Onko vain kauneudella väliä

riittääkö kaikkeen ?

Kun sitä usein väitetään, että miehelle vain naisen ulkonäöllä on väliä, ja millään muulla ei ole merkitystä, niin riittääkö se oikeasti.

Siis että onko se todellakin miehen käsitys onnellisesta ja hyvästä parisuhteesta, että nainen on kaunis ja keskittyy ulkonäöstään huolehtimiseen, ja hänellä ei ole koulutusta, eikä töitä, ja miehen tehtävänä on sitten huolehtia ja elättää kyseistä naista.

23

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha Vain

      Ei ihan... ota se "vain" sana pois tuosta olettamuksesta/kysymyksestä "Onko vain kauneudella väliä" niin olet oikeilla jäljillä.

      Miehen korkeampi kilpailuvietti/aggressiivisuus (hormooneista johtuva asia) vaikuttaa taas helposti itsetuntoon ja sen pönkittämiseksi on tärkeää että mies tuntee itsensä tarpeelliseksi. Jotkut miehet siis haluavat/tarvitsevat selkeät roolit sukupuolten välille, koska ei halua naisten kilpailevan omilla vahvuusalueillaan (ennen se oli työelämä). Siitä tämä "naisen tehtävä näyttää kauniilta, koulutuksella ei väliä"-mantra osin johtuu... muttei tietenkään kaiken kattava selitys asialle.

      • VanVain

        Jos nainen on kaunis ja tarpeeksi asiallinen, hän pärjää hyvin työssä. En näe mitään huonoa siitä, että nainen on kaunis. Kauneus on vain plussa. Älykkyys ja asiantuntemus tuo vain lisää etua. Lisäksi perinteiset roolit naiselle vain eduksi, koska nainen voi enemmän huolehtia itsestään, omasta terveydestä ja kehittyä monitaitoiseksi ihmiseksi.


    • 2+´15

      Hmmm... No jos olet koskaan miehiä seuraillut, niin eihän heitä naisten puheet, oudot kiinnostuksen kohteet, mielipiteet tai koulutukset hirveästi kiinnosta. Oikeastaan, mitä vähemmän naisella on erottuvia persoonallisuuden piirteitä, mielipiteitä jne, niin sitä miellyttävämmäksi miehet yleensä naisen kokevat.

      Eihän se pääasia ole, että nainen on kaunis, mutta kyllä se on todella tärkeää, ja se kyllä kantaa pitkälle. Jos nainen on luonteeltaan hillitty ja ulkoisesti kaunis, niin se on kyllä tietää pitkää avioliittoa. Miehet pitävät tällaisia naisia suuressa arvossa. Tuntuu, että nykyään näkee vain isoäänisiä ja ylipainoisia naisia.

      • kaunis ja hiljaa

        Eli ihmiset haluavat mahdollisimman hyvän, mahdollisimman helpon, mahdollisimman hyvännäköisen jatkeen omalle persoonalleen.


    • Suhdetta ajateltuna ulkonäöllä ei ole juuri mitään väliä, kuin sen alkukiinnostumisen kanssa... muuten onki sit väliä sillä mitä siellä päässä liikkuu, tyhjäpäätä (bimboa) kun ei kauan jaksa katella. Et kyllä sillä pään sisällöllä on suuri merkitys.

      • hugkyuygky

        On sillä suhteessakin nyt vähän merkitystä.


    • Rumalla naisella ei

      Ei millään muulla oikeastaan ole väliä. Jos nainen on ruma, niin kyrpä ei seiso ja se siitä. Naisten luonne tai mielipiteet ja ajatukset eivät minua kiinnosta, ne ovat enimmäkseen hirveää paskaa. Parempi kun pitää suunsa kiinni ja haaransa auki.

    • jhghgf

      Siis joo, ei koulutuksella tai töillä ole mitään väliä. Mutta en sanoisi että kauneus olisi kuitenkaan ainoa asia millä on merkitystä.
      Mitä kivempi luonne, sen parempi. Toki ottaisin kuitenkin mielummin kauniin ja vaikea luonteisen naisen, kuin ruman ja mukavan. Onneksi tuollaista valintaa ei kuitenkaan tarvitse tehdä, joten etsin itselleni kauniin ja mukavan naisen.

    • Itsestäänselvää

      Ei tietenkään riitä. En olisi kiinnostunut naisesta, jolla ei ole koulutusta eikä töitä vaikka tämä olisi miten kaunis. Samaten kauneus ei auta jos nainen omaa veemäisen luonteen.

    • Yhtä hyvä aloitus kun jos kysyisin, että riittääkö naiselle, että miehellä on paksu parru tai paksu lompakko. Onko se siis naisen käsitys onnellisesta ja hyvästä parisuhteesta? Jep, näitä asioita meidän kaikkien sukupuoleen katsomatta kannattaa mietiskellä kello neljältä arkiyönä.

      • Hohoijaa .

        Palstan vakkari vänkääjä on hereillä kellon ympäri lataamassa aloituksia, joilla saa aikaiseksi kränää sukupuolten välille. Mahtaa olla hauskaa.

        Seuraavaa naiset on läskejä, -lutkia, -rumia, -tyhmiä, aloitusta odotellessa.....


    • YTM

      Kauneus on suhteellista, suurin osa suomalaisista naisista olisi kauniita jos olisivat hoikkia.

      Nainen nostaa arvoaan markkinoilla aivan uskomattomasti laihduttamalla.

      Olen itse saanut missiäkin mutta kyllä vakavaan suhteeseen kelpaisi normaali nätti naama ,kunhan on hoikka.

      Sitten katsotaan luonne ja tässä useimmat naiset eivät pärjää.

      Todellista henkistä kauneutta ja sielukkuutta on harvassa naisessa, useimmat ovat tyhjiä kuoria.

      Pullukat on usein mukavimpia ja empaattisimpia naisia, harmi kun heillä ei ole halua laihduttaa.

      Tosin tämä saattaa olla kompensaatiota ulkonäköön eikä aitoa sydämen hyvyyttä..

    • Minä olen sentään ok

      Kun katsoo tuolla kadulla noita nuoria miehiä, niin useimmiten rinnalla on jenkkakahvainen, siansilmäinen, kalpea, rinnaton ja halpoihin releisiin pukeutunut nainen. Eipä kauneus paljoa Suomessa parisuhteissa paina :D

      • Sama virsi aina vaan

        Kyllä monilla miehillä on hoikat ja kauniit naiset. Mutta aika monet ovat kyllä lihavia, kannattaa toki muista että lihavia miehiä on Suomessa enemmän kuin lihavia naisia. Tällä palstalla aina jaksetaan muistuttaa suomalaisten naisten lihavuudesta mutta miehet ne niitä kaljamahaisia tursakkeita vasta onkin. Eikä kaikki muutenkaan näytä samalta, ihan turha yleistää. Miksi valittaa muiden ihmisten painosta kun se ei hyödytä mitään? Jos ei halua lihavaa naista niin etsii itselleen hoikan ja lopettaa sen urputtamisen.


      • väärä kuva.
        Sama virsi aina vaan kirjoitti:

        Kyllä monilla miehillä on hoikat ja kauniit naiset. Mutta aika monet ovat kyllä lihavia, kannattaa toki muista että lihavia miehiä on Suomessa enemmän kuin lihavia naisia. Tällä palstalla aina jaksetaan muistuttaa suomalaisten naisten lihavuudesta mutta miehet ne niitä kaljamahaisia tursakkeita vasta onkin. Eikä kaikki muutenkaan näytä samalta, ihan turha yleistää. Miksi valittaa muiden ihmisten painosta kun se ei hyödytä mitään? Jos ei halua lihavaa naista niin etsii itselleen hoikan ja lopettaa sen urputtamisen.

        Kyllä Suomessa on lihavia miehiäkin, mutta aika typerää, että tuo miesten osuus on arvioitu painoindeksin perusteella. Miehet ovat luonnostaan leveämpiä, ja heillä on painavampi lihasmassa kuin naisilla. Mies, jonka BMI on 25 voi hyvinkin näyttää normaalipainoiselta, siinä missä BMI 25:n omaava nainen on auttamatta liian tukevan näköinen.

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/mita-ihmetta-painoindeksi-ei-kerro-totuutta-painostasi/23/45897


      • Tango & Cash
        väärä kuva. kirjoitti:

        Kyllä Suomessa on lihavia miehiäkin, mutta aika typerää, että tuo miesten osuus on arvioitu painoindeksin perusteella. Miehet ovat luonnostaan leveämpiä, ja heillä on painavampi lihasmassa kuin naisilla. Mies, jonka BMI on 25 voi hyvinkin näyttää normaalipainoiselta, siinä missä BMI 25:n omaava nainen on auttamatta liian tukevan näköinen.

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/mita-ihmetta-painoindeksi-ei-kerro-totuutta-painostasi/23/45897

        Kyllä tässä on jotain perää. Useat kuntosalit ympäri maan ovat täynnä miehiä, naisten loistaessa poissaolollaan. Painojen nostelu lisää ihmisen elopainoa (yleensä).

        Todella yleinen näky onkin, että hoikalla miehellä on lihava nainen. Kuinka usein näette päinvastaisen tilanteen?


    • Ikisinkku M

      Luonteellakin on väliä toki, siis luonne kauneus riittää, koulutuksella & töillä ei niin väliä mutta toki se luonne pitää olla sen verran utelias ja yritteliäs ettei ihan vain pelkästään laakereillaan makaa.

    • HanneleJotain

      jos vain kauniit saisivat parisuhteen, nnin heikkoa olisi. Hantta Krauset (mikä sen nykyäänkin on...) ja muut on suhteessa ja kaikki tuntemani parisuhteessa olevat ovat todella rumia naisia. Lyhyt tukka, leveä perä ja sandaalit jalassa. Naamassa ei meikkiä ja rillit päässä. Huoh.

      • rumuilla muita avuja

        esim. harrastavat parinvaihtoa, ryhmäseksiä, fistausta jne.


    • maaseudun piika

      Olen todennut aivan saman, minulle on kertynyt saatanasti ylipainoa jonka aion pudottaa pois ja ottaa itselleni uuden miehen.

      Olin todella suosittu hoikkana, nyt 30 kg ylipainoisena, kukaan ei ole kiinnostunut vaikka olen mukava, käyn töissä jne... Eli ehkä sitten palaan tänne ensi kesänä jos läskit ovat pois. ;)

      Ikävää kuitenkin olla yksin ja lihava.

      • mies32

        Mutta eikö ole kiva, ettei lihavuudestasi joudu kärsimään kaksi?


      • niin on niin
        mies32 kirjoitti:

        Mutta eikö ole kiva, ettei lihavuudestasi joudu kärsimään kaksi?

        Lihavuudesta voi päästä nopeasti. Minulla on hyvä menetelmä, joka toimii 100 %:sti.
        Siihen menee noin 1-2 vuotta. Eli noin 10 kg ylipainoa on vielä hyväksyttävä, mutta enemmän se on jo vaarallista terveydelle.


    • voi pientä

      Öö..Ei. Korvien väli..Se on se ja sama kumpaa etsin miestä vai naista.
      Mikä ihmeen kriteeri on koulutus??
      Tai työt?? Ei tehtävä ole elättää miestä eikä naista kysymys on kahden ihmisen koalitiosta,jossa yhdessä eletään ei elätetä. Tosin tämän
      tajuamiseen tarvitaan tuota ekaa vaatimusta ja se jää yleensä viimeiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe