Muna vai kana tuli ensin ?
Evoluutionäkemys on sen vihdoin meile avannut:
Muna tuli ensin.
http://pandasthumb.org/archives/2013/02/the-egg-came-fi.html
Nyt se on ratkaistu ! Muna..
2
81
Vastaukset
Kommenttiosiosta löytyi oikea helmi :)
"Days were shorter back then, so the years went by faster, so a light year wasn’t the same then as it is now. So light has sped up since those times. Which proves the universe is much younger than evolutionism claims."
LOL- O'ou
Kreationistinen käsitys on tietysti tässäkin päinvastainen.
Ensin Jumala loi kanan ja sitten se muni. Näin sen täytyi mennä.
1. Moos 1:21-22
21 Niin Jumala loi suuret meripedot ja kaikki muut elävät olennot, joita vedet vilisevät, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
22 Hän siunasi ne sanoen: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää meren vedet, ja linnut lisääntykööt maan päällä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139