Syöttekö räkää?

Huono tapa...

Olen 19v nainen ja yksin ollessani syön räkääni.... Hävettää äärettömästi myöntää jotain tämmöistä. Haluaisin tietää että tekeekö kukaan muu ikäiseni tätä? Olenko ainoa sairas friikki? Luulisi että rään syöminen on pikkulapsien touhua mutta itselle se on jäänyt pahaksi tavaksi... Puren myös kynsiäni aina tyngäksi... Olen erittäin kaunis ja viehättävä mutta hävettäisi jos joku tietäisi tuon rään syömisen... Tunnen itseni ällöttäväksi ja friikiksi.

Elikkäs... Tekeekö kukaan muu samaa? Ketkä 19 ikäiset syövät omaa räkäänsä?

15

4934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohyihelekutti

Hyi kammotus!!! TOSI ILJETTÄVÄÄ!!!!!! Lapsena söin räkääni mutta siitä tavasta pääsin kyllä eroon! Olen itse nyt 25 ja en ole räkääni syönyt kun viimeksi ala-aste ikäisenä

Miten pääset vaivasta eroon? MEE HOITOON!!!! AIKUISET IHMISET EI SYÖ RÄKÄÄ.

Ja vastaus kysymykseesi: EI. EN SYÖ RÄKÄÄNI

• yööööööök!

Hanki nenäliinoja (puhdista niillä nokka ja sen jälkeen käsien pesu) ja allergiasumute, antihistamiinia, nenäkarvatrimmeri. Keksi joku muu huono tapa tilalle sijaistoiminnaksi. Käsissä on bakteereja joiden ei pidä mennä nenään ja nenässä bakteereja jotka eivät kuulu käsiin, sekä sitä kautta muille pinnoille. Nenäliinat roskiin tai vessanpöntöstä alas.

• ole rauhassa

Älä suotta tunne itseäsi ällöttäväksi tai friikiksi, et ole kumpaakaan. Moni muukin aikuinen sitä (räänsyömistä) tekee. Moni ei vaan tunnusta asiaa.

Jonain päivänä kohtaat kundin joka hyväksyy sut sellaisenaan, jotkut kundit pitää jopa tuota räänsyömistä viehättävänä ominaisuutena naisessa.

Eikä tuomitsevista ihmisistä kannata välittää. Tuomitsevat ihmiset on sellaisia tiukkapipoja jotka tekee toisten elämistä yhtä helvettiä.

• yks mies

Kun kaunis nainen syö räkää niin se on jotenki söpöö ja seksikästä! Mun mielestä.

• vitunsairas?
        yks mies kirjoitti:

Kun kaunis nainen syö räkää niin se on jotenki söpöö ja seksikästä! Mun mielestä.

Sä taidat olla mielisairaalasta, vai ;)?

Vaihdappa sitä vitun lääkitystäs.

• 123456789123456789

Jos paperia ei ole lähettyvillä ja kaivelen nokkaani ja sieltä tulee jotain tahmeaa, niin kyllä se suuhun menee. En kylläkään julkisesti / kenenkään seurassa.

• Masa424

En tuomitse ketään rään syömisestä, oli kyseessä aikuinen tai lapsi koska itselläkin eksyi sormi nenän kautta suuhun vielä 16- vuotiaana. Kai se vain on huono tapa. Polttaahan ne jotkut tupakkaakin, se vasta ällöttävää onkin.

• no hyi en syö

• Kaikkeasitä

Tiedän yhden 55 v, äijän joka syö,olen itse nähnyt useamman kerran.Ja ollut ihan työelämässä..Ei taida pestä käsiäänkään kovin usein.Itse en ole koskaan.enkä voi kuvitellakaan moista.myöskään 7 v.lapseni ei myöskään ole koskaan syönyt.Jos se kulkee suvussa,jotkut räkää syöviä ja jotkut ei?Mielenkiintoinen puheenaihe.Valuu sitä joskus nieluun ja kurkkuun flunssassa.Ällöä myöskin kovettunut räkä kukkussa,jonka joutuu kakomaan kurkusta melkein oksentamalla.Onhan räässä bakteereja.mutta niin on puhtaalla ihollammekin ja jokapuolella kehoa.Ällointä om väri ja limainen koostumus.luonnontuotettahan se vain on.Nenässä on bakteereja jotka ruokiin joutuessaan vovat aiheuttaa ruokamyrkytyksen jos ruokia säilytetään pidempään.Pese siis kätesi ennen syomistä ja ruuanlaittoa.

• kalle kaivuri

En kyllä syö räkää, mutta kaivan nenää.

• Skraaplirps

Olen 30-vuotias hyvin menestyvä näinen ja minun nenänkaivuu ja rään syöminen ovat menneet pakko-oireilun puolelle. Joskus en edes huomaa tekeväni sitä. Mennyt niin pahaksi etten enään edes oikeasti välitä muiden mielipiteistä. Välillä kaduttaa ja on tosi paha mieli asian takia... :( Ja silti teen sitä. Ihan missä vain. Ja koko ajan.

• nooo

en tod

• Ninnuuu88

Joo se on ihanaa syödäräkää! Varsinkin kuivat klöntit maistuvat ihanan suolaisilta.

• kuvottavaa

Hyisssaaatana, kaikki paska ja saasteet ulkoilmasta mitä olet hengittänyt on rään seassa, vomit emoticon !!

• Anonyymi

Mee mieli sairaalaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6941
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4626
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2606
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      1978
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1028
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      148
      1007
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      837
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      826
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe