Kumpi tekee ropalle enemmän hallaa?

wuhuuuusad

Eli kumpi lihottaa enemmän ja on epäterveellisempää. Perjantai iltana joku karkkipussi, pari suklaa patukkaa ja 0,5 limu vai 12-15 annosta alkoholia? Jollaki tapaa täytyy rentoutua, ja kaikki muut päivän anteriat tulee tottakai syötyä.

Eipä muuta ku rantakuntoon kesäks!

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mies

      Riippuu tietysti karkista. Joku englantilainen lakritsi pussi on 300g ja kaloreita muistaakseni 350 kcal/100g. Eli karkkipussi 300g = 900-1000 kaloria. 2 x suklaapatukka, á 60g = 660 kaloria, coca-cola 0,5l 210 kaloria.

      Yht. 1870 kcal.

      Olut ~ 40 kcal/dl. Tuoppi o,5dl x 12 = 2400 kcal.

      Eroa siis 530 kaloria karkkien hyväksi.

      Sen sijaan, jos vaihtaa oluen eurokossuun (o,7l) ja kalorittomaan blandikseen, kaloreita tulee 1540. Eli kaikista vähiten. ;-)

    • vitun kova treenari

      Kannattaa alkaa vetää Perjantai iltasin piriä. Puolesta grammasta tulee noin 2000 miinus kaloria! Ja kun vedät gramman, ni tulee jo 5000 kcal.

    • fvbgff

      Karkkia vaan. Maksakin tykkää

    • t-to-taller

      mitähän tekemistä tällä turinalla on bodarin ravinnon kanssa - neuvoja juopoille.

    • Join taas

      Minua se ainakin auttaa tällaisista asioista keskustelu, kun itse olen juoppo bodari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3895
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3042
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2980
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2764
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      2343
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2035
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1967
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1927
    Aihe