Uskontouhri=huuhaata

PsykiatriaTappaa

Muistuu mieleen kun joskus luin uskontojen uhrit ry:n (joka kai on tausta-liike ollut nykykokoonpanoille)tausta-hahmojen ollen Pirkko Lahti.suomen mielenterv.seurojen joht., joku hypnoosialan ihminen,Sointu talvitie,psykologi ja joku hypnoosi-terapiassa ollut potilas,Väisänen-niminen mies.

Eli jäljet johtaa sylttytehtaalle,psykiatria on maailman laajimpia bisnes-touhuja ja kun jotkut uskonnot ovat psykiatriaa vastaan niin on aloitettu uskonnon vastaisia kampanjoita,jossa tarkoituksessa "USKONTOJEN UHRI"-HYSTERIA TOIMII HYVIN.

Naurettavaa...samaan aikaan kun maassa on koko maan nopeasti valloittanut huumelevitys ja rikollisuus, niin ei paljon luulisi uskontojen vaivaavan ketään.

Juutalaisiahan jo aikoinaan psykologit Hitlerin takana leimasivat uskonnon uhreiksi,ja lopputuloshan on tiedossa.Ja sama kommunismissa.Niin se alkaa...

Seuraava CCHR(=Citizens Commission on Human Rights,eli suomeksi Kansalaisten IhmisoikeusKomissio)-linkki esim. kertoo hiukan ko. asioista:

http://www.cchr.org/issues/racism/page01.htm

9

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tympiintynyt

      Taas tätä scientologipropagandaa...

      • Innostunut

        Varmaan tympii sua, sen uskon ...kun totuus noista psykiatrianne metkuista tulee esiin.

        Usko pois ...se on parempi kaikille kun koko psykiatria poistetaan maailmankartalta,ja aletaan ottamaan ihmiset ihmisarvoisina olentoina ja kohtelemaan sen mukaan.

        Ja annetaan ihmisten esim. uskoa mihin haluaa, ja kehittää itseään vapaasti parempiin oloihin.


      • Psykologian opiskelija
        Innostunut kirjoitti:

        Varmaan tympii sua, sen uskon ...kun totuus noista psykiatrianne metkuista tulee esiin.

        Usko pois ...se on parempi kaikille kun koko psykiatria poistetaan maailmankartalta,ja aletaan ottamaan ihmiset ihmisarvoisina olentoina ja kohtelemaan sen mukaan.

        Ja annetaan ihmisten esim. uskoa mihin haluaa, ja kehittää itseään vapaasti parempiin oloihin.

        Edellisissä viesteissäsi puhut psykologiasta ja psykiatriasta sekaisin - olisi mukava tietää, kumpaa loppujen lopuksi tarkoitat.

        Ja eihän kumpikaan tieteenala ole millään muotoa uskonnon vastainen (Ihan niin kuin mikään tieteenala voisi olla yhtään minkään "vastainen" - tieteeseenhän kuuluu olennaisena osana arvovapaus). Itsekin tunnen ja tiedän monia uskonnollisia psykologeja/psykiatreja - itse olen psykologian opiskelija ja uskonnollinen. On myös olemassa useita uskonnollisen viitekehyksen pohjalta toimivia psykologian haaroja - puhutaan esim. kristillisestä psykologiasta, islamilaisesta psykologiasta, hindulaisesta psykologiasta, buddhalaisesta psykologiasta jne.

        Käsittääkseni myöskään Uskontojen uhrien tuki ry ei ole uskontojen vastainen vaan ainoastaan pyrkii tukemaan niitä, jotka ovat joutuneet ongelmiin johonkin uskontokuntaan kuuluvien kanssa - siis ei varsinaisesti "uskonnon" vaan sitä kannattavien ihmisten kanssa.

        Mielestäni useimpien uskonnollisten liikkeiden tarkoitusperät ovat hyvät. Esim. "kultainen sääntö" löytyy jossain muodossa kaikista suurista uskonnoista (esim. hindulaisuudesta, kristinuskosta, buddhalaisuudesta, islamilaisuudesta ja juutalaisuudesta). Eivät uskonnot sinällään ketään vahingoita. Uskontoa harjoittavat ja kannattavat ihmiset sen sijaan saattavat. Uskonnon - kuten niin monen muunkin asian - nimissä voidaan tehdä niin hyvää kuin pahaa: Parhaimmillaan uskonnon nimissä harjoitetaan hyväntekeväisyyttä, lähimmäisistä huolehtimista, armeliaisuutta ja väkivallattomuutta. Pahimmillaan uskonnon nimissä harjoitetaan seksuaalista tai taloudellista riistoa, väkivaltaisia vainoja ja puhdistuksia (esim. noitavainot), syyllistämistä ja tuomitsemista.


      • Tommi
        Innostunut kirjoitti:

        Varmaan tympii sua, sen uskon ...kun totuus noista psykiatrianne metkuista tulee esiin.

        Usko pois ...se on parempi kaikille kun koko psykiatria poistetaan maailmankartalta,ja aletaan ottamaan ihmiset ihmisarvoisina olentoina ja kohtelemaan sen mukaan.

        Ja annetaan ihmisten esim. uskoa mihin haluaa, ja kehittää itseään vapaasti parempiin oloihin.

        "Ja annetaan ihmisten esim. uskoa mihin haluaa, ja kehittää itseään vapaasti parempiin oloihin."

        Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. On totta, että joissain tapauksissa me ihmiset - myös psykiatrit - teemme vääriä päätelmiä kanssaihmisistämme ja on totta, että joissain tapauksissa meillä saattaa itsellämme olla ongelmia enemmän kuin autettavillamme. Tämä on tunnistettu asia psykologian opiskelijoiden keskuudessa ja varmasti myös psykiatriassa, sen vuoksi käsittääkseni jokainen hoitotyöhön pyrkivä joutuu itse käymään terapiassa. Siitä huolimatta ylilyöntejä ja väärinymmärryksiä tulee.

        Toisaalta, kun sanot, että ihmisten pitäisi antaa uskoa, mihin haluaa... tarkoitatko nyt nimenomaan uskonnollista/hengellistä uskoa vai kaikkea uskoa. On nimittäin ihmisiä, jotka uskovat tekevänsä 3-vuotiaille lapsille vain hyvää, kun vähän koskettelevat sieltä täältä; on ihmisiä, jotka uskovat saavansa maagisia voimia, kun syövät ihmislihaa (kun ensin ovat tappaneet uhrinsa). Näiden ihmisten kohdalla tuskin on sen enempää kyse vapaasta halusta, vaan pikemmin olosuhteiden uhreista. Yksi syy, miksi tällaista tapahtuu on, ettei asioista puhuta tai niihin puututa ajoissa ja psykiatria koettaa olla ikäänkuin viimeinen oljenkorsi, johon voi tarttua. Fantasioita vain ei enää aikuisiällä niin helposti muokata uusiksi, mutta ilman psykiatriaa tai väliinpuuttumista tilanne saattaisi olla perin paljon huonommin... Samoin uskonnollisessa/hengellisessä uskossa voi jossain kohtaa ihmisen käyttäytyminen olla häiriintynyttä ja ihminen olla avuntarpeessa. Enkä tarkoita tällä ihmeparannustilaisuuksia.


      • Larkku
        Tommi kirjoitti:

        "Ja annetaan ihmisten esim. uskoa mihin haluaa, ja kehittää itseään vapaasti parempiin oloihin."

        Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. On totta, että joissain tapauksissa me ihmiset - myös psykiatrit - teemme vääriä päätelmiä kanssaihmisistämme ja on totta, että joissain tapauksissa meillä saattaa itsellämme olla ongelmia enemmän kuin autettavillamme. Tämä on tunnistettu asia psykologian opiskelijoiden keskuudessa ja varmasti myös psykiatriassa, sen vuoksi käsittääkseni jokainen hoitotyöhön pyrkivä joutuu itse käymään terapiassa. Siitä huolimatta ylilyöntejä ja väärinymmärryksiä tulee.

        Toisaalta, kun sanot, että ihmisten pitäisi antaa uskoa, mihin haluaa... tarkoitatko nyt nimenomaan uskonnollista/hengellistä uskoa vai kaikkea uskoa. On nimittäin ihmisiä, jotka uskovat tekevänsä 3-vuotiaille lapsille vain hyvää, kun vähän koskettelevat sieltä täältä; on ihmisiä, jotka uskovat saavansa maagisia voimia, kun syövät ihmislihaa (kun ensin ovat tappaneet uhrinsa). Näiden ihmisten kohdalla tuskin on sen enempää kyse vapaasta halusta, vaan pikemmin olosuhteiden uhreista. Yksi syy, miksi tällaista tapahtuu on, ettei asioista puhuta tai niihin puututa ajoissa ja psykiatria koettaa olla ikäänkuin viimeinen oljenkorsi, johon voi tarttua. Fantasioita vain ei enää aikuisiällä niin helposti muokata uusiksi, mutta ilman psykiatriaa tai väliinpuuttumista tilanne saattaisi olla perin paljon huonommin... Samoin uskonnollisessa/hengellisessä uskossa voi jossain kohtaa ihmisen käyttäytyminen olla häiriintynyttä ja ihminen olla avuntarpeessa. Enkä tarkoita tällä ihmeparannustilaisuuksia.

        Joo..ja jotkut uskoo lobotomian auttavan potilaita...jne.

        Kukas tuollaseen puuttuisi?


      • Tommi
        Larkku kirjoitti:

        Joo..ja jotkut uskoo lobotomian auttavan potilaita...jne.

        Kukas tuollaseen puuttuisi?

        ...taitavat vaatia pientä päivitystä. Emme elä enää 1800-luvulla.


      • Tyytyväinen

        Faktat on vain faktoja,joten viestisi,Tympiintynyt,on asiaton.

        Vai muka voitko todistaa sanomasi?

        Kysymys on vain faktoista, ei mielipiteistä.Joka asia tuossa PsykiatriaTappaa-nimimerkin viestissä voidaan todistaa oikeaksi!


    • Tutkija

      ...miehittää tätäkin palstaa omalla propagandallaan.

    • niuhottaja

      kirjoituksessa mainittu linkki viittaa scientologien kotikutoiseen ihmisoikeusjärjestöön. Tällä järjestöllä ei ole mitään tekemistä ihmisoikeuksien kanssa, vaan se kuuluu olennaisena osana scientologien propaganda teollisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe