Syöttekö räkää?

Huono tapa...

Olen 19v nainen ja yksin ollessani syön räkääni.... Hävettää äärettömästi myöntää jotain tämmöistä. Haluaisin tietää että tekeekö kukaan muu ikäiseni tätä? Olenko ainoa sairas friikki? Luulisi että rään syöminen on pikkulapsien touhua mutta itselle se on jäänyt pahaksi tavaksi... Puren myös kynsiäni aina tyngäksi... Olen erittäin kaunis ja viehättävä mutta hävettäisi jos joku tietäisi tuon rään syömisen... Tunnen itseni ällöttäväksi ja friikiksi.

Elikkäs... Tekeekö kukaan muu samaa? Ketkä 19 ikäiset syövät omaa räkäänsä?

14

4322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohyihelekutti

      Hyi kammotus!!! TOSI ILJETTÄVÄÄ!!!!!! Lapsena söin räkääni mutta siitä tavasta pääsin kyllä eroon! Olen itse nyt 25 ja en ole räkääni syönyt kun viimeksi ala-aste ikäisenä

      Miten pääset vaivasta eroon? MEE HOITOON!!!! AIKUISET IHMISET EI SYÖ RÄKÄÄ.

      Ja vastaus kysymykseesi: EI. EN SYÖ RÄKÄÄNI

    • yööööööök!

      Hanki nenäliinoja (puhdista niillä nokka ja sen jälkeen käsien pesu) ja allergiasumute, antihistamiinia, nenäkarvatrimmeri. Keksi joku muu huono tapa tilalle sijaistoiminnaksi. Käsissä on bakteereja joiden ei pidä mennä nenään ja nenässä bakteereja jotka eivät kuulu käsiin, sekä sitä kautta muille pinnoille. Nenäliinat roskiin tai vessanpöntöstä alas.

    • ole rauhassa

      Älä suotta tunne itseäsi ällöttäväksi tai friikiksi, et ole kumpaakaan. Moni muukin aikuinen sitä (räänsyömistä) tekee. Moni ei vaan tunnusta asiaa.

      Jonain päivänä kohtaat kundin joka hyväksyy sut sellaisenaan, jotkut kundit pitää jopa tuota räänsyömistä viehättävänä ominaisuutena naisessa.

      Eikä tuomitsevista ihmisistä kannata välittää. Tuomitsevat ihmiset on sellaisia tiukkapipoja jotka tekee toisten elämistä yhtä helvettiä.

      • yks mies

        Kun kaunis nainen syö räkää niin se on jotenki söpöö ja seksikästä! Mun mielestä.


      • vitunsairas?
        yks mies kirjoitti:

        Kun kaunis nainen syö räkää niin se on jotenki söpöö ja seksikästä! Mun mielestä.

        Sä taidat olla mielisairaalasta, vai ;)?

        Vaihdappa sitä vitun lääkitystäs.


    • 123456789123456789

      Jos paperia ei ole lähettyvillä ja kaivelen nokkaani ja sieltä tulee jotain tahmeaa, niin kyllä se suuhun menee. En kylläkään julkisesti / kenenkään seurassa.

    • Masa424

      En tuomitse ketään rään syömisestä, oli kyseessä aikuinen tai lapsi koska itselläkin eksyi sormi nenän kautta suuhun vielä 16- vuotiaana. Kai se vain on huono tapa. Polttaahan ne jotkut tupakkaakin, se vasta ällöttävää onkin.

    • no hyi en syö

    • Kaikkeasitä

      Tiedän yhden 55 v, äijän joka syö,olen itse nähnyt useamman kerran.Ja ollut ihan työelämässä..Ei taida pestä käsiäänkään kovin usein.Itse en ole koskaan.enkä voi kuvitellakaan moista.myöskään 7 v.lapseni ei myöskään ole koskaan syönyt.Jos se kulkee suvussa,jotkut räkää syöviä ja jotkut ei?Mielenkiintoinen puheenaihe.Valuu sitä joskus nieluun ja kurkkuun flunssassa.Ällöä myöskin kovettunut räkä kukkussa,jonka joutuu kakomaan kurkusta melkein oksentamalla.Onhan räässä bakteereja.mutta niin on puhtaalla ihollammekin ja jokapuolella kehoa.Ällointä om väri ja limainen koostumus.luonnontuotettahan se vain on.Nenässä on bakteereja jotka ruokiin joutuessaan vovat aiheuttaa ruokamyrkytyksen jos ruokia säilytetään pidempään.Pese siis kätesi ennen syomistä ja ruuanlaittoa.

    • kalle kaivuri

      En kyllä syö räkää, mutta kaivan nenää.

    • Skraaplirps

      Olen 30-vuotias hyvin menestyvä näinen ja minun nenänkaivuu ja rään syöminen ovat menneet pakko-oireilun puolelle. Joskus en edes huomaa tekeväni sitä. Mennyt niin pahaksi etten enään edes oikeasti välitä muiden mielipiteistä. Välillä kaduttaa ja on tosi paha mieli asian takia... :( Ja silti teen sitä. Ihan missä vain. Ja koko ajan.

    • nooo

      en tod

    • Ninnuuu88

      Joo se on ihanaa syödäräkää! Varsinkin kuivat klöntit maistuvat ihanan suolaisilta.

    • kuvottavaa

      Hyisssaaatana, kaikki paska ja saasteet ulkoilmasta mitä olet hengittänyt on rään seassa, vomit emoticon !!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe