Ihalainen sössötti hesarin jutussa, ettei SAK luovu kaikkia koskevista palkkojen yleiskorotuksista.
Tehdäänkö sillälailla että nostetaan muutaman palkkaa ja potkitaan puolet duunareista pois.
Potkitut korvataan sitten ulkomaille siirretyllä tuotannolla.
Sitäkö Ihalainen haluaa ?
Tuo sosialisti imee suomen kuiviin.
Tappaa yrittäjyyden liian suurin vaatimuksiin.
Samalla kun yrittäjyys loppuu, loppuu myös työpaikat. Ja kun työpaikat loppuu myös verotulot, ja kun ei ole verotuloja...
halonen jää työttömäksi.
IHALAINEN KAATAA
1
128
Vastaukset
- siinä
sitten käy, kun maa ei ole enään itsenäinen:
"Isänmaalliset voisivat avata silmänsä ja katsoa mikä tällä hetkellä, juuri tässä ja nyt, pahiten uhkaa isänmaan etua.
Se on amerikkalaistuminen. Suomi on amerikkalaisomistuksessa - suurin osa pörssinoteeratuista yhtiöistämme on ulkomaalaisomistuksessa - ja kulttuurimme on amerikkalaisen väkivaltaviihteen läpitunkema.
"Koiviston aikana Suomi myytiin Amerikalle. Tänne tuotiin laivalasteittain dollareita, synnytettiin arvo- ja velkakuplia, joihin maan talous sitten romahti. Lama alkoi siitä että tavallisetkin kotitaloudet olivat ottaneet velkaa niin paljon että kulutuskysyntä romahti. Jos joku on kiinnostunut laman synnystä ja siitä miten huonosti Ahon-Viinasen talkouspolitiikalla lamaa hoidettiin, kannattaa tutustua Suomen Akatemian lamatutkimuksiin. (www.aka.fi)"
Tällä hetkellä on turha edes puhua Suomesta itsenäisenä valtiona. Jokseenkin kaikki täällä tehty työ menee hyötynä amerikkalaisille sijoittajille. Heidän etuaan valvoo IMF, jolle valtiovarainministeriömme raportoi säännöllisesti. Vaikka tekisimme töitä miten kovasti, emme esim. voi päättää että valtiomme hoitaa yhteisiä asioita - koulutusta, terveydenhoitoa, maanpuolustusta, tms - yhtään paremmin, koska valtion menoille on IMF:n toimesta asetettu menokatto. Olemme matkalla kohti loppuunhyödyntämistä ja kansallista kuolemaa."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000004316943
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483