Kaitsu savonlinnasta!!!!!

tyttö

moi vaan! tunteeko kukaan kaitsua savonlinnasta tai ootko sattumoisin sinä itse??? jäit mun mieleen kummittelee...laita jotain viestii tänne jos tunnistat itses... taisit olla vuosimallia -82

6

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaitsu

Mie oon Kaitsu, kuka sie oot?

• tyttö

kerro ittestäs eka ni sit saatan kertoo kuka oon... minkänäkönen???

• tyttö

kerro jotain itestäs...et tiiän ootko kyseinen henkilö!!!

• tyttö

sori ku tuli 2 samantapasta viestii tohon ku tää kone ei meinannu toimii... kuulostat tutulta ja jäi vaivaamaan...nyt täytyy lähtee pois koneelta mut ole kiltti ja mailaa mulle: [email protected](älä hämäänny nimestä..ei mun nimi mikään kerttu oo) tai voithan sä laittaa tännekin viestii...

• joku

Mie tiiän yhen kaitsun..tummat hiukset,suht lyhyt,yleensä aina päällä musta pilotti..
      istuu Illikaisen maasturin kyydissä..

• tyttö

voipi olla sama henkilö...suht lyhyt se oli ja tummat hiuksetkin löyty..pilotista en tiiä ku ei sillä sillon ollu pilottia päällä ku sen näin.. mut jos näät sitä ni käske tulla lukemaan nää viestit.. kiitos!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe