotkuja täynnä. Ja entä jos ihminen myöhemmin sitten tulee järkiinsä ja haluaa eroon niistä eikä voi. Se on niin että sitä saa mitä tilaa. Varmaan ne pännii sitten koko loppuiän. Surkuhupaisinta on se että tatuoidaan jonkun rakastetun nimi, mutta jonkun ajan päästä erotaan ja sitten taas pännii kun se nimi vaan kulkee iholla. Ei vaan jaksa aina tajuta ihmisiä ja ihmisen oikkuja, niin pimeitä ne on.

• Raamatun totuus

• Minun Totuus
        Raamatun totuus kirjoitti:

Kaikki hihhulit saisi puukottaa hengiltä.

• 533w

On kyllä todella kaksinaismoralismia vastata noihin tatuointeja kritisoivien viesteihin jollain itsemurhakehotuksilla tai kielioppipätemisellä ja sitten itse plussata omia kommenttejaan tusinoittain :D Jos se noin sattuu kun joku sanoo jotain niin ehkäpä niitä ei kannata ottaa?
      Turha siitä on kitistä jos joku ei niistä tykkää.

Itse koen että naisella tatuoinnit on ihan ok jos kroppa on kunnossa, vaikka en omaa kehoani niillä koristelekaan.

• Elämää nähnyt

Kyllä näkyy tatuointien puolustajien sivistystaso! Ei tarvitse ihmetellä, että miksi tatuoidut eivät ole haluttuja työmarkkinoilla.

Minä en usko ainoankaan itseään korkeasti koulutetuksi väittävän tatuoinnin puolustajan puhetta.
      Korkeasti koulutetulla ei ole mitään syytä noin verisesti kannattaa tatuointeja.

• Saunan ikkuna

Kyllä näkyy tuo tatuointeja kritisoivien sivistystaso! Ei tarvitse ihmetellä, miksi tuollaiset mölisijät niin usein jäävät elämässään yksin jatkaen silti uhoamista. Ikäänkuin heillä olisi joku, joka kuuntelee.

Minä en usko kenenkään korkeasti koulutetun pitävän moisia vihapuheita tatuointeja vastaan. He kantavat oman ihonsa puuttumatta toisten ihoon.

• Tatuointi musteet saattavat levittää avoripulia joka saa aivot valumaan ulos etunaama reijästä joka johtaa siihen että jokukko idiootteja kerääntyy väittelemään tatuoinneista XDXDXDXDDXDDDD

• Heh heh

• Laasanen=sirkuspelle
        Heh heh kirjoitti:

Turha siitä on väitellä, kun siitä on tutkimuskin; http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115300-markkina-arvon-sabotointi-tatuoinneilla

"Tatuoinnit ovat ruminta naisessa, kertoo 37 % kyselyn miehistä."

Ainoastaan 63 % miehistä oli eri mieltä. Tutkimuksen lopputulos on sellainen kuin haluaa. Voit tehdä tutkimuksen jossa 100 % sanoo että ne on seksikkäintä naisessa. Samoin voin tehdä tutkimuksen jossa 100 % sanoo että suomessa ruoka ja autot on halpoja. Pitää valita vain sopiva paikka tutkimukselle.

• Elämää nähnyt
        Laasanen=sirkuspelle kirjoitti:

"Tatuoinnit ovat ruminta naisessa, kertoo 37 % kyselyn miehistä."

Ainoastaan 63 % miehistä oli eri mieltä. Tutkimuksen lopputulos on sellainen kuin haluaa. Voit tehdä tutkimuksen jossa 100 % sanoo että ne on seksikkäintä naisessa. Samoin voin tehdä tutkimuksen jossa 100 % sanoo että suomessa ruoka ja autot on halpoja. Pitää valita vain sopiva paikka tutkimukselle.

Mitä sinä pelle horiset? 78% pitää tatuointeja kuvottavina, mutta "vain" tuo 37% kaikkein luotaantyöntävimpänä asiana naisessa, loput sijoittavat sen viiden kamalimman joukkoon.

Vain n. kaksi kymmenestä ei sijoita sitä viiden kamalimman joukkoon, mutta se ei missään nimessä tarkoita, että he pitäisivät tatuoinneista. Moni varmaan sijoittaa sen kuudenneksi inhottavimmaksi pesemättömän pimpin, hampaiden, haisevien kainaloiden, aknesta märkivän ihon ja vaikkapa ruokottoman kielenkäytön jälkeen.

On aika varmaa, että ainutkaan työnantaja ei aseta tatuoitua tasatilanteessa etusijalle, koska sentin kolikon kokoinenkin tatuointi on merkki jonkinasteisesta anarkiasta.

• pois vaan

Yks mun tuttu otti tatskan ja sitten se kuukahti. Se oli sille ihan oikein. Joutaisit sinäkin kuukahtaa, kun oot noin tyhmä idiootti.

• kuole pois vaan!

Toivottavasti huumehörhö ajaa sun yli varastetulla autolla. Se olis sulle ihan oikein kun oot noin tyhmä idiootti.

• oot ihme vinkuja

TatskaEeero se vaan tatskailee.
      TatskaEero se vaan pöllöilee.
      TatskaEero se vaan täällä vinkuu.

• Nitatska

Paskasilta ne näyttää, tatuoidut ihot, kauempaa katsottuna, ei siitä mihinkään pääse.

• doctorm

Huolestuttaa enemmän näiden tyhjänahkojen mielenterveys kuin aloittajan vointi.

• Nitatska

Justjoo, sossun piikkiin poistetaan tatskoja jatkuvasti, saavat lähetteen kun ovat häiriintyneitä mielenterveydeltään.

• doctorm

Taitaa oma kokemus puhua! huomaa teksteistä ettei kaikki ole kohdallaan. voimia sulle.

• hoitaja891

En ymmärrä et miksi täällä puhutaan pahaa tatuoinneista. Jokaisen iho on hänen helnkilökohtainen ja saakoon kaikki tehdä sille mitä ikinä haluaa. Monella oon tatuoinnin takana tarina, miksi juuri sen kuvan on ottanut. Jotkut jopa koskettaviakin. Keskuetalu alkaa joissain määrin kuullostaa jo rasistiselta. Kunnioitetaan jokainen toisiamme ja annetaan jokaisen tehdä mitä haluaa. Mielipiteensähhän saa toki sanoa, mutta muistakaamme ilmaista asiamme hyvän maun rajoissa. Itselläni ei ole vielä tatuointia, mutta aion kyllä tulevaisuudessa sellaisen ottaa..

• Nitatska

Kerran yksi entinen vanki pyysi kännipäissään minua veistämään partaterällä olkavarrestaan tatuoinnin pois, arvaa veistinkö? Vastaan itse: EN :)
        Monia vankeja harmitti siviilissä, linnassa otetut tatskat ja he pyrkivät poistattamaan niitä.
        Toki jokainen voi iholleen tehdä mitä lystää, ja, saattaa se kuulua kohtaloonkin tatuoinnin ottaminen, ikäänkuin muistoksi eletystä elämästä, aioneja sitten:)
        En voi kuvaa kertoa, minkä eräs kaveri hakkautti selkäänsä, koko selän kokoinen, kuva oli epätavallinen ja viittasi todennäköisesti edelliseen elämään, aivan toiseva aikakautena n. 1000 vuotta sitten:)

• kysyjä
        Nitatska kirjoitti:

Kerran yksi entinen vanki pyysi kännipäissään minua veistämään partaterällä olkavarrestaan tatuoinnin pois, arvaa veistinkö? Vastaan itse: EN :)
        Monia vankeja harmitti siviilissä, linnassa otetut tatskat ja he pyrkivät poistattamaan niitä.
        Toki jokainen voi iholleen tehdä mitä lystää, ja, saattaa se kuulua kohtaloonkin tatuoinnin ottaminen, ikäänkuin muistoksi eletystä elämästä, aioneja sitten:)
        En voi kuvaa kertoa, minkä eräs kaveri hakkautti selkäänsä, koko selän kokoinen, kuva oli epätavallinen ja viittasi todennäköisesti edelliseen elämään, aivan toiseva aikakautena n. 1000 vuotta sitten:)

Näetkö koskaan painajaisia tatuoinneista?

• Neiti 22v.

Sama täällä. Ei se tatuointi ihmistä huononna tai paranna. Kukin tehköön miten haluaa, oma iho on kuitenkin kyseessä. Osa tatuoinneista on hyvin tehtyjä, osa ei. Mitä sitten? Tämähän alkaa jo muistuttaa läskikeskusteluja, joissa päivitellään TOISTEN lihavuutta aivan kuin kirjoittajalla ei olisi omaa elämää.

Eniten ehkä koko keskustelussa huvittaa olematon argumentointi molemmilta vastapuolilta ja se, että keskustelun taso on laskenut erittäin alas erittäin nopeasti. Kertoo taas millaisia ihmisiä näiltä palstoilta löytyy eli ei kovinkaan tyytyväisiä omaan elämäänsä.

Miksi ihmiset eivät suvaitse tatuointeja? Ei minunkaan tarvitse sitten ilmeisesti suvaita esim. naisten arpia keisarinleikkauksista (ei kukaan niitä lapsia pakottanut hankkimaan) tai ripsienpidennyksiä (koska kaikki joilta ne löytyvät, ovat automaattisesti vähä-älyisiä.

Vai miten on?

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta melkein kaikilla ystävilläni on. Minulla on sen sijaan ollut monta lävistystä kasvoissa. OH MY GOD, olen siis satanisti. Tai sitten normaali, työssäkäyvä & opiskeleva nuori nainen. Niin kuin ne kaikki muutkin.

• varma tieto!

Tatuoinnit aiheuttaa vakavia mielenterveysongelmia tyhjänahoille.

• ei kannata uudelleen

iso tatuointi, jonka teko kesti 4 h..
      HAHAHAHAHA sanon minä.
      Kannattaa unohtaa tatuoinnit jos nuon vaikeaa elämä jälkeenpäin..

• Locoloco

Isoa kuvaa ei tehdä neljässä tunnissa. Vai oliko se pelkkä siirtokuva? Sitten olis mullakin jo mennyt stressin puolelle, jos tatuoija noin kauan hahmottelee kuvaa hipiään..

Isot kuvat ottaa useampia kertoja. Muistakaa lapset ottaa vitamiinit ja nukkua riittävästi.

• Iso Pee
        Locoloco kirjoitti:

Isoa kuvaa ei tehdä neljässä tunnissa. Vai oliko se pelkkä siirtokuva? Sitten olis mullakin jo mennyt stressin puolelle, jos tatuoija noin kauan hahmottelee kuvaa hipiään..

Isot kuvat ottaa useampia kertoja. Muistakaa lapset ottaa vitamiinit ja nukkua riittävästi.

Otappas itse vitamiinisi. Kyllä sitä saa 4:ssä tunnissa isonkin kuvan tehtyä, helpostikin. Parit Tampereen kundit tehny jopa ihan chestpiecejä, väreillä ja varjostuksilla saatikka jos haluaa kuvan missä pelkkää ohuehkoa mustaa lainia niin saat vaikka koko selän tehtyä 4:ssä tunnissa.

• Huoleton kuolema

Entä jos se tatuointi yrittää viestittää sinulle jotakin merkittävää, mutta et ymmärrä sitä. Koska ette ymmärrä toisianne, niin tatuointi on rankaissut sinua vetämättömällä olotilalla,

• ahdasmielistä

Täällä sitä vaan ihmiset jotka EIVÄT ole tatuointia ottaneet kertovat MIKSI jotkut sellaisen ottavat.

Ei tullut mieleen kysyä asianomaisilta itseltään? Ei löydy kiinnostusta tai ymmärrystä erilaisuutta kohtaan, kun luetellaan analyysit isosta joukosta ihmisiä kenties jonkun satunnaisen tutun perusteella.

• tatuoinnit RUMIA

Todella naurettavan näköistä aikuisilla ihmisillä. sitä rumempaa mitä vanhemmaksi tulee...

• buhahahahhahahha...

Tatsat, kalju ja vähän pattia (tai yleensä läskiä) paidan alla ja sit luullaan että koko kylä pelkää,pelottaa,hahhahahahahhahahhah! :-)

• nohehheh
        buhahahahhahahha... kirjoitti:

Tatsat, kalju ja vähän pattia (tai yleensä läskiä) paidan alla ja sit luullaan että koko kylä pelkää,pelottaa,hahhahahahahhahahhah! :-)

ennakkoluuloinen kakara?

• tyttö sexy

ei tatuoinnit "pelota", mutta oksettaa ja kuvottaa kyllä. Ohi menen....

• puhdaspulmunen

Tatskatut ihmiset ovat karman näköistä roskasakkia silmissäni, alkaa ihan oksettaa.

• PTHYI!!!!

Itse ajattelen samaa tyhjänahoista. Kaiken lisäksi luulevat olevansa jotain, kuten sinunkin kommentista näkee.

• Lopeta se sotkeminen

No mistä muustakaan se voisi johtua?
      Typerää mennä tuollatavalla sotkemaan ihoa!
      Edes meidän Ville ei enää sotke itseään väreillä, mutta se onkin jo 5v

• ei enää tatskoja

Otin muutama vuosi sitten tatuoinnin, oli ihan ammattilainen joka sen teki. Harmittavasti sain siinä samalla ärhäkän bakteerin vereen, joka tuhosi lähes koko elämäni. Jouduin kolmeksi kuukaudeksi sairaalaan letkuihin. Bakteeri oli senverran ärhäkkä että tuhosi sydämmestä läpän, eli teki siihen reiän, jonka tilalle jouduttiin laittamaan keinoläppä ja sain lopunelämää varten Marevan lääkkeet että sydän toimisi. Vasta nyt alkaa elämä palata niille kuuluville raiteille, erilaisten jälkioireiden pikkuhiljaa lieventyessä.

• people1

IDIOOTIT!!!!!!!!! YÄÄÄÄÄK tatuoinnit YÄÄÄK!!! VAIN MAALAISTAUSTAISET,
        eli J U N T I T ! ! ! ottavat tatuoinnit.

• Nitatska
        people1 kirjoitti:

IDIOOTIT!!!!!!!!! YÄÄÄÄÄK tatuoinnit YÄÄÄK!!! VAIN MAALAISTAUSTAISET,
        eli J U N T I T ! ! ! ottavat tatuoinnit.

Winston Churchillin äidin ranteeseen oli tatuoitu käärme. Leninin rintaan pääkallo, varsinaista pääkallojengiä Lenin edustikin.:)

• örinäää

Minä voisin ottaa yhden tatuoinnin. Veriryhmä tatuoinnin vasemman kainalon alle.

• Iso Pee

Miksi juuri sinne?

• hekottaja,,

Odotan innolla aikaa kun nämä nyt naurettavien tatulointien
      kanssa biljeeraavat idiootit ovat yli 5-kymppisiä .
      Löysää kurttuista mustankirjavaa nahkaa.
      Nauran näille pelleille seuraava vuosikymmenet.

• käytös

Silloin saat itsesi näyttämään sirkuspelleltä

• gumbaijaamailaav

Pidetäänkö tämän ketjun tiimoilta kokoontuminen? Jutustellaan mukavia, lounastetaan, ehkä pari huurteista hyvässä seurassa? Olisi mukavaa tavata näin leppoista porukkaa sekä tatuoiduista että tatuoimattomista leireistä. Olisiko Radisson SAS hyvä paikka? Ehdotuksia!!!

• Nautakiiliäinen

• yhdyssana virhe

Juu mulla kans veto pois ollu molempien tatuointejen jälkeen. Oli kans 4h sessiot. Ihan selvästi tunsi olonsa kuumeiseksi. Kyllähän toi on kova kipurasite kropalle ja mielelle. Kai siinä tapahtuu pienoiskoossa samoja asioita kun kipushokissa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      130
      3241
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2573
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2455
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2258
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      29
      1746
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1730
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1428
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1334
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      307
      1293
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1120
    Aihe