sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja saan paniikkikohtauksia. auttaisikohan lyrica näihin? kertokaa kokemuksia lyricasta. mihin sairauteen syötte ja auttaako? itse olen aika epätoivoinen koska bentsot eivät enää toimi kunnolla ja kotoa ei oikein uskalla ulos=(
lyricasta kokemuksia?
2
143
Vastaukset
- Lyrkkis
Ei sitten kukaan voi kertoa kokemuksia paniikki sataselle. Auttakaa nyt toista te jotka olette tai ette ole saanut apua.
Itsellä semmonen kokemus että kokeilin 2x75mg vrk. en sitten siitä enää halunnut ,kun olis pitänyt syödä seuraavaksi 150x2. Eli, en ainakaan minä saanut ahaa elämystä siitä ahdistukseen. Jos bentsot eivät enään toimi on mahdollista maksimi annoksella mitä lääkäri minulle kirjoitti, eli 300mg aamuisin, mutta jouduin lopettamaan lyrican koska se oli aivan hirveän kallis lääke useita satoja euroja 100kpl pakettiin oli liikaa, sain lääkärillä vaihdettua xanor 1mg ja loppu panikointi kuin seinään olisi törmännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564237Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182801- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152073- 151523
- 1091400
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028