Olenko alkoholin

tytteli

liikakäyttäjä, jos juon joka perjantai-ja lauantai-ilta 7 pulloa kaljaa? Vastatkaa rehellisesti!
Vähän huono omatunto :(

24

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Suonikas

et ole! Itse juon molempina päivinä n. 15 pulloa enkä tunne vieläkään itseäni suurkuluttajaksi!

• Urpiainen

juon joka päivä olutta mäyriksen ja viinaa pullon, enkä tunne vieläkään itseäni alkoholistiksi. Pitäs varmaan ryypätä enemmän.

• hups

Ihan siedettävissä on käyttö, seitsemän litranpulloa kaljaa. Rakkokin toimii moitteetta eikä ole nestehukan pelkoa.

• rehellinen vastaaja

Koko viikon aikana nautittuna tuo 14 pulloa ei varmaankaan olisi vielä haitallista, mutta kahtena peräkkäisenä iltana juotuna se taitaa olla hiukan liikaa.

• Jorma Suonikas

Miten vitussa liikaa?? Ton määrän nauttis vaikka joka ilta jos ois rahaa saatana!!!!!!!!!!!!!

• tytteli

Sitä mieltä minäkin olen, et vähän liikaa kahdelle illalle.
        Tietenkin tarkoitin 7 pientä pulloa, tai 4 puolen litran. En nyt sentään litrasia. Kuolisin jo sellaseen määrään. Tai ainakin maksa sanois poks.
        Jos muutkin aikuiset tyttelit vastais tähän, kun nuo pojat tuppaa näihin vastaamaan, kun viina naisten lisäks on niitten mieliaiheita.

• Karhu
        tytteli kirjoitti:

Tietenkin tarkoitin 7 pientä pulloa, tai 4 puolen litran. En nyt sentään litrasia. Kuolisin jo sellaseen määrään. Tai ainakin maksa sanois poks.
        Jos muutkin aikuiset tyttelit vastais tähän, kun nuo pojat tuppaa näihin vastaamaan, kun viina naisten lisäks on niitten mieliaiheita.

mitä olutta juot? koffin ykköstä? Kunhan se ei ole sinun elämän pää tavoite, siis juoda loppu elämää sitä 7pulloa päivä. Kyllä se kaljottelu kuuluu nuoruuteen, mutta sitten kun istut yksin kotona kittaamassa sitä olutta ja jätät työpäiviä väliin niin sitten hakeudu hoitoon. Laita mulle meilisi niin voidaan juoda vaikka oluet yhdessä?

• juoppoko
        Karhu kirjoitti:

mitä olutta juot? koffin ykköstä? Kunhan se ei ole sinun elämän pää tavoite, siis juoda loppu elämää sitä 7pulloa päivä. Kyllä se kaljottelu kuuluu nuoruuteen, mutta sitten kun istut yksin kotona kittaamassa sitä olutta ja jätät työpäiviä väliin niin sitten hakeudu hoitoon. Laita mulle meilisi niin voidaan juoda vaikka oluet yhdessä?

Miten mä meilin laitan, kun mä tykkään Legendasta ja sä Koffista?
        Minusta Koff on kaikista huonoin merkki. Legendassa on kunnon maltaan maku, eikä oo mitään vesilitkua.

• Karhu
        juoppoko kirjoitti:

Miten mä meilin laitan, kun mä tykkään Legendasta ja sä Koffista?
        Minusta Koff on kaikista huonoin merkki. Legendassa on kunnon maltaan maku, eikä oo mitään vesilitkua.

sä olet sellasta päätellyt? koffia en jua vaikka maksettais. Nimimerkki voi kertoa enemmän. voimmehan kuitenkin arvostella ja maistella eri maltaita. No ????

• nuori nainen
        Karhu kirjoitti:

sä olet sellasta päätellyt? koffia en jua vaikka maksettais. Nimimerkki voi kertoa enemmän. voimmehan kuitenkin arvostella ja maistella eri maltaita. No ????

No. No mitä No? Voidaan tietenkin maistella. Milloin ja missä? Juo sä Karhua, mä Legendaa. Ajattele miten kivasti meillä aika kuluu.
        Ens viikoloppu kävis mulle. Missä sit tavataan? Maitolaiturillako? Poistun tästä netistä ny pariks tunniks. Pitää lähtä lenkille. Mieti siihen asti paikka.

• Karhu
        nuori nainen kirjoitti:

No. No mitä No? Voidaan tietenkin maistella. Milloin ja missä? Juo sä Karhua, mä Legendaa. Ajattele miten kivasti meillä aika kuluu.
        Ens viikoloppu kävis mulle. Missä sit tavataan? Maitolaiturillako? Poistun tästä netistä ny pariks tunniks. Pitää lähtä lenkille. Mieti siihen asti paikka.

vois olla vaikka sportti? Lauantaina, iltana? Nyt ruokatunti loppu.

• tytteli
        Karhu kirjoitti:

vois olla vaikka sportti? Lauantaina, iltana? Nyt ruokatunti loppu.

No lauantaina sportti klo 17.00. Käykö?

• Karhu
        tytteli kirjoitti:

No lauantaina sportti klo 17.00. Käykö?

se käy. Mistäs sinut tunnistan?

• rehellinen vastaaja
        Jorma Suonikas kirjoitti:

Miten vitussa liikaa?? Ton määrän nauttis vaikka joka ilta jos ois rahaa saatana!!!!!!!!!!!!!

En epäilekään etteikö tuota määrää voisi vaikka joka ilta napata ja enemmänkin, mutta liikaa se on kumminkin.

• Karhu
        Karhu kirjoitti:

se käy. Mistäs sinut tunnistan?

kiva jutella viellä netissä illalla? onnistuuko?

• carita
        tytteli kirjoitti:

minä olen sanomaan sulle, että joisit liikaa :) Riippuu varmaan, pysyykö sisällä ja onko kanuuna seurauksena .. Jos itse tykkäät, niin anna palaa vaan. Kerranhan täällä eletään. Mulle sopii vähän pienempi määrä, mutta se on ihmisestä ja tottumisesta kiinni. Niin, ja syyllisyys on turhin tunne, mitä maa päällään kantaa :) Vieroita itsesi ensin siitä.

• Tytteli
        Karhu kirjoitti:

kiva jutella viellä netissä illalla? onnistuuko?

Ei muuta, ku tällä palstal. Mulla on sellanen iso vahti kotona.

• Karhu
        Tytteli kirjoitti:

Ei muuta, ku tällä palstal. Mulla on sellanen iso vahti kotona.

vaan juonut punkkua? kuulin huhua. Luulin että olet uskoutunut oluen ystävä. Mites nytten saan nukuttua ensi yön?

• typykkä
        Karhu kirjoitti:

vaan juonut punkkua? kuulin huhua. Luulin että olet uskoutunut oluen ystävä. Mites nytten saan nukuttua ensi yön?

..eri tytteli :)

• Fitlad

Suomalaisen yleisen sikailukannayskulttuurin mukaan et ole liikakayttaja, mutta muualla Euroopassa sinua katsottaisiin aika kieroon. Omasta mielestani kuullostat melkoiselta pissikselta.

• Pullo punkkua aamiaiseksi

Suomalaiset on Euroopan toiseksi raittein kansa.
        Ranskassa tuollaista tissuttelua katseltaisiin halveksien viinilasin takaa.

• tytteli

Hei, nyt mä vaihdoin juoman keski-erooppalaiseen tyyliin. Nyt aukasin punkku-pullon. Ja vielä ranskalaista. Se on parasta.
        No tunnustan. Ostin sen kolmen litran hanapakkauksen.
        Kauanko sen pitäis kestää, ettei mua luokiteltas liikakäyttäjäks?

• Mie

Älä liioottele tai ota paineita asiasta. tässä Maassa on juopompiaki ihmisiä ku sinä:)

• tytteli

Testaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe