Puhutaas nyt kerrankin jotain asiaa itse siviilipalveluksesta.
Eli muistaakseni, vuosia sitten, meille mielestäni sanottiin, että sivarin jälkeenkin siviilipalveluskeskukselle pitää ilmoittaa aina ajantasaiset yhteystiedot, mutta voiko tämä todella pitää paikaansa? Eivätkö he muka saa yhteystietoja - vähintäänkin osoitteen - väestörekisteristä tai jostain? Kuulostaa oudolta, muistanko läpiä päähäni. Enpä ole ainakaan itse muistanut ilmoittaa muuta kuin postille vaikka muuttoja on tullut parikin tehtyä.
Sivarin ilmoitusvelvollisuus?
KopitHevinä
4
165
Vastaukset
- Vitun_Vässykät
Voi pikku vätystä! Eikö äitin sipsipoika osaa edes etsiä tietoa sivarivätyskeskuksen sivuilta?
- Vätun_Vissykät.
Juu en osaa, voitko kertoa kun kerran ilmeisesti itse tiedon löysit.
- HippyHip
Kaipase periaattessa tulis ilmottaa, mutta ei ne sitä mitenkään kuulemma seuraa. Meille ainakin sanottiin et sit jos alkaa siltä näyttämään et sota on tulossa niin sitten on tärkeempää se et ne tietää missä ollaan.
- anonies
En ainakaan itse ole mitään ilmoittanut.
Koskaan edes kuullut koko asiasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664793Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813237- 382766
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 69988
- 100946