Onko kokemuksia otsikon mukaisesta Jeepistä? Onko millaisia tyyppivikoja? Kestääkö automaattilaatikko? Onko huollot kalliita? Autoa olisi tarkoitus vaihtaa hevosen vedon vuoksi.
Vastaukset 5
- Muikku-Ossi
Toki automaatti kestää, jos vaan määräajoin huoltaa. 45RFE tai 545RFE-vaihteistoissa on tupla suodatinjärjestelmä. Etkä vaunu perässä aja isoimmalla vaihteella.
- jeeppi1
Hienoja vehkeitä ovat, mutta onko italiassa tehdyllä diisselillä?
- jäppinen
jeepit sais upottaa atlanttiin.
- onko niitä
Ja jäppiseltä perustelut.......
- -Jepeksi-
Jätä hankkimatta!
Paljon ongelmia konetyypillä. Saatu säästö verrattuna 2,7 crd koneiseen menee korjauksiin.
Tehoton ja kuluttaa enämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684